Di 839 Opublikowano 26 października 2009 Opublikowano 26 października 2009 Dyskusje na temat tej postaci w Tekkenie 6 na PS3/X360/PSP oraz Tekkenie 6 BR na automaty. Cytuj
albrechtus 1 Opublikowano 15 listopada 2009 Opublikowano 15 listopada 2009 nic nie ma na temat steva? hmm tak jak sie mozna bylo przyzwyczaic steve w kazdym tekkenie przechodzi lifting. Teoretycznie jest top tierem, ale jakos nie moge sie odnalezc w grze stevenem. zeby posadzic jakiegos launchera to trzeba sie naparwde nameczyc mam wrazenie, gralem z kumplem, ktory trenuje migela i mialem naparwde ciezka przeprawe, steve nigdy nie byl postacia nad ktora sie skupialem ale niech ktos mi wytlumaczy czemu w tym tekkenie jest topem? u/f4 strasznie znerfowany, d/f 2 w zasadzie nie ma. Z uzytecznych launchery zostaje b+1, ale juggle on CH i high, na 40 walk moze z 10 razy mi ten cios wszedl, a staralem sie go wrzucac w miare systematycznie. juggle ma w miare mocne, ale na bank nie zalicza sie do czolowki poniewaz wiekszosc jest na poziomie bryana chyba pod wzgledem sily... czemu steve jest mocny? bo law czy inny bob/paul rozumiem (po 2 walkah juz widzialem czemu te postacie so dowalone) ale stevem jakos nie moge sie ogarnac lol. ma dobrego punishera 10 frame 1,1,2 ~mocny i szybki; ma uniki, ktore notabene chyba juz nie sa tak dobre jak w w T5, czy tylko mi sie tak wydaje? z minusow posadzenie juggla nie jest latwe, poweidzialbym ze z ostroznym przeciwnikiem ciezkie wrecz, a chyba kazdy wie jak istotne sa juggle w tekkenie. jesli chodzi o jego 'nowa' postawe PAB to mam wrazenie ze bardzo niepraktycznie w walce do niej sie przechodzi, akcje sa w miare fajne (dobre lowy, 10f rzut na obie rece), ale brakuje mi takiej plynnosci pzrechodzenia ze sprawdzonych akcji tak jak we flickerze, jakie macie setupy na PAB? chyba najuzyteczniejsze to 1,2,1 ~f oraz alb~f.... Generalnie chcialbym uslyszec opinie kogos kto stevem gra sporo - co go wyroznia? na czym polega jego sila (top tier) i jak mniejwiecej w T6 nim grac? dzieki! Cytuj
Snake. 9 Opublikowano 15 listopada 2009 Opublikowano 15 listopada 2009 u/f4? To kiedykolwiek używałeś tego ciosu? oO Do straty d/f+2 można się przyzwyczaić, zresztą po CH nowego d/f+2 też mamy juggla (to że czasem ciężko go posadzić to inna sprawa). Generalnie powszechna opinia jest taka, że Steve "zabija frame datą" ;] No i jest w tym troche racji, bo to postać praktycznie bez opóźnień, jedynie u/f+2 jest dalej karalne i f,f+2 ma jakąś nieznaczącą strate na ws+4 (d/f+1+2 i ws+1,2 nie licze, bo tych ciosów używa się właściwie tylko kiedy na pewno wejdą). I przyznam że podczas gry nim czuć że to jest top tier. Na początku wydawał mi się nawet gorszy niż w DR (gdzie moim zdaniem nie był nawet topem, tylko high-mid tierem), ale to tylko kwestia przyzwyczajenia się i obczajenia nowych rzeczy. Polepszyli mu CH FLK 1,d+1, po którym ma teraz juggle'a (w DR miał tylko d/b+2). Nadal ma bardzo dobrą gre przy ścianie, no i samą ścianę. Co do PAB to też nie mam na to jakichś uber setupów, bo narazie mało gram Stevem w tej części, a jak już go wybiorę to używam raczej sprawdzonych rzeczy Oprócz tych co wymieniłeś dobrze sprawdza się przechodzenie do postawy po barku z uniku. Więcej nie wiem, ale spory potencjał ma ten cały PAB, bo mamy aż trzy juggle startery (jeden na CH), jugglującego lowa, rzut, cios z unikiem do tyłu (ale zapewne karalny). A b+1 to nadal uber cios Jeśli chodzi o dmg z juggli to nie wiem, ja nie narzekam. zależy też jakich juggli używasz, bo jeśli ktoś po CH b+1 robi flk 1,1,f+1 B! f+2,1~B,f+3,1 to nie dziwię się, że damage nie zachwyca Ogólnie boxer potrafi być bardzo pringles w tej części ;> Cytuj
albrechtus 1 Opublikowano 15 listopada 2009 Opublikowano 15 listopada 2009 sorry, chodzilo o u/f 2 a nie u/f 4 juz mi sie z bryanem miesza ) no strasznie mnie boli to co z tym ciosem zrobili, low crush w miare szybki i calkiem bezpieczny byl z tego, na mid i juggle on hit a teraz sie uzywac nie da, wolny slaby zasieg etc. PAW fajny ale malo plynne przejscia sa, chociaz tak jak napisales jest z tego kilka akcji ciekawych. Nie wiem, ogolnie steve mi sie podoba jako postac bardzo ale naprawde mam wrazenie ze slabszy niz w DR jest. Chodzi o to, ze ciezko nim te juggle posadzic a ten ktory podales to w miare BnB i wcale nie zabija moca imho (spojrz na to co robi bruce lol). Generalnie 2 wielkie wady, ktorych nie potrafie obejsc: slaaaaaaabe launchery oraz totalny spadek agresywnosci. tekken 6 zrobil sie bardzo masherski z tego co zauwazylem, postacie ktore sa TOP z tego co widze to te ktore najlepszy pressing maja, steve w T6 ten pressing stracil wg mnie. popatrz jak sie gra lawe, bobem, paulem, larsem etc - caly czas pressing i agresywna gra, stevem imo sie tak nie da No nie wiem, moze ktos jeszcze cos napisze o stevie i o tym jak nim grac, jakies setupy itp. Moze Matt? slyszalem ze gra stevem w t6br? Cytuj
Snake. 9 Opublikowano 15 listopada 2009 Opublikowano 15 listopada 2009 Przeczytaj jeszcze raz zdanie dotyczące tamtego juggle'a. Ja robię najczęściej CH b+1~B,[f+3],1,d/f+1,2~1~B,f+3~d/b,ws+1,f,f+2 B! f+2,1~B,f+3,1 - tutaj już dmg może się podobać Jeśli chodzi o znerfowanie u/f+2 to nie wiem, mi się cały czas tak samo dobrze tego ciosu używa. Chociaż stosuję go głównie do karania whiff'ów po wybackdashowaniu/wysajdstepowaniu, rzadziej jako low cruch (no bo to takie crushowanie na pałke, jak d/f+3 bryana;]) Co do spadku agresywności, to nie wiem, bo ja tam i tak zwykle czekam (chyba że przy ścianie ), chociaż w tej części już bardziej opłaca się atakować. Mogę wypisać jakieś przydatne rzeczy, juggle, ściany, setupy itd., ale: 1.dopiero za jakiś czas, bo teraz mam nawał nauki. 2.pewnie wszystko to co bym napisał + milion innych rzeczy jest na takim zaibatsu ;f Cytuj
Di 839 Opublikowano 16 listopada 2009 Autor Opublikowano 16 listopada 2009 Ile na bloku ma f,f+2? Cytuj
albrechtus 1 Opublikowano 16 listopada 2009 Opublikowano 16 listopada 2009 (edytowane) snake, ten juggle ktory wypisales jest chyba BNB? nadal uwazam, ze nie kroji wystarczajaco biorac pod uwage ze jest po CH na high, popatrz na inne postacie. edit, pomylilo mi sie z fff2 Edytowane 16 listopada 2009 przez albrechtus Cytuj
Di 839 Opublikowano 16 listopada 2009 Autor Opublikowano 16 listopada 2009 ... Nie wiem, czy -12 czy -13. Jeśli -13, to będę mógł to karać za 36 zamiast 24 po WS 4 na cleanie. Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 16 listopada 2009 Opublikowano 16 listopada 2009 Będziesz mógł karać za 36, ma -13:). Snejku, ile kroi ten jg? Cytuj
Snake. 9 Opublikowano 16 listopada 2009 Opublikowano 16 listopada 2009 (edytowane) 79 Nie wiem, moim zdaniem to nie jest jakoś strasznie mało. Pewnie jest sporo silniejszych rzeczy, ale krótko siedziałem Stevem na practice i po prostu nic silniejszego mi sie nie udało wymyślić Poza tym, dla mnie to wystarczająca nagroda za wbicie się na pałke 13-klatkowcem ;f Edytowane 16 listopada 2009 przez Snake. Cytuj
alik 0 Opublikowano 24 listopada 2009 Opublikowano 24 listopada 2009 jak dla mnie to b1 straciło na mocy w porównaniu do DR DR>>>>BR Cytuj
MTC 0 Opublikowano 25 listopada 2009 Opublikowano 25 listopada 2009 jak dla mnie to b1 straciło na mocy w porównaniu do DR DR>>>>BR Czyli co ? skończyło się przebijanie na pałę z b+1, to samo mogę powiedzieć o elektryku Cytuj
szyper 0 Opublikowano 25 listopada 2009 Opublikowano 25 listopada 2009 (edytowane) Cieszcie japy, za parę turnieji i tak nie będzie wystarczyło zjanić, obiecuję Edytowane 26 listopada 2009 przez szyper Cytuj
Gość Siwy_ Opublikowano 17 lutego 2010 Opublikowano 17 lutego 2010 Nie siedzi mi ws+1~2 po p+2~1 na scianie, jak to sie robi ? Cytuj
Snake. 9 Opublikowano 18 lutego 2010 Opublikowano 18 lutego 2010 f+2,1~B,[d/b]:N+1,2. Coś w tym stylu Po przejściu do flickera przytrzymujesz d/b, w odpowiednim momencie puszczasz i robisz 1,2. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.