Di 847 Opublikowano 26 października 2009 Opublikowano 26 października 2009 Dyskusje na temat tej postaci w Tekkenie 6 na PS3/X360/PSP oraz Tekkenie 6 BR na automaty. Cytuj
Punisher 2 Opublikowano 26 października 2009 Opublikowano 26 października 2009 Dyskusje na temat tej postaci w Tekkenie 6 na PS3/X360/PSP oraz Tekkenie 6 BR na automaty. Kobieta Guma czy ktoś ją kuma? Cytuj
Keii 0 Opublikowano 26 października 2009 Opublikowano 26 października 2009 Powyginane toto takie nasze Voldo xD Cytuj
Punisher 2 Opublikowano 26 października 2009 Opublikowano 26 października 2009 Czy ona naprawdę jest tak słaba co jej brakuje,że jest na samym dole tier listy z miśkami? Czy Tarantula step to bezwartościowy kiep??? Cytuj
Keii 0 Opublikowano 26 października 2009 Opublikowano 26 października 2009 Jak dla mnie to brakuje jej dobrego operatora a nie jakichś ciosów xD Cytuj
Azaroth666 0 Opublikowano 26 października 2009 Opublikowano 26 października 2009 Czy ona naprawdę jest tak słaba co jej brakuje,że jest na samym dole tier listy z miśkami? Czy Tarantula step to bezwartościowy kiep??? Mogę swym niefachowym doświadczeniem z kilku godzin grania dzisiaj w BRnapisać, że chyba kumam o co z nią chodzi na liście tierów (tak na czuja kumam). Wprawdzie jej ruchy są zupełnie nieprzewidywalne (oczywiście do czasu), ale jej stancje sprawiają, że prowadzi się ją trochę w stylu 2D, strasznie płasko, przez co na poziomie pro bardzo się ogranicza garnitur swoich możliwości. Ale to takie luźne przemyślenie po zagraniu zaledwie kilku meczyków i pogadaniu na jej temat z innymi:) Cytuj
Keii 0 Opublikowano 27 października 2009 Opublikowano 27 października 2009 A ja dalej twierdzę że nie dostała jeszcze dobrego operatora. Jeśli tylko znajdzie się osoba na tyle zawzięta by ją opanować w większym stopniu to będzie potrafiła grać z jej minusami. Nawet największym crapem da się grać i widać to w wielu grach/sportach. Cytuj
CBX 0 Opublikowano 13 listopada 2009 Opublikowano 13 listopada 2009 zajebistą animację ma jej wślizg WR+4 - genialne a po B! ciężko mi wklepać b+4,4 tak, by siadło, za to d/f+4,1 wchodzi zawsze... na razie za krótko posiedziałem nią na practisie, by się więcej wypowiadać, ale właśnie fajne są te jej nieprzewidywalne (animacja) ruchy Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 1 grudnia 2009 Opublikowano 1 grudnia 2009 po B! ciężko mi wklepać b+4,4 tak, by siadło, za to d/f+4,1 wchodzi zawsze... Zakładając B! za pomocą SCR 3+4 warto od razu cisnąć dół - przechodzimy wtedy do MNT i natychmiast ładujemy 2,1,4 - zada dmg większy niż b+4,4 czy d/f+4,1 Pytanie - co robić po low parry? Póki co wymóżdżyłem tylko d/f+1, f+2,3 SCR 3+4, czasem uda się wcisnąć d/f+2, d/f+1, f+2,3 SCR 3+4 (ale z tym to ciężko) Cytuj
VHO 3 Opublikowano 1 grudnia 2009 Opublikowano 1 grudnia 2009 Po low parry robisz df+1, df+1, f+2,3, SCR 3+4 - tyle samo żre co wersja z df+2 na początku Cytuj
Aramis 10 Opublikowano 3 grudnia 2009 Opublikowano 3 grudnia 2009 Sa lepsze i wcale nie trudnejsze opcje;]. parry, u/f+1, 1, u/f+1,f+2,3~t - zabiera tyle co powyższe i do tego mozna po nim wcisnąć scianę. parry,, u/f+1, d/f+1, f+2,3 SCR 3+4 - najsilniejsze co udało mi sie wymyśleć. Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 3 grudnia 2009 Opublikowano 3 grudnia 2009 parry,, u/f+1, d/f+1, f+2,3 SCR 3+4 - najsilniejsze co udało mi sie wymyśleć. Lepiej jest f+2,3 kończyć czwórką (f+2,3,4) - taki sam dmg, ale rzuca dalej Jeśli ludek padnie na ścianę i mamy dobre tempo to f+2,3,4 klasycznie wchodzi. Wracając do kwestii jej NC z głównego tematu - d/f+1,2 jest 13klatkowe, d/f+3,4 14f (znalazłem tyle w necie), b+4,4 jest na pewno wolniejsze - a ja mówiąc o słabości Naturali miałem na myśli to, że nie możemy przez to Zafiną karać tak skutecznie jak inne postaci (a jak sobie pomyślę o NCach od low, to w ogóle Kobieta-wonż mięknie totalnie), ale jak na jej warunki są podstawowymi ruchami i ja o tym wiem Cytuj
tokis 0 Opublikowano 3 grudnia 2009 Opublikowano 3 grudnia 2009 Ej chłopaki, sadza ktoś z was po B! końcówkę b+4,4? Bo mi nie siedzi nigdzie... :confused: Trochę luźnych przemyśleń: Scarecrow to zdecydowanie jej najlepsza postawa - przejścia do pozostałych są kiepskie i brak mi dobrego ciosu z TRT (3_1 karalne, gdzie tu mixup?) i wywracającego mida z MNT, za to SCR ma w arsenale i low crusha(SCR 3+4) i super high crusha(SCR 4), że już o SCR 1+2 z przewagą na bloku nie wspomnę - jeden z lepszych ciosów Zafinki. Może low lepszy by się przydał, bo SCR d+3 daje za małą przewagę jak na mój gust, a kontynuacje są jedynie NCc - mimo wszystko CH SCR d+3,3 ~f, SCR 3+4~D, B! MNT 2,1,4 bierze bodajże 84 dmg więc może czasem warto zainwestować w szybkiego lowa? A nie wiecie może czy SCR 4~b ma lepsze recovery niż opcja z pozostaniem w postawie(-16 na bloku chyba) i ile to w ogóle klatek trwa? Wygląda na szybkie i kroi pasek konkretnie: SCR 4, SCR 3,f+3, SCR 3+4~D, B! MNT 2,1,4 (80 dmg). Dobre na próbujących się wciąć punch'ami po ciosach przenoszących do SCR, jak 1,2>3 czy df+3, jednak IMO zagrania high risk, high reward. Aha, jeszcze jedno - f+3 daje chyba dodatnie klatki na bloku(i juggla na hicie :smile:), szkoda tylko że odsuwa, bo ten cios mógłby zaczynać dobry mix-up. Frame Data potrzebna jak nigdy! Nie mam też jak sprawdzić czy f,f+3+4~D pozwala uniknąć kary po zablokowaniu tej kombinacji(jest -10 chyba, ale MNT się schyla pod high'ami). Kolejna rzecz która mnie interesuje to kontynuacje po MNT df+2, ja robię: f+1, f+2,3, SCR 3+4 B! f,f, df+4,1 (62), ale może uda się wymyślić coś mocniejszego? I czy mi się wydaję czy df+1,2 ma karę? Z kolei pod df+1,4 da się schylić na bloku...tak samo jak i pod df+3,4, ech. :sad: Ogólnie, Zafina nie jest zła, ale wydaje mi się że póki co brak ogrania ludzi podciąga ją wyżej w tierach niż jest. O wiele łatwiej się gra takim Larsem czy Bobem, jeśli chodzi o nowe postaci. Niemniej, bardzo ciekawie się ją prowadzi, ma dobry movement i fajne możliwości mieszania, brakuje mi jakiegoś szybkiego ciosu do wcinania się czy też medium range whiff punishera, ale cóż, nie można mieć wszystkiego! :biggrin: Cytuj
Aramis 10 Opublikowano 3 grudnia 2009 Opublikowano 3 grudnia 2009 Uh ciezko z tą scianą po SCR 4 bo trzeba scancelować SCR dobiec i jeszcze posadzić tą ścianę;p. Chyba powyższe jest lepsze pod kątem ściany, bo 5 dmg mniej zabiera, ale ściana pewniejsza;]. Nie ma co jęczeć na jej naturale, bo i tak nie jest tak źle (Asuka np nie ma nawet NC 1,2...). W ogóle jej kopy z SCR są świetne, a w szczególności SCR 3,p+3 - na bloku jesteśmy chyba na RÓWNOWADZE i raczej się przeciwnik pod drugim nie schyli bo mamy SCR 3,3 - kwestia odpiwiedniego miksowania. Ponadto pierwsza opcja na hicie pozwala na mocną ścianę;]. Ogólnie nie jest tak źle u Zafiny. Bynajmniej dopóki się ktoś na nią nie ogra;p. Cytuj
VHO 3 Opublikowano 4 grudnia 2009 Opublikowano 4 grudnia 2009 (edytowane) Fajny motyw z mantisa; dajemy 2+3+4 i Zafina ląduje w mantisie w BT. Teraz takie d+4 posyła ją na koniec areny prawie Ogólnie można normalnie robić ciosy i się poruszać (tyle, że w BT MNT f to b, a b to f), taki bajer raczej, jedynie chyba to d+4 może się przydać. Ej chłopaki, sadza ktoś z was po B! końcówkę b+4,4? Bo mi nie siedzi nigdzie... Witam w klubie Nie wiem, czy tam trzeba dać ff na początku, czy kwestia kąta, czy co... Edytowane 4 grudnia 2009 przez VHO Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 4 grudnia 2009 Opublikowano 4 grudnia 2009 (edytowane) Fajny motyw z mantisa; dajemy 2+3+4 i Zafina ląduje w mantisie w BT ...lub samo 2+3 będąc już w Mantisie (tak samo można z BT MNT odwrócić się nazad mordą do oponenta) b+4,4 po B! siedzi chyba totalnie randomowo, dlatego zawsze staram się boundować SCR 3+4 i odpalać po nim z mantisa wspomniane wcześniej 2,1,4 ;p Jak się da ff przed b+4,4 to już chyba na bank nie wejdzie, bo to jakiś taki "dość wysoki" mid. //EDIT: Szitowata frame data: http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=ja&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwiki.livedoor.jp%2Finatekken%2Fd%2F%25a5%25b6%25a5%D5%A5%25a3%25a1%25bc%25a5%CA%B8%25c7%CD%AD%25b5%25bbTBR Edytowane 4 grudnia 2009 przez Qjon Cytuj
tokis 0 Opublikowano 4 grudnia 2009 Opublikowano 4 grudnia 2009 Ta, tez się przyglądam tej FD, ale niektóre dane wyglądają jak wyssane z palca, mimo to dają jednak jakieś wyobrażenie o szybkościach ciosów i ew. stratach/przewagach. Bolą słabe przejścia do MNT, wszędzie ujemne klatki, tylko jeden low z przewaga ze stójki? Cieszą natomiast konkretne kopy u Zafiny: 3_f+3_df+3_SCR 3,3_3,f+3, z minimalnymi stratami lub przewagami, rozpoczynające mixowanie z SCR. Warto też zauważyć że ub+1 daje przewagę na bloku, zaś ff+3 - równowagę, można więc śmiało wypuścić czasem na blok powyższe zagrania. Qjon, końcówka SCR 3+4~D B! MNT 2,1,4 nie siedzi chyba zawsze? - jeśli robisz bounda późno w jugglu postać "odleci" poza zasięg MNT 2,1,4, wydaje mi się. Jak możesz, skrobnij jakąś akcje gdzie to siedzi całe. Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 4 grudnia 2009 Opublikowano 4 grudnia 2009 (edytowane) Nie, nie zawsze siedzi całe, ale np po d/f+2: - robiąc u/f+1, f+2,3 SCR 3+4 B! d/f+4,1 mamy 65dmg, robiąc z końcówką MNT 2,1,4 jeśli wejdą wszystkie hity mamy 73 dmg, jeśli tylko dwa piersze to i tak mamy 63dmg - więc tylko 2 pkt straty, wydaje mi się, że ryzyko straty 2dmg a zyskania 8 się opłaca (tak, wiem że u/f+1, d/f+1 f+2,3 SCR 3+4 B! d/f+4,1 ma 68dmg, ale na online coś d/f+1 lubi mi nie wejść i cały dżagl się sypie ) W bigów wchodzi: 1. Po u/f+4 (który notabene wg tamtej japońskiej frame daty ma 22 klatki, co jest chyba bujdą, bo aż tak ujowy się nie wydaje...) 1, f+2,3 SCR 3+4~d B! MNT 2,1,4 wchodzi praktycznie zawsze i daje chyba 2dmg więcej niż d/f+1, d/f+1, f+2,3 SCR 3+4 B! ff, d/f+4,1 (przynajmniej to najmocniejsze wymyślilem, po hopkicku u/f+1 mi nie wchodzi) 2. Po WS+2 tak samo jak powyżej. Może i przesadziłem z reklamowaniem MNT 2,1,4 po bondzie, ale jakoś lubię sobie próbować to wciskać (głównie jednak tylko po d/f+2), a jeśli ostatni cios nie wejdzie to mieszać przeciwnikowi w głowie mixami z Mantisa, w którym się po serii zostaje. No i poza tym zawsze to jakieś urozmacenie Edytowane 4 grudnia 2009 przez Qjon Cytuj
Aramis 10 Opublikowano 6 grudnia 2009 Opublikowano 6 grudnia 2009 Cała tajemnica b+4,4 po b! polega na tym, że siedzi to tylko jeżeli ciosem boundującym jest 1+2. Przykład: CH 1+2,4, d/f+1, 1+2 b! b+4,4, tak więc jeżeli chcecie się pobawić w to, to musicie całkowicie zmienić juggle;]. Znałem tą frame datę już jakiś czas, ale nie sugerowałem się nią bo też mi trochę śmierdzi;f Cytuj
VHO 3 Opublikowano 6 grudnia 2009 Opublikowano 6 grudnia 2009 (edytowane) Cała tajemnica b+4,4 po b! polega na tym, że siedzi to tylko jeżeli ciosem boundującym jest 1+2. Przykład: CH 1+2,4, d/f+1, 1+2 b! b+4,4, tak więc jeżeli chcecie się pobawić w to, to musicie całkowicie zmienić juggle;]. Sprawdź przykładowe juggle z practice mode Edytowane 6 grudnia 2009 przez VHO Cytuj
HiKrush 0 Opublikowano 25 grudnia 2010 Opublikowano 25 grudnia 2010 Powiedzcie no mi, jak cyganka jest traktowana, kiedy jest na tej śmisznej postawie przy ziemi (tarantula?)? W sensie, że jak Xiao na feniksie, tzn. jak ją klepnę, to się podniesie, czy jak Kryśka na rękach, że jak ją klepnę, to leci? BTW, jakby Zafinkę na tym stensie położyć na stole, to mogłaby obustronnie, ekhem, ślinić marchewę i zajmowałaby przy tym bardzo niewiele miejsca Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.