Velius 5 718 Opublikowano 29 maja 2012 Opublikowano 29 maja 2012 Nie wiem,zagralbym w torchlight II ale gralem w jedynke i tak mnie znudzila ze brak mi slow a dwojka wyglada za cukierkowo...no i pvp nie ma:/ Cytuj
Suavek 4 805 Opublikowano 29 maja 2012 Opublikowano 29 maja 2012 A Diablo 3 ma? I zanim mi powiecie, że "będzie później", to właśnie czytam, że w Torchlight 2 też ma być jakieś PvP. No chyba, że to jakieś stare info, tudzież inne "coming soon" Cytuj
Dante 450 Opublikowano 29 maja 2012 Opublikowano 29 maja 2012 http://www.youtube.com/watch?v=7hXAfq9cCkI Beta była całkiem przyjemna i bardzo zachęciła mnie do zainteresowania się pełną wersją kiedy ta się pojawi. Cukierkowo jest bo to trochę inna stylistyka (np. filmiki robili chyba ci sami ludzie co Shanka bo postacie wyglądają jak wyjęte żywcem z tamtej produkcji. Jakby był mroczny klimat to ta gra byłaby zbyt podobna do całej reszty h'n's. Cytuj
Velius 5 718 Opublikowano 29 maja 2012 Opublikowano 29 maja 2012 Pewnie i tak zagram jak mi sie diablo znudzi...chyba ze gw 2 wtedy tez wyjdzie to wtedy w nic innego juz grac nie bede :o Cytuj
Stona 569 Opublikowano 31 maja 2012 Opublikowano 31 maja 2012 Jedyneczka była fajna, choć na dłuższą metę mnie znudziła. 2 pewnie ogarnę, tym bardziej że nie będzie kosztowała 169pln XD Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 31 maja 2012 Opublikowano 31 maja 2012 @Stona: Jak by CoD: MW3 kosztował połowę ceny BF3 to też byś go wybrał jako swój FPS of choice? Cytuj
piecia997 39 Opublikowano 31 maja 2012 Opublikowano 31 maja 2012 Dwójkę chętnie sprawdzę, ale jedynka była POTWORNIE nudna. Dojście do finału zajęło mi 9 h według Steama, ale te 9 godzin rozłożone było na pół roku, bo dłużej niż kwadrans grać w Torchlighta nie mogłem ;] Cytuj
Stona 569 Opublikowano 31 maja 2012 Opublikowano 31 maja 2012 @Stona: Jak by CoD: MW3 kosztował połowę ceny BF3 to też byś go wybrał jako swój FPS of choice? MW3 to nie wiem, 5 gra z tej samej serii na tym samym silniku? Do tego brzydka. Zły przykład Wiem o co Ci chodzi ale też Ty wiesz o co chodzi mi ;P Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 31 maja 2012 Opublikowano 31 maja 2012 Wiem o co Ci chodzi ale też Ty wiesz o co chodzi mi ;P No ofc że obaj wiemy o co nam chodzi, ale staram się sprawdzić, czy ten tok myślenia nie jest przypadkiem błędny. Bo tak ciutkę zabrzmiało jak by im tańsza gra tym lepsza Cytuj
Stona 569 Opublikowano 31 maja 2012 Opublikowano 31 maja 2012 Nie, odnosi się to tylko do tej konkretnej gry i do mojego konkretnego podejścia do niej Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 1 czerwca 2012 Opublikowano 1 czerwca 2012 (edytowane) W jedynkę ostro grałem jeszcze na poczciwym IBM T40 z dedykowanym radeonem 7500 i właśnie za to ta gra dostaje olbrzymiego plusa ode mnie, pomimo leciwego sprzętu dało się w miarę komfortowo grać. Fakt, miejscami potrafiło przyciąć, ale grywalność jest na naprawdę wysokim poziomie (biorąc pod uwagę, że to tylko H&S ). Edytowane 1 czerwca 2012 przez Andreal Cytuj
Kruhol 31 Opublikowano 23 czerwca 2012 Opublikowano 23 czerwca 2012 Zmiany po becie. Na + Re-worked the character skill pane arrangements to allow finer distribution of skills without being arranged in the classic 'tree' style. Passive skills are separated and unlock for investment much earlier. Skills now get additional bonuses at ranks 5, 10 and 15 to reward increased investments. Lots of individual skill tweaks and balances. Torchlight I (Diablo 2 style) function-key skill binds are implemented Skills can now be 'queued' and will execute when the previous attack or skill completes Ping meter next to each party portrait so you can identify players with latency issues Loads of bug fixes Respec is now available throughout the game, and will allow you to respec any of the last three points spent for gold. Fullscreen Windowed mode added Additional connectivity fixes Enchantment effects are now identifiable separate from standard effects in tooltips Sorting button for player inventories Merchant inventories are sorted by default Map opacity now adjustable Skill sets now swap with weaponsets Tentative functionality for 'sniffing' cheaters so that you can block them. Continued work on the finalizing the other acts Improved some lackluster unique items identified by beta testers. Increased the amount of health and mana 'stealing' weapons. Improved the rollover information on equipment to provide more and clearer information. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 31 sierpnia 2012 Opublikowano 31 sierpnia 2012 Torchlight II będzie mieć premierę 20 września! 1 Cytuj
wojnar 1 892 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 Ja tam się jaram, beta mi się bardzo spodobała. Torchlight'a 1 nie przeszedłem bo pod koniec był już nudzący... Ale modyfikacje robione przez graczy znacznie przedłużały żywotność, tutaj ma być z tym jeszcze lepiej. Mam straszna chcicę na gry w stylu Diablo, D3 mi nie poszło na moim złomie, beta T2 śmigała bez problemu więc nie mogę się doczekać. Po ograniu bety Path of Exile jeszcze bardziej napaliłem się na tego typu gry. Cytuj
Kruhol 31 Opublikowano 15 września 2012 Opublikowano 15 września 2012 (edytowane) EDIT: Juz niewazne.. Edytowane 15 września 2012 przez Kruhol CPE Cytuj
wojnar 1 892 Opublikowano 20 września 2012 Opublikowano 20 września 2012 Ja gram ale na razie na piracie. Muszę czekać do wypłaty. Na razie ok. 3h, dopiero co wszedłem to tej zimowej krainy w 1 akcie bo wącham każdą ścianę w poszukiwaniu questów pobocznych. Gra się miło i przyjemnie, leci tyle rzeczy że aż nie nadążam z przeglądaniem tego co mam Jak na razie 14lvl i gram Engineer'em. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 Eeee, pisanie o T2 w topicu T1 jest kinda confusing, nie? O.o Cytuj
Gość Oran Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 Nie wydaje mnie sie. Nie widziałem tematu o T2, tymbardziej, że to ta sama gra tylko o wiele więcej rozbudowana, więc po co śmiecić nowymi tematami jak ten jest całkiem przytulny. Cytuj
wojnar 1 892 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 (edytowane) http://torchlight2armory.com/ Może się przydać, kalkulator skilli czy baza danych wszystkich itemów. Właśnie zaczynam New Game + na 54 lvl'u, gra się świetnie. Po skończeniu głównego wątku możemy w dowolnej chwili zacząć właśnie NG+ ze wszystkimi statami i itemami lub bawić się na nowej mapce z mapami, gdzie kupujemy specjalne mapki dungeonów które dają jakieś statystyki, np. więcej expa, więcej dmg, itp i napieprzamy. Nawet kilka smaczków z innych gier się znajdzie, np. Edytowane 22 września 2012 przez wojnar Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.