Skocz do zawartości

Monster Hunter Portable 3 !


Yano

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

nie piła, ale slash axe w trybie miecza ma taki atak, który przypomina troche ładowanie jakiejś energii, postać wystawia broń do przodu i tak jakby właśnie ładuje ją (drgania itp) , trzeba wtedy bapieprzać trójkąt, i po takim ładowaniu następuje wybuch który odrzuca postac i zmienia tryb broni na topór (przypomina to nieco ten ładowany wystrzał z gunlancy, tylko tam nie trzeba naciskac klawisza zeby to przedluzyc, no i tutaj to ładowanie zadaje caly czas obrażenia + na koncu wybuch)

ogolnie slash axe w trybie miecza ma dodany zawsze jakiś element (nawet jesli bron go ogolnie nie ma) , no i wlasnie po naładowaniu wybucha tym elementem (akurat broń z dema wybucha trucizną)

 

tu pare screenow pokazujacych ten atak

 

2utghmo.jpg

34xjg5x.jpg

40153_161610770530289_100000441020847_411437_3924159_n.jpg

 

 

z innej beczki w unite są dual swordy ktore wyglądają jak piły łańcuchowe :D

Edytowane przez Yano
Opublikowano (edytowane)

Zmeczylem demko na wszelkie mozliwe sposoby =[

Nie podoba mi sie ten nowy cios lancy po bloku, wolno sie laduje. Switch axe jeszcze nie ogarniam do konca, po co uzywac trybu topora skoro nie zadaje obrazen z elementu?

Edytowane przez BartDawes
Opublikowano

ten cios ładowany lancy jest swietny, zwlaszcza ze w trakcie ładowania mamy auto blok

 

a tryb topora pozwala szybciej biegac itp nie mowiac juz o tym że uzywanie trybu miecza zjada pasek ktory trzeba podładowac zeby znowu móc odpalic tryb miecza

 

zreszta trzeba poczekać na statsy każdego ciosu zeby wiedziec czym sie opyla walić

Opublikowano

no wlasnie nie mam, do SA to pewnie są takie same jak z tri wiec pewnie gdzieś są

 

ale np GL ma nowe ciosy, ogolnie bardzo mnie ciekawią nowe statsy poszczegolnych ciosów kazdej broni, jak znajde to wrzuce

 

 

ten blok nie działa bez przerwy, na początku ładowania i na koncu można oberwać, poprostu wymaga timeingu jak wszystko :P

ale daje super akcje, zwlaszcza przy krotkich ciosach takich jak ugryzienie (dziabnięcie) ratian (to takie co tylko o kilka cm sie wychyla do prozdu) w takiej sytuacji mozna pieknie zblokować w czasie ładowania i odpłacić sie strzałem w pysk :D

 

zresztą lanca ma teraz cios tarcza który jest poprzedzony podbiegnięciem na kilka króków - w trakcie tego podbiegniecia jest jest autoblok, ale też trzeba dobrze go wymierzyć bo nie trwa wiecznie :P (dobry sposob na zlblizenie sie do wroga ktory wlasnie atakuje np fireballem)

Opublikowano

ogolnie bardzo mnie ciekawią nowe statsy poszczegolnych ciosów kazdej broni

 

a gdzie są do unite?

 

 

Jak jest z tą ilością potworów, tylko ~30? Czy coś się zmieniło, bo te 30 to jednak bardzo mało.

Zagrałbym w to demo :pinch:

Opublikowano (edytowane)

na gamesfaq ;p

 

 

narazie jest 30 pokazanych bossów (3tri = 18, a unite = 58!!!)

jednak na 100% będą jeszcze jakieś niepokazane (chociazby jakis finałowy boss) , wiec minimum 31, ja stawiam na 33

to średnio (połowa tego co w unite)ale i tak lepiej niż w tri, potem pewnie zrobią 3G i dodadzą nowe ;p

w sumie nie mam nic przeciwko ;p

Edytowane przez Yano
Opublikowano (edytowane)

trzymasz blok i przód i albo trojkat albo kolko, nie pamietam, wtedy postac podbiega i jak nacisniesz drugi raz to przywali z tarczy

 

cios starczą działa jak cios młota czyli obuchowy, co pozwala ogłuszać przeciwników jesli sie wali w głowe (to samo dotyczy ciosu tarczą SNS i walniecia "płazem" GSa (bokiem miecza))

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Owszem i moze wbija KO, ale sa to zalosne obrazenia do wbijania KO, aczkoliwek swietny support do hammera. Ciekawe czy KO rowniez bedzie zalezec od sharpness jak ma to miejsce w TRI.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

wlasnie nie jestem taki pewny czy oni przypadkiem nie polepszyli statusu KO wbijanego tarczą żeby miało to jakikolwiek sens samo w somie i było wykonalne bez obecności hammera

co prawda nie testowalem tego dokladnie

 

btw cios kolbą bowgunem też wbija KO teraz :> (select) chociaz to raczej jako dobicie po walnieciu kilkoma cragami i clustami raczej tylko , żeby wbyć KO samą kolbą to raczej upierdliwe

 

 

edit:

mały news:

miastowa sauna (gorące zrodła) ma zastapić kuchnie kotów do celów podpakowania staminy i dodania jakichś mini skilli na questa, to wiadomo

dodakowo to ma być miejsce spotkań graczy w multi, tzn bedzie mozna siedziec sobie z innymi ;) nie wiem czy to bedzie mialo jakies korzysci oprocz siedzenia:p

ALE news ktory chcialem podać - tak jak wczesniej gracze bedą mogli sie wymieniać kartami swoimi, i po takiej wymianie bedzie można nawet w singlu "spotykac" graczy z ktorymi sie wymienilismy guilcardem, podejzewam że to bedzie tak jakby "bot" ktory bedzie sie pojawial czasem w wannie i uzywając statystyk danego gracza z jego uild carty bedzie dawał bonusy (jakies podobno przedmioty ma dawac czasem, i chyba tez inne poboczne bzdety) , ciekawy pomysł żeby nie bylo nam smutno w samotnosci XD

 

tylko trzeba najpierw sie powymieniać kartami (przez xlinka albo adhocparty bedziemy mogli to zrobic)

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Wykonalne jest bez obecnosci hammera, ale trzeba sie skupic na wbijaniu ko. Co raczej jest strata czasu, natomiast gdy jest hammer to gdy walniemy z 2,3x w glowe przeciwnika to gracz z hammerem napewno bedzie zadowolony ;)

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

to prawda :>

 

ja juz nie moge sie doczekać , jutro ostatni piątek przed premierą a w piatki są aktualizacje, licze na jakąś konkretną (zwlaszcza ze 3 ostatnie tygodnie to tylko pitolenie o wiosce bylo)

 

 

 

btw co do ciosu ładowanego lancy - jest swietny bo mozna go łaczyc z combosem, przy odpowiednim timeingu mozna caly czas atakować blokując w miedzyczasie właśnie tym ładowaniem :D

Opublikowano

nie podali zadnej daty, nie ma nawet 100% pewnosci czy w ogole wyjdzie, ale obstawiac mozna od 4 do 12 miesiecy opoznienia...

 

 

i walniecia "płazem" GSa (bokiem miecza))

 

to nowy cios? wstyd sie przyznac ale nie wykminilem go ;p

no wstyd troche;p jakos zadnego ciosu nie znasz:p

a wystarczy nawalac trojkąt , jesli nacisniesz trojkąt po wymachu z góry to nastpny cios bedzie szybkim wlanieciem bokiem miecza, a potem znowu zamach z góry

ewentualnie szybciej mozna to zrobić robiac najpierw kopniaka (select) a potem trojkąt

a po tym walnieciu bokiem jak przytrzymasz kierunek i znowu trojkąt to mozna zrobic nowy ładowany cios , ładowany od dołu jakby , jest silniejszy od zwyklego ladowanego i mozna go zrobic tylko po tym bocznym plasnięciu

Opublikowano

a kim byles w poprzednim zyciu? :P

 

 

mam dylemat - isc spac i rano zobaczyc update strony albo czekać do okolo 3-4 w nocy bo wtedy powinien sie pojawic ;p

Opublikowano

a kim byles w poprzednim zyciu? :P

 

 

mam dylemat - isc spac i rano zobaczyc update strony albo czekać do okolo 3-4 w nocy bo wtedy powinien sie pojawic ;p

 

kims kto sie narazil pare razy na forum ;p S.

Opublikowano (edytowane)

co tak caly czas podpadasz? to juz chyba 3 konto ;p a ja nie widzialem zebys rozrabial ;p (gdzie to robisz? bo widocznie nie siedze na tablicach gdzie bałaganisz)

 

 

ale do rzeczy, przyznam że dzisiejsza aktualizacja mnie zawiodła.. spodziewalem sie pokazania nowych potworow i innych cudów a tymczasem....

 

pokazówka tworzenia postaci, spox, ale nie jest to jakaś wielka atrakcja

http://www.capcom.co.jp/monsterhunter/P3rd/intro7.html

 

informacja o broniach, kilka obrazkow broni + dużo tekstu po japonsku;p

http://www.capcom.co.jp/monsterhunter/P3rd/weapon.html

z tego co ktoś przetlumaczyl na innym forum to podobno bronie bedą miały podobny system jak zbroje - bedzie mozna je dopakować specjalnymi kamykami żeby zwiekszyć DMG

 

info o zbrojach, tez glownie teksty i pare fotek

http://www.capcom.co.jp/monsterhunter/P3rd/armer.html

to juz bylo wiadomo wczesniej ale maja byc charmy (naszyjnik) czyli kolejny element zbroi ktory moze dodawać skille, podobno jest to system z 3tri ktory bardzo zwiększa mozliwosci kombinowania ze skillami, ale osobiscie mało o nim wiem bo nie mam wii, byłbym wdzięczny gdyby Repp opisał o co chodzi z tymi charmami, jak działają i jakie dają mozliwosci :)

 

info o skillach

http://www.capcom.co.jp/monsterhunter/P3rd/accessory_skill.html

tu juz prawie sam tekst wiec wiele nie skomentuje

 

 

ale mimo tego zawodu aktualziacją NIE MOGE SIE DOCZEKAC!!!! (i licze na to że skoro zostało kilka dni to teraz bedą codzinnie jakies aktualziacje rzucac)

 

EDIT2

macie tu filmik z krotuim gameplayem, pokazane sa nowe ciosy

młota - zauwazcie ze wiekszosc ciosów mozna teraz łaczyc w combosy

lancy (te o ktorych moilem, blok w trakcie biegu i ładowania)

DS - uniki itp

http://www.famitsu.com/news/201011/26036228.html

 

 

EDITTTTTTTTTTTTTTTTTTTT3

wiem ze juz dlugi post ale zastanawiam sie czy nie grać w MH na tv, kiedys nie mialem odpowiedniego tv ale teraz moglbym kupic ten kabel do podlaczania psp do telewizora, oczywiscie jakość może byc srednia ale może warto

a może olać kabel i podłączac go za pomocą USB i tego programu ktorego nie pamietam nazwy ktory pozwala za pomoca usba grac i nagrywac filmiki z psp (porownywał ktoś jakośc tych 2 metod?)

Edytowane przez Yano
Opublikowano (edytowane)

Podłącz sie przez RemoteJoya ( to ten program zeby nagrywac filmiki za pomocą usba). Na kablu orginalnym nie masz fullscreena, natomiast przez RJ'a spokojnie rozciagniesz obraz no i możliwośc nagrywania vid. Chetnie bym zobaczył jak grają inni rodacy;) Co do tej lancy i kontry, to też tak się podniecałem nim jak zaczełem grać w TRI. Duzo czasu grałem używając guard, ale mimo wszystko wiekszość mobów podobnie jak w Unite biore na uniki. Niestety to jeszcze za mało by grać na blok lancą :< Używa się tego dość często ale używasz tego jako dodatek a nie taktyka. Chociaż jak już wspomniałem, tak było w TRI możliwe że będzie to wyglądać innaczej w 3rd =]

 

ps.Yano jesteś w stanie dać screeny/filmik swojej guild cardy z Unite/2G ?:> No jak pisałeś z tym hammerem że można łączyć ciosy, to generalnie walka Hammerem stała się bardziej dynamiczna podobnie jak lanca.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Repp

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...