Gość mate5 Opublikowano 22 listopada 2010 Opublikowano 22 listopada 2010 Co to się dzieje w 0:20? Jakaś piła mechaniczna czy coś? świetnie to wygląda! http://www.youtube.com/watch?v=sJVWh4A-GeE Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 22 listopada 2010 Autor Opublikowano 22 listopada 2010 (edytowane) nie piła, ale slash axe w trybie miecza ma taki atak, który przypomina troche ładowanie jakiejś energii, postać wystawia broń do przodu i tak jakby właśnie ładuje ją (drgania itp) , trzeba wtedy bapieprzać trójkąt, i po takim ładowaniu następuje wybuch który odrzuca postac i zmienia tryb broni na topór (przypomina to nieco ten ładowany wystrzał z gunlancy, tylko tam nie trzeba naciskac klawisza zeby to przedluzyc, no i tutaj to ładowanie zadaje caly czas obrażenia + na koncu wybuch) ogolnie slash axe w trybie miecza ma dodany zawsze jakiś element (nawet jesli bron go ogolnie nie ma) , no i wlasnie po naładowaniu wybucha tym elementem (akurat broń z dema wybucha trucizną) tu pare screenow pokazujacych ten atak z innej beczki w unite są dual swordy ktore wyglądają jak piły łańcuchowe Edytowane 22 listopada 2010 przez Yano Cytuj
BartDawes 0 Opublikowano 23 listopada 2010 Opublikowano 23 listopada 2010 (edytowane) Zmeczylem demko na wszelkie mozliwe sposoby =[ Nie podoba mi sie ten nowy cios lancy po bloku, wolno sie laduje. Switch axe jeszcze nie ogarniam do konca, po co uzywac trybu topora skoro nie zadaje obrazen z elementu? Edytowane 23 listopada 2010 przez BartDawes Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 23 listopada 2010 Autor Opublikowano 23 listopada 2010 ten cios ładowany lancy jest swietny, zwlaszcza ze w trakcie ładowania mamy auto blok a tryb topora pozwala szybciej biegac itp nie mowiac juz o tym że uzywanie trybu miecza zjada pasek ktory trzeba podładowac zeby znowu móc odpalic tryb miecza zreszta trzeba poczekać na statsy każdego ciosu zeby wiedziec czym sie opyla walić Cytuj
BartDawes 0 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 Myslalem ze masz juz wszystkie staty ;d a o tym bloku to nie wiedzialem, widocznie bylem zle ustawiony bo dostawalem po glowie jak sie cios ladowal Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 24 listopada 2010 Autor Opublikowano 24 listopada 2010 no wlasnie nie mam, do SA to pewnie są takie same jak z tri wiec pewnie gdzieś są ale np GL ma nowe ciosy, ogolnie bardzo mnie ciekawią nowe statsy poszczegolnych ciosów kazdej broni, jak znajde to wrzuce ten blok nie działa bez przerwy, na początku ładowania i na koncu można oberwać, poprostu wymaga timeingu jak wszystko ale daje super akcje, zwlaszcza przy krotkich ciosach takich jak ugryzienie (dziabnięcie) ratian (to takie co tylko o kilka cm sie wychyla do prozdu) w takiej sytuacji mozna pieknie zblokować w czasie ładowania i odpłacić sie strzałem w pysk zresztą lanca ma teraz cios tarcza który jest poprzedzony podbiegnięciem na kilka króków - w trakcie tego podbiegniecia jest jest autoblok, ale też trzeba dobrze go wymierzyć bo nie trwa wiecznie (dobry sposob na zlblizenie sie do wroga ktory wlasnie atakuje np fireballem) Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 ogolnie bardzo mnie ciekawią nowe statsy poszczegolnych ciosów kazdej broni a gdzie są do unite? Jak jest z tą ilością potworów, tylko ~30? Czy coś się zmieniło, bo te 30 to jednak bardzo mało. Zagrałbym w to demo Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 24 listopada 2010 Autor Opublikowano 24 listopada 2010 (edytowane) na gamesfaq ;p narazie jest 30 pokazanych bossów (3tri = 18, a unite = 58!!!) jednak na 100% będą jeszcze jakieś niepokazane (chociazby jakis finałowy boss) , wiec minimum 31, ja stawiam na 33 to średnio (połowa tego co w unite)ale i tak lepiej niż w tri, potem pewnie zrobią 3G i dodadzą nowe ;p w sumie nie mam nic przeciwko ;p Edytowane 24 listopada 2010 przez Yano Cytuj
BartDawes 0 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 Jak sie robi ten cios tarcza? Szkoda ze nie dali w demie luku i gunlancy. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 25 listopada 2010 Autor Opublikowano 25 listopada 2010 (edytowane) trzymasz blok i przód i albo trojkat albo kolko, nie pamietam, wtedy postac podbiega i jak nacisniesz drugi raz to przywali z tarczy cios starczą działa jak cios młota czyli obuchowy, co pozwala ogłuszać przeciwników jesli sie wali w głowe (to samo dotyczy ciosu tarczą SNS i walniecia "płazem" GSa (bokiem miecza)) Edytowane 25 listopada 2010 przez Yano Cytuj
Repp 0 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 Owszem i moze wbija KO, ale sa to zalosne obrazenia do wbijania KO, aczkoliwek swietny support do hammera. Ciekawe czy KO rowniez bedzie zalezec od sharpness jak ma to miejsce w TRI. Pozdrawiam. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 25 listopada 2010 Autor Opublikowano 25 listopada 2010 (edytowane) wlasnie nie jestem taki pewny czy oni przypadkiem nie polepszyli statusu KO wbijanego tarczą żeby miało to jakikolwiek sens samo w somie i było wykonalne bez obecności hammera co prawda nie testowalem tego dokladnie btw cios kolbą bowgunem też wbija KO teraz :> (select) chociaz to raczej jako dobicie po walnieciu kilkoma cragami i clustami raczej tylko , żeby wbyć KO samą kolbą to raczej upierdliwe edit: mały news: miastowa sauna (gorące zrodła) ma zastapić kuchnie kotów do celów podpakowania staminy i dodania jakichś mini skilli na questa, to wiadomo dodakowo to ma być miejsce spotkań graczy w multi, tzn bedzie mozna siedziec sobie z innymi nie wiem czy to bedzie mialo jakies korzysci oprocz siedzenia:p ALE news ktory chcialem podać - tak jak wczesniej gracze bedą mogli sie wymieniać kartami swoimi, i po takiej wymianie bedzie można nawet w singlu "spotykac" graczy z ktorymi sie wymienilismy guilcardem, podejzewam że to bedzie tak jakby "bot" ktory bedzie sie pojawial czasem w wannie i uzywając statystyk danego gracza z jego uild carty bedzie dawał bonusy (jakies podobno przedmioty ma dawac czasem, i chyba tez inne poboczne bzdety) , ciekawy pomysł żeby nie bylo nam smutno w samotnosci XD tylko trzeba najpierw sie powymieniać kartami (przez xlinka albo adhocparty bedziemy mogli to zrobic) Edytowane 25 listopada 2010 przez Yano Cytuj
Repp 0 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 Wykonalne jest bez obecnosci hammera, ale trzeba sie skupic na wbijaniu ko. Co raczej jest strata czasu, natomiast gdy jest hammer to gdy walniemy z 2,3x w glowe przeciwnika to gracz z hammerem napewno bedzie zadowolony Pozdrawiam. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 25 listopada 2010 Autor Opublikowano 25 listopada 2010 to prawda :> ja juz nie moge sie doczekać , jutro ostatni piątek przed premierą a w piatki są aktualizacje, licze na jakąś konkretną (zwlaszcza ze 3 ostatnie tygodnie to tylko pitolenie o wiosce bylo) btw co do ciosu ładowanego lancy - jest swietny bo mozna go łaczyc z combosem, przy odpowiednim timeingu mozna caly czas atakować blokując w miedzyczasie właśnie tym ładowaniem Cytuj
BartDawes 0 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 i walniecia "płazem" GSa (bokiem miecza)) to nowy cios? wstyd sie przyznac ale nie wykminilem go ;p Cytuj
BartDawes 0 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 Optymista ;d Oby nie bylo trzeba czekac tyle co na unite. Zanim sie dobralem do wersji angielskiej to Yano juz mial japonca na wszystkie sposoby zmeczonego ;d Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 25 listopada 2010 Autor Opublikowano 25 listopada 2010 nie podali zadnej daty, nie ma nawet 100% pewnosci czy w ogole wyjdzie, ale obstawiac mozna od 4 do 12 miesiecy opoznienia... i walniecia "płazem" GSa (bokiem miecza)) to nowy cios? wstyd sie przyznac ale nie wykminilem go ;p no wstyd troche;p jakos zadnego ciosu nie znasz:p a wystarczy nawalac trojkąt , jesli nacisniesz trojkąt po wymachu z góry to nastpny cios bedzie szybkim wlanieciem bokiem miecza, a potem znowu zamach z góry ewentualnie szybciej mozna to zrobić robiac najpierw kopniaka (select) a potem trojkąt a po tym walnieciu bokiem jak przytrzymasz kierunek i znowu trojkąt to mozna zrobic nowy ładowany cios , ładowany od dołu jakby , jest silniejszy od zwyklego ladowanego i mozna go zrobic tylko po tym bocznym plasnięciu Cytuj
BartDawes 0 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 Dawno mnie tu nie bylo a jeszcze dluzej nie gralem w mh;/ Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 25 listopada 2010 Autor Opublikowano 25 listopada 2010 a kim byles w poprzednim zyciu? mam dylemat - isc spac i rano zobaczyc update strony albo czekać do okolo 3-4 w nocy bo wtedy powinien sie pojawic ;p Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 http://monsterhunter.wikia.com/wiki/Monster_Hunter_Freedom_3 tu jest "~july" Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 25 listopada 2010 Autor Opublikowano 25 listopada 2010 a tylda ~ na poczatku oznacza "okolo" co jest bardzo okolo skoro nawet nie potwierdzili oficjalnie wydania poza japonią Cytuj
BartDawes 0 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 a kim byles w poprzednim zyciu? mam dylemat - isc spac i rano zobaczyc update strony albo czekać do okolo 3-4 w nocy bo wtedy powinien sie pojawic ;p kims kto sie narazil pare razy na forum ;p S. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 26 listopada 2010 Autor Opublikowano 26 listopada 2010 (edytowane) co tak caly czas podpadasz? to juz chyba 3 konto ;p a ja nie widzialem zebys rozrabial ;p (gdzie to robisz? bo widocznie nie siedze na tablicach gdzie bałaganisz) ale do rzeczy, przyznam że dzisiejsza aktualizacja mnie zawiodła.. spodziewalem sie pokazania nowych potworow i innych cudów a tymczasem.... pokazówka tworzenia postaci, spox, ale nie jest to jakaś wielka atrakcja http://www.capcom.co.jp/monsterhunter/P3rd/intro7.html informacja o broniach, kilka obrazkow broni + dużo tekstu po japonsku;p http://www.capcom.co.jp/monsterhunter/P3rd/weapon.html z tego co ktoś przetlumaczyl na innym forum to podobno bronie bedą miały podobny system jak zbroje - bedzie mozna je dopakować specjalnymi kamykami żeby zwiekszyć DMG info o zbrojach, tez glownie teksty i pare fotek http://www.capcom.co.jp/monsterhunter/P3rd/armer.html to juz bylo wiadomo wczesniej ale maja byc charmy (naszyjnik) czyli kolejny element zbroi ktory moze dodawać skille, podobno jest to system z 3tri ktory bardzo zwiększa mozliwosci kombinowania ze skillami, ale osobiscie mało o nim wiem bo nie mam wii, byłbym wdzięczny gdyby Repp opisał o co chodzi z tymi charmami, jak działają i jakie dają mozliwosci info o skillach http://www.capcom.co.jp/monsterhunter/P3rd/accessory_skill.html tu juz prawie sam tekst wiec wiele nie skomentuje ale mimo tego zawodu aktualziacją NIE MOGE SIE DOCZEKAC!!!! (i licze na to że skoro zostało kilka dni to teraz bedą codzinnie jakies aktualziacje rzucac) EDIT2 macie tu filmik z krotuim gameplayem, pokazane sa nowe ciosy młota - zauwazcie ze wiekszosc ciosów mozna teraz łaczyc w combosy lancy (te o ktorych moilem, blok w trakcie biegu i ładowania) DS - uniki itp http://www.famitsu.com/news/201011/26036228.html EDITTTTTTTTTTTTTTTTTTTT3 wiem ze juz dlugi post ale zastanawiam sie czy nie grać w MH na tv, kiedys nie mialem odpowiedniego tv ale teraz moglbym kupic ten kabel do podlaczania psp do telewizora, oczywiscie jakość może byc srednia ale może warto a może olać kabel i podłączac go za pomocą USB i tego programu ktorego nie pamietam nazwy ktory pozwala za pomoca usba grac i nagrywac filmiki z psp (porownywał ktoś jakośc tych 2 metod?) Edytowane 26 listopada 2010 przez Yano Cytuj
Repp 0 Opublikowano 26 listopada 2010 Opublikowano 26 listopada 2010 (edytowane) Podłącz sie przez RemoteJoya ( to ten program zeby nagrywac filmiki za pomocą usba). Na kablu orginalnym nie masz fullscreena, natomiast przez RJ'a spokojnie rozciagniesz obraz no i możliwośc nagrywania vid. Chetnie bym zobaczył jak grają inni rodacy;) Co do tej lancy i kontry, to też tak się podniecałem nim jak zaczełem grać w TRI. Duzo czasu grałem używając guard, ale mimo wszystko wiekszość mobów podobnie jak w Unite biore na uniki. Niestety to jeszcze za mało by grać na blok lancą :< Używa się tego dość często ale używasz tego jako dodatek a nie taktyka. Chociaż jak już wspomniałem, tak było w TRI możliwe że będzie to wyglądać innaczej w 3rd =] ps.Yano jesteś w stanie dać screeny/filmik swojej guild cardy z Unite/2G ?:> No jak pisałeś z tym hammerem że można łączyć ciosy, to generalnie walka Hammerem stała się bardziej dynamiczna podobnie jak lanca. Pozdrawiam. Edytowane 26 listopada 2010 przez Repp Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.