Skocz do zawartości

Monster Hunter Portable 3 !


Yano

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

mam jeden filmik wrzucony, ale nie ma na nim zupelnie nic ciekawego, tesotwalem remotejoya na poczatku gry, jak widać sprzet mam normalnowy nawet ;p

 

ogolnie moge zrobif foty GC ale nie bedzie to jakiś pogrom bo 2G/unite zaczynałem w sumie chyba 3 razy (raz przeszedlem 2G , potem jak wyszlo unite to znowu przeszedlem od nowa , a potem do połowy grajac samymi lancami)

wiec moja GC rozmieniła sie na drobne i żadna nie ma jakiegoś uber szpanu w sobie xD

 

ale cos pogrzebie zaraz

 

 

a i prosze o jakieś informacje na temat działania charmów itp, bo duzo grales w 3tri a ja wcale :(

 

 

 

EDIT

dobra zrobilem screeny , i nawet fuksem mam tez karte z 2G bo przypadkiem zrobilem jej screena gdy jakis czas temu odpaliłem 2G na chwile żeby na xlinku w unite w puścic ludzi na JUMP questy :>

 

moje karty w porownaniu do Twojej to aż wstyd porównywać :(

 

karta z 2G

snap028.png

 

i z unite, jak widać robiona bardziej na szybko, tezn gre przechodizlem bez rozwlekania sie po drodze

snap036.png

snap037.png

 

i mizerny zestaw sprzętu, ale nie kolekcjonowałem, zrobilem prawie kazda bron zeby ją zobaczyc i pobawic sie chwile ale potem loadowalem, nie kolekcjonowalem czegos czego wcale nie uzywam

snap0380.png

 

i jakis randomowy screen ;p

snap017m.png

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Łuki i gunlance sie jakos zmienily? Jak ja bym chcial juz w to zagrac, nie wiem jak wytrzymam te kilka miesiecy, ale jakas ustawke po necie trzeba bedzie zrobic, nie ma innej opcji. Mam ambitny plan przejscia trojki przy uzyciu sns, w unite mi sie znudzilo gdzies w polowie ;p

Opublikowano

łuki mają nowe rodzaje strzał, np coś w stylu moździerza - strzały ktore wystrzeliwuje sie do góry i spadają z góry gradem pocisków

 

a gunlance maja wszystko nowe :D

 

 

 

btw znalazlem taki filmik o instalce remotejoya

 

o co chodzi z tym wyłaczaniem czegoś w dosie na poczatku? to nie zwali kompa?

juz mialem remotejoya na starym kompie na XP i tam nie bylo problemow , ale nie chce przekombinować czegoś na nowym kopmpie

Opublikowano

oj oj wiele konkretów nie ma oprocz tego ze duzo nowosci, glownie to co widac na trilerach

nowe ataki, mozliwosc przeładowania jednego pocisku podczas combosa, mozliwosc strzelania calym magazynkiem na raz, duzo nowosci, obczaj trailery

ja sam bym chetnie sie wiecej dowiedzial ale nie ma wiele konkretnych informacji, co prawda widzialem niby spis ciosów, ale tłumaczony google translatorem i prawie nic sie nie dalo wywnioskować

Opublikowano

Ok dzieki, Wlasnie caly temat sprawdzilem i znalazlem cos o tym ze kusze maja jakas opcje ze sie strzela z w przysiadzie, ide jeszcze demo pomeczyc przed snem ;p i chyba serio do unite wroce

Opublikowano

znalazlem rozpiske poszczegolnych ciosów lancy (chyba prawdziwa)

 

Lance:

Mid Thrust: 20, 20, 27

High Thrust: 22, 22, 27

Unsheathe: 27

Counterattack: 22

Counter (hold): 50

Lance Sweep: 20

Guard Stab: 20

Charge attack: 16

Charge Finisher: 40

Shield Attack: 15

Opublikowano

Hmm mozliwe ze prawdziwa, lecz trzeba nam pewnie i tak poczekac az zostanie to potwierdzone. Troche sie rozni od tego co jest w Tri:

Mid Thrust Combo 23%, 23% & 30%

High Thrust Combo 28%, 28% & 30%

Unsheathe Attack 28%

Counterattack 28%

Counter (Hold) 30%

Lance Sweep 20%

Guarding Stab 20%

Charge Attack 20% x1, 16%

Charge Finisher 40%

Shield Attack 14%

 

Dzieki za fotki z guild kart, w sumie duzo tego nie masz jak na takiego maniaka ^^. Co do tych talizmanow z TRI, to sprawa wygląda następująco:

Sa trzy rodzaje talizmanow, ktore zdobywamy w taki sam sposob jak rusty stone czyli przez minning albo jako nagroda za quest. Mystery Charm, Shining Charm i Timeworn Charm, dwa pierwsze do zdobycia w trybie offline i LR, natomiast ostatni tylko na high rank. Moga one posiadac od jednego do trzech slotow z tym ze jezeli posiada 3 sloty to niema innych dodatkowych bonosow. Generalnie ciezko jest mi opisac calosc dlatego najlepiej jak zerkniesz tutaj http://monsterhunter.wikia.com/wiki/MH3:_Charm_Guide . Tam jest wszystko przejzyscie wytlumaczone.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

jesli te zmiany w stosunku do tri są prawdziwe to bardzo sie ciesze ze zwiekszyli dmg ładowanego countera bo to fajny atak :D no i fajnie ze silniejszy cios do wybudzania przecinikow

 

 

a co do moich kart to rzeczywiscie w potownaniu z Toba to niewiele ;p

Opublikowano

Wczoraj z chłopakami z Tri robiliśmy speedruny na Deviljho i oto co nam wyszło ;)Rekord europy to 1:27 więc jeszcze troszke nam brakuje ;)

 

 

Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

ciosy broni.... ale dziwne, napisali młot ma tnące ataki?! czyzby sie dalo dcinac ogony młotem?

http://www.mhf3.com/page/Hammer

 

tutaj reszta broni, w tym gunlance, nie mam 100% pewnosci czy to wszystko prawda

http://www.mhf3.com/page/Weapons

 

zaraz ide w demie sprobowac obciąć ogon młotem.. jestem w szoku

bo to że tnące bronie mają obuchowe ogluszające ataki (tarczą np) to wiedzialem

 

 

EDIT

wlasnie prawie zabilem jaszczurke waląc tylko w ogon i tymi niby tnacymi atakami i nie obcialem ogona, wiec tu musi byc jakis przekręt :P

Edytowane przez Yano
Opublikowano (edytowane)

filmik pokazujący bronie, tym razem gunlance (ostatnio bylo zainteresowanie nimi) , lgb i hh

 

co prawda w ferwoerze walki nie widać zbyt dokladnie co ta gunlanca robi ale podopiowiem

- na poczatku zaraz po pierwszym wystrzale, wymachem z tyłu glowy przeładowuje 1 pocisk

- zaraz potem wykonuje cios ktory konczy sie walnieciem w ziemie i wystrzeleniem całego magazynka

- potem standard

- i na koncu przejście z nawalania do wyvern fire

http://www.youtube.com/watch?v=O-rymw_f0ZU

 

w LGB to tylko unikami sie chwalą, ale zauważcie że misiek rozwala drzewo , fajnie ze są zniszczalne elementy otoczenia

 

a w HH to duzo nowosci, chociazby to że podczas kazdego ataku nabijają sie nutki, ale z tego co widać na filmiku to mimo że nutki nabijają sie przy każdymm ataku to trzeba je potem aktywować grając przez chwile normalnie ® , czyli muzyka nie bedzie wpadała bez przerwy calkowicie przypadkiem podczas walki, trzeba bedzie chociaż na chwilke sie ogarnąć i zagrać zebrane nutki , co chyba jest dobrym rozwiazaniem żeby nie bylo że hh caly czas buffuje

 

 

filmik z młotem i lancą już dawalem wcześniej, młot moze prawie wszystkie ciosy łączyć ze sobą w combosy (powolne combosy) , a w lancy pokazywali countera

 

ale tego chyba nie dawalem mimo ze ma juz kilka dni, GS, LS i sns

http://www.youtube.com/watch?v=fHLu4CnFcwc&feature=related

 

 

 

a teraz update z oficjalnej strony

niewiele nowego, nadal nie pokazali nowych potworow;p

jakies (pipi)y o DLC , tzn ogolnie o systemie sciagania podobnym do tego z unite

 

no i o nowym rodzaju questów widocznym na trailerze - po zabiciu potwora pojawia sie napis warning i wyskakuje nowy potwor do zabicia

tutaj opis + debiljoe

http://www.capcom.co.jp/monsterhunter/P3rd/intrusion.html

co ciekawe te nowe dodatkowe potwory chyba bedą hmmm poza kolejką, tzn prawdopodobnie bedzie mozna spotkac potwory niedostepne na danym poziomie gry

i druga ciekawa rzecz - bedzie można sie poddać albo poprostu umrzeć i nadal dostanie sie nagrode za tego pierwszego zabitego, wiec wygląda na to że podchodząc do tego bonusowego nic nie tracimy

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Z ta gunlanca to nie wystrzeliwuje całego magazynka, tylko strzela jakąś inną odmiane wyvern fire, magazynek nadal ma pełny ^^ A te rozwalane drzewa,skaly itp to jest ich moze ze dwa, trzy na cała mape, nic specjalnego. Ciekawe czy questy beda rowniez podzielone na sub-questy jak ma to miejsce w tri. Na przykład, walczymy z rathalosem i jakos sub quest jest rozwalic mu glowe a drugi odciac ogon. Za wykonane sub-questy dostajemy dodatkowe itemy oraz kase ( w przypadku tri jeszcze hrpoints ). Do tego po wykonanym subquescie mozemy zakonczyc misje bez zabijania przeciwnika. Rozwalamy takiemu losowi glowe i lecimy do namiatu zakonczyc quest via sub-quest, co prawda dostajemy tylko rewardy za wykonany sub badz rozwalone czesci moba. No ale zawsze to cos ;)

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

nie no przyjezyj sie , na samym poczatku wali jednym pociskiem i odrazu go przeładowuje, widac to na ikonkach pod paskiem zycia, a potem wystrzeliwuje caly magazynek i ikonki są szare

 

 

z tymi sub questami to było tak też w MH2 na ps2, w sumie czasem rpzydatna rzecz, np do farmienia czegoś co da sie zdobyć z rozwalonej głowy (poamietam że byl subquest za wyłowienie plesa z wody za pomocą żaby, wiec w minute mozna bylo to zrobic i wracac do domu ;p)

Opublikowano

OMG... zobaczcie to -połączenie plesa z behemotem z final fantasy

New_MH_boss.png

 

sadzac po filmiku (ktory jest tak beznadziejnej jakosci ze narazie go nie wrzucam) walka z nim może wyglądac jak walka z jhen mohranem (czyli tą wielką pustynna larwą ktorą sie ostrzeliwuje ze statku) , bo na filmiku tez jest statek tyle ze latający, wiec moze wlasnie z niego bedziemy walczyć, inna możliwosc to ze bedzie to poprostu boss w sylu akantora i ukamulbasa, czyli bydlak :D

 

 

inna swietna wiadomosc, ale nie wqiem czy sprawdzona , nowe gatunki (kolory) dużej iloesci przecinikow

 

* Diablos

 

* Rathian

 

* Rathalos

 

* Uragaan

 

* gigginox

 

* agkantor

 

tyle ze nie wiem czy to prawda ani czy w przypadku starych potworow chodzi o nowe kolory czy poprostu stare kolory (typu black, azure, pink) , w przypadku potworow z 3tri musza to byc nowe gatunki bo wczesniej byl tylko jeden

 

mają tez powrocic bossowie

* Akantor

 

* Ukanlos

* Alatareon

 

 

OŁ JEEEEEEEEEEEEEEEEE :D

 

dodam że mam już gre na karcie, tyle że nie działa bo typek ktory zrobił patcha nie chce go udospenić bo stał sie moralfagiem :P

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem te info odnosnie kolorow czy ukanlosa,akantora itp wydaje mi sie byc fake. No ale juz niebawem zobaczymy i sami sie przekonamy. W unite mamy gaorena i lao, w tri : ceadeusa oraz jhena. W 3rd wiemy napewno o jhenie wiec mozliwe ze bedzie tak jak mowisz ze ten kolo bedzie podobny do wyzej wymienionych.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Repp
Opublikowano

masz na mysli 2G ;p

troche sie czekało na pelne tlumaczenie dobre kilka miechów, chociaż takie wczesne fragmentaryczne tlumaczenia wyszły dosyc szybko

 

sądząc po tym ze przetlumaczyli nawet demko to mysle ze w ciagu 2-3 tygodni bedzie jakies wstepne tlumaczenie podstawowych rzeczy, a potem beda dodawać kolejne wersje

 

 

w ogole skoro ma wrocic akantor i ukanlos... to mam nadzieje że zostaną odpicowane i poprawione jak los i rathian (chociaż tigrex i narga sie nie zmieniły raczej wiec troche to wątpliwe)

 

 

nowe gatunki ktore wymienilem wyzej chyba są jednak prawdą, chociaz nie ma jeszcze ich fotek

Opublikowano

robi robi bo w japoncu lepiej widac czy sie trafia i w co, ogolnie rzeczywiscie w jap jest o wiele fajniejsza krew, narazie nic nie wiadomo o angielskiej wersji wiec mozna sie łudzić ze nie z(pipi)ią... :P

 

 

btw ja staram sie trzymać ręke na penisie i kontrolowac pojawienie sie patcha ale może wy macie jakies źródła ktorych ja nie mam wiec też patrzcice w swoich zrodlach czy sie nei pojawił :>

 

narazie mowi sie ze wyjdzie dopiero za tydzien mimo ze jest gotowy, ale skoro jest gotowy to jest szansa ze wyjdzie wczesniej

Opublikowano (edytowane)

 Wolę nie zobaczyć za dużo. W demku 3rd nie było łuku, ciekawe czemu? Co do demka- jest ....... normalnie! Opanowałem już nawet Slash Axe, chociaż nie zastąpi mi raczej GS'a, zwłaszcza dzięki przyśpieszeniu jego ruchów. Teraz rozwalanie Barroth'ów to czysta przyjemność. Jest tryb infrastructure, czy to tylko taki "chłyt matetingowy"? Wymaga on połączenia z PSS? Podoba mi się przeniesienie akcji do bardziej tropikalnego miejsca- jest teraz naprawdę kolorowo. 

Edytowane przez gkihdghdhj

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...