Repp 0 Opublikowano 30 listopada 2010 Opublikowano 30 listopada 2010 (edytowane) Switch Axe badz Morph Axe nie "Slash". Infra nie bedzie, no i bow bedzie. Yano skad masz te info odnosnie uka i akantora ? Pozdrawiam. edit. jest juz filmik w dobrej jakosc z tym nowym ziomalem, pogrzebalem na sieci troche i dowiedzialem sie rowniez ze alatreon,uka, akantor i subspieces pozostalych to narazie nieoficjalne info. Edytowane 30 listopada 2010 przez Repp Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 30 listopada 2010 Autor Opublikowano 30 listopada 2010 kurde juz zaczynam sie czuć jak obronca krzyża... GDZIE JEST PATCH?!?! GDZIE JEST PATCH?!?! GDZIE JEST PATCH?!?! GDZIE JEST PATCH?!?! GDZIE JEST PATCH?!?! Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 1 grudnia 2010 Autor Opublikowano 1 grudnia 2010 (edytowane) dobra te nowe gatunki i starzy bossowie sa juz praktycznie potwierdzeni, ludzie już zaczeli tłumaczyć gre i w przetlumaczonym spisie przedmiotów widac rzeczy typu akantor claw, albo gold rathian scale, wiec muszą byc te potwory będzie gold rath, silver los, black diablos nowy uraggan bedzie "steel" czyli pewnie bedzie srebrno metalowy ale nowy agnaktor bedzie... lodowy!! probuje to sobie jakoś wyobrazic ;p mam nadzieje że te czesci cieała ktore ma normalnie ze swiecącej lawy bedzie miał z troszke rpzezroczystego lodu EDIT w ogole to wygląda na to że zmienili wzory na obliczanie dmg i olali mnozniki broni typu 1.4, 2.4, 4.8, 5.2 ... tzn juz nie ma tak ze młot ma 1500dmg a sns 300, tyle że jest inny mnożnik, teraz wszystkie typy broni mają podany dmg jakby już po podzieleniu.. czyli wszystkie mają taki sam, np wszystkie bronie początkowe ktore dostajemy w skrzyni mają 50dmg, nie ma tak jak kiedys ze sns mial 81 a młot okolo 350, to samo potem - przez to że młoty nie muszą dochodzic do 1600 tylko ich maksymalny dmg bedzie pewnie w okolicach 400 to poszczegolne ulepszenia mają o wiele mniejsze roznice (tzn niby podobne co kiedyś ale przez odpuszczenie kilku liczb z wzoru na liscie ekwipunku wygląda to inaczej) niby to spore ułatwienie dla noobów, i teraz latwiej ebdzie mozna porownac jaka bron jest silniejsza, tyle ze MH to nie gra dla noobow i porzadny łowca juz wczesniej umial to sobie porównać , teraz bedzie mial mniej kombinowania, ale za to bedziemy musieli sie rpzyzwyczaić do tego ze wszystkie bronie mają mało DMG napisanego (bo już są po mnożniku) i bedziemy musieli sie na nowo uczyć keidy bron jest pakerna (bo kiedyś była jak miala 1600dmg a teraz pewnie ze 400 bedzie max) Edytowane 1 grudnia 2010 przez Yano Cytuj
Repp 0 Opublikowano 1 grudnia 2010 Opublikowano 1 grudnia 2010 "bronie mają mało DMG napisanego (bo już są po mnożniku)" chciałes chyba napisac po dzielniku Bo mialy wspolczynnik Class przez który sie dzielilo. Dzis tez doszukałem sie info odnosnie silver,gold,black i innych. Wiec pewnie beda ,chociaz jeszcze zobaczymy. Pozdrawiam. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 1 grudnia 2010 Autor Opublikowano 1 grudnia 2010 (edytowane) tak tak, to jest dzilnik ale ja zawsze nazywam go mnożnikiem XD chyba dlatego ze gdzies kiedys na gamefaqs bylo napisane "multiplier" czy cos i sie juz przyzwyczailem, zreszta jak zoabczysz jakies porady tego typu ktore pisalem w temacie o unite to zawsze jest "mnoznik (ktory sie w sumie dzieli)" bardzo mnie ciekawi nowy wygląd podgatunków z 3tri , zwlaszcza lodowego agnaktora Edytowane 1 grudnia 2010 przez Yano Cytuj
Repp 0 Opublikowano 1 grudnia 2010 Opublikowano 1 grudnia 2010 No cholera co jest :< Japonce juz swietuja a my jeszcze tego nie mamy?! Nosz #%$#$! Pozdrawiam. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 1 grudnia 2010 Autor Opublikowano 1 grudnia 2010 (edytowane) ja tez juz (pipi)icy dostaje, czuje sie jak narkoman na głodzie, caly czas mam odpalone streamy , wczoraj kilka godizn oglądalem (z przerwami ale mialem odpalone caly czas) dziś od rana też... btw potwiedzily sie wymieniane wyżej podgatunki, są serio w plikach które ludzie tlumaczą btw jesli przypadkiem nie jest jeszcze jakiś ukryty potwor to w sumie daje 40 duzych potworow!! to całkiem spoko wynik! (3tri mial tylko 18) moje wczesniejsze szacunki dawaly ze 33-35 wiec jest lepiej jedyne co mnie martwi to brak krabów, ale i tak fajnie że jest masa przeicnikow Edytowane 1 grudnia 2010 przez Yano Cytuj
Repp 0 Opublikowano 1 grudnia 2010 Opublikowano 1 grudnia 2010 (edytowane) Ja podobnie, chociaz jestem w nieco lepszej sytulacji bo mam Tri. Na dodatek pojawil sie dzis nowy event quest - rathalos i barioth na arence. Wiec przez jakis czas mam co robic Pozdrawiam. Niby Tri ma tylko 18, ale powiem Tobie ze juz 700 godzinek pękło Btw.Mam nadzieje ze zostanie poprawiony temat ze statusami. W Tri jak wbiles KO np Alatreonowi, i pozniej go sparalizowales to para wchodzilo dopiero w momencie kiedy konczylo sie KO. I na odwrot kiedy mial para i wbiles mu KO to kladl sie na glebe dopiero po 10 sec kiedy para mijalo. Troche zostalo to zepsote moim zdaniem http://il.youtube.com/user/mimusu1634 - kanal kolesia ktory juz szczesliwie gra w 3rd :< Edytowane 1 grudnia 2010 przez Repp Cytuj
gkihdghdhj 354 Opublikowano 1 grudnia 2010 Opublikowano 1 grudnia 2010 mam pytanie: da się "spatchować" to cóś? Jaką metodą jeśli już? Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 2 grudnia 2010 Autor Opublikowano 2 grudnia 2010 narazie nic nie dziala , ale prometeus jest pierwszym kanddyatem do działania, moglbys opisac jak sie go uzywa? Cytuj
gkihdghdhj 354 Opublikowano 2 grudnia 2010 Opublikowano 2 grudnia 2010 próbowałem chyba wszystkimi sposobami, nawet ISO Tool 1.92 zawiódł. Liczę że szybko ktoś coś wymyśli, nudno ciągle bić te same stwory... Cytuj
=PiT= 13 Opublikowano 2 grudnia 2010 Opublikowano 2 grudnia 2010 prometeus to taki "patch do firmware" ze instalujesz go i juz nie musisz odpalac nowych gier z uzyciem pluginow (np god eatera). ale chyba juz nawet i on jest stary na zabezpieczenia nowego MH. Postarali sie chlopaki z tym 6.36 xD Cytuj
gkihdghdhj 354 Opublikowano 2 grudnia 2010 Opublikowano 2 grudnia 2010 (edytowane) nie miałem go zainstalowanego, ale nawet z zainstalowanym ni działa. EDIT- Panie i Panowie, mam zaszczyt powiedzieć, że wyszedł najnowszy CFW Prometheus v4. I DZIĘKI NIEMU GRAM W TO CUDO, YEHAAAAAW!! Edytowane 2 grudnia 2010 przez gkihdghdhj Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 3 grudnia 2010 Autor Opublikowano 3 grudnia 2010 o jejku, od wczoraj mozna grac, nie wpadlem tu z ogromną podnietą wczesniej bo pracowalem do 3 w nocy (a mimo to pogralem ejszcze godiznke do 4 ;p) narazie nie ma co sie rozpisywac, jest sporo zmian a wszystkie po japonsku wiec ciezko sie polapac w detalach (zwlaszcza trudno jest ogarnac skille i koty - poprostu nie wiadomo co jest co) potem zdam jakas wieksza relacje niektore elementy graficzne sa tak piekne ze dziwie sie ze psp to ciągnie (tak jak kiedys bronie mialy rozmyte textury i uproszczenia to teraz niektore bronie wyglada tak pieknie, konkretnie, prawie jak z wii) gra jest łatwa jak narazie i bardziej noob friendly (chociaz nie tak jak 3tri) pogralem 2h w nocy a jak widaomo dla MH to tyle co 5min w innej grze, wiec duzo nie moge powiedziec Cytuj
=PiT= 13 Opublikowano 3 grudnia 2010 Opublikowano 3 grudnia 2010 juz tez mam iso i nowego promka, jak przyjde do chaty to obczaje xDD wiadomo jak tam eng patch? Cytuj
gkihdghdhj 354 Opublikowano 3 grudnia 2010 Opublikowano 3 grudnia 2010 nie ma. Jeśli o mnie chodzi- normalnie czad! Biję już Aoshire(tego miśka) i jest on najsłabszym bossem(nie licząc tych mini-dinozaurów)! Najgorsze jest to- że jeszcze wcale nie zginąłem! Co to za uproszczenia?? Switch axe jest zarąbisty, GS jakby trochę mniej, ale największe zaskoczenie to... Hunting Horn! W początkowych treningach wyszedł mi chyba najlepszy czas!! Fajnie też że koty można uzbroić wg własnego widzimisię. Problemem są oczywiście skille i mój słaby japoński, ale pół Unite'a przeszedłem nie wiedząc gdzie się je obiady, ani co to są skille, więc i tu nie będzie problemu. Będzie się dało grać w ISO przez AH Party? Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 3 grudnia 2010 Opublikowano 3 grudnia 2010 (pipi) panowie ile czasu zazwyczaj mija do wydania angielskiego patcha? Bo japońskiego niby sie uczę, ale nie ma szans bym to ogarnął . Ale dobrze, MHP3, chętnie spróbuję. Ostatnio w ogóle mało gram, może teraz powrócę i ubiję coś więcej niż Kut-ku, chciałbym się wciągnąć jak Wy . Cytuj
=PiT= 13 Opublikowano 3 grudnia 2010 Opublikowano 3 grudnia 2010 (edytowane) minimum miecha poczekamy mysle ;/ BTW: http://www.mhf3.com Edytowane 3 grudnia 2010 przez =PiT= Cytuj
gkihdghdhj 354 Opublikowano 3 grudnia 2010 Opublikowano 3 grudnia 2010 nie jest źle, ktoś kto dobił HR9 w Unite se poradzi... Fajna jest teraz karta łowcy. Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 3 grudnia 2010 Opublikowano 3 grudnia 2010 Tia, ja do Kut-Ku dobiłem . Kurde, jakby chociaż wszystko było w kanie pisane to bym się słówko po słówku uczył (choć o dialogach i tak można zapomnieć), ale nie, muszą używać Kanji, muszą . Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 3 grudnia 2010 Autor Opublikowano 3 grudnia 2010 licze ze patcha angielskiego beda wypuszczac jak najszybciej na raty, tzn zacznął tłumaczyc najwazniejsze rzeczy typu menu, opisy skilli itp, to czego sie nei da ogarnac na slepo bo akurat nazwy broni albo itemy to da sie rpzeżyc w wiekszosci przypadkow po samych ikonkach Cytuj
gkihdghdhj 354 Opublikowano 3 grudnia 2010 Opublikowano 3 grudnia 2010 skoro o japońskim mowa: są niezłe jaja podczas Gatheringów coś tam pisze, ja ni kumam, więc idę bić co się da i porównywać czy jest w nazwie item'u uśmiechnięta buźka czy kwadracik i domek Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 3 grudnia 2010 Autor Opublikowano 3 grudnia 2010 no to ten temat powinies byc pomocny, lista questów, z dopiskami w zrozumialym jezyku co jest celem http://forums.minegarde.com/topic/1475-quest-list/ Cytuj
gkihdghdhj 354 Opublikowano 3 grudnia 2010 Opublikowano 3 grudnia 2010 AAA! Yano, przez tą twoją stronkę nadziałem się na spoiler i wiem co będzie urgentem na 3*!! Wie ktoś co zrobić, abym mógł robić questy na HR? Bo ani dziadek, ani dwie panie nie chcą mi dać zadania... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.