Skocz do zawartości

Dead Space 2


Danonek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dokładnie w jednym z wywiadów oznajmili że zbyt wiele osób nie kupiło gry, ponieważ się po prostu bali. Dlatego teraz chcą to trochę zmienić. Do tego będzie więcej akcji, jak sami zarzekali się na początku ogłoszenia prac :confused: Wolałbym jednak gameplay z Dead Space jednej i te budowanie klimatu, choć i tak już w DS1 była masa przeciwników do rozwalenia. A skoro gadają że będzie więcej strzelania to może wyjść z tego drugie Uncharted.

Opublikowano

Dokładnie w jednym z wywiadów oznajmili że zbyt wiele osób nie kupiło gry, ponieważ się po prostu bali. Dlatego teraz chcą to trochę zmienić. Do tego będzie więcej akcji, jak sami zarzekali się na początku ogłoszenia prac :confused: Wolałbym jednak gameplay z Dead Space jednej i te budowanie klimatu, choć i tak już w DS1 była masa przeciwników do rozwalenia. A skoro gadają że będzie więcej strzelania to może wyjść z tego drugie Uncharted.

Trochę słabo - jedynka w sumie bardzo straszna nie była, robiła obleśnym klimatem zaszczucia. Mam nadzieję, że przynajmniej nekromorfów i designu nie zmiękczą.

Opublikowano

Pamiętajcie że jedynka była takim "eksperymentem" - twórcy nie mieli kompletnie żadnego doświadczenia w horrorach i to była ich próba, o jedynkę też wielu się bało przy jej produkcji (taka ironia - bać się o horror xd).

Osobiście chciałbym większe wykorzystanie potencjału nowych leveli - w jedynce czułem troche że mamy rozległy statek ale zbyt mało interakcji z nim, szliśmy jak po sznurku, łażenie gdzie indziej było zbyteczne - chodzi mi o większą zażyłość z miejscówkami na pokładzie, gdzie byłby jakiś sens na powrót (nawet dla jakiś opcjonalnych zadań, coś takiego byłoby wręcz kluczowe w dobrym horrorze).

Opublikowano (edytowane)

Pamiętajcie że jedynka była takim "eksperymentem" - twórcy nie mieli kompletnie żadnego doświadczenia w horrorach i to była ich próba, o jedynkę też wielu się bało przy jej produkcji (taka ironia - bać się o horror xd).

Właśnie tylko, że jedynka mimi multum "strzelania". Zachowała ogólne proporcję. Tzn. nie była typowym shooterem czy grą akcji. Tylko porządnym survival horrorem.

 

A w dwójce, jak już zapowiadali. Isaac będzie większym badassem, gra będzie szybsza, będzie więcej strzelania.

I nie chciałbym żeby klimat, efekt zaszczucia został zastąpiony przez akcję i tony łusek (no akurat w DS ciężko o łuski hehe). Niech przykładem będzie RE5 to co się z nim stało ;/;/;/

Porównując go do poprzednich części.

 

Ale póki co nie ma co prorokować. Trzeba czekać na konkrety, zapewne do E3.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Mi tam się wydaje, że pomimo tych wszystkich szumnych zapowiedzi, w efekcie końcowym dostaniemy grę tak samo proporcjonalną, co poprzednio. Jedynie będzie poprawiony engine, nowa fabuła, design i może jeszcze dojdzie online. Jak dla mnie, DS2 może trwać tyle samo co poprzednik, bo krótki nie był.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

http://www.dailymotion.pl/video/xd44mn_dead-space-2-first-trailer_videogames

 

Oglądajcie szybko bo zniknie. Pierwszy zwiastun gry. Szkoda, że jakość do bani, ale dobre i to. Słychać fajny utwór, modne to ostatnio jest w trailerach. Klimacik ok, oby tylko z tego shootera na szynach nie zrobili.

Opublikowano

http://www.dailymotion.pl/video/xd44mn_dead-space-2-first-trailer_videogames

 

Oglądajcie szybko bo zniknie. Pierwszy zwiastun gry. Szkoda, że jakość do bani, ale dobre i to. Słychać fajny utwór, modne to ostatnio jest w trailerach. Klimacik ok, oby tylko z tego shootera na szynach nie zrobili.

Zdążyłem hehe.

 

No, no klimacik tryska z tego trailera. Jakby bardziej horrorowato ?

 

No i ta sama prośba. (pipi)a nie spie.przcie tej gry. Nie zamieńcie jej w "tylko shootera". Klimat, survival > akcja, shooter.

Opublikowano

Zwiastun niezły. Już na wstępie widać, że będzie sporo nowych kreaturek i słychać było głos martwej Nicole. Jedyneczka miała kilka elementów schizy, ale w DS2 mogliby to rozłożyć przez całą grę.

Opublikowano

za(pipi)iste, a przez ten text na końcu mam wrażenie że dowiemy dużo o Isaacu, i to niekoniecznie sympatycznych rzeczy, nawet on zapewne nie wie wszystkiego

extra by było

Opublikowano (edytowane)

za(pipi)iste, a przez ten text na końcu mam wrażenie że dowiemy dużo o Isaacu, i to niekoniecznie sympatycznych rzeczy, nawet on zapewne nie wie wszystkiego

extra by było

Stawiam, że tym razem zechcą rozwinąć jego wątek psychologiczny. Widać, że wydarzenia z Ishimiury znaczącą na niego wpłynęły, skoro został łowcą necromorphów.

Wpis, wpis.

 

Tym bardziej, że po I części skarżono się na Isaaca, że nie mowa, że bezpłciowy itd. itp. Choć osobiście mi to nie przeszkadzało, wręcz pasowało do fabuły do Isaaca.

 

Też mi się tak wydaje, że teraz "rozwiną" Isaaca, i to on będzie głównym wątkiem czy coś w tym stylu. Ciekawią te słowa na końcu trailera. No i wyraz twarzy naszego bohatera; nie wygląda na pipkę która znalazła się w "niekomfortowej sytuacji" (jedynka). Szykuje się grubsza afera.

 

Czyli pewnie dwójka nie rozpocznie się tam/jak skończyła się jedynka. Tylko będzie parę lat później; tak myślę.

Cholera gdzie tu jeszcze tyle do 2011 ;/

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano (edytowane)

Ktoś tam narzekał na horrory... Nie jest tak tragicznie: siren z psstore rządzi jak również piła zjechana przez recenzentów najgorsza nie jest. Homecomming to kpina i śmiech na sali(skąd oni tą grafę wzięli) a re już oficjalnie z 5 częścią nazwałem shooterem.. Dead space jest prze-miodny i tylko mam nadzieję że 2 utrzyma poziom poprzednika...

 

 

Tylko mam nadzieję że kolejna częć fatal frame pojawi się na current genach a nie na wii...(nadzieja matką głupich...)

Edytowane przez xzdunx
Opublikowano

Ciekawe jak wyjaśnią jego ułomność z pierwszej części. Może przez ten czas nauczył się mówić? ;P Oby nie było w stylu gada bo gada.

 

W tej części mają mieć miejsce epickie walki z badassami oraz elementy szybkiej akcji. Ok byle tylko one podnosiły ciśnienie, a nie przesunęły jeszcze bardziej ciężar z horror na action. Liczę na design stworków. Po skanach widać, że będą bardziej schizowate. Także usytuowanie akcji w świątyniach i mieście wydaje się być ciekawe. Poszło to w podobnym kierunku jak RE.

Opublikowano (edytowane)

Ktoś tam narzekał na horrory... Nie jest tak tragicznie: siren z psstore rządzi jak również piła zjechana przez recenzentów najgorsza nie jest. Homecomming to kpina i śmiech na sali(skąd oni tą grafę wzięli) a re już oficjalnie z 5 częścią nazwałem shooterem.. Dead space jest prze-miodny i tylko mam nadzieję że 2 utrzyma poziom poprzednika...

 

 

Tylko mam nadzieję że kolejna częć fatal frame pojawi się na current genach a nie na wii...(nadzieja matką głupich...)

Hehe nie no dobry jesteś. Mówisz, że z horrorami nie jest tak tragicznie, po czym wymieniasz :

 

a) Forbidden Siren - ok może być (co prawda nigdy nie grałem w FS no ale chwalą ludzie więc ok). No ale chyba nie ma mowy o hicie. Też pewno gra pachnie poprzednią generacją.

b) Silent Hill: Homecoming - niedawno kończyłem i mnie się tam podobał. Ok gra stoi duszą i ciałem w poprzedniej generacji. Ale to udany Silent tylko wydany za późno. Genialny soundtrack, dobra fabuła. Dobry horror choć już nie tak schizowy. Niezbyt poważny kandydat.

c) Piła - nie mówię, że to zła gra, sam chcę obadać. Ale to taki horrorek, że wiesz. Jadący na filmie i raczej mało ambitny do straszenia.

d) RE5 - ta gra nie jest horrorem już od czwartej części, że o piątce nawet nie wspomnę.

 

Podsumowując jest tragicznie z horrorami w tej generacji. Gdyby nie Dead Space pierwszy to nie byłoby dobrego horroru na obecnych konsolach (Wii mnie nie obchodzi).

 

Ciekawe jak wyjaśnią jego ułomność z pierwszej części. Może przez ten czas nauczył się mówić? ;P Oby nie było w stylu gada bo gada.

No bez przesady myślisz, że będą tłumaczyć czemu nie gadał heh. Nie gadał i tyle, był tak ob.srany i zszokowany sytuacją, że przestał gadać i tyle ;p Wątpię żeby to poruszali w dwójce.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Ciekawe jak wyjaśnią jego ułomność z pierwszej części. Może przez ten czas nauczył się mówić? ;P Oby nie było w stylu gada bo gada.

 

o lolu :D to teraz jak ktoś nie mówi to jest automatycznie niemową?

Nie gadał z tego samego powodu, z którego nie było przerywników filmowych z czarnymi paskami na ekranie - dzięki temu można łatwiej poczuć, że jest się w skórze głównego bohatera. Słuchanie cudzych tekstów działa zupełnie odwrotnie.

 

Druga część nie będzie miała już chyba żadnych zalet jedynki, ale czego się spodziewać jeśli wymagania graczy są takie jakie są.

Opublikowano (edytowane)

Ciekawe jak wyjaśnią jego ułomność z pierwszej części. Może przez ten czas nauczył się mówić? ;P Oby nie było w stylu gada bo gada.

 

o lolu :D to teraz jak ktoś nie mówi to jest automatycznie niemową?

Nie gadał z tego samego powodu, z którego nie było przerywników filmowych z czarnymi paskami na ekranie - dzięki temu można łatwiej poczuć, że jest się w skórze głównego bohatera. Słuchanie cudzych tekstów działa zupełnie odwrotnie.

 

 

Trochę jak w Tibii. Nie ma muzyki dlatego byś samemu mógł sobie nucić.

 

Dr.Czekolada @ Goryl też wydaje odgłosy...

Edytowane przez MajorZero64
Opublikowano (edytowane)

słupekPL: Zagraj w forbiden siren jak nie grałeś!!!!!!!!!!! klimat rozbraja, nic nie siedzi w poprzedniej generacji(grafika 100% lepsza niż w homecoming), tylko sterowanie dość dziwne (1/3 całej gry się przyzwyczajałem do niego). gram w horrory od czasów pierwszego re, silent hilla i dawno nie grałem w tak dobry horror jak fs... Jest teraz tania jak barszcz(rok temu kupiłem pudełkową za 69 zł....). Do tego jakby grom dawano oscary siren dostałby takowego za dźwięki i muzykę!

 

dead space 2- issac.... Nikt mi nie wmówi, był upośledzony i nie umiał mówić:P tylko chrząkał.... powinni mu dać jakąkolwiek duszę w 2 odsłonie.

Edytowane przez xzdunx
Opublikowano

No właśnie dlatego też według mnie tworzenie bohatera niemowy jest pójściem na skróty. Czy nie odzywający się ani razu James w SH2 sprawiłby, że ten survival horror byłby bardziej klimatyczny? Ciężko jest stworzyć ciekawego bohatera, który nie psułyby wczuwki. Jednak zawsze będę uważał, że odzywający się Isaac i pokazujący emocje (robi to tylko jeden raz) bardziej pozwoliłoby mi wsiąknąć w grę.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...