Kaucz 6 Opublikowano 29 marca 2010 Opublikowano 29 marca 2010 Dokładnie w jednym z wywiadów oznajmili że zbyt wiele osób nie kupiło gry, ponieważ się po prostu bali. Dlatego teraz chcą to trochę zmienić. Do tego będzie więcej akcji, jak sami zarzekali się na początku ogłoszenia prac :confused: Wolałbym jednak gameplay z Dead Space jednej i te budowanie klimatu, choć i tak już w DS1 była masa przeciwników do rozwalenia. A skoro gadają że będzie więcej strzelania to może wyjść z tego drugie Uncharted. Cytuj
Danonek 2 Opublikowano 29 marca 2010 Autor Opublikowano 29 marca 2010 Też się boję, że zabija klimat DS..... Moim zdaniem idą na łatwiznę. Łatwiej w dzisiejszych czasach zrobić zwykłą strzelanę niż porządny survival horror Cytuj
froncz piotrewski 1 732 Opublikowano 29 marca 2010 Opublikowano 29 marca 2010 Dokładnie w jednym z wywiadów oznajmili że zbyt wiele osób nie kupiło gry, ponieważ się po prostu bali. Dlatego teraz chcą to trochę zmienić. Do tego będzie więcej akcji, jak sami zarzekali się na początku ogłoszenia prac :confused: Wolałbym jednak gameplay z Dead Space jednej i te budowanie klimatu, choć i tak już w DS1 była masa przeciwników do rozwalenia. A skoro gadają że będzie więcej strzelania to może wyjść z tego drugie Uncharted. Trochę słabo - jedynka w sumie bardzo straszna nie była, robiła obleśnym klimatem zaszczucia. Mam nadzieję, że przynajmniej nekromorfów i designu nie zmiękczą. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 29 marca 2010 Opublikowano 29 marca 2010 Pamiętajcie że jedynka była takim "eksperymentem" - twórcy nie mieli kompletnie żadnego doświadczenia w horrorach i to była ich próba, o jedynkę też wielu się bało przy jej produkcji (taka ironia - bać się o horror xd). Osobiście chciałbym większe wykorzystanie potencjału nowych leveli - w jedynce czułem troche że mamy rozległy statek ale zbyt mało interakcji z nim, szliśmy jak po sznurku, łażenie gdzie indziej było zbyteczne - chodzi mi o większą zażyłość z miejscówkami na pokładzie, gdzie byłby jakiś sens na powrót (nawet dla jakiś opcjonalnych zadań, coś takiego byłoby wręcz kluczowe w dobrym horrorze). Cytuj
Słupek 2 181 Opublikowano 29 marca 2010 Opublikowano 29 marca 2010 (edytowane) Pamiętajcie że jedynka była takim "eksperymentem" - twórcy nie mieli kompletnie żadnego doświadczenia w horrorach i to była ich próba, o jedynkę też wielu się bało przy jej produkcji (taka ironia - bać się o horror xd). Właśnie tylko, że jedynka mimi multum "strzelania". Zachowała ogólne proporcję. Tzn. nie była typowym shooterem czy grą akcji. Tylko porządnym survival horrorem. A w dwójce, jak już zapowiadali. Isaac będzie większym badassem, gra będzie szybsza, będzie więcej strzelania. I nie chciałbym żeby klimat, efekt zaszczucia został zastąpiony przez akcję i tony łusek (no akurat w DS ciężko o łuski hehe). Niech przykładem będzie RE5 to co się z nim stało ;/;/;/ Porównując go do poprzednich części. Ale póki co nie ma co prorokować. Trzeba czekać na konkrety, zapewne do E3. Edytowane 29 marca 2010 przez SłupekPL Cytuj
Nemesis 1 271 Opublikowano 30 marca 2010 Opublikowano 30 marca 2010 Mi tam się wydaje, że pomimo tych wszystkich szumnych zapowiedzi, w efekcie końcowym dostaniemy grę tak samo proporcjonalną, co poprzednio. Jedynie będzie poprawiony engine, nowa fabuła, design i może jeszcze dojdzie online. Jak dla mnie, DS2 może trwać tyle samo co poprzednik, bo krótki nie był. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 28 kwietnia 2010 Opublikowano 28 kwietnia 2010 http://www.dailymotion.pl/video/xd44mn_dead-space-2-first-trailer_videogames Oglądajcie szybko bo zniknie. Pierwszy zwiastun gry. Szkoda, że jakość do bani, ale dobre i to. Słychać fajny utwór, modne to ostatnio jest w trailerach. Klimacik ok, oby tylko z tego shootera na szynach nie zrobili. Cytuj
Słupek 2 181 Opublikowano 28 kwietnia 2010 Opublikowano 28 kwietnia 2010 http://www.dailymotion.pl/video/xd44mn_dead-space-2-first-trailer_videogames Oglądajcie szybko bo zniknie. Pierwszy zwiastun gry. Szkoda, że jakość do bani, ale dobre i to. Słychać fajny utwór, modne to ostatnio jest w trailerach. Klimacik ok, oby tylko z tego shootera na szynach nie zrobili. Zdążyłem hehe. No, no klimacik tryska z tego trailera. Jakby bardziej horrorowato ? No i ta sama prośba. (pipi)a nie spie.przcie tej gry. Nie zamieńcie jej w "tylko shootera". Klimat, survival > akcja, shooter. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 28 kwietnia 2010 Opublikowano 28 kwietnia 2010 Co prawda survival horrory umierają, ale DS2 jest światełkiem w tym ciemnym tunelu. Z SH samo Konami nie wie co zrobić, ostatni RE to cyrk na kółkach... Cytuj
Słupek 2 181 Opublikowano 29 kwietnia 2010 Opublikowano 29 kwietnia 2010 http://www.gametrailers.com/video/debut-trailer-dead-space-2/65054 Ten sam trailer ale w HD jakości. Cytuj
Nemesis 1 271 Opublikowano 29 kwietnia 2010 Opublikowano 29 kwietnia 2010 Zwiastun niezły. Już na wstępie widać, że będzie sporo nowych kreaturek i słychać było głos martwej Nicole. Jedyneczka miała kilka elementów schizy, ale w DS2 mogliby to rozłożyć przez całą grę. Cytuj
Diabeu 1 Opublikowano 29 kwietnia 2010 Opublikowano 29 kwietnia 2010 za(pipi)iste, a przez ten text na końcu mam wrażenie że dowiemy dużo o Isaacu, i to niekoniecznie sympatycznych rzeczy, nawet on zapewne nie wie wszystkiego extra by było Cytuj
Nemesis 1 271 Opublikowano 29 kwietnia 2010 Opublikowano 29 kwietnia 2010 Stawiam, że tym razem zechcą rozwinąć jego wątek psychologiczny. Widać, że wydarzenia z Ishimiury znaczącą na niego wpłynęły, skoro został łowcą necromorphów. Cytuj
Słupek 2 181 Opublikowano 29 kwietnia 2010 Opublikowano 29 kwietnia 2010 (edytowane) za(pipi)iste, a przez ten text na końcu mam wrażenie że dowiemy dużo o Isaacu, i to niekoniecznie sympatycznych rzeczy, nawet on zapewne nie wie wszystkiego extra by było Stawiam, że tym razem zechcą rozwinąć jego wątek psychologiczny. Widać, że wydarzenia z Ishimiury znaczącą na niego wpłynęły, skoro został łowcą necromorphów. Wpis, wpis. Tym bardziej, że po I części skarżono się na Isaaca, że nie mowa, że bezpłciowy itd. itp. Choć osobiście mi to nie przeszkadzało, wręcz pasowało do fabuły do Isaaca. Też mi się tak wydaje, że teraz "rozwiną" Isaaca, i to on będzie głównym wątkiem czy coś w tym stylu. Ciekawią te słowa na końcu trailera. No i wyraz twarzy naszego bohatera; nie wygląda na pipkę która znalazła się w "niekomfortowej sytuacji" (jedynka). Szykuje się grubsza afera. Czyli pewnie dwójka nie rozpocznie się tam/jak skończyła się jedynka. Tylko będzie parę lat później; tak myślę. Cholera gdzie tu jeszcze tyle do 2011 ;/ Edytowane 29 kwietnia 2010 przez SłupekPL Cytuj
Nemesis 1 271 Opublikowano 29 kwietnia 2010 Opublikowano 29 kwietnia 2010 Mam cichą nadzieję, że EA wyda grę jeszcze pod koniec br. Cytuj
xzdunx 7 Opublikowano 29 kwietnia 2010 Opublikowano 29 kwietnia 2010 (edytowane) Ktoś tam narzekał na horrory... Nie jest tak tragicznie: siren z psstore rządzi jak również piła zjechana przez recenzentów najgorsza nie jest. Homecomming to kpina i śmiech na sali(skąd oni tą grafę wzięli) a re już oficjalnie z 5 częścią nazwałem shooterem.. Dead space jest prze-miodny i tylko mam nadzieję że 2 utrzyma poziom poprzednika... Tylko mam nadzieję że kolejna częć fatal frame pojawi się na current genach a nie na wii...(nadzieja matką głupich...) Edytowane 29 kwietnia 2010 przez xzdunx Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 29 kwietnia 2010 Opublikowano 29 kwietnia 2010 Ciekawe jak wyjaśnią jego ułomność z pierwszej części. Może przez ten czas nauczył się mówić? ;P Oby nie było w stylu gada bo gada. W tej części mają mieć miejsce epickie walki z badassami oraz elementy szybkiej akcji. Ok byle tylko one podnosiły ciśnienie, a nie przesunęły jeszcze bardziej ciężar z horror na action. Liczę na design stworków. Po skanach widać, że będą bardziej schizowate. Także usytuowanie akcji w świątyniach i mieście wydaje się być ciekawe. Poszło to w podobnym kierunku jak RE. Cytuj
Słupek 2 181 Opublikowano 29 kwietnia 2010 Opublikowano 29 kwietnia 2010 (edytowane) Ktoś tam narzekał na horrory... Nie jest tak tragicznie: siren z psstore rządzi jak również piła zjechana przez recenzentów najgorsza nie jest. Homecomming to kpina i śmiech na sali(skąd oni tą grafę wzięli) a re już oficjalnie z 5 częścią nazwałem shooterem.. Dead space jest prze-miodny i tylko mam nadzieję że 2 utrzyma poziom poprzednika... Tylko mam nadzieję że kolejna częć fatal frame pojawi się na current genach a nie na wii...(nadzieja matką głupich...) Hehe nie no dobry jesteś. Mówisz, że z horrorami nie jest tak tragicznie, po czym wymieniasz : a) Forbidden Siren - ok może być (co prawda nigdy nie grałem w FS no ale chwalą ludzie więc ok). No ale chyba nie ma mowy o hicie. Też pewno gra pachnie poprzednią generacją. b) Silent Hill: Homecoming - niedawno kończyłem i mnie się tam podobał. Ok gra stoi duszą i ciałem w poprzedniej generacji. Ale to udany Silent tylko wydany za późno. Genialny soundtrack, dobra fabuła. Dobry horror choć już nie tak schizowy. Niezbyt poważny kandydat. c) Piła - nie mówię, że to zła gra, sam chcę obadać. Ale to taki horrorek, że wiesz. Jadący na filmie i raczej mało ambitny do straszenia. d) RE5 - ta gra nie jest horrorem już od czwartej części, że o piątce nawet nie wspomnę. Podsumowując jest tragicznie z horrorami w tej generacji. Gdyby nie Dead Space pierwszy to nie byłoby dobrego horroru na obecnych konsolach (Wii mnie nie obchodzi). Ciekawe jak wyjaśnią jego ułomność z pierwszej części. Może przez ten czas nauczył się mówić? ;P Oby nie było w stylu gada bo gada. No bez przesady myślisz, że będą tłumaczyć czemu nie gadał heh. Nie gadał i tyle, był tak ob.srany i zszokowany sytuacją, że przestał gadać i tyle ;p Wątpię żeby to poruszali w dwójce. Edytowane 29 kwietnia 2010 przez SłupekPL Cytuj
xylaz 4 Opublikowano 30 kwietnia 2010 Opublikowano 30 kwietnia 2010 Ciekawe jak wyjaśnią jego ułomność z pierwszej części. Może przez ten czas nauczył się mówić? ;P Oby nie było w stylu gada bo gada. o lolu to teraz jak ktoś nie mówi to jest automatycznie niemową? Nie gadał z tego samego powodu, z którego nie było przerywników filmowych z czarnymi paskami na ekranie - dzięki temu można łatwiej poczuć, że jest się w skórze głównego bohatera. Słuchanie cudzych tekstów działa zupełnie odwrotnie. Druga część nie będzie miała już chyba żadnych zalet jedynki, ale czego się spodziewać jeśli wymagania graczy są takie jakie są. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 30 kwietnia 2010 Opublikowano 30 kwietnia 2010 To nie było tak, że Isaac był kompletną niemową. Jak najbardziej ma dobre struny głosowe (być może powodem dla którego nic nie gadał był sam kombinezon ? Same krzyki jakie wydawał były troche zniekształcone przez hełm). Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 30 kwietnia 2010 Opublikowano 30 kwietnia 2010 (edytowane) Ciekawe jak wyjaśnią jego ułomność z pierwszej części. Może przez ten czas nauczył się mówić? ;P Oby nie było w stylu gada bo gada. o lolu to teraz jak ktoś nie mówi to jest automatycznie niemową? Nie gadał z tego samego powodu, z którego nie było przerywników filmowych z czarnymi paskami na ekranie - dzięki temu można łatwiej poczuć, że jest się w skórze głównego bohatera. Słuchanie cudzych tekstów działa zupełnie odwrotnie. Trochę jak w Tibii. Nie ma muzyki dlatego byś samemu mógł sobie nucić. Dr.Czekolada @ Goryl też wydaje odgłosy... Edytowane 30 kwietnia 2010 przez MajorZero64 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 30 kwietnia 2010 Opublikowano 30 kwietnia 2010 Ale Majorze taki Gordon Freeman np nic z paszczy nigdy nie puścił (nawet jak po jajach dostaje), także ;p Cytuj
xzdunx 7 Opublikowano 30 kwietnia 2010 Opublikowano 30 kwietnia 2010 (edytowane) słupekPL: Zagraj w forbiden siren jak nie grałeś!!!!!!!!!!! klimat rozbraja, nic nie siedzi w poprzedniej generacji(grafika 100% lepsza niż w homecoming), tylko sterowanie dość dziwne (1/3 całej gry się przyzwyczajałem do niego). gram w horrory od czasów pierwszego re, silent hilla i dawno nie grałem w tak dobry horror jak fs... Jest teraz tania jak barszcz(rok temu kupiłem pudełkową za 69 zł....). Do tego jakby grom dawano oscary siren dostałby takowego za dźwięki i muzykę! dead space 2- issac.... Nikt mi nie wmówi, był upośledzony i nie umiał mówić tylko chrząkał.... powinni mu dać jakąkolwiek duszę w 2 odsłonie. Edytowane 30 kwietnia 2010 przez xzdunx Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 1 maja 2010 Opublikowano 1 maja 2010 No właśnie dlatego też według mnie tworzenie bohatera niemowy jest pójściem na skróty. Czy nie odzywający się ani razu James w SH2 sprawiłby, że ten survival horror byłby bardziej klimatyczny? Ciężko jest stworzyć ciekawego bohatera, który nie psułyby wczuwki. Jednak zawsze będę uważał, że odzywający się Isaac i pokazujący emocje (robi to tylko jeden raz) bardziej pozwoliłoby mi wsiąknąć w grę. Cytuj
xylaz 4 Opublikowano 1 maja 2010 Opublikowano 1 maja 2010 ->Trochę na temat głosu Isaaca<- Jednak zawsze będę uważał, że odzywający się Isaac i pokazujący emocje (robi to tylko jeden raz) bardziej pozwoliłoby mi wsiąknąć w grę. wkrótce będzie można to porównać i przekonać się, które rozwiązanie jest lepsze. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.