Skocz do zawartości

Dead Space 2


Danonek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jak myślicie, wyjaśnią największą tajemnicę jedynki w sequelu? Chodzi oczywiście o muchy na stacji kosmicznej. :] A konkretnie skąd się one tam wzięły?

Eee sorry ale jakie kur.. muchy ?

 

Nie mam pojęcia o co chodzi heh ;p

Edytowane przez SłupekPL
Gość donsterydo
Opublikowano (edytowane)

Na to wygląda, że z każdą wersją.

 

 

Pewny jesteś ? Bo ja odniosłem wrażenie, że chodzi tylko o limitkę.

 

EDYTA: Jednak chyba w każdej: http://www.ultima.pl/Dead_Space_2/i9004/

 

Ciekawe czy save z pierwszej części będzie miał jakiś wpływ na drugą część gry.

Edytowane przez donsterydo
Opublikowano

 

 

Pewny jesteś ? Bo ja odniosłem wrażenie, że chodzi tylko o limitkę.

 

EDYTA: Jednak chyba w każdej: http://www.ultima.pl/Dead_Space_2/i9004/

 

Świetny ruch ze strony Sony, dwie gry w cenie jednej, przy okazji gracze niejako zmuszeni będą do zainwestowania w Move ;). DSP z DS:E, MoH z MoH:F, ciekawe co jeszcze szykuje dla nas Sony i EA.

Opublikowano

Żeby tylko bossowie byli bardziej różnorodni, bo w pierwszej części walki były chyba tylko dwie.

z tym odbytem w zerowej grawitacji i na koniec z przerośniętym robalem

 

Walka która zaprezentowana była do tej pory akurat wypada świetnie i znacznie bardziej efektownie niż w pierwowzorze, mamy ostrzał z ziemi, do góry nogami, kiedy ten bydlak trzyma Isaaca za nogę itd. Oby takich akcji było jak najwięcej.

Opublikowano (edytowane)

EDYTA: Jednak chyba w każdej: http://www.ultima.pl/Dead_Space_2/i9004/

 

Z każdą, z każdą tak jak w przypadku MoH i Frontline. Plus będzie można kupić osobno w psstore.

 

Ciekawe czy save z pierwszej części będzie miał jakiś wpływ na drugą część gry.

A jaki niby miałby mieć wpływ?

W DS nie ma wyborów, nie ma ścieżki dobra i zła czy coś takiego więc raczej na pewno save z jedynki nie będzie miał żadnego wpływu na dwójkę.

 

 

Żeby tylko bossowie byli bardziej różnorodni, bo w pierwszej części walki były chyba tylko dwie.

z tym odbytem w zerowej grawitacji i na koniec z przerośniętym robalem

 

Walka która zaprezentowana była do tej pory akurat wypada świetnie i znacznie bardziej efektownie niż w pierwowzorze, mamy ostrzał z ziemi, do góry nogami, kiedy ten bydlak trzyma Isaaca za nogę itd. Oby takich akcji było jak najwięcej.

 

Regenerator, Lewiatan, to coś z rozdziału 8 co strzelasz do niego z działka to boss, ponownie i ostatecznie Regenerator no i końcowy boss "Mamuśka Roju".

 

 

Troszkę więcej niż dwie walki ale to nie zmienia faktu, że zaprezentowana walka z DS2 wypada lepiej niż cała gromadka z jedynki.

Również liczę na więcej bossów w dwójce.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

EDYTA: Jednak chyba w każdej: http://www.ultima.pl/Dead_Space_2/i9004/

 

Z każdą, z każdą tak jak w przypadku MoH i Frontline. Plus będzie można kupić osobno w psstore.

 

Ciekawe czy save z pierwszej części będzie miał jakiś wpływ na drugą część gry.

A jaki niby miałby mieć wpływ?

W DS nie mam wyborów, nie ma ścieżki dobra i zła czy coś takiego więc raczej na pewno save z jedynki nie będzie miał żadnego wpływu na dwójkę.

 

 

Żeby tylko bossowie byli bardziej różnorodni, bo w pierwszej części walki były chyba tylko dwie.

z tym odbytem w zerowej grawitacji i na koniec z przerośniętym robalem

 

Walka która zaprezentowana była do tej pory akurat wypada świetnie i znacznie bardziej efektownie niż w pierwowzorze, mamy ostrzał z ziemi, do góry nogami, kiedy ten bydlak trzyma Isaaca za nogę itd. Oby takich akcji było jak najwięcej.

 

Regenerator, Lewiatan, to coś z rozdziału 8 co strzelasz do niego z działka to boss, ponownie i ostatecznie Regenerator no i końcowy boss "Mamuśka Roju".

 

 

Troszkę więcej niż dwie walki ale to nie zmienia faktu, że zaprezentowana walka z DS2 wypada lepiej niż cała gromadka z jedynki.

Również liczę na więcej bossów w dwójce.

 

 

Słupek, no racja, zapomniałem szczególnie o tym

gdzie prujemy do tych macek z działka, był tez taki przerywnik gdzie strzelamy w meteoryty

 

 

I zgadzam się, ta walka zaprezentowana z dwójki wygląda lepiej pod kątem efektowności jak i designu bossa niż wszystko z Dead Space 1.

Opublikowano

W pierwszej części drażniło mnie bardzo to, że ciężko było wyminąć wrogów, praktycznie w 80% przypadków i tak byłem trafiony co najmniej raz. Zapewne chodzi tutaj o strukturę lokacji, gdzie było sporo wąskich korytarzy, choć zdarzały się bardziej przestrzenne pomieszczenia. Patrząc na materiały z DS2 widzę, że ta kwestia raczej nie ulegnie zmianie. To dawało się mocno we znaki podczas przechodzenia na najtrudniejszym poziomie. W pierwszych rozdziałach czasem brakowało mi ammo.

Opublikowano

Multi w Dead Space to jakaś pomyłka. Ale niestety, taka dzisiejsza moda. A wszyscy wiemy, że EA Games nie lubi odstawać od norm.

 

No niestety im nowsze info o grze, tym bardziej ma się wrażenie, że to będzie niestraszący shooter. Albo:

 

BUUU

- No to chyba jakieś żarty. To niby miało być straszne? To już widok mojej siostry pod prysznicem jest straszniejszy...

 

No trudno, skoro EA Games chce sobie strzelić w nogę, proszę bardzo. Gratuluję im też tezy, że gracze umieli przejść grę jedną bronią. No sorry, ale skoro dają trofko za przejście gry używając tylko piły plazmowej, to niech się nie dziwią, że gracze uczą się grać tylko z tym :/ Czyżby u nich nikt nie myślał?

Opublikowano

Ja akurat używałem ze wszystkich dostępnych giwer tylko trzy: piłę, karabinek pulsacyjny i tego odrzutowca, który był skuteczny na grupkę wrogów. W DS2 przydałyby się granaty i możliwość blokowania ciosów. Poprzednio starcie bezpośrednio z necromorphem kończyło się rozczłonkowywaniem Isaac'a na ekranie. Pomagała jedynie staza w takich sytuacjach.

Gość donsterydo
Opublikowano (edytowane)

Z ty savem to donowi pewnie chodzilo o stroj. Czy taki stroj Isaaca jaki mielismy przy skonczeniu jedynki, bedzie tym poczatkowym w dwojce ;)

 

Chodziło mi o jakieś bonusy. Nie wiem, dodatkowa broń,

bajeranckie kozaczki itp. :)

 

A ten prequel to będzie obsługiwał tylko Move czy też pada ?

Edytowane przez donsterydo
Opublikowano (edytowane)

Zapowiadając pisali, mówili, że "bla bla DS: E z możliwością sterowania PS Move" czyli wygląda na to, że to opcja a nie mus.

 

Trochę głupio by to było gdyby nie obsługiwał pada.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano (edytowane)

Czytałem kiedyś, że DS Extraction to gra dedykowana PS Move. Sterowanie padem nie byłoby aż tak precyzyjne w przypadku rail shoter'a. Fajnie byłoby jeśli w grę wchodziłoby sterowanie wychyleniami Sixaxis, bo ostatnio mało który producent z tego korzysta. Do tej gry to pasuje.

Edytowane przez NEMESIS US
Opublikowano (edytowane)

Poczytałem jeszcze raz teraz newsy, zapowiedzi o Extraction i w sumie nigdzie nie pisze konkretnie czy tylko PS Move będzie obsługiwał. Tylko właśnie "z możliwością" a dwa niektóre serwisy piszą tak "...DS:E który dostanie łatkę/z łatką pozwalającą korzystać z PS Move". To z kolei ewidentnie by wykluczało "tylko" obsługę PS Move.

 

No ale nie wiem jak to naprawdę wygląda.

 

Na pewno będzie się lepiej grało na różdżkach ;]

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano (edytowane)

Extraction będzie chyba też oddzielnie do kupienia na PS Store, prawda? To będzie idealna gra dla Move.

Z każdą, z każdą tak jak w przypadku MoH i Frontline. Plus będzie można kupić osobno w psstore.
;] Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

W DS2 przydałyby się granaty i możliwość blokowania ciosów. Poprzednio starcie bezpośrednio z necromorphem kończyło się rozczłonkowywaniem Isaac'a na ekranie. Pomagała jedynie staza w takich sytuacjach.

i to jedna z zalet tej gry, jak dla mnie, w końcu to miał być survival horror.

Więcej broni? Granaty? Blokowanie ciosów? (jak w tekkenie?) :turned: Hmm... ja bym wolał zamiast tego jakieś etapy gdzie jestem zupełnie bezbronny i robię w pory ze strachu bo save point był 15 minut temu (chyba przypomniało mi się alien resurrection) :wub:

Opublikowano

Ja tam bym chciał głównie więcej różnorodnych lokacji, bo w jedynce w 80% lataliśmy po zaciemnionych ciasnych lokacjach. Pod koniec już mnie to trochę męczyło. Rozumiem, że akcja działa się na Ishimurze, ale od sequela oczekuję znacznie więcej.

No i dobrze, że w końcu Isaac się odezwie, bo śmiesznie to wyglądało, jak ktoś gada do niego np przez szybę, a ten stoi jak kołek i słucha.

Opublikowano

No i dobrze, że w końcu Isaac się odezwie, bo śmiesznie to wyglądało, jak ktoś gada do niego np przez szybę, a ten stoi jak kołek i słucha.

 

Akurat w tych przypadkach z kolesiem w "białym fartuchu" tez bym się nie odezwał bał bym się :D

 

Tak naprawdę przy DS może przestraszyłem się raz lub dwa (a i jeszcze koniec był "fajny") więc mocnym Horrorem bym tej gry nie nazwał,grałem na normalu i dla mnie poziom trudności był niski,wiec o survivalu też zbytnio w mojej grze nie było mowy,oczekuję ze w sequelu będziemy bardziej zaszczuci a amunicji nie będzie tak dużo jak w sielankowych FPSach,po prostu chce się bać...

Opublikowano

W DS2 przydałyby się granaty i możliwość blokowania ciosów. Poprzednio starcie bezpośrednio z necromorphem kończyło się rozczłonkowywaniem Isaac'a na ekranie. Pomagała jedynie staza w takich sytuacjach.

i to jedna z zalet tej gry, jak dla mnie, w końcu to miał być survival horror.

Więcej broni? Granaty? Blokowanie ciosów? (jak w tekkenie?) :turned: Hmm... ja bym wolał zamiast tego jakieś etapy gdzie jestem zupełnie bezbronny i robię w pory ze strachu bo save point był 15 minut temu (chyba przypomniało mi się alien resurrection) :wub:

Wpis! Chce wiecej momentow gdzie amunicji bedzie tyle co kot naplakal, necromorphow duzo, pomieszczenia ciemne i odczuwac ciagle poczucie zaszczucia. Idac po korytarzu chce slyszec stlumione krzyki rozrywanych ludzi.

 

Granaty? Absolutnie. Blokowanie ciosow niby nie jest takie zle, ale tez odpada. Wiecej broni? Plasma cutter wystarczy :P

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...