xzdunx 7 Opublikowano 7 lipca 2010 Opublikowano 7 lipca 2010 (edytowane) Osobiste wymagania odnośnie ds2: - więcej bossów których człowiek faktycznie może się przerazić(w pierwszej części tylko ten "nieśmiertelniak" sprawił że miałem gęsią skórkę) - więcej fabuły (tak wspaniałe uniwersum powinni dobrze wykorzystać też do poprowadzenia ciekawej fabuły, chcę bardziej wyraziste postacie niż pani z najbrzydszymi włosami na current genach czy pan czarny: rasistowska ta gra, czarny must die:P) - dłuższą grę(źle niby nie było, 8-10 godzin jak się pierwszy raz gra, ale jednak chce się te 2-3 godzinki więcej:)) - więcej główkowania w gravity 0 lub na świeżym "bez" powietrzu - większą różnorodność w trakcie akcji, tzn: częstsze akcje typu coś nagle cię wciąga za nogę lub to co było w najnowszym trailerze, spadasz, ledwo się budzisz a tam wielka kreatura chcąca odrąbać ci tą malutką główkę) - powiązań fabularnych z częścią poprzednią(o to myślę mogę być spokojny:)) - do oprawy nie ma co się czepiać, już jedynka była grą ładną, więc o grafę i muzykę/dźwięki:) się nie boję jeżeli gra będzie zawierała to wszystko, znaczy mamy HICIOR(przynajmniej ja mam:P) Edytowane 7 lipca 2010 przez xzdunx Cytuj
Zwyrodnialec 1 715 Opublikowano 7 lipca 2010 Opublikowano 7 lipca 2010 Większość tego co napisałeś powinna zostać spełniona, dłuższy czas gry to chyba najmniej realna opcja. Tym bardziej, jeśli w dwójce ma być multi. 1 Cytuj
Słupek 2 143 Opublikowano 8 lipca 2010 Opublikowano 8 lipca 2010 (edytowane) Wczoraj na faceboku EA umieściło specjalny obrazek z DS. Obrazek miał zaszyfrowaną wiadomość która dotyczyła jakiegoś wielkiego ogłoszenia. Tutaj obrazek: http://www.ppe.pl/news-1756-Tajemniczy_obrazek_z_Dead_Space_2.html Zagadka już rozwiązana ;] O co chodzi? Chodzi o grę w stylu interaktywnego komiksu ("interactive comic-style game") "Dead Space Ignition" do kupienia z psn/xbla która ukaże się jesienią tego roku. DS Ignition będzie prequelem do drugiej części. Gameplay to typowy arcade z puzzlami i trzema mini-grami: Hardware Crack, Trace Route i System Override. Od nas zależy w jaki sposób "przejdziemy grę" odblokowując przy tym 4 różne zakończenia które będą premiowane nagrodami między innymi specjalnymi strojami/kombinezonami dla Isaaca w DS2. Świetnie, zaje.biście. Przy jedynce dostaliśmy 6 częściowy animowany komiks i film animowany Downfall a teraz to. No dla mnie rewelacja tym bardziej, obstawiam, że na tym się nie skończy. Uwielbiam takie bajery poprzedzające premierę gry. Jestem ciekaw czy albo ile światła rzuci ten komiks na fabułę dwójki. Może co nie co wyjaśni znaczenie i metamorfozę Isaaca w DS2. Edit: PS. W tym tygodniu ma się pojawić więcej informacji. Edytowane 8 lipca 2010 przez SłupekPL Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 8 lipca 2010 Opublikowano 8 lipca 2010 (edytowane) Pomysł bardzo dobry, oby tylko dobrali rysownika, który potrafi coś więcej niż nakreślić parę linii. Styl graficzny w poprzednim komiksie nie był przekonywujący, a to jest bardzo ważne w przypadku komiksów. Fajnie, że będziemy nagradzani, a sama historia będzie interaktywna, ciekawe jak z ceną. Edytowane 8 lipca 2010 przez MajorZero64 Cytuj
Zwyrodnialec 1 715 Opublikowano 8 lipca 2010 Opublikowano 8 lipca 2010 Oby nie było tak, że obejrzeniu tego będziemy znać fabułę gry. Tak było przy jedynce. 1 Cytuj
TyskiPL 64 Opublikowano 8 lipca 2010 Opublikowano 8 lipca 2010 Dla mnie DS to był w miarę fajny horror, ale jeżeli kontynuacja ma być kolejnym shooterem pokroju Call of Duty, Killzone, czy jakiś inny FPS, to ja dziękuje :angry2: Za dużo jest FPS-ów dzisiaj i dziwię się, że branża się tym jeszcze nie przejadła. A widziałeś gameplaye z E3? Z konfy EA, Sony? Chyba nie. Bo ja po nich uspokoiłem się maksymalnie, obejrzyj a myślę, że Twoje obawy znikną przynajmniej częściowo. To nadal horror i to chyba bardziej niż jedynka. Oczywiście mówię o pokazywanym fragmencie. Widziałem trailery, ale często trailery nie pokazywały w 100% tego, co jest w grze. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 8 lipca 2010 Opublikowano 8 lipca 2010 To obejrzyj gameplay z E3 i nie bedziesz sie obawial ze kontynuacja to bedzie shooter pokroju Call of Duty Cytuj
Słupek 2 143 Opublikowano 9 lipca 2010 Opublikowano 9 lipca 2010 (edytowane) Oby nie było tak, że obejrzeniu tego będziemy znać fabułę gry. Tak było przy jedynce. Jak przy jedynce? Przecież jedynka nie miała takiej gry-prequela. To znaczy DS: Extraction jest prequelem do jedynki ale on wyszedł po DS, tylko na Wii (póki co hehe) no i na innych zasadach niż ta "gra". A jeżeli mówisz o komiksach i filmie to widzisz je się oglądało dopiero po grze. Dokładnie w takiej kolejności było zalecane: gra, 6 częściowy komiks animowany i na końcu film animowany. Edytowane 9 lipca 2010 przez SłupekPL Cytuj
TyskiPL 64 Opublikowano 9 lipca 2010 Opublikowano 9 lipca 2010 (edytowane) To obejrzyj gameplay z E3 i nie bedziesz sie obawial ze kontynuacja to bedzie shooter pokroju Call of Duty Halo, przeczytaj jeszcze raz, co napisałem -_-' Widziałem te trailery, są w miarę fajne, ale historia wiele razy pokazała, że gry nie zawsze były takie, jak je prezentowano w trailerach. Nie jestem na tyle ślepo ufający wydawcom, by wierzyć we wszystko to, co podadzą w trailerach. Edytowane 9 lipca 2010 przez TyskiPL Cytuj
Słupek 2 143 Opublikowano 9 lipca 2010 Opublikowano 9 lipca 2010 To nie trailery tylko gameplaye czy może takie okrojone walkthrough ;p Cytuj
Zwyrodnialec 1 715 Opublikowano 9 lipca 2010 Opublikowano 9 lipca 2010 Oby nie było tak, że obejrzeniu tego będziemy znać fabułę gry. Tak było przy jedynce. Jak przy jedynce? Przecież jedynka nie miała takiej gry-prequela. To znaczy DS: Extraction jest prequelem do jedynki ale on wyszedł po DS, tylko na Wii (póki co hehe) no i na innych zasadach niż ta "gra". A jeżeli mówisz o komiksach i filmie to widzisz je się oglądało dopiero po grze. Dokładnie w takiej kolejności było zalecane: gra, 6 częściowy komiks animowany i na końcu film animowany. No właśnie. Niestety u mnie było na odwrót i później już fabuła nie kryła tajemnic. 3 Cytuj
Kaucz 6 Opublikowano 9 lipca 2010 Opublikowano 9 lipca 2010 Kurcze, bardziej od DS2 nie moge się doczekać Extraction + Move. To po prostu będzie bajka Cytuj
Słupek 2 143 Opublikowano 10 lipca 2010 Opublikowano 10 lipca 2010 (edytowane) do usuniecia ;p już myslałem ze gram Edytowane 10 lipca 2010 przez SłupekPL Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 10 lipca 2010 Opublikowano 10 lipca 2010 Slupek, idz wytrzezwiej gdzie indziej. Pograj sobie czy co. Cytuj
TyskiPL 64 Opublikowano 10 lipca 2010 Opublikowano 10 lipca 2010 To nie trailery tylko gameplaye czy może takie okrojone walkthrough ;p Zauważ, że większość gameplayu to wycięte sceny z różnych momentów. Wycieli to i owo i skleili ze sobą, więc tego walkthroughem nazwać nie można. Cytuj
Zwyrodnialec 1 715 Opublikowano 10 lipca 2010 Opublikowano 10 lipca 2010 Co za różnica, czy to fragment "przejścia gry", czy pocięty gameplay? Ważne, że robi lepsze wrażenie niż to co mamy w pierwszej części. Dwójka będzie znacznie bardziej efektowna, co dobitnie pokazuje walka z bossem, albo scena gdzie Isaac broni się przed wyssaniem w przestrzeń. 2 1 Cytuj
TyskiPL 64 Opublikowano 10 lipca 2010 Opublikowano 10 lipca 2010 No, ale gameplay to jedna z form marketingu. Ma ona cię namówić do kupna gry, więc wiadomo, że pokażą tylko to, co najlepsze, a najgorsze kąski ukryją. Ja poczekam, aż gra wyjdzie i zostanie zrecenzowana. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 10 lipca 2010 Opublikowano 10 lipca 2010 Akurat faila to z DS2 nie odstawią. Jest to typowy sequel w którym możemy spodziewać się płynniejszego gameplayu, zróżnicowania miejscówek, lepszej oprawy oraz multi. To nie może nie wypalić. Cytuj
Zwyrodnialec 1 715 Opublikowano 10 lipca 2010 Opublikowano 10 lipca 2010 No właśnie. Może Dead Space 2 nie będzie tym dla pierwszej części, czym był Uncharted 2 Among Thieves dla Drake's Fortune, ale i tak zapowiada się znacznie lepiej, a zmiany tylko cieszą. Wykorzystywanie odciętych kończyń (to akurat miało już być w jedynce, bo pamiętam z wywiadu w PE, że producent już o tym wspominał). Bohaterowi w końcu nadadzą jakąś osobowość i przemówi. Znacznie bardziej efekciarskie akcje, walka z bossem z pokazu ładnie to pokazuje. W pierwszej części było coś podobnego na koniec i przy atakach macek, ale nie na taką skalę. Bohater jak wiadomo jest inżynierem i twórcy chcą to wykorzystać, więc będą jakieś mini-gry np z otwieraniem elektrnicznego zamka. Nowe bronie i usprawniona telekineza. Jeszcze by się pewnie coś znalazło, ale w tej chwili nie pamiętam. :] 3 Cytuj
Słupek 2 143 Opublikowano 21 lipca 2010 Opublikowano 21 lipca 2010 http://www.gametrailers.com/video/hot-for-dead-space-2/701922 Hot for the Holidays Interview http://gameinformer.com/b/news/archive/2010/07/20/dead-space-ignition-revealed.aspx Dead Space: Ignition Revealed No no jeszcze tylko jestem ciekaw ceny tej-gry komiksu ale raczej go wezmę. Cytuj
Zwyrodnialec 1 715 Opublikowano 21 lipca 2010 Opublikowano 21 lipca 2010 Dobra jest ta nowa broń javelin gun, którą można przybić nekromorfa do ściany. No i na tych urywkach widzę, że lokacje są bardziej oświetlone niż w poprzedniej części. Szkoda, że jeszcze tyle trzeba czekać (25.01.2011). Cytuj
Słupek 2 143 Opublikowano 21 lipca 2010 Opublikowano 21 lipca 2010 http://www.joystiq.com/2010/07/21/preview-dead-space-2/ Preview: Dead Space 2 Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 21 lipca 2010 Opublikowano 21 lipca 2010 (edytowane) Dead Space 2 konsolowisko Nowe screeny. Ja już chcę grać!!! ,i pomyśleć ze nawet w tym roku nie zagramy... Chyba kupię ponownie DS ale tym razem przejdę go na najwyższym poziomie Edit: o widzę że post wyżej zawiera newsa z tymi screenami sorry,myślałem że to tylko news z filmikiem. Edytowane 21 lipca 2010 przez PRQc Cytuj
Słupek 2 143 Opublikowano 22 lipca 2010 Opublikowano 22 lipca 2010 (edytowane) http://gameinformer.com/b/news/archive/2010/07/21/dead-space-ignition-hands-on.aspx Dead Space Ignition Hands-On Impressions Edit: http://www.gametrailers.com/video/sdcc-10-dead-space/701967 SDCC 10: Stage Demo (Cam) http://www.gametrailers.com/video/sdcc-10-dead-space-2/701965 SDCC 10: Storytelling Interview Edytowane 22 lipca 2010 przez SłupekPL Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 22 lipca 2010 Opublikowano 22 lipca 2010 No niestety wedle moich obaw styl graficzny tego komiksu nie powala... Ludzie wyglądają jak z chińskiego plastiku, a krzywe ryje dopełniają całości. Nie będzie łatwo wczuć się w tę historię. Poczekam na premierę, ale dwa dobre kadry z preview nie pomagają. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.