Crying_Wolf 56 Opublikowano 21 stycznia 2011 Opublikowano 21 stycznia 2011 (edytowane) - FLAT MULTIPLAYER Czyli to co najmniej wszystkich interesuje (chyba). Edytowane 21 stycznia 2011 przez Crying_Wolf Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 21 stycznia 2011 Opublikowano 21 stycznia 2011 - FLAT MULTIPLAYER Czyli to co najmniej wszystkich interesuje (chyba). Dokladnie. W DSie pogram chwile ale nie nastawiam sie, ze bedzie to cos fajnego. Dla mnie liczy sie tylko singiel. A potem Extraction na deser. Mniam. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 21 stycznia 2011 Opublikowano 21 stycznia 2011 (edytowane) Po recenzji DS2 w PSXE jestem maksymalnie podjarany. Dobrze wiedzieć, że rozmach tylko podkreśla klimat, a multi jest ok.] Czekam na reckę na GS, IGN mnie od jakiegoś czasu nie interesuje. Edytowane 21 stycznia 2011 przez MajorZero64 Cytuj
Whisker 1 451 Opublikowano 21 stycznia 2011 Opublikowano 21 stycznia 2011 Już zacieram ręce na sequel przygód Isacc'a, oceny jeszcze bnardziej Mnie nakręcają choć i bez nich kupiłbym tą grę w ciemno. Jako jedna z niewielu w tej generacji potrafi może nie tyle co wystraszyć ale trzymać w napięciu i zaskakiwać fabularnymi twistami . Cytuj
TyskiPL 64 Opublikowano 21 stycznia 2011 Opublikowano 21 stycznia 2011 Ciekawe, że w PSXie wśród wad nie ma multi, a w IGNie jest. Mam nadzieję, że plotki się okażą prawdziwe i nie będzie trofeów za multi. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 21 stycznia 2011 Opublikowano 21 stycznia 2011 Oficjalnie Steve powiedzial ze nikogo do multi nie zmuszaja i ze nie ma za niego trofeow, Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 22 stycznia 2011 Opublikowano 22 stycznia 2011 (edytowane) Ciekawi mnie czy ten multiplayer w DS2 okaże się tak samo nowatorski jak w AC Brtherhood. Gracze będą mogli wcielić się w Nekromorfy? Edytowane 22 stycznia 2011 przez NEMESIS US Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 22 stycznia 2011 Opublikowano 22 stycznia 2011 Tak. Recenzji jeszcze nie czytalem, ale kiedys Butcher pisal playtest z multi i nie omieszkal ominac faktu ze jest naprawde nowatorski. Jestem nim zaciekawiony, wiem juz teraz ze jednym sie spodoba, innym w ogole, ale nie jest to element tej gry na ktory czekam. Mily dodatek ale nie plakalbym jakby go nie bylo ;] Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 22 stycznia 2011 Opublikowano 22 stycznia 2011 W sumie ogrywam teraz RE5 Gold Edition i trochę grałem wczoraj w tryb Versus, w którym zmagamy się z innymi graczami. Początkowo sceptycznie do teog podchodziłem, ale tryb okazał się całkiem grywalny. Pisze o tym, ponieważ pewnie analogiczna sytuacja będzie miała miejsce w DS2. Z tym, że w RE5 ten multi nie jest wcale jakimiś indywiduum, zaś w najnowszej odsłonie z Isaaciem już raczej tak. Szczerze mówiąc cieszy mnie, że producenci zaczynają wymyślać coraz to bardziej unikalne tryby sieciowe, bo takie Call of Duty już naprawdę mi się przejadło. W tej kwestii czekam tylko na trzeciego Killzone. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 22 stycznia 2011 Opublikowano 22 stycznia 2011 (edytowane) Widzieliście gdzieś w necie tego arta z okładki PSXE? Zajebista jest. Edytowane 22 stycznia 2011 przez MajorZero64 Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 22 stycznia 2011 Opublikowano 22 stycznia 2011 Widzieliście gdzieś w necie tego arta z okładki PSXE? Zajebista jest. Przyłączam się do pytania. Cytuj
TyskiPL 64 Opublikowano 22 stycznia 2011 Opublikowano 22 stycznia 2011 (edytowane) Jestem nim zaciekawiony, wiem juz teraz ze jednym sie spodoba, innym w ogole, ale nie jest to element tej gry na ktory czekam. Mily dodatek ale nie plakalbym jakby go nie bylo ;] Ja to byłem i jestem przeciwnikiem multi w DS2, bo jednak w dzisiejszych czasach multi stało się tak jakby elementem obowiązkowym w grach. Ale dopóki nie będzie trofeów za multi obowiązkowych do platyny, mnie multi nie przeszkadza. Wiadomo, pogram troche, spróbuję i może wciągnie. Ale na tę chwilę obecną to mam wrażenie, że jednak multi wciepywane jest na siłe, bo to teraz obowiązek no i efekt krzyku graczy typu dzieci neo, które skandują w koło "Dawać multi do gier", a nie pomyślą, że multi nie do każdego typu gry pasuje. Z resztą takie okrzyki to często bezmyślnie i recenzenci dają. Byleby wytknąć grze jakiś minus. Dla mnie DS był produktem idealnym, dostałby 10- za to, że krótka była, ale wielu recenzentów właśnie zaniżyło oceny przez ten brak multi Edytowane 23 stycznia 2011 przez TyskiPL Cytuj
xylaz 4 Opublikowano 23 stycznia 2011 Opublikowano 23 stycznia 2011 (edytowane) (...) multi nie do każdego trybu gry pasuje. Moim zdaniem multiplayer bardzo pasuje do DS2, przynajmniej teoretycznie... Mnie bardziej kręci możliwość wcielenia się w jakiegoś potwora, który brak broni nadrabia innymi cechami i musi trochę wysilić się, żeby dorwać przeciwnika niż bieganie w kółko po mapie i strzelanie się z jakimiś pajacami, którzy różnią się tylko giwerami... Dlaczego po 10 latach od premiery ludzie cisną w multi tak zabugowanej gry jak Aliens vs Predator 2? właśnie dlatego... Dużo zależy od tego jak zostały dopracowane możliwości i sterowanie necromorphami, oraz od budowy poziomów w multi i trybów gry. Taki tryb jak evac w AVP2 byłby bardzo pożądany... Ja to byłem i jestem przeciwnikiem multi w DS2 Ja ogólnie nie przepadam za multi w grach na konsoli, bo kojarzy mi się on z niedziałająca opcją w menu gry... ps. właśnie zauważyłem, że kolekcjonerka dla PS3 jest bez repliki plasma cuttera... zupełnie tego nie rozumiem... wiem, że to tylko miniaturka z działającymi laserami, ale dlaczego na x360 i pc może być, a dla ps3 nie ma? Edytowane 23 stycznia 2011 przez xylaz Cytuj
Słupek 2 156 Opublikowano 23 stycznia 2011 Opublikowano 23 stycznia 2011 ps. właśnie zauważyłem, że kolekcjonerka dla PS3 jest bez repliki plasma cuttera... zupełnie tego nie rozumiem... wiem, że to tylko miniaturka z działającymi laserami, ale dlaczego na x360 i pc może być, a dla ps3 nie ma? Też jest to dla mnie dziwne i niezrozumiałe. Z drugiej strony to tylko podróba z amerykańskiej wersji-kolekcjonerki a my dostajemy DS: Extraction i jeszcze jedną dodatkową broń heh (osobiście i tak przy pierwszym zaliczaniu gry nie ściągam tych dodatkowych broni i kostiumu bo mogą ułatwić rozgrywkę). Za to co mnie najbardziej cieszy w EK to to, że dostaniemy soundtrack na płycie a nie do ściągnięcia. W końcu, brawo. Mam pytanie czytał ktoś może recenzje w PSX-ie? Są spoilery? Cytuj
BoryzPL 254 Opublikowano 23 stycznia 2011 Opublikowano 23 stycznia 2011 (edytowane) Ja czytalem, fajnie napisana dosc. Co do spoilerow to w poczatkowych akapitach pobieznie napisane pierwsze kilkanascie minut gry, jesli faktycznie gra starcza na 13 godzin jak to autor pisze to mozna przezyc takie spoilery. W trakcie dalszych akapitow brak spoilerow zwiazanych z fabula. Edytowane 23 stycznia 2011 przez BoryzPL 1 Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 23 stycznia 2011 Opublikowano 23 stycznia 2011 Ja sobie początek zepsułem. Bodajże Amer na forum pisał, że recka bez spoilerów, a tu proszę. Cytuj
TyskiPL 64 Opublikowano 23 stycznia 2011 Opublikowano 23 stycznia 2011 Kurcze, mam nadzieję, że DS2 jest dłuższe od DS. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 23 stycznia 2011 Opublikowano 23 stycznia 2011 Butcher pisał, że 13h grał za pierwszym razem więc nie jest źle. Cytuj
Fuji 1 Opublikowano 23 stycznia 2011 Opublikowano 23 stycznia 2011 Ludzie przechodzą po 8-9h na normalu za pierwszym razem. Cytuj
TyskiPL 64 Opublikowano 24 stycznia 2011 Opublikowano 24 stycznia 2011 Ja to chyba raczej przejde w ok 13 godz., bo ja to zawsze jeszcze każdą lokację sprawdzam 2 razy zanim wyjdę. A czasem jak zauważę coś i nie widzę, jak się tam dostać to nie wyjdę stamtąd dopóki nie znajdę drogi do tego cosia. Cytuj
Słupek 2 156 Opublikowano 24 stycznia 2011 Opublikowano 24 stycznia 2011 Ja to chyba raczej przejde w ok 13 godz., bo ja to zawsze jeszcze każdą lokację sprawdzam 2 razy zanim wyjdę. A czasem jak zauważę coś i nie widzę, jak się tam dostać to nie wyjdę stamtąd dopóki nie znajdę drogi do tego cosia. Heh +1 Mam dokładnie tak samo. Lizanie każdej ściany, zakamarków, sprawdzanie każdej drogi itd. Plus do tego fakt, że dwójka dzieje się w mieście więc lokacje powinny być większe no i druga sprawa, że i tak będę grał tylko wieczorami. Więc myślę, że te 12 godzin spokojnie nabije w ciągu kilku dni. A potem zaraz hardcore ;]. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 24 stycznia 2011 Opublikowano 24 stycznia 2011 Zaczynacie na Veteranie czy Zealot? Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 24 stycznia 2011 Opublikowano 24 stycznia 2011 (edytowane) Ja sobie od razu pyknę najwyższy dostępny poziom no i na bank będę zbierał wszystkie logi na bieżąco(chyba nie ma innych znajdziek). W jedynce bardzo ładnie dopełniały historię i zbieranie było przyjemne. Jakoś zleci, tym bardziej, że DS1 też długo przechodziłem za pierwszym razem (sprawdzanie tych samych pomieszczeń po 3/4 razy ). MajorZero, a który jest trudniejszy? Edytowane 24 stycznia 2011 przez Crying_Wolf Cytuj
Słupek 2 156 Opublikowano 24 stycznia 2011 Opublikowano 24 stycznia 2011 (edytowane) Nie ma veterana, tak wyglądają poziomy trudności od najłatwiejszego: casual, normal, survivalist, zealut, hardcore Hardcore odblokowuje się po przejściu gry. Ja jeszcze się zastanawiam właśnie czy pierwsze podejście normal czy survivalist. Edytowane 24 stycznia 2011 przez SłupekPL Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 24 stycznia 2011 Opublikowano 24 stycznia 2011 Zealot. Lubię wyzwanie, ale nie lubię momentów za pierwszym razem jak się na czymś zatnę ze względu na poziom trudności. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.