Skocz do zawartości

Dead Space 2


Danonek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiem, czy to było mówione (ale raczej nie, gdyż EA zabroniła do dzisiaj tego ujawniać), ale warto poinformować, że DS2 ma online pass :confused:. Ale chyba nikt nie kupuje/wymienia tej gry aby pograć w multi :whistling:.

 

źródło

Opublikowano (edytowane)

Jeśli ktoś z Was pogra w DS: Extraction na Move to niech zda krótką relację jak to wygląda :)

 

Jakby co to na amerykańskim store masz demo Extraction.

 

 

Jak najbardziej cieszy mnie to, pod warunkiem, że nie będzie to dlc "na 5 minut". No i dobrze, że singlowe a nie pierdy do multi.


http://www.gametrailers.com/video/review-dead-space-2/709733 recka GT

 

Co dali? Ja nie oglądam bo pewnie spoileram wali.

THX

 

A tu jeszcze recka GI:

 

http://www.gameinformer.com/games/dead_space_2/b/xbox360/archive/2011/01/25/a-heart-pounding-journey-into-the-mouth-of-madness.aspx

 

"9"

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Nie wiem, czy to było mówione (ale raczej nie, gdyż EA zabroniła do dzisiaj tego ujawniać), ale warto poinformować, że DS2 ma online pass :confused:. Ale chyba nikt nie kupuje/wymienia tej gry aby pograć w multi :whistling:.

 

źródło

 

No trudno, żeby nie miało. EA Games teraz każe każdemu płacić za korzystanie w multi w przypadku kupowania używki.

Opublikowano

Pograłem trochę wczoraj... nie wiem, może po prostu źle lub powoli przyjmuję wszelkie zmiany, ale początek gry zupełnie nie podobał mi się w porównaniu do DS1. Przeszedłem 2 rozdziały. Co ciekawe nie ma jakiegoś podziału w grze - widać to tylko przy zapisie stanu. Na tym etapie gry fabuła i postacie są dla mnie zupełnie nieinteresujące, to co mnie trzyma przy ekranie to dużo akcji i przyjemne zwiedzanie lokacji. Mimo wszystko im dalej tym ciekawiej... znacznie przyjemniej zrobiło się już od momentu... (maksymalnie delikatny spoiler)

zalozenia kombinezonu mechanika, gdy zniknął w końcu z ekranu ryj isaaca

 

 

Jeśli chodzi o poziom trudności to zacząłem od zealot, ale przeraził mnie sam początek i zmieniłem na normal - to był błąd, bo już tonę w kasie, amunicji, apteczkach i węzłach mocy... dziś zacznę od nowa na tym zealot i będę miał porównanie.

Opublikowano

Sprawdziłem demko DS: Extraction i jak dla mnie na PS Move gra się elegancko :thumbsup: Na padzie pewnie jest tragedia, bo kto by chciał grać w "celowniczek" na szynach na DS3? :whistling:

 

Ciekawe jaka będzie polska cena tej gry na PSS.

Skoro na US store kosztuje 15 dolców czyli u nas to pewnie będzie 50 parę złoty.

56 zł chyba dokładnie.

Opublikowano

Jeśli chodzi o poziom trudności to zacząłem od zealot, ale przeraził mnie sam początek i zmieniłem na normal - to był błąd, bo już tonę w kasie, amunicji, apteczkach i węzłach mocy... dziś zacznę od nowa na tym zealot i będę miał porównanie.

Pograj dalej, a zobaczysz, że w którymś miejscu Ci zabraknie tej amunicji ;)

Opublikowano (edytowane)

Można już zasysać dodatki do kolekcjonerki czy nadal jest ta głupia blokada na store?

Pewnie to wynika z tego, że dopiero w piątek premiera. Ja i tak na razie gram bez tych dodatkowych broni i pancerza więc zwisa mi to ;].

Natomiast trochę zmartwił mnie ten online pass ;/ jak gra zostanie w kolekcji to nie ma problemu. Gorzej jak jednak nie podejdzie a multi chciałbym wypróbować.

 

Ja jeszcze 2 godziny muszę czekać na kuriera a raczej męczyć się heh. A jak poza tym wypada ta EK przyzwoicie?

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Odnośnie Edycji Kolekcjonerskiej. Wczoraj odebrałem i wyglada o wiele lepiej niż zazwyczaj tego typu. O wiele cieńsze tekturowe pudełko, które się nie rozpada tak jak poprzednie. Elegancko powkładane płytki z muzyka i grą.

Odnośnie samych dodatków to force gun rzeczywiście się przydaje natomiast Rivet to jest (pipi) którego nie opłaca się nosic. Tu pytanie do tych co maja kolekcjonerke: dlaczego przy ikonce Force Guna w lewym góryym rogu jest taki znaczek kulki(?), co on oznacza?

 

Zacząłem na Zealot i jest hardkorowo - naprawde polecam, bo pomimo małej ilosci ammo fajnie się gra. Jednak trzeba zwiąść pod uwage naprawde czestw zdechnięcia.jestem w połowie 3 chapretu.

Opublikowano

Ja zuzylem, wiec dziala ;)

 

W sumie mysle ze za bardzo sie rozpedzilem z jednej strony bo jakbym mial sprzedac to mniej dostane, ale z drugiej jestem na tyle dziekawy jak wypadlo multi ze tak czy siak bym zuzyl.

Opublikowano

Mam pytanie, czy ten kod w pudelku odblokowuje rowniez extraction? Sorry za durne pytanie ale jeszcze nie skonczylem pierwszej czesci wiec nie ruszam dwojki ;)

Nie. Extraction jest na plycie w materialach dodatkowych do zainstalowania ;)

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Tu pytanie do tych co maja kolekcjonerke: dlaczego przy ikonce Force Guna w lewym góryym rogu jest taki znaczek kulki(?), co on oznacza?

 

Ulepszony Force Gun z Kolekcjonerki - większy dmg ale za to wolniejszy reload.

 

4 chaptery zrobione i na ten moment ta gra to mega rozczarowanie. Wszystko jest piękne , mechanika gry niby ulepszona ale brakuje najważniejszego elementu który stanowił o sukcesie jedynki - KLIMATU. Bez tego DS stał się zwykłym shooterem,/slasherem. Oby w dalszej części gry było lepiej.

Edytowane przez Timmy
Opublikowano (edytowane)

Tu pytanie do tych co maja kolekcjonerke: dlaczego przy ikonce Force Guna w lewym góryym rogu jest taki znaczek kulki(?), co on oznacza?

 

Ulepszony Force Gun z Kolekcjonerki - większy dmg ale za to wolniejszy reload.

 

4 chaptery zrobione i na ten moment ta gra to mega rozczarowanie. Wszystko jest piękne , mechanika gry niby ulepszona ale brakuje najważniejszego elementu który stanowił o sukcesie jedynki - KLIMATU. Bez tego DS stał się zwykłym shooterem,/slasherem. Oby w dalszej części gry było lepiej.

 

A to ciekawe z tym force gunem... mógłbyś może podać zródło togo gdzie jest napisane że wiekszy damage ale wolniejszy reload? Masz trochę racji, oprócz samego początku - ucieczka i zdobywanie stazy i lewitacji(?), klimat trochę kiepski... Mam wrażenie jakby było mniej walki a wiecej chodzenia i nic nie robienia.Też macie takie przeczucie. Pamiętam, że w 1 nie było tak ciemno jak teraz, co nie specjalnie mi się podoba ponieważ jakoś tak nie widać w pałne krasie Issaca. Od czasu do czasu wyskoczy JEDEN(!!) góra 2 nekromorfy i to koniec strzelania...tylko chodzenie i nic nie robienie...Może to tylko takie dziwne moje spostrzeżenia.Jestem na początku 5 chaptera.

Wiadomo co to są te DLC co się pojawiły za 18zł(chyba ich poje.bao!), jest napisane że jakieś kombinezony i tyle - żadnych konkretów(wtf?).

Edytowane przez QTF
Opublikowano (edytowane)

Jedni piszą, że za dużo strzelania, teraz Ty, że za mało...;/

 

Ale ten brak klimatu mocno martwi. Ale, że co nie jest strasznie? Nie jest tak klimatycznie jak na Ishimurze?

Z czego to wynika?

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano (edytowane)

Jedni piszą, że za dużo strzelania, teraz Ty, że za mało...;/

 

Ale ten brak klimatu mocno martwi. Ale, że co nie jest strasznie? Nie jest tak klimatycznie jak na Ishimurze?

Z czego to wynika?

 

Jest całkiem strasznie to na 100%! Głównym elementem który mi się nie podoba to to że mam wrażenie że przez caly czas chodzę tylko sobie i wieje nudą, troche eksploracji, wyskoczy jakiś nekros a pozniej wznów chodzę przez 5-8min i nic się nie dzieje...

Edytowane przez QTF
Opublikowano

Jest całkiem strasznie to na 100%! Głównym elementem który mi się nie podoba to to że mam wrażenie że przez caly czas chodzę tylko sobie i wieje nudą, troche eksploracji, wyskoczy jakiś nakro a pożniej wznów chodze przez 5-8min i nic się nie dzieje...

Co prawda ogralem 2 chaptery ale na razie chodze z wyciagneta latarka i czekam az jakis Nekromorf rozwali sciane. Nie zgodze sie rowniez ze nie ma klimatu z jedynki. Jest troszke inny bo nie jestesmy juz na statku ktory juz owiany zostal legenda, tylko w miescie ktory widac ze wykonany jest w takim stylu jak Ishimura, ale z lokacjami w ktorych widac, ze bylo tutaj normalne zycie. Na razie moim zdaniem po tych 2och chapterach jest bardzo dobrze. Podobaja mi sie bardzo akcje gdzie gasnie calkowicie swiatlo i jedynie swiatlo z latarki/plasma cuttera nam zostaje. Do tego gram na survivalist i jest naprawde swietnie.

 

Wracam na Sprawl ;)

Opublikowano

QTF - podczas wizyty w sklepie można przeczytać dokładne opisy dotyczące broni, riga itp. Wracając do tematu strzelania i braku klimatu pierwszy chapter jak najbardziej na plus a później lecimy schematem - drzwi - stado nekromorphów - sklep - stado nekromorphów - drzwi i znowu stado :o .

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...