MaiorZero 1 400 Opublikowano 27 stycznia 2011 Opublikowano 27 stycznia 2011 Mam nadzieję, że już jutro przyjdzie. Cytuj
Słupek 2 156 Opublikowano 27 stycznia 2011 Opublikowano 27 stycznia 2011 (edytowane) Pytałem się o to wczoraj (w zasadzie dzisiaj) ale zrobiłem teraz fotkę (kijowa jakość). Może teraz ktoś będzie wiedział co to cholera jest ta żółtka kropka-gwiazdka przy Zealot Force Gun????????????? No nie daje mi to spokoju tylko przy tej broni jest: Żadnej informacji niccc a męczy mnie to okrutnie ;/. Edytowane 27 stycznia 2011 przez SłupekPL Cytuj
QTF 8 Opublikowano 27 stycznia 2011 Opublikowano 27 stycznia 2011 (edytowane) Pytałem się o to wczoraj (w zasadzie dzisiaj) ale zrobiłem teraz fotkę (kijowa jakość). Może teraz ktoś będzie wiedział co to cholera jest ta żółtka kropka-gwiazdka przy Zealot Force Gun????????????? No nie daje mi to spokoju tylko przy tej broni jest: Żadnej informacji niccc a męczy mnie to okrutnie ;/. Mnie też męczyła wczoraj. Spytałem się strone wcześniej i dostałem odpowiedz. Jest to oznaczenie że ta broń posiada o +5% wiecej demage od zwykłej pulse riffle oraz +5% czas przyładowania. W skrócie kropka oznacza ze bron jest ściągnięta i różni się statystykami od podstawowej. Długo się przechodzi Ignition, tak mniej wiecej ile? Edytowane 27 stycznia 2011 przez QTF Cytuj
Słupek 2 156 Opublikowano 27 stycznia 2011 Opublikowano 27 stycznia 2011 Ekstra od wczoraj mnie to męczy a odpowiedź była stronę wcześniej . Wielkie dzięki. Swoją drogą powinno być jakieś wyjaśnienie w grze, szukałem nawet na DS wikia i nic nie było... Cytuj
xylaz 4 Opublikowano 27 stycznia 2011 Opublikowano 27 stycznia 2011 w ds1 też była gwiazdka przed takim sprzętem, ale tylko przy nazwie tekstowej w magazynie. Cytuj
Gość mevek Opublikowano 27 stycznia 2011 Opublikowano 27 stycznia 2011 (edytowane) http://www.dsignition.com/ To ta strona. Rzeczy do odblokowania za przejście komiksu: - Hacker Suit.- Hacker theme skin for Contact Beam. - Exclusive audio logs. - Power Nodes, Health Packs and Credits. oplacalne jest przejscie? czy raczej szkoda poswiecac temu wiecej czasu? dlugi w ogole? _______________________________________________ sorry, za gape! to byla dla dzialu GT5 Edytowane 27 stycznia 2011 przez mevek Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 27 stycznia 2011 Opublikowano 27 stycznia 2011 Ja jeszcze nie grałem i nie wiem też czy hacker suit jest coś wart, ale widziałem wcześniej ten komiks i jeżeli interesują cię bonusy to tylko dla nich warto przejść. Ten komiks to porażka gameplayowo-fabularna. Cytuj
Słupek 2 156 Opublikowano 27 stycznia 2011 Opublikowano 27 stycznia 2011 (edytowane) Panowie że mniej klimatycznie, że za mało strzelania, że za dużo, że nudno?? Zastanawiam się czy na pewno gram w tą samą grę co WY ;]. Toż to jak na razie sequel idealny aczkolwiek zgodzę się z jednym. Jest odrobinę no troszkę większą odrobinę mniej straszniej. Nie wiem z czego to wynika; może, że teraz jest mniej ciasno (miasto), że jest ciutke bardziej "kolorowo", że Issac to większy kozak to czuć. No nie wiem w każdym bądź razie jest bardziej filmowo, co chwila się coś dzieje. Ale jak dla mnie to stary DS tyle, że bardziej filmowy i nie bardziej nastawiony na akcję. Tylko z zaje.bistymi akcjami ale nadal schizowy płacz dziecka w kiblu mnie zniszczył w ogóle co chwile coś się wykrwawia lub rozpruwa ;]. Natomiast o wiele bardziej robi mnie fabularnie niż jedynka, jest ciekawiej. O co kaman, co oni zrobili. Jak na razie po tym co ograłem to nasuwa mi się jedna myśl. DS2 względem DS-a pierwszego to Obcy 2 względem jedynki (nawet zmiana lokalizacji się zgadza ;]). PS. Sprawdzał ktoś multi? Edytowane 27 stycznia 2011 przez SłupekPL Cytuj
AbraHAM 8 Opublikowano 27 stycznia 2011 Opublikowano 27 stycznia 2011 Dostalem dzisiaj gre , uruchamiam gre i prosi o wpisanie kodu z menuala , znalazlem kod , ale nie moge uruchomic opcji jego aktywacji, o co biega? Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 27 stycznia 2011 Opublikowano 27 stycznia 2011 Jutro premiera, więc jutro będziesz mógł wklepać. Cytuj
Słupek 2 156 Opublikowano 27 stycznia 2011 Opublikowano 27 stycznia 2011 (edytowane) Chodzi o Online Pass? Ja już wczoraj wklepałem i działa po prostu trzeba go wklepać w psstore a nie w menu gry. Edytowane 27 stycznia 2011 przez SłupekPL Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 27 stycznia 2011 Opublikowano 27 stycznia 2011 Panowie że mniej klimatycznie, że za mało strzelania, że za dużo, że nudno?? Zastanawiam się czy na pewno gram w tą samą grę co WY ;]. Toż to jak na razie sequel idealny aczkolwiek zgodzę się z jednym. Jest odrobinę no troszkę większą odrobinę mniej straszniej. Nie wiem z czego to wynika; może, że teraz jest mniej ciasno (miasto), że jest ciutke bardziej "kolorowo", że Issac to większy kozak to czuć. No nie wiem w każdym bądź razie jest bardziej filmowo, co chwila się coś dzieje. Ale jak dla mnie to stary DS tyle, że bardziej filmowy i nie bardziej nastawiony na akcję. Tylko z zaje.bistymi akcjami ale nadal schizowy płacz dziecka w kiblu mnie zniszczył w ogóle co chwile coś się wykrwawia lub rozpruwa ;]. Natomiast o wiele bardziej robi mnie fabularnie niż jedynka, jest ciekawiej. O co kaman, co oni zrobili. Jak na razie po tym co ograłem to nasuwa mi się jedna myśl. DS2 względem DS-a pierwszego to Obcy 2 względem jedynki (nawet zmiana lokalizacji się zgadza ;]). PS. Sprawdzał ktoś multi? Nic dodać, nic ująć. Cytuj
ShtaS 174 Opublikowano 27 stycznia 2011 Opublikowano 27 stycznia 2011 Stary dobry DS. Owszem, atmosfera opuszczonego statku Ishimura trochę bardziej robiła ale miasto też daje radę. Nie mam za dużo do powiedzenia bo dopiero zacząłem grać i jestem w 2 rozdziale, ale już było kilka dobrych akcji, zarówno filmowych, jak i wyrzucających z fotela (coś wyskoczy, coś nagle się włączy). Jestem pozytywnie nastawiony Cytuj
Gość mevek Opublikowano 27 stycznia 2011 Opublikowano 27 stycznia 2011 Stary dobry DS. Owszem, atmosfera opuszczonego statku Ishimura trochę bardziej robiła ale miasto też daje radę. Nie mam za dużo do powiedzenia bo dopiero zacząłem grać i jestem w 2 rozdziale, ale już było kilka dobrych akcji, zarówno filmowych, jak i wyrzucających z fotela (coś wyskoczy, coś nagle się włączy). Jestem pozytywnie nastawiony jutro dolaczam do grona posiadaczy DS2, albo jeszcz dzis, co dla niektorych. Cytuj
TyskiPL 64 Opublikowano 27 stycznia 2011 Opublikowano 27 stycznia 2011 Jezeli nawet nie odpaliles jeszcze DS2, to jakim prawem podwazasz to co napisalem? Czy w Dead Space masz sklepy, centra handlowe, terminale, mieszkania? Miejsca, w ktorych toczylo sie normalne zycie rodzinne i towarzyskie? Nie. Ishimura byla bardzo charakterystyczna, lecz roznila sie od Sprawla. Nie odpaliłem DS2, ale grałem chociażby w demo, a tam jak wiadomo, można było zwiedzić kościół, który ok, wygląda super, ale wg mnie nie pasuje, aż tak do klimatu DS. Chociaż może twierdzę tak dlatego, że VC za długo się skupiało na wątku Ishimury. WoW teoria o tym, że DS2 podoba się maniakom CoD-a zniszczyła mnie... Dziz czego to ludzie nie wymyślą ;/ Ekhm... napisałem PRZEWAŻNIE, zwłaszcza, że na forach krytykowali DS za brak akcji przeważnie ci ludzie, którzy w spisach gier mieli głównie FPSy, w tym przynajmniej 2 części CoDa. Panowie że mniej klimatycznie, że za mało strzelania, że za dużo, że nudno?? Zastanawiam się czy na pewno gram w tą samą grę co WY ;]. Toż to jak na razie sequel idealny aczkolwiek zgodzę się z jednym. Jest odrobinę no troszkę większą odrobinę mniej straszniej. Nie wiem z czego to wynika; może, że teraz jest mniej ciasno (miasto), że jest ciutke bardziej "kolorowo", że Issac to większy kozak to czuć. No nie wiem w każdym bądź razie jest bardziej filmowo, co chwila się coś dzieje. Ale jak dla mnie to stary DS tyle, że bardziej filmowy i nie bardziej nastawiony na akcję. Tylko z zaje.bistymi akcjami ale nadal schizowy płacz dziecka w kiblu mnie zniszczył w ogóle co chwile coś się wykrwawia lub rozpruwa ;]. Natomiast o wiele bardziej robi mnie fabularnie niż jedynka, jest ciekawiej. O co kaman, co oni zrobili. Jak na razie po tym co ograłem to nasuwa mi się jedna myśl. DS2 względem DS-a pierwszego to Obcy 2 względem jedynki (nawet zmiana lokalizacji się zgadza ;]). Wiesz, każdy ma swój gust, swoje oczekiwania, dlatego różne oceny akcji i strachu. Co do Obcego - muszę sobie powtórzyć serię A The Sprawl jest w trakcie ataku, czy już po? Bo jak po, to dziwne, że te kolorowe bajery nie zostały zniszczone Dobra ludzie, ja jeszcze czekam 1 dzień i jutro, czyli w sobotę odwiedzam redakcję PSX Extreme, by dostać własny egzemplarz Nie mogę się doczekać, widziałem nawet grę już w tyskim Saturnie, ale oparłem się pokusie - przy okazji kupię w Katowicach nowy numer gazetki :potter: Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 28 stycznia 2011 Opublikowano 28 stycznia 2011 To ograj gre, nie skupiaj sie na demie, bo nie pokazuje ono w pelni co reprezentuje soba DS2. Acha, i po ograniu przynajmniej polowy, Kosciol zacznie Ci do wszystkiego pasowac, a wierz mi, ze klimaty w ktorych sie bedziesz obracal sa klimatyczne i to nie tylko koscioly i centra handlowe. To po prostu wystepuje, zeby pokazac ze to bylo miasto, w ktorym zyli ludzie i probowali stworzyc substytut tego co maja na Ziemi. A Sprawl jest po ataku jeżeli chcesz wiedziec Jezeli dasz rade to ograj Ignition, choc ja jeszcze go nie skonczylem. Trudno tak usiasc i za jednym posiedzeniem przejsc takiego crapa/slabego sredniaka. Niestety, ale nie wszystkie produkcje w uniwersum Dead Space sa swietne Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 28 stycznia 2011 Opublikowano 28 stycznia 2011 (edytowane) Wreszcie pograłem i 4 chaptery zaliczone. Klimat w tej części jest zdecydowanie bardziej jest schizowy, a w ogóle to czuję się tu jak w drugim Rapture, co poczytuję na plus. Historia również nieźle się rozkręca i czekam co będzie dalej. Isaac nareszcie przemówił i jego "holy shit!" już mnie znudziło, ale nareszcie dano mu jakąś osobowość, inna sprawa, że wygląda czasem jak retard polecam obczaić jego miny po zdobyciu kombinezonu z jedynki . Nareszcie przynajmniej starano się uwiarygodnić, że jest inżynierem, dzięki czemu jest kilka tych prostych sekwencji otwierania sobie przejścia dalej. Arsenał jest tutaj zdecydowanie bardziej przydatny niż w jedynce i już korzystam sobie z kilku zabawek na zmianę, rządzi line gun, chociaż pulse rifle chyba nadal jest trochę osłabione. Akcja to jest to, w czym druga część jest zdecydowanie lepsza od oryginału, tutaj dzieje się znacznie więcej. Sekwencje lotu na silniczkach, akcja gdzie suniemy w dół w pociągu z jednoczesnym strzelaniem, co od razu kojarzy się ze sceną z końcówki Uncharted 2 gdzie trzeba było ratować Chloe. Później mamy też ostrzał do góry nogami, albo motyw z wybita szybą gdzie wszystko zostaje wysysane i trzeba się szybko uwijać, przy okazji tutaj też element zagrabiony z U2, gdzie wylatują z pomieszczenia wszystkie przedmioty, zupełnie jak walącym się budynku w Nepalu. Lokacje również są trochę bardziej różnorodne, niektóre są całkiem nieźle oświetlone, chociaż i tak dominuje ciemność. Pojawił się też jakiś boss, ale tutaj raczej zawód, ot taki większy nekromorf. Walka z nim to żadne wyzwanie, bo wystarczy użyć stazy i strzelać chwilę po kończynach pada bardzo szybko. Oby dalej było lepiej! Co mi trochę przeszkadza, to za dużo amunicji, jeszcze nie miałem ani jednego momentu, by czegoś zabrakło, tym bardziej, że z praktycznie każdego zabitego nekromorfa coś tam wypada. Czy gra straszy? Nie, jest niby kilka takich scen głównie schizy z tą laską Isaaca, że ma to niby przestraszyć, ale na mnie nie robiło to żadnego wrażenia. Za to dobry był motyw z typkiem, który uwalnia nas z kaftana, a potem podrzyna sobie gardło. To akurat było niezłe. Nie wiem jak będzie dalej, ale na ten moment bardziej mi się podoba DS2 od DS1. Głównie za różnorodną akcję. Edytowane 28 stycznia 2011 przez Zwyrodnialec 1 Cytuj
Gość mevek Opublikowano 28 stycznia 2011 Opublikowano 28 stycznia 2011 (edytowane) Chodzi o Online Pass? Ja już wczoraj wklepałem i działa po prostu trzeba go wklepać w psstore a nie w menu gry. nie koniecznie, wlasnie otrzymalem swoja limitke i kod zadzialal z XMB. zasysam dodatek 3526'Mb -> 33%... Acha, i po ograniu przynajmniej polowy, Kosciol zacznie Ci do wszystkiego pasowac, a wierz mi, ze klimaty w ktorych sie bedziesz obracal sa klimatyczne i to nie tylko koscioly i centra handlowe. To po prostu wystepuje, zeby pokazac ze to bylo miasto, w ktorym zyli ludzie i probowali stworzyc substytut tego co maja na Ziemi.brzmi zachecajaco...jeszcze chwilka! p.s jaki poziom panowie ogrywacie? aha.. save z jedynki nie dziala mi a wersje, sa te same. WTF? Edytowane 28 stycznia 2011 przez mevek Cytuj
TyskiPL 64 Opublikowano 28 stycznia 2011 Opublikowano 28 stycznia 2011 To ograj gre, nie skupiaj sie na demie, bo nie pokazuje ono w pelni co reprezentuje soba DS2. Acha, i po ograniu przynajmniej polowy, Kosciol zacznie Ci do wszystkiego pasowac, a wierz mi, ze klimaty w ktorych sie bedziesz obracal sa klimatyczne i to nie tylko koscioly i centra handlowe. To po prostu wystepuje, zeby pokazac ze to bylo miasto, w ktorym zyli ludzie i probowali stworzyc substytut tego co maja na Ziemi. A Sprawl jest po ataku jeżeli chcesz wiedziec Jezeli dasz rade to ograj Ignition, choc ja jeszcze go nie skonczylem. Trudno tak usiasc i za jednym posiedzeniem przejsc takiego crapa/slabego sredniaka. Niestety, ale nie wszystkie produkcje w uniwersum Dead Space sa swietne To narazie ci zaufam Jeśli chodzi o Ignition to grałem też w demo, stwierdziłem, że to nie dla mnie. Poza tym co mi to da? Parę ułatwień do gry, a ja jednak wolę trochę pomęczyć się z grą, niż przejść ją w 3 dni Cytuj
Gość mevek Opublikowano 28 stycznia 2011 Opublikowano 28 stycznia 2011 swietny lokalizator... mozna go przestawic na wlasne potrzeby, jak: Save, czy Store itp. Cytuj
QTF 8 Opublikowano 28 stycznia 2011 Opublikowano 28 stycznia 2011 Wreszcie pograłem i 4 chaptery zaliczone. Klimat w tej części jest zdecydowanie bardziej jest schizowy, a w ogóle to czuję się tu jak w drugim Rapture, co poczytuję na plus. Historia również nieźle się rozkręca i czekam co będzie dalej. Isaac nareszcie przemówił i jego "holy shit!" już mnie znudziło, ale nareszcie dano mu jakąś osobowość, inna sprawa, że wygląda czasem jak retard polecam obczaić jego miny po zdobyciu kombinezonu z jedynki . Nareszcie przynajmniej starano się uwiarygodnić, że jest inżynierem, dzięki czemu jest kilka tych prostych sekwencji otwierania sobie przejścia dalej. Arsenał jest tutaj zdecydowanie bardziej przydatny niż w jedynce i już korzystam sobie z kilku zabawek na zmianę, rządzi line gun, chociaż pulse rifle chyba nadal jest trochę osłabione. Akcja to jest to, w czym druga część jest zdecydowanie lepsza od oryginału, tutaj dzieje się znacznie więcej. Sekwencje lotu na silniczkach, akcja gdzie suniemy w dół w pociągu z jednoczesnym strzelaniem, co od razu kojarzy się ze sceną z końcówki Uncharted 2 gdzie trzeba było ratować Chloe. Później mamy też ostrzał do góry nogami, albo motyw z wybita szybą gdzie wszystko zostaje wysysane i trzeba się szybko uwijać, przy okazji tutaj też element zagrabiony z U2, gdzie wylatują z pomieszczenia wszystkie przedmioty, zupełnie jak walącym się budynku w Nepalu. Lokacje również są trochę bardziej różnorodne, niektóre są całkiem nieźle oświetlone, chociaż i tak dominuje ciemność. Pojawił się też jakiś boss, ale tutaj raczej zawód, ot taki większy nekromorf. Walka z nim to żadne wyzwanie, bo wystarczy użyć stazy i strzelać chwilę po kończynach pada bardzo szybko. Oby dalej było lepiej! Co mi trochę przeszkadza, to za dużo amunicji, jeszcze nie miałem ani jednego momentu, by czegoś zabrakło, tym bardziej, że z praktycznie każdego zabitego nekromorfa coś tam wypada. Czy gra straszy? Nie, jest niby kilka takich scen głównie schizy z tą laską Isaaca, że ma to niby przestraszyć, ale na mnie nie robiło to żadnego wrażenia. Za to dobry był motyw z typkiem, który uwalnia nas z kaftana, a potem podrzyna sobie gardło. To akurat było niezłe. Nie wiem jak będzie dalej, ale na ten moment bardziej mi się podoba DS2 od DS1. Głównie za różnorodną akcję. doszedłem do wniosku że takie rozbieżności jakie ludzie piszą w tym wątku nie powinny mieć racji bytu. Wyjaśnienie jest jedno: to wszystko zmienia się (ilość przeciwników, ammo - na 100%, przedmioty znajdowane itp.) w zależności od poziomu trudności jaki wybierzesz. Amunicji jest jak na lekarstwo - zawsze mam od 2-5 ammo każdego rodzaju.Nie więcej!! Z tego co zaważyłem ilość przeciwników musi się również zmieniać. To wszystko wpływa na klimat i na odbiór gry. Ja gram na Zealot i jest naprawdę ciężko - oprócz riga i troche stazy nie mam prawie nic zupgradowane. Powtarzam sekwencje regularnie - dobrze że chcekpointy w miarę rozsądnie rozmieszczone. Cytuj
Gość mevek Opublikowano 28 stycznia 2011 Opublikowano 28 stycznia 2011 doszedłem do wniosku że takie rozbieżności jakie ludzie piszą w tym wątku nie powinny mieć racji bytu. Wyjaśnienie jest jedno: to wszystko zmienia się (ilość przeciwników, ammo - na 100%, przedmioty znajdowane itp.) w zależności od poziomu trudności jaki wybierzesz. Amunicji jest jak na lekarstwo - zawsze mam od 2-5 ammo każdego rodzaju.Nie więcej!! Z tego co zaważyłem ilość przeciwników musi się również zmieniać. To wszystko wpływa na klimat i na odbiór gry. Ja gram na Zealot i jest naprawdę ciężko - oprócz riga i troche stazy nie mam prawie nic zupgradowane. Powtarzam sekwencje regularnie - dobrze że chcekpointy w miarę rozsądnie rozmieszczone. mam doslownie tak jak Ty.aktualnie walcze w Kosciele z atakujacymi z zaskoczenia przeciwnikami, ktorzy jednym strzalem z bara powalaja mnie na glebe.. jak ja to lubie Cytuj
QTF 8 Opublikowano 28 stycznia 2011 Opublikowano 28 stycznia 2011 doszedłem do wniosku że takie rozbieżności jakie ludzie piszą w tym wątku nie powinny mieć racji bytu. Wyjaśnienie jest jedno: to wszystko zmienia się (ilość przeciwników, ammo - na 100%, przedmioty znajdowane itp.) w zależności od poziomu trudności jaki wybierzesz. Amunicji jest jak na lekarstwo - zawsze mam od 2-5 ammo każdego rodzaju.Nie więcej!! Z tego co zaważyłem ilość przeciwników musi się również zmieniać. To wszystko wpływa na klimat i na odbiór gry. Ja gram na Zealot i jest naprawdę ciężko - oprócz riga i troche stazy nie mam prawie nic zupgradowane. Powtarzam sekwencje regularnie - dobrze że chcekpointy w miarę rozsądnie rozmieszczone. mam doslownie tak jak Ty.aktualnie walcze w Kosciele z atakujacymi z zaskoczenia przeciwnikami, ktorzy jednym strzalem z bara powalaja mnie na glebe.. jak ja to lubie to jeszcze nic. te momęty to przechodziłem bez wiekszego problemu. Pózniej - ok. 7chaptera to dopiero bedzie. Czesto nawet nie mam ich czym zabijac, wiec włączam staze i napier.dalam mele. Cytuj
Gość mevek Opublikowano 28 stycznia 2011 Opublikowano 28 stycznia 2011 doszedłem do wniosku że takie rozbieżności jakie ludzie piszą w tym wątku nie powinny mieć racji bytu. Wyjaśnienie jest jedno: to wszystko zmienia się (ilość przeciwników, ammo - na 100%, przedmioty znajdowane itp.) w zależności od poziomu trudności jaki wybierzesz. Amunicji jest jak na lekarstwo - zawsze mam od 2-5 ammo każdego rodzaju.Nie więcej!! Z tego co zaważyłem ilość przeciwników musi się również zmieniać. To wszystko wpływa na klimat i na odbiór gry. Ja gram na Zealot i jest naprawdę ciężko - oprócz riga i troche stazy nie mam prawie nic zupgradowane. Powtarzam sekwencje regularnie - dobrze że chcekpointy w miarę rozsądnie rozmieszczone. mam doslownie tak jak Ty.aktualnie walcze w Kosciele z atakujacymi z zaskoczenia przeciwnikami, ktorzy jednym strzalem z bara powalaja mnie na glebe.. jak ja to lubie to jeszcze nic. te momęty to przechodziłem bez wiekszego problemu. Pózniej - ok. 7chaptera to dopiero bedzie. Czesto nawet nie mam ich czym zabijac, wiec włączam staze i napier.dalam mele. calkiem przyjemnie p.s fajnie, ze demo bylo inaczej rozwiazane(skrocone), teraz to fajnie widac. Cytuj
kAos 1 Opublikowano 28 stycznia 2011 Opublikowano 28 stycznia 2011 (edytowane) po-prostu dla fanów DS i RE5 niebo w gębie ... SUPER POLECAM tylko brak tych napisów PL ale i tak klimat Kozacki grając w DS2 poczułem się jak bym po raz pierwszy oglądał film na VHS "Obcy - ósmy pasażer Nostromo" normalnie nie dało się spać ))) Edytowane 28 stycznia 2011 przez kAos Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.