Słupek 2 203 Opublikowano 14 stycznia 2011 Opublikowano 14 stycznia 2011 W dniu 14.01.2011 o 10:43, BoryzPL napisał: W dniu 12.01.2011 o 00:02, xylaz napisał: Grałem ostatnio w DS1 na poziomie niemożliwym... myślałem że będzie zaszczucie, strach o życie itd... nic takiego nie ma z prostego powodu: bezproblemowy dostęp do zapisu stanu gry i jakby tego było mało - checkpointy!!! Zawsze gdy ginąłem pojawiałem się przed drzwiami ostatniego pomieszczenia... nie ma prawie żadnych konsekwencji biegania na przypał i marnowania amunicji, zawsze można zginąć i szybko poprawić błędy... nic nie wskazuje na to, żeby w DS2 coś się zmieniło pod tym względem... zupełnie odwrotna sytuacja miała kiedyś miejsce w Alien Ressurrection na psx - mało amunicji, mało sejwów, brak checkpointów... i niesamowicie wpływało to na klimat zaszczucia i strach, do tej gry bało się wracać Z playtestu na portalu wynika ze na najwyzszym poziomie trudnosci sa tylko 3 zapisy do dyspozycji. http://dev.ppe.pl/news-5128-Playtest__Dead_Space_2.html To jest piękny news, że aż ciężko w niego uwierzyć ;]. Poważnie? Coś jeszcze ciekawego można się dowiedzieć z tego playtestu? Jeszcze jestem ciekaw jak wygląda sprawa z checkpointami. Właśnie się tak zastanawiam czy od razu nie zacząć na najwyższym możliwym poziomie. @Sylvan Premiera Aftermatch bodajże 25 albo 26 akurat idealnie przed premierą. Cytuj
BoryzPL 254 Opublikowano 14 stycznia 2011 Opublikowano 14 stycznia 2011 @SlupekPL Nie powiem duzo wiecej, bo playtest dlugi a nie chcialem sobie psuc frajdy z gry bo pre-order zlozony. Przewijalem tak pobieznie i sluchalem co mowi autor poniekad i gdzies wlasnie pod koniec powiedzial ze na najwyzszym poziomie trudnosci sa te 3 zapisy. Spodobal mi sie natomiast motyw z wybijaniem szyb i posylaniem potworkow w przestrzen kosmiczna, nastepnie trzeba strzelic w odpowiednie miejsce zeby "zaslona" zabezpieczyla otwor i zeby Isaaca nie wciaglo w przestrzen tez No i te dzieciorki potworki tez krwi napsuja Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 14 stycznia 2011 Opublikowano 14 stycznia 2011 Nie no, ja jade na poczatku na Normalu. Pewnie i na nim beda momenty, przy ktorych trzeba bedzie przysiasc. Jestem zwolennikiem plynnego przechodzenia gry za 1 razem Cytuj
Zwyrodnialec 1 751 Opublikowano 14 stycznia 2011 Opublikowano 14 stycznia 2011 @SlupekPL Nie powiem duzo wiecej, bo playtest dlugi a nie chcialem sobie psuc frajdy z gry bo pre-order zlozony. Przewijalem tak pobieznie i sluchalem co mowi autor poniekad i gdzies wlasnie pod koniec powiedzial ze na najwyzszym poziomie trudnosci sa te 3 zapisy. Spodobal mi sie natomiast motyw z wybijaniem szyb i posylaniem potworkow w przestrzen kosmiczna, nastepnie trzeba strzelic w odpowiednie miejsce zeby "zaslona" zabezpieczyla otwor i zeby Isaaca nie wciaglo w przestrzen tez No i te dzieciorki potworki tez krwi napsuja Też mi się to podoba, a te dzieciaki to przypominają trochę te z Dante's Inferno, ale developer ten sam. Cytuj
Słupek 2 203 Opublikowano 14 stycznia 2011 Opublikowano 14 stycznia 2011 (edytowane) @SlupekPL Nie powiem duzo wiecej, bo playtest dlugi a nie chcialem sobie psuc frajdy z gry bo pre-order zlozony. Przewijalem tak pobieznie i sluchalem co mowi autor poniekad i gdzies wlasnie pod koniec powiedzial ze na najwyzszym poziomie trudnosci sa te 3 zapisy. Spodobal mi sie natomiast motyw z wybijaniem szyb i posylaniem potworkow w przestrzen kosmiczna, nastepnie trzeba strzelic w odpowiednie miejsce zeby "zaslona" zabezpieczyla otwor i zeby Isaaca nie wciaglo w przestrzen tez No i te dzieciorki potworki tez krwi napsuja Od razu mi się przypomina "finał z albinosem" w Obcym ;]. Poniekąd w TFU też coś takiego było - mniej więcej. Nie wiem jak to wygląda w praktyce ale po tym co napisałeś to brzmi to genialnie. Naprawdę zapowiada się mocarny sequel z nowymi patentami. Zax podaje cytat z recenzji GI "To sequel-bestia, który oferuje więcej straszności i więcej ekscytacji, niż się wcześniej spodziewałem..." @Voytec zgadzam się z Tobą ten Launch Trailer słaby w ogóle jakby nie DS-owy. Już o wiele lepszy jest ten trailer co kiedyś wrzucałeś. Edytowane 14 stycznia 2011 przez SłupekPL Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 14 stycznia 2011 Opublikowano 14 stycznia 2011 @Voytec zgadzam się z Tobą ten Launch Trailer słaby w ogóle jakby nie DS-owy. Już o wiele lepszy jest ten co kiedyś wrzucałeś. Mowisz o tym z psychodeliczna muzyczka w stylu "Little Star"? Tak, to jest najlepszy obraz DS Cytuj
BoryzPL 254 Opublikowano 14 stycznia 2011 Opublikowano 14 stycznia 2011 Od razu mi się przypomina "finał z albinosem" w Obcym ;]. Poniekąd w TFU też coś takiego było - mniej więcej. Nie wiem jak to wygląda w praktyce ale po tym co napisałeś to brzmi to genialnie. Naprawdę zapowiada się mocarny sequel z nowymi patentami. No dokladnie, nawet zapomnialem o tym mimo ze juz bylo pisane, patrze gdzie gracz celuje zamiast w idaca w niego strone ekipe, szyba trach i wszystko zaczyna byc wciagane, Isaac ciagniety po podlodze w kierunku przestrzeni i dopiero w polowie drogi jakos trafia w przelacznik, swietnie to wygladalo. Demo juz mnie tak wkrecilo ze teraz po troche nadrabiam pierwsza czesc, bo 2 lata temu jeszcze na PC nie przypadlo mi do gustu Bede mial ciaglosc zaraz po pierwszej czesci zaraz za druga sie wezme. Cytuj
Zwyrodnialec 1 751 Opublikowano 14 stycznia 2011 Opublikowano 14 stycznia 2011 Widziałem ten playtest Butchera, mam nadzieję, że lokacje rzeczywiście są różnorodne jak mówi, bo akurat na tym jego gameplayu kompletnie tego nie widać, wszystko to już było w jedynce. Cytuj
TyskiPL 64 Opublikowano 14 stycznia 2011 Opublikowano 14 stycznia 2011 Tylko 3 zapisy na najwyższym hardzie? No to ja gry nie przejdę na tym poziomie A DS: Aftermatch sobie obejrzę chyba po ograniu gry. Downfall dla mnie było dobrym uzupełnieniem DS1, ale jednak nie materiałem do puszczania przed zagraniem w grę. Cytuj
Fuji 1 Opublikowano 14 stycznia 2011 Opublikowano 14 stycznia 2011 Trzy zapisy to jakaś kpina. Nie chodzi mi o poziom trudności tylko o to, że jak się nam gra zawiesi to co wtedy? Jak będziemy mieli wolną godzinkę to nie zagramy bo konsola będzie musiała chodzić do momentu jak wrócimy bo szkoda save'a Trochę dziwne, ale zobaczymy jak to będzie i co najważniejsze jaki będzie czas gry. Cytuj
Zwyrodnialec 1 751 Opublikowano 14 stycznia 2011 Opublikowano 14 stycznia 2011 Stare RE na najwyższą ocenę trzeba było kiedyś przechodzić w ogóle bez save'owania i odpowiednim czasie, do tego bez używania bonusowych broni i sprayów. Przynajmniej było wyzwanie, tutaj pomysł z 3 save'ami jest bardzo dobry, będzie trzeba odpowiednio rozplanować miejsce zapisu. Cytuj
Słupek 2 203 Opublikowano 14 stycznia 2011 Opublikowano 14 stycznia 2011 (edytowane) A DS: Aftermatch sobie obejrzę chyba po ograniu gry. Downfall dla mnie było dobrym uzupełnieniem DS1, ale jednak nie materiałem do puszczania przed zagraniem w grę. Noo Downfall i komiksy to tylko po skończeniu jedynki ale z tego co piszą to Aftermatch ma opowiadać historię przed dwójką. Jak Znak wpłynął na Sprawl City więc chyba można obejrzeć przed zagraniem choć lepiej poczekać na opinie. Ja w każdym bądź razie polecam ten klasyk kto nie widział "Ukryty Wymiar" http://www.filmweb.pl/film/Ukryty+wymiar-1997-559 Raz, że świetny film który na pewno jeszcze bardziej napali na DS-a. Dwa to typowo, 100 % klimaty DS-a a po trzecie ja sam obejrzałem film stosunkowo niedawno już po skończeniu DS-a. I byłem w szoku ile patentów, smaczków czy nawet lokacji DS czerpie z Ukrytego Wymiaru ;], serio. Z innej beczki jeżeli chodzi o moje największe obawy (część została rozwiana) to: a)długość singla (pierwsze recki mówią, że jest długi) b)gorsza wersja na PS3 (demo w zupełności rozwiało tą wątpliwość) c)że będzie mniej straszniej niż w jedynce (demo, filmiki które widziałem, opinie po części rozwiały tą wątpliwości) d)i ostanie boję się, że Sprawl City nie będzie tak klimatyczne, zaje.biste jak Ishimura (choć Butch pisze, że jest). No w demie nie podobał mi się ten kościół (scjentologów może T. Cruise jako boss ) bo był za zwykłą lokacją, nie pasował do DS-a do kosmosu. No ale zobaczymy w końcu to tylko skrawek lokacji jak będzie tak jak na IShimurze to I to w zasadzie największa obawa bo reszta prawie obalona. Btw czy kogoś w ogóle interesuje multi w DS-ie? ;] Czy nawet DS: Extraction? Edytowane 14 stycznia 2011 przez SłupekPL Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 14 stycznia 2011 Opublikowano 14 stycznia 2011 Trzy zapisy to jakaś kpina. Nie chodzi mi o poziom trudności tylko o to, że jak się nam gra zawiesi to co wtedy? Jak będziemy mieli wolną godzinkę to nie zagramy bo konsola będzie musiała chodzić do momentu jak wrócimy bo szkoda save'a Trochę dziwne, ale zobaczymy jak to będzie i co najważniejsze jaki będzie czas gry. Pewnie chodzi o trzy sloty na swoje zapisy, a checkpointy standardowo. Co do Aftermath to ja oglądam po skończeniu gry. Downfall też oglądałem po skończeniu jedynki. Gdybym obejrzał przed zagraniem to gra by sporo straciła. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 14 stycznia 2011 Opublikowano 14 stycznia 2011 Pewnie chodzi o trzy sloty na swoje zapisy, a checkpointy standardowo. Jakoś mi to nie pasuję W sillent hill 2 było tak że na najtrudniejszym poziomie można było zrobić jednego sava między checkpointami a nie trzeba było mówić że były one cholernie długie. Więc chyba chodzi raczej o to ?? tylko znowu 3 sava to trochę dużo Cytuj
TyskiPL 64 Opublikowano 15 stycznia 2011 Opublikowano 15 stycznia 2011 To pokolei. Fuji dokładnie, a do tego nie każdy może wysępić nawet godzinę grania np. tacy maturzyści. :confused: Słupek ja jednak Aftermatch obejrzę po ograniu dwójki, bo trailery jakoś mnie specjalnie nie przekonują. Obejrzę tylko dlatego, bo jestem fanem serii Dead Space. Jeśli chodzi o obawy: - jak gra jest długa to spoko, ciekawe w ogóle czy znów grę podzielą na rozdziały. - no jakby DS2 na PS3 było gorsze, to bym się wściekł na EA Games <_< No, ale demo działało spoko, Dante's Inferno też super działało, więc pod tym względem wierzę w Visceral Games. Jedynie co, to będzie można się doszukiwać prawdopodobnie różnic graficznych, minimalnych. - obejrzałem m.in relację Butchera, ale jakoś specjalnie mnie to nie straszyło (no może 1 fragment), to samo gameplaye itd. Mam większe obawy, że nie będzie już tego klimatu, co w jedynce. No, ale poczekamy. Bo co innego oglądać DS2 na komputerze i z relacji, a co innego samemu zagrać na konsoli, z TV Full HD, w pokoju ze zgaszonymi światłami i zasłoniętymi roletami. Odpowiednie otoczenie w sumie potęguje klimat survival-horrorów. - zgodzę się z tobą co do specyfiki The Sprawl. Kościół wyglądał fajnie, ale jednak to nie to. Ishimura miała swój klimat i to po części dzięki tego odczucia osamotnienia. A tego osamotnienia teraz będzie mniej. Ale spoko, motyw postapokaliptycznego miasta może być ciekawy. DS: Extraction się nie interesuję, bo docelowo ma być to na Move'a. Chociaż słyszałem ploty, że i na zwykłym padzie można to ograć. Jeśli tak, to zagram z wielką chęcią. Jeśli mowa o multi to między innymi dlatego kupuję grę przy premierze, bo ten multiplayer nie ma dużego potencjału, a trofea za multi będą na 100%. Założę się, że będzie tak jak z GTA IV - ludzie pograją na multi góra 4 miesiące, a potem opuszczą serwery. Crying_Wolf zgadzam się co do filmów. Downfall nie miał dla mnie nic z klimatu jedynki, bardziej to traktowałem jak trochę niegrzeczną bajkę dla dzieci. 1 Cytuj
Słupek 2 203 Opublikowano 15 stycznia 2011 Opublikowano 15 stycznia 2011 (edytowane) @Tyski DS: Extraction na 100% chodzi też na padzie bo sam wklejałem tu kiedyś tego newsa ;]. A co do trophy z multi już większość jest znana (są w dziale) i Bóg zapłać ale nie ma za multi. Co prawda nie są znane trofea ukryte ale to chyba jak zawsze będą fabularne. Edytowane 15 stycznia 2011 przez SłupekPL Cytuj
Strong 2 Opublikowano 15 stycznia 2011 Opublikowano 15 stycznia 2011 Sorki za głupie pytanie, będzie Polska wersja językowa. Przeglądając sklep PE nie natknąłem się na taką wersje. Znając EA to być musi Cytuj
Słupek 2 203 Opublikowano 15 stycznia 2011 Opublikowano 15 stycznia 2011 NIE, nie będzie polskiej wersji językowej. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 15 stycznia 2011 Opublikowano 15 stycznia 2011 Kolejna niezła reklamówka z Isaac'kiem w biurze: http://www.youtube.com/watch?v=b-QqOhXbjho Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 15 stycznia 2011 Opublikowano 15 stycznia 2011 Powiedziałbym, ze zaje.bista Cytuj
daras 3 Opublikowano 15 stycznia 2011 Opublikowano 15 stycznia 2011 Trofeow za multi NIE BEDZIE. Sami tworcy przyznali, ze tryb ten jest tylko dodatkiem. Chwala im za to. Oraz nie rozumiem o co chodzi z tymi 3 sejwami na hard. Czy trzeba bedzie przejsc gre podczas max 4 posiedzen przed ekranem (co jest bez sensu bo czasami mam czas wlaczyc konsole tylko na godzine, a wiec jestem przymuszony do dluzszej gry) czy chodzi moze o wykorzystanie max 3 slotow? Mam nadzieje, ze to drugie; zreszta na Impo w jedynce sam gralem na 3. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 15 stycznia 2011 Opublikowano 15 stycznia 2011 reklama genialna Wreszcie nas nie straszą Cytuj
sprite 1 804 Opublikowano 15 stycznia 2011 Opublikowano 15 stycznia 2011 Kolejna swietna reklamowka. Oby wiecej takich Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 15 stycznia 2011 Opublikowano 15 stycznia 2011 Zawracają głowę Isaacowi, kiedy ten tworzy kolejny epicki rysunek - stado jednorożców. :potter: 1 Cytuj
Druciak 0 Opublikowano 15 stycznia 2011 Opublikowano 15 stycznia 2011 (edytowane) Panowie a w DS: Extraction będą trofea? Edytowane 15 stycznia 2011 przez Druciak Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.