Opublikowano 21 stycznia 201114 l - FLAT MULTIPLAYER Czyli to co najmniej wszystkich interesuje (chyba). Edytowane 21 stycznia 201114 l przez Crying_Wolf
Opublikowano 21 stycznia 201114 l - FLAT MULTIPLAYER Czyli to co najmniej wszystkich interesuje (chyba). Dokladnie. W DSie pogram chwile ale nie nastawiam sie, ze bedzie to cos fajnego. Dla mnie liczy sie tylko singiel. A potem Extraction na deser. Mniam.
Opublikowano 21 stycznia 201114 l Po recenzji DS2 w PSXE jestem maksymalnie podjarany. Dobrze wiedzieć, że rozmach tylko podkreśla klimat, a multi jest ok.] Czekam na reckę na GS, IGN mnie od jakiegoś czasu nie interesuje. Edytowane 21 stycznia 201114 l przez MajorZero64
Opublikowano 21 stycznia 201114 l Już zacieram ręce na sequel przygód Isacc'a, oceny jeszcze bnardziej Mnie nakręcają choć i bez nich kupiłbym tą grę w ciemno. Jako jedna z niewielu w tej generacji potrafi może nie tyle co wystraszyć ale trzymać w napięciu i zaskakiwać fabularnymi twistami .
Opublikowano 21 stycznia 201114 l Ciekawe, że w PSXie wśród wad nie ma multi, a w IGNie jest. Mam nadzieję, że plotki się okażą prawdziwe i nie będzie trofeów za multi.
Opublikowano 21 stycznia 201114 l Oficjalnie Steve powiedzial ze nikogo do multi nie zmuszaja i ze nie ma za niego trofeow,
Opublikowano 22 stycznia 201114 l Ciekawi mnie czy ten multiplayer w DS2 okaże się tak samo nowatorski jak w AC Brtherhood. Gracze będą mogli wcielić się w Nekromorfy? Edytowane 22 stycznia 201114 l przez NEMESIS US
Opublikowano 22 stycznia 201114 l Tak. Recenzji jeszcze nie czytalem, ale kiedys Butcher pisal playtest z multi i nie omieszkal ominac faktu ze jest naprawde nowatorski. Jestem nim zaciekawiony, wiem juz teraz ze jednym sie spodoba, innym w ogole, ale nie jest to element tej gry na ktory czekam. Mily dodatek ale nie plakalbym jakby go nie bylo ;]
Opublikowano 22 stycznia 201114 l W sumie ogrywam teraz RE5 Gold Edition i trochę grałem wczoraj w tryb Versus, w którym zmagamy się z innymi graczami. Początkowo sceptycznie do teog podchodziłem, ale tryb okazał się całkiem grywalny. Pisze o tym, ponieważ pewnie analogiczna sytuacja będzie miała miejsce w DS2. Z tym, że w RE5 ten multi nie jest wcale jakimiś indywiduum, zaś w najnowszej odsłonie z Isaaciem już raczej tak. Szczerze mówiąc cieszy mnie, że producenci zaczynają wymyślać coraz to bardziej unikalne tryby sieciowe, bo takie Call of Duty już naprawdę mi się przejadło. W tej kwestii czekam tylko na trzeciego Killzone.
Opublikowano 22 stycznia 201114 l Widzieliście gdzieś w necie tego arta z okładki PSXE? Zajebista jest. Edytowane 22 stycznia 201114 l przez MajorZero64
Opublikowano 22 stycznia 201114 l Widzieliście gdzieś w necie tego arta z okładki PSXE? Zajebista jest. Przyłączam się do pytania.
Opublikowano 22 stycznia 201114 l Jestem nim zaciekawiony, wiem juz teraz ze jednym sie spodoba, innym w ogole, ale nie jest to element tej gry na ktory czekam. Mily dodatek ale nie plakalbym jakby go nie bylo ;] Ja to byłem i jestem przeciwnikiem multi w DS2, bo jednak w dzisiejszych czasach multi stało się tak jakby elementem obowiązkowym w grach. Ale dopóki nie będzie trofeów za multi obowiązkowych do platyny, mnie multi nie przeszkadza. Wiadomo, pogram troche, spróbuję i może wciągnie. Ale na tę chwilę obecną to mam wrażenie, że jednak multi wciepywane jest na siłe, bo to teraz obowiązek no i efekt krzyku graczy typu dzieci neo, które skandują w koło "Dawać multi do gier", a nie pomyślą, że multi nie do każdego typu gry pasuje. Z resztą takie okrzyki to często bezmyślnie i recenzenci dają. Byleby wytknąć grze jakiś minus. Dla mnie DS był produktem idealnym, dostałby 10- za to, że krótka była, ale wielu recenzentów właśnie zaniżyło oceny przez ten brak multi Edytowane 23 stycznia 201114 l przez TyskiPL
Opublikowano 23 stycznia 201114 l (...) multi nie do każdego trybu gry pasuje. Moim zdaniem multiplayer bardzo pasuje do DS2, przynajmniej teoretycznie... Mnie bardziej kręci możliwość wcielenia się w jakiegoś potwora, który brak broni nadrabia innymi cechami i musi trochę wysilić się, żeby dorwać przeciwnika niż bieganie w kółko po mapie i strzelanie się z jakimiś pajacami, którzy różnią się tylko giwerami... Dlaczego po 10 latach od premiery ludzie cisną w multi tak zabugowanej gry jak Aliens vs Predator 2? właśnie dlatego... Dużo zależy od tego jak zostały dopracowane możliwości i sterowanie necromorphami, oraz od budowy poziomów w multi i trybów gry. Taki tryb jak evac w AVP2 byłby bardzo pożądany... Ja to byłem i jestem przeciwnikiem multi w DS2 Ja ogólnie nie przepadam za multi w grach na konsoli, bo kojarzy mi się on z niedziałająca opcją w menu gry... ps. właśnie zauważyłem, że kolekcjonerka dla PS3 jest bez repliki plasma cuttera... zupełnie tego nie rozumiem... wiem, że to tylko miniaturka z działającymi laserami, ale dlaczego na x360 i pc może być, a dla ps3 nie ma? Edytowane 23 stycznia 201114 l przez xylaz
Opublikowano 23 stycznia 201114 l ps. właśnie zauważyłem, że kolekcjonerka dla PS3 jest bez repliki plasma cuttera... zupełnie tego nie rozumiem... wiem, że to tylko miniaturka z działającymi laserami, ale dlaczego na x360 i pc może być, a dla ps3 nie ma? Też jest to dla mnie dziwne i niezrozumiałe. Z drugiej strony to tylko podróba z amerykańskiej wersji-kolekcjonerki a my dostajemy DS: Extraction i jeszcze jedną dodatkową broń heh (osobiście i tak przy pierwszym zaliczaniu gry nie ściągam tych dodatkowych broni i kostiumu bo mogą ułatwić rozgrywkę). Za to co mnie najbardziej cieszy w EK to to, że dostaniemy soundtrack na płycie a nie do ściągnięcia. W końcu, brawo. Mam pytanie czytał ktoś może recenzje w PSX-ie? Są spoilery?
Opublikowano 23 stycznia 201114 l Ja czytalem, fajnie napisana dosc. Co do spoilerow to w poczatkowych akapitach pobieznie napisane pierwsze kilkanascie minut gry, jesli faktycznie gra starcza na 13 godzin jak to autor pisze to mozna przezyc takie spoilery. W trakcie dalszych akapitow brak spoilerow zwiazanych z fabula. Edytowane 23 stycznia 201114 l przez BoryzPL
Opublikowano 23 stycznia 201114 l Ja sobie początek zepsułem. Bodajże Amer na forum pisał, że recka bez spoilerów, a tu proszę.
Opublikowano 24 stycznia 201114 l Ja to chyba raczej przejde w ok 13 godz., bo ja to zawsze jeszcze każdą lokację sprawdzam 2 razy zanim wyjdę. A czasem jak zauważę coś i nie widzę, jak się tam dostać to nie wyjdę stamtąd dopóki nie znajdę drogi do tego cosia.
Opublikowano 24 stycznia 201114 l Ja to chyba raczej przejde w ok 13 godz., bo ja to zawsze jeszcze każdą lokację sprawdzam 2 razy zanim wyjdę. A czasem jak zauważę coś i nie widzę, jak się tam dostać to nie wyjdę stamtąd dopóki nie znajdę drogi do tego cosia. Heh +1 Mam dokładnie tak samo. Lizanie każdej ściany, zakamarków, sprawdzanie każdej drogi itd. Plus do tego fakt, że dwójka dzieje się w mieście więc lokacje powinny być większe no i druga sprawa, że i tak będę grał tylko wieczorami. Więc myślę, że te 12 godzin spokojnie nabije w ciągu kilku dni. A potem zaraz hardcore ;].
Opublikowano 24 stycznia 201114 l Ja sobie od razu pyknę najwyższy dostępny poziom no i na bank będę zbierał wszystkie logi na bieżąco(chyba nie ma innych znajdziek). W jedynce bardzo ładnie dopełniały historię i zbieranie było przyjemne. Jakoś zleci, tym bardziej, że DS1 też długo przechodziłem za pierwszym razem (sprawdzanie tych samych pomieszczeń po 3/4 razy ). MajorZero, a który jest trudniejszy? Edytowane 24 stycznia 201114 l przez Crying_Wolf
Opublikowano 24 stycznia 201114 l Nie ma veterana, tak wyglądają poziomy trudności od najłatwiejszego: casual, normal, survivalist, zealut, hardcore Hardcore odblokowuje się po przejściu gry. Ja jeszcze się zastanawiam właśnie czy pierwsze podejście normal czy survivalist. Edytowane 24 stycznia 201114 l przez SłupekPL
Opublikowano 24 stycznia 201114 l Zealot. Lubię wyzwanie, ale nie lubię momentów za pierwszym razem jak się na czymś zatnę ze względu na poziom trudności.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.