Danonek 2 Opublikowano 24 listopada 2009 Opublikowano 24 listopada 2009 Prawie oficjalna zapowiedź nowej części DS http://www.ps3site.pl/powrot-isaaca-to-juz-oficjalny-fakt/24665/ Możliwe, że na Spike Awards zobaczymy pierwszy teaser/trailer Cytuj
LiŚciu 1 327 Opublikowano 24 listopada 2009 Opublikowano 24 listopada 2009 Super. Osobiście dla mnie DS to najlepsza gra na konsole owej generacji. Nie będe się z nikim spierał co ma lepszą grafike itd. Ta gra po prostu trafiła w mój klimat idealnie. Kosmos , obcy , wykonanie. Bardzo czekam na dwójkę. Pewnie wyjdzie dopiero pod koniec 2010 ale warto czekać. Oj warto czekać. Pozdro, 1 Cytuj
Sadzikkk 159 Opublikowano 24 listopada 2009 Opublikowano 24 listopada 2009 Mnie "jedynka" wciągnęła jak bagno 3 razy ją ukończyłem(platyna zdobyta) czego mi brakowało to jednie co-opa. Ciekawe minigierki w trakcie rozgrywki dawały chwilę ulgi. Zdecydowanie najciekawszy i najbardziej straszny survival horror od czasów residentów 1,2,3(potrafił jeszcze czasem przestraszyc). DS2 będzie zakupem obowiązkowym i liczę na multi i godziwy czas rozgrywki na poziomie 12h. Ciekawe czy Isaac przeżył spotkanie z ukochaną Cytuj
Danonek 2 Opublikowano 24 listopada 2009 Autor Opublikowano 24 listopada 2009 Mnie "jedynka" wciągnęła jak bagno 3 razy ją ukończyłem(platyna zdobyta) czego mi brakowało to jednie co-opa. Ciekawe minigierki w trakcie rozgrywki dawały chwilę ulgi. Zdecydowanie najciekawszy i najbardziej straszny survival horror od czasów residentów 1,2,3(potrafił jeszcze czasem przestraszyc). DS2 będzie zakupem obowiązkowym i liczę na multi i godziwy czas rozgrywki na poziomie 12h. Ciekawe czy Isaac przeżył spotkanie z ukochaną Nie wyobrażam sobie gry bez niego Chociaż mógłby zacząć się odzywać bo nam drugi Gordon Freman wyrośnie Cytuj
Słupek 2 141 Opublikowano 24 listopada 2009 Opublikowano 24 listopada 2009 Chwila, chwila bo się zawinąłem. Przecież babka-nekromorf która zaatakowała Isaaca w zakończeniu to nie była przypadkiem Kendra? To nie była chyba Nicole. Ja też stosunkowo nie dawno skończyłem DS. Również trzy razy i uważam że, to jedna z lepszych gierek generacji. Świetny klimat, dobra historia i co najważniejsze grając miałem lęki jak cholera. Często musiałem zatrzymywać gierkę i robić przerwę na papierosa. Bo serce nie dawało rady hehe. Więc na sequel czekam z niecierpliwością i mam nadzieje że, wyjdzie jeszcze w 2010. Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 24 listopada 2009 Opublikowano 24 listopada 2009 Chwila, chwila bo się zawinąłem. Przecież babka-nekromorf która zaatakowała Isaaca w zakończeniu to nie była przypadkiem Kendra? To nie była chyba Nicole. Ja też stosunkowo nie dawno skończyłem DS. Również trzy razy i uważam że, to jedna z lepszych gierek generacji. Świetny klimat, dobra historia i co najważniejsze grając miałem lęki jak cholera. Często musiałem zatrzymywać gierkę i robić przerwę na papierosa. Bo serce nie dawało rady hehe. Więc na sequel czekam z niecierpliwością i mam nadzieje że, wyjdzie jeszcze w 2010. To była ta jego panienka, blondyna. Nie pasmiętam imienia ;/ Cytuj
Słupek 2 141 Opublikowano 24 listopada 2009 Opublikowano 24 listopada 2009 Nicole :wink: . To ładny ze mnie zamuleniec, 3 razy grę skończyłem, 3 razy widziałem zakończenie i myślałem że, to Kendra(ta co zdradziła). Cytuj
Wojthas 93 Opublikowano 24 listopada 2009 Opublikowano 24 listopada 2009 Kendrę rozsmarował niczym margarynę delmę na świeżutkim chlebku ostatni boss, a Nicole się rzuciła się na Isaaca w końcówce, no chyba że koleś miał tylko jakieś haluny po takich przeżyciach To jest jedna z tych gier na które najbardziej czekam. Cytuj
TyskiPL 64 Opublikowano 1 grudnia 2009 Opublikowano 1 grudnia 2009 Od dawna było wiadome, że nowe DS wyjdzie. Nie podano tylko konkretnej daty i informacji o fabule. A się nie mogę doczekać DS to jedna z najlepszych gier w jaką grałem Dla mnie Isaac nie musi gadać. I byleby nie dali do tej gry multi, bo ja sobie tego nie wyobrażam O_o' Mam nadzieję tylko, że DS 2 będzie się czymś wyróżniać od poprzedniczki. Cytuj
Sanryu 0 Opublikowano 7 grudnia 2009 Opublikowano 7 grudnia 2009 A ja mam nadzieje, ze Issac "nauczy" sie gadac, a nie tylko "kochany pamietniczku, jestem na statku opanowanym przez obce formy zycia i najprawdopodobniej zaraz zgine w strasznych meczarniach" Z drugiej strony jak go cos rozrywa, cwiartuje itp. jest niezwykle wylewny(doslownie i w przenosni) :P Cytuj
Ken Marinaris 374 Opublikowano 7 grudnia 2009 Opublikowano 7 grudnia 2009 DS to dobra gra,nie ma watpliwosci. Czekam na czesc druga tak jak wszyscy.Wedlug mnie co-op nie jest potrzebny.W ogole tu nie pasuje i psulby cala atmosfere. Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 7 grudnia 2009 Opublikowano 7 grudnia 2009 (edytowane) Mnie gra w ogóle nie wystraszyła, nawet nie byłem nerwowy, prócz na początku kiedy jeszcze nie miałem broni. ale tak czy siak, bardzo dobra gierka, gdyby Re5 miałby to sterowanie, to by narzekania nie było. Edytowane 7 grudnia 2009 przez Pikol Cytuj
DJ1988 16 Opublikowano 7 grudnia 2009 Opublikowano 7 grudnia 2009 Nowy wygląd kombinezonu Isaac'a. http://i50.tinypic.com/6nv42e.jpg Wygląda za(pipi)iście! Cytuj
Texz 670 Opublikowano 7 grudnia 2009 Opublikowano 7 grudnia 2009 Jeżeli dwójka będzie trzymać poziom końcówki z jedynki to już można odkładać pieniążki na premierę. Chyba, że pójdą maksymalnie w stronę Survival Horroru. 1 Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 8 grudnia 2009 Opublikowano 8 grudnia 2009 Isaac jako łowca, a nie jak wcześniej ofiara. Oby nie zrobił się z tego zwykły TPS. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 8 grudnia 2009 Opublikowano 8 grudnia 2009 Chyba żartujesz, Isaac jako technik był większą maszyną do zabijania od wyspecjalizowanego oddziału, z tego powodu że narzędzia jakimi dysponował były dużo bardziej śmiercionośne dla potworów niż zwykła broń (a szkolenie ? who cares ?). Maszkary powinny straszyć i wywoływać obrzydzenie tak samo jak w jedyneczce, to nie powinno znacząco wpłynąć na rozgrywkę. Cytuj
A.L.I 9 Opublikowano 8 grudnia 2009 Opublikowano 8 grudnia 2009 Ja mam nadzieje że dwójka będzie straszniejsza. Nekroformy z jedynki nieraz mnie rozbawiały idąc i trzęsąc się jakby miały padaczke. Cytuj
Słupek 2 141 Opublikowano 8 grudnia 2009 Opublikowano 8 grudnia 2009 Ja tam na szczęście należałem do osób które "s.rały" podczas grania w DS . Choć przyznam że, jakieś 80 % strachu, zaszczucia to przez dźwięk. Wszelakiej maści piski, zgrzyty, krzyki itd. pod tym względem gra miażdżyła. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 9 grudnia 2009 Opublikowano 9 grudnia 2009 Jeśli ktoś się boi np. stworów w grze to sorry, ale najwidoczniej nie ma jaj. Nie pojmuję tego. A nowe wdzianko Isaaca kijowe. Kojarzy mi się z "ninja w kosmosie" albo innym Halo. ;P I jak znam życie z kontynuacji zrobią RE5... 1 Cytuj
XM. 10 868 Opublikowano 9 grudnia 2009 Opublikowano 9 grudnia 2009 (edytowane) Pierdu.pierdu o DS2 <lukac komentarze> http://polygamia.pl/Polygamia/1,101109,7345738,Dead_Space_2___pierwszy_obrazek.html Game Informer przynosi wreszcie pierwsze konkretne informacje na temat tej gry: Ponownie wcielimy się w rolę Issaca. Nie będzie on jednak znaną z pierwszej części niemową. Tym razem rozgrywka wzbogacona zostanie o pełnowymiarowe konwersacje z innymi postaciami. Wciąż jednak psychika naszego bohatera ma odrobinę szwankować, co jest skutkiem ubocznym kontaktu ze Znakiem w Dead Space. Akcja sequela osadzona jest na stacji kosmicznej Sprawl, tej samej w kierunku której na końcu Dead Space Extraction zmierzali bohaterowie tej gry. Jak pamiętamy, w pierwowzorze załoga statku USS Ishimura uległa metamorfozie na długo nim Isaac postawił nogę na jego pokładzie. W kontynuacji dane nam będzie z kolei na własne oczy ujrzeć przebieg samej infekcji. Szata graficzna ma prezentować podobny do poprzednika poziom, choć twórcy obiecują pewne usprawnienia. Lokacje tym razem obfitować mają w bardziej otwarte przestrzenie, w przeciwieństwie do ciasnych korytarzy z Dead Space. Większą różnorodnością wykazywać ma się też nasze uzbrojenie. Brzmi intrygujaco ,narazie z jakakolwiek opinia nt. gry wstrzymam sie do pierwszego trailera. Edytowane 9 grudnia 2009 przez XM16E1 Cytuj
TyskiPL 64 Opublikowano 9 grudnia 2009 Opublikowano 9 grudnia 2009 A dajcie spokój Korytarze akurat były świetne, plus dźwięki itd., dawało to klimat. Recenzenci i twórcy gier na siłę szukają minusów gry, by mieć, co udoskonalać :confused: Np. w PSXie krytykowali grę za brak trybu kooperacji. A ja twierdzę, że kooperacja nieco zwaliłaby tę grę. Rozmowy z innymi postaciami kiedy chcemy? To znika element zaskoczenia, a strach zostaje trochę zmniejszony. Naprawdę, wolałem zdecydowanie milczącego Isaaca i zaskakiwanie mnie rozmową przez inne postacie, niż coś takiego Wystarczyłoby, żeby DS2 był dłuższy od jedynki i dał po prostu inną fabułę i by było spox. A tak, to może być to pierwszy krok do nie złamania zasady "Good, better and more badass"... Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 9 grudnia 2009 Opublikowano 9 grudnia 2009 Ponownie wcielimy się w rolę Issaca. Nie będzie on jednak znaną z pierwszej części niemową. Tym razem rozgrywka wzbogacona zostanie o pełnowymiarowe konwersacje z innymi postaciami. Wciąż jednak psychika naszego bohatera ma odrobinę szwankować, co jest skutkiem ubocznym kontaktu ze Znakiem w Dead Space. Nareszcie. Oby tylko nie zrezygnowali z ciągłego prezentowania akcji na rzecz cutscenek. Mimo, że w jedynce bohater nic nie gadał (tylko sapał), to w ten sposób udało się twórcom wciągnąć mnie w tą historię. Cytuj
pele15 3 Opublikowano 9 grudnia 2009 Opublikowano 9 grudnia 2009 poczekajmy z osądami gry do jej wydania ja wierze, że im ta gra wyjdzie Cytuj
daras 3 Opublikowano 10 grudnia 2009 Opublikowano 10 grudnia 2009 (edytowane) http://gry.interia.pl/ps3/news/dead-space-2-pierwsze-info,1409328 czekamy Edytowane 10 grudnia 2009 przez daras Cytuj
Texz 670 Opublikowano 10 grudnia 2009 Opublikowano 10 grudnia 2009 Info z GI: >Rely on Horror has the skinny on Dead Space 2 thanks to a subscriber's copy of the new Game Informer. There's a whole load of info here, so may want to go grab a snack first. Dead Space 2 will take place three years after the events in the first game. The action moves to a large space station called Sprawl, an "organic, haphazardly constructed, long-term place that?s built around the remaining shards of one of Saturn?s moon-The first planet-crack ever." Like any city, it has residential areas, shopping malls, and schools. Needless to say, Sprawl is big, and it makes the Ishimura look tiny by comparison. It's in this huge area that a necromoprh outbreak is happening, and since Isaac happens to be the only guy around who knows how to deal with them, he's stuck in the frontlines.The necromoprhs running around Sprawl are a mix of old and new, and this time around they're going to be smarter. > Some of the new ones mentioned are dead naked children with no lips, a tentacled man with his esophagus hanging out his mouth, and packs of Stalkers -- fast predators that distract and ambush you.Isaac in Dead Space 2 basically comes across as the outer space version of the One Free Man. Surviving the Ishimura incident has made people start looking towards him as a savior of sorts. His judgment's not exactly going to be on the ball all the time, though. His mind's been twisted by the events in the first game, blurring the lines between reality and madness a bit. Oh, and the biggest thing differentiating Isaac from Mr. Freeman is he's actually got speaking parts in this one. więcej: http://www.relyonhorror.com/content/depth-dead-space-2-info ź: /v/ 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.