Gość Mr. Blue Opublikowano 11 czerwca 2010 Opublikowano 11 czerwca 2010 No ja obecnie przechodzę DS (choć poszło w odstawkę, gdyż żyję obecnie na Dzikim Zachodzie) i czasami jest ciężko mi wyrobić przed ekranem. Szczególnie o 12 w nocy podczas burzy. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 11 czerwca 2010 Opublikowano 11 czerwca 2010 Jak zrobią z tego Resident Evil 5 to będe płakać jak zraniony mamut ;( Cytuj
MakaPL 31 Opublikowano 11 czerwca 2010 Opublikowano 11 czerwca 2010 Widzac projekt naszego bohatera i to co sami tworcy mowia to na to sie zapowiada. Wyglada to jakby bylo kierowane w strone 12-latkow jarajacych sie robotami a'la Transformers. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 (edytowane) Jak zrobią z tego Resident Evil 5 to będe płakać jak zraniony mamut ;( Nie no Panie Czekolado nikt tak nie je.bie gier-kontynuacji jak Japońce. Choćby nie wiem co to wątpię, żeby wyszły AŻ takie rzygi jak RE5. http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-dead-space-2/101173 E3 2010: Exclusive Debut Gameplay Widać, że tak i będzie straszniej niż w RE5 czy nawet 4. Że już nie wspomnę o tym, że Isaac jest na tyle rozgarnięty, że może chodzić i strzelać ;] Edytowane 12 czerwca 2010 przez SłupekPL Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 Resident Evil 5 był dobrą grą, a że nie był to horror tylko sam survival to inna sprawa. Tak samo pewnie będzie wyglądać DS2. Usuną elementy straszące jak gasnące światła, przemykające cienie, dziwne odgłosy itp. Cytuj
Szymek 1 056 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 Resident Evil 5 był dobrą grą, a że nie był to horror tylko sam survival to inna sprawa. Tak samo pewnie będzie wyglądać DS2. Usuną elementy straszące jak gasnące światła, przemykające cienie, dziwne odgłosy itp. raczej malo prawdopodobne aby wycinali jedna z fajniejszych cech jedynki Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 Resident Evil 5 był dobrą grą, a że nie był to horror tylko sam survival to inna sprawa. Tak samo pewnie będzie wyglądać DS2. Usuną elementy straszące jak gasnące światła, przemykające cienie, dziwne odgłosy itp. RE5 to momentami nawet był upośledzonym shooterem na szynach. Moim zdaniem to jest coś co nigdy nie powinno się przytrafić tej serii. Jest grą dobrą, ale czasami byłem zażenowany (Wesker...) W DS strzelanie było znacznie lepiej rozwiązane i mimo, że tylko czasami straszył był survivalem. Nawet momenty kiedy to musieliśmy eksterminować stado nekromorfów trzymały poziom. Gra po prostu była konsekwentna czego nie powiem o RE5. Jak będzie wyglądać dwójka to nie wiem nie grałem, ale jestem dobrej myśli. Design nowych nekromorfów i same realia dają nadzieję na dobry shooter-survival horror. Cytuj
Arkady 1 032 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 Po najnowszym gameplayu jestem spokojny o klimat. Może i będzie więcej strzelania, ale na szczęście całkiem tej gry z horroru nie okradli. Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 Dokładnie, klimat zaszczucia będzie dalej towarzyszył, strzelanie nie ma tu wielkiego znaczenia. Jedyne co może trochę dziwi, to niewidoczna poprawa oprawy względem pierwszej części. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 (edytowane) Ejj no jak to nie ;p Strzelania, inaczej nadmierne strzelanie a co za tym idzie jeżeli reszta by się z tym wiązała. To znaczy "1000 pukawek", byle jak najefektowniej zabić nekroforma, mnóstwo amunicji byleby jak najwięcej strzelać itd. itp. Jak najbardziej może zabić zaszczucie; survival. Tylko teraz tak; ten urywek gameplayu. Może rzeczywiście nie zwiastuje niczego złego. Tylko z drugiej strony to jest raptem jakieś 30 sekund na krzyż. Ciężko coś sensownego stwierdzić. Choć jednego jestem pewny. Znowu porównując do RE5. DS przez to, że nie zmienia środowiska, o 360 stopni i przeciwników jak RE5. To choćby przez samo to może być dalej "straszny". Bo klimaty kosmiczne, Obcego czy Ukrytego Wymiaru to "fabryka do straszenia". Ja po prostu chcę s.rać w gacie jak podczas grania w jedynkę ;]. Szczególnie na impossible. I tu brava za wrzucenie takiego hardkor poziomu w czasach easyyy. Liczę, że w dwójce też się pojawi na takim samym poziomie. Edytowane 12 czerwca 2010 przez SłupekPL Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 Ja przechodziłem na Hardzie tylko z Plasma Cutterem. Było świetnie. Tak się przyzwyczaiłem do tej broni, że za drugim podejściem reszta broni mimo, że pożyteczna nie dawała takiej frajdy jak PC. Mam nadzieję, że jego funkcje w dwójce zostaną zachowane. Cytuj
sprite 1 798 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 Innowacyjny tryb multiplayer w DS 2: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=250344?cid=OTC-RSS&attr=CVG-News-RSS No no sam jestem strasznie ciekawy jak twórcy rozwiążą kwestię multiplayera. 1 Cytuj
MakaPL 31 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 O ku rwa Panowie, rozumiem, ze mamy 2010, ale nie pchajcie multi dam gdzie nie pasuje Cytuj
xylaz 4 Opublikowano 13 czerwca 2010 Opublikowano 13 czerwca 2010 Pałer Rendżers. Niestety mam takie same skojarzenia już od samego początku, tzn. gdy pokazali nowy wygląd Isaaca. Producent twierdzi, że 2 część będzie straszniejsza http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=250661 Ciekawe są takie optymistyczne stwierdzenia "Dead Space 2 is more than a worthy sequel; it's going to be a monster", bo gdy oglądam dostępne obecnie zwiastuny i gameplay, to poza odrobinę lepszą grafiką i bajerami typu latanie, cała reszta jest taka sama lub nawet gorsza... tylko sequel. Cytuj
MakaPL 31 Opublikowano 13 czerwca 2010 Opublikowano 13 czerwca 2010 LOL. Opis gry w GameInformerze mowi, ze gra ma byc mniej straszna, bo gracze nie wyrabiali i bardziej dynamiczna. Thriller/Horror (DS1) -> Strzelanka (DS2). Cytuj
xylaz 4 Opublikowano 13 czerwca 2010 Opublikowano 13 czerwca 2010 hehe, no właśnie... dwie dosyć odmienne opinie z CVG: "Dead Space 2 'scarier than the first'" "Dead Space 2 'more action than horror'" Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 13 czerwca 2010 Opublikowano 13 czerwca 2010 Pierwsze i najczęstsze opinie to te, że mniej straszny, więcej akcji bla bla. Choć ja muszę powiedzieć, że po wczorajszym gamaplayu (30 sekund) trochę się uspokoiłem z obawami. Cytuj
MakaPL 31 Opublikowano 13 czerwca 2010 Opublikowano 13 czerwca 2010 Pierwsze i najczęstsze opinie to te, że mniej straszny, więcej akcji bla bla. Moze jeszcze nie zrozumiales, ale te "bla bla bla" powiedzieli tworcy Dead Space'a. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 13 czerwca 2010 Opublikowano 13 czerwca 2010 (edytowane) Nie, to Ty mnie nie źle zrozumiałeś. Te bla, bla napisałem "o tak, po prostu", że w(pipi)ia mnie te gadanie, o więcej akcji. Bo za straszny itd. Doskonale, wiem, że tak powiedzieli. A nie, że to są farmazony. Edytowane 13 czerwca 2010 przez SłupekPL Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 13 czerwca 2010 Opublikowano 13 czerwca 2010 Zwracam honor Slupek Jakbyś Maka czytał PSX Extreme, to byś wiedział, że twórcy sprostowali te słowa - większa ilość akcji nie przeczy idei prawdziwego horroru. (Co potwierdził sam Butcher.) Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 13 czerwca 2010 Opublikowano 13 czerwca 2010 (edytowane) Ja się nie dziwię Maka (sorry ale nie wiem jak odmienić ;]) bo sam w tym wszystkim już się gubię. Pier.dolą co chwilę co innego. Po co w ogóle o tym wspominali, że będzie mniej lub bardziej strasznie. Mogli bliżej premiery coś o tym wspomnieć jak już będą mieli końcowy produkt. Tak tylko wzbudzili strach rzekomym brakiem strachu w graczach; niektórych? połowie? większości? mniejszości?. Stąd jakieś niedomówienia, niejasności itd. Edytowane 13 czerwca 2010 przez SłupekPL Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 13 czerwca 2010 Opublikowano 13 czerwca 2010 No właśnie, więcej strzelania nie przeszkodzi grze nadal trzymać w napięciu. Na pewno nieraz coś wyskoczy znienacka. Lokacje też są w podobnym klimacie, gdzie niewielkie źródło światła rozświetla mrok. Cytuj
MakaPL 31 Opublikowano 13 czerwca 2010 Opublikowano 13 czerwca 2010 (edytowane) Zwracam honor Slupek Jakbyś Maka czytał PSX Extreme, to byś wiedział, że twórcy sprostowali te słowa - większa ilość akcji nie przeczy idei prawdziwego horroru. (Co potwierdził sam Butcher.) Nie mieszkam w Polsce, nie czytam PSXE, czytam N+ wybiorczo, wiec jednymym zrodlem informacji jest dla mnie wloski GameInformer, ktorego prenumeruje. Popieralem sie ich cytatami (tworcow) w wywiadzie. @Slupek: Jestem Maka poprostu. NIE Mąka, wiec nie rozkminiac sie z odmianal. Odmieniaj jak slowko rodzaju meskiego. EDIT: Mianownik: Maka Dopelniacz: Maki Celownik: Make Biernik: Maką Narzednik: (o) Mace Miejscownik: (z) Maką Wolacz: Maka LOL Edytowane 13 czerwca 2010 przez MakaPL Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 14 czerwca 2010 Opublikowano 14 czerwca 2010 http://www.youtube.com/watch?v=BOsVWs-uUHQ&translated=1 - ostro. Odstawić jedzenie zanim obejrzycie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.