Skocz do zawartości

Dead Space 2


Danonek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

OMFG.

 

Wydymało, wyczesało, wywaliło mnie okrutnie. Akcja od 4 minuty urywa dupę ;]. Brak mi słów.

 

Po jaką cholerę te gadki, że będzie mniej straszniej. To sami twórcy nie wiedzą jak będzie.

Przecież ten pokaz pokazuje, że będzie tak samo jak nie lepiej.

 

Jeszcze raz; POEZJA. Tak powinien wyglądać nowy RE.

 

28 styczeń premiera. Biorę od razu bez gadania, tytuł wart każdego grosza.

(pipi)a nawet cholerny kod online EA jeżeli będzie, nie odciągnie mnie od zakupu tego cuda.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

OMFG.

 

Wydymało, wyczesało, wywaliło mnie okrutnie. Akcja od 4 minuty urywa dupę ;]. Brak mi słów.

 

Po jaką cholerę te gadki, że będzie mniej straszniej. To sami twórcy nie wiedzą jak będzie.

Przecież ten pokaz pokazuje, że będzie tak samo jak nie lepiej.

 

Jeszcze raz; POEZJA. Tak powinien wyglądać nowy RE.

 

28 styczeń premiera. Biorę od razu bez gadania, tytuł wart każdego grosza.

(pipi)a nawet cholerny kod online EA jeżeli będzie, nie odciągnie mnie od zakupu tego cuda.

 

Ja się nieźle przestraszyłem od razu na samym początku pokazu jak z góry zeskoczył jakiś potwór. Jednak niepotrzebnie się martwiliśmy o to jakoby DS2 miałby być mnie straszny od jedynki.

 

Wracając do pokazu, gameplay prezentował się na prawdę wspaniale. Wszystkie te nowe broni(shotgun owns) i nowe motywy zapowiadają się kozacko.

Datę premiery już odhaczyłem w moim kalendarzu :teehee:

  • Minusik 1
Opublikowano

Dzisiaj więcej gameplayu u Sony, ciekawe co pokażą.

 

Wracając do konfy EA, gra wygląda świetnie. To dalej DS i każdy kto bał się pójścia w stronę RE może spać spokojnie. Dalej mamy świetny design, dźwięk i grafikę. Tylko kto strzelał do Isaaca?

Opublikowano (edytowane)

No właśnie nie można spać spokojnie wiedziąc, że do premiery jeszcze tyle hehe.

 

A tak na poważnie, naprawdę nie rozumiem po co były te głupie gadki przy okazji zapowiedzi. Wiele osób się martwiło w tym ja itd.

Na szczęście tylko Residenta można tak skopać. (Chyba, że dopiero DS4 zwalą :turned: )

 

A jeszcze oprócz tego, że mamy dalej świetny design, dźwięk i grafikę to mamy akcje jakich nie było prędzej. Ta od 4 minuty :wub:

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano (edytowane)

Zwracam honor Slupek :)

 

 

@Slupek: Jestem Maka poprostu. NIE Mąka, wiec nie rozkminiac sie z odmianal. Odmieniaj jak slowko rodzaju meskiego.

 

EDIT:

 

Mianownik: Maka

Dopelniacz: Maki

Celownik: Make

Biernik: Maką

Narzednik: (o) Mace

Miejscownik: (z) Maką

Wolacz: Maka

 

LOL

 

 

jesli maka jest rodzajem męskim to podobnie jak poeta, artysta, męzczyzna, powinna byc odmieniana według koniguacji żenskiej. Twoja odmiana jest ni to meska, ni damska, chyba długo już siedzisz w tych włochach bo odmiana, która podałes (nawet z zachowaniem meskiej koniugacji wedle Twojego życzenia) jest błędna.

 

 

 

DS2 będzie pewnie bardziej rozbudowany, dostaniemy wiecej broni i upgradów i przypuszczam ze wszelkie "innowacje" będą stały pod tabliczka - więcej, mocniej etc. Byle by nie była krótsza od jedynki.

Edytowane przez el-shabazz
Opublikowano

Natężenie przeciwników w prezentacji na E3 było tak przesadzone, że nie dziwne są obawy Graczy. Nie wiem, czy chcieli tym podbić jakieś punkty u fanów czystego strzelania, czy co. Ja tam o jakość się nie obawiam a zresztą gry mnie raczej nie "straszą", ale prezentacja jakaś taka dziwna była, co by nie mówić.

Opublikowano (edytowane)

Natężenie przeciwników w prezentacji na E3 było tak przesadzone, że nie dziwne są obawy Graczy. Nie wiem, czy chcieli tym podbić jakieś punkty u fanów czystego strzelania, czy co. Ja tam o jakość się nie obawiam a zresztą gry mnie raczej nie "straszą", ale prezentacja jakaś taka dziwna była, co by nie mówić.

I bardzo dobrze. W jedynce wszyscy narzekali, że plasma cutter jest przesadzony a reszta broni to tylko dodatek. Tym bardziej jest to dobry kierunek dla osób grających w poprzednią część. Narzekać mogą jedynie niedzielni gracze lub osoby nie grające w część pierwszą. Jak ktoś nie miał styczności z częścią pierwszą to lepiej niech nie zabiera się za dwójkę (sądząc po filmiku). Wiele broni ma alternatywne zastosowania, strzały obszarowe lub we wszystkich kierunkach. Teraz używanie wszystkich broni stanie się nieodzowne i nie będzie tylko zależało o finezji gracza. Z resztą to tylko prezentacja, więc gra właściwa może wyglądać inaczej.

 

Na filmiku jest przedstawiona gwoździarka bez zbędnych udziwnień (jak w Killzone2). Mam nadzieję, że ta broń nie będzie do zakupienia osobno. Do tego można uciąć nekromorfowi rękę i przebić go nim.

 

No i wreszcie są jakieś fajne widoczki a nie tylko ciemne korytarze.

Edytowane przez rkBrain
Opublikowano (edytowane)

Jeżeli ten cały bajer ze zmianami w DS2 miał polegać na tym, że dostaniemy tak wyje.ane akcje rodem z Uncharted 2.

 

To ja po prostu wymiękam, oglądam od konfy po raz trzeci ten gameplay i płaczę ze szczęścia. Bo to wygląda po prostu przecudownie.

Przecież takie akcje jeszcze gorzej straszą i przyspieszają zawał.

 

Głównym powodem "pełnych gaci" podczas grania w DS był dźwięk, dźwięki. Krzyki, jazgoty, piski, pękania, stuki, puki itd.

Ale w dwójce jak mi wyskoczy taki potworek przy dźwięku rozpieprzanego szkła, wyginanej blachy i jazgotu to .... pora dokupić parę par bokserek.

Fajnie jakby DS2 "obsługiwał" DTS.

 

Do edycji limitowanej lub kolekcjonerskiej niech dorzucają pampersy.

 

PS. No i Extraction. Czy może być piękniej.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Na to wygląda, że z każdą wersją.

 

W DS pierwszym też momentami walczyliśmy z hurtową ilością wrogów, ale takie akcje jak na konfie Sony jeszcze bardziej podnoszą ciśnienie. Muzyka, dźwięk oraz ogólna schiza są jeszcze lepsze.

Opublikowano

(...)Narzekać mogą jedynie niedzielni gracze lub osoby nie grające w część pierwszą. Jak ktoś nie miał styczności z częścią pierwszą to lepiej niech nie zabiera się za dwójkę (sądząc po filmiku). (...)

 

Czekaj, ale co ma piernik do wiatraka ? Narzekać na nadmiar akcji i strzelania mają tylko casuale ? Tendencja raczej jest odwrotna : w dzisiejszych czasach największą popularnością wśród mas (poza grami muzycznymi) cieszą się strzelaniny, stąd opieranie kolejnych gier w coraz większym stopniu na elementach akcji.

Opublikowano

Jestem trochę do tyłu z grami na Xbox360 bo mam konsolę od stycznia 2010 . Dopiero dzisiaj skończyłem Dead Space na poziomie niemożliwy ( drugie podejście od ręki czego nigdy nie zrobiłem z żadną grą ) . Cieszę się że robią dwójeczkę bo gra ma filmowy , mroczny klimat i naprawdę można czuć się osaczonym zwłaszcza na najwyższym poziomie trudności . Z tym pampersem w limitce to dobry pomysł . Biorę od ręki :) Nie podoba mi się tylko ta cała Staza i zwolnienie czasu . Nie używałem i w dwójce też tego nie zrobię .

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...