Skocz do zawartości

Medal of Honor


wrog

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Do cod4 to raczej nie będzie mogło się porównywać, dużo niedoróbek jest a chyba w kilka dni tego nie poprawią, nie czuć różnicy między strzelaniem z m16, m4 czy nawet karabinu maszynowego, respawny po ktorych giniesz od razu zdarzają się zbyt często, szkoda bo zapowiadała się fps do którego można na dłużej przysiąść.

Opublikowano

Z jednej stony to BDB bedzie coś oryginalnego (mam nadzieję :P ) ,a nie kolejna kalka .Prawdę mówiąc to seria CoD skończyła się na CoD:MW ... kolejne odsłony to kalki MW + przebajerowane dodatki ,ale nie o tym temat .

 

Szkoda ze nie ma demka aby looknąc co ijak .Bo w ciemno trochę strach brać .Opnie sa mocno podzielone ,jedni krytykują inni chwalą .

Opublikowano

o porównanie raczej chodziło że gra jest dużo słabsza, niestety zwłaszcza boli brak czucia broni, taka bazooka to porażka strzelasz i nawet nie skapniesz sie że wystrzeliłeś coś, granaty latają jakby grawitacji nie było.

Opublikowano

Ale sama recenzje w Neo całkiem pozytywna, przede wszystkim chwalą sobie spójność fabuły , miejsca i czasu akcji . Lubie te klimaty i chyba sam się skusze na premiere, do obowiązkowego COD prawie miesiąc , więc będę miał czas na stwierdzenie czy zostawić , czy opchnąć z lekką stratą.

Opublikowano

Dokładnie , ja już zamówiłem pre ordrka jak mi gra przypasi zostawiam jak nie to ponabijam GS i poleci do zyda ,a kupic się CoD:BO

 

:D

 

No dlatego będzie megahitem, nie mam nic przeciwko :) Jednak nie spodziewalbym się, że będzie równie dobra gra jak BC2. Btw. w Neo Plus Medal dostał 8/10 i w "3ch groszach" 7/10.

Akurat NEo Plus to taka śmietnikowa gazeta , zobaczymy jak ocenią grę renomowane światowe ,sevisy i pisma

Opublikowano

Ciężko to przetłumaczyć, chodzi o to że przeciwnik ma zawsze przewagę liczebną, ale nie ma przewagi w ludziach (no bo niby jeden operator liczy się za paru talibów). Przynajmniej jeśli się nie mylę. Angliści to the rescue.

Bardziej ze przeciwnik zawsze ma przewage liczebna, ale on zawsze ma jakichś ludzi wokół, nigdy nie zostanie sam

Opublikowano

Poprawili ,ktoś chyba wklejał liste poprawek

 

Możecie być spokojni panowie o wasz Recoil oto przetłumaczona przez Toniak47 pełna lista zmian w MOH:

- hitboxy zostały ulepszone, od tej pory są bardziej precyzyjne oraz został zmniejszony obszar ich rejestrowania. Nie zabijemy kogoś strzelając nad niego, pomiędzy nogi lub bardzo blisko obok postaci przeciwnika

- akcję kucania możemy ustawić sobie na jednorazowe naciśnięcie klawisza lub podczas jego przetrzymywania (toggle crouch)

- dodano możliwość podnoszenia broni

- poprawiono miejsca punktów odrodzeń (spawn points)

- wszystkie mapy doczekały się poprawek (exploity, oświetlenie, efekty)

- poprawiono cieniowanie dla obiektów oraz postaci

- poprawiono metodę zabezpieczającą przed base rapingiem

- dodano bronie (F2000, G3A4 oraz P90 PDW) dla obu frakcji podczas rozwoju postaci

- poprawiona wyświetlana ilość punktów przyznawana pod koniec rundy za Tactical Support Actions

- zwiększono szybkość przybliżenia w karabinach snajperskich

- poprawiono opóźnienie po strzale z powtarzalnego karabinu snajperskiego

- usprawniony ?ragdolls? (animacja towarzysząca przy zabiciu przeciwnika jak i jego statyczne ciało tuż po śmierci)

- poprawiona widoczność postaci z większych dystansów

- ogień z luf wszystkich broni został zmniejszony (3p muzzle flashes)

- poprawione efekty podczas ?obrywania?

- wyeliminowano crashe do pulpitu podczas korzystania z tablicy wyników (scoreboard) oraz działań taktycznego wsparcia (Tactical Support Actions)

- poprawki przy M3A3 Bradley (ulepszony silnik, lepszy pancerz oraz większe zadawane obrażenia)

- C4 znika szybciej po śmierci naszej postaci

- C4 może eksplodować w wyniku wybuchu granatu odłamkowego oraz rakiet, strzelając ze standardowej broni do tego typu ładunków wybuchowych nic nie wskóramy

- zakres UAV widoczny dla obu frakcji

- poprawiono ?żywotność? UAV w powietrzu

- przebudowa tekstów oraz grafik wyświetlanych podczas gry (HUD) oraz w menu gry

- przebudowa HUD-a otrzymanych punktów oraz przy korzystaniu z Tactical Support Actions

- poprawione informowanie o zabiciach / zgonach

- dodano opcję ?opuść grę? podczas wyświetlania ekranu odrodzenia (respawn)

- poprawiono wyświetlanie punktów zdobytych przez całą drużynę

- przebudowano ekran wyświetlany podczas ładowania mapy

- poprawiono detekcje obrażeń zadawanych przez nóż

- poprawiono animacje noża

- udoskonalone oraz poprawione dźwięki

- lepszy balans specjalizacji Rifleman

- zwiększone różnice między M16 a M4 (skuteczność na bliski oraz daleki zasięg)

 

Karabiny szturmowe

- zwiększone obrażenia zadawane przez M16

- dodano 25% odrzutu (recoil!)

- zwiększono obrażenia zadawane przez typ amunicji HP (od premiery pełnej wersji gry ?open-tip?)

- dla amunicji HP (open-tip) dodano 40% odrzutu (recoil!)

- zwiększono obrażenia zadawane przez AK-47

- dodano 25% odrzutu (recoil!) dla AK-47

- zwiększono również obrażenia oraz odrzut do 40% (recoil!) przy korzystaniu przy amunicji typu HP (open-tip)

 

Lekkie karabiny maszynowe

- zwiększono obrażenia zadawane przez M249 (SAW)

- dodano nowy efekt (trudno o tłumaczenie) ?camera spring effect?

- zwiększony odrzut broni (recoil!)

- amunicja typu HP (open-tip) zadaje większe obrażenia oraz podnosi odrzut broni (recoil!)

- zwiększono obrażenia oraz odrzut broni (PKM)

- dodano nowy efekt ?camera spring effect?

 

Karabinki

- zwiększono celność, zadawane obrażenia oraz odrzut broni o 24% dla M4

- podczas korzystania z amunicji typu HP (open-tip), zostały zwiększone obrażenia oraz odrzut broni (recoil!) o 20%

- zwiększono celność, zadawane obrażenia, szybkostrzelność oraz odrzut broni o 24% dla AK-74SU

- podczas korzystania z amunicji typu HP (open-tip), zostały zwiększone obrażenia oraz odrzut broni (recoil!) o 20%

 

Karabiny snajperskie

- zwiększono celność M21 oraz SVD

- bez przybliżenia celownik nie będzie znajdował się na środku ekranu co uniemożliwi akcje typu ?no-scope?

- zwiększono zadawane obrażenia przez M24/SV-98

- poprawiono kontrole wstrzymywania oddechu

- kontrola wstrzymywania oddechu od tej pory działa przy każdym powtarzalnym karabinie snajperskim

- zwiększono szybkość celowania podczas przybliżenia lunetą

- zwiększono obrażenia zadawane przez amunicję typu HP (open-tip)

 

Shotguny

- zwiększony rozrzut śrutu oraz zadawane obrażenia dla Remington / TOZ-194

- zadają większe obrażenia na bliski dystans oraz zdecydowanie mniejszy na dalsze odległości

 

Pistolety

- zwiększono celność, szybkostrzelność oraz zadawane obrażenia dla M9 / Tariq

 

Granaty

- zwiększono czas ?podgrzewania' granatów odłamkowych

- zwiększono obszar oraz zasięg rażenia odłamków granatu po wybuchu

- zwiększono czas ?podgrzewania' granatów dymnych oraz zmniejszono obszar rozpylenia dymu

 

Akcje taktycznego wsparcia (Tactical Support Actions)

- poprawki podczas korzystania

- ulepszony kontakt rakiet z ziemią

- poprawiono błędy podczas korzystania z ?strafe run? oraz defensywnych wsparć

- zwiększono szybkość rakiet

 

Obecna ilość punktów potrzebna do osiągnięcia danej akcji:

- Mortar strike 50p

- Rocket strike 100p

- Missile 175p

- Artillery 250p

- Strafe run 350p

- Bomb run 450p

- Cruise missille 600p

 

Zapożyczone z forum onlinecenter pl .autor VGONZOV

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...