genjuro 85 Opublikowano 13 października 2010 Opublikowano 13 października 2010 Gralem wczoraj od okolo 20:00 do 1:00 i mam za soba jakies 3/4 singla (4 misje zostaly do konca). Jest naprawde fajnie. Klimacik i muza wszystko podkrecaja (efekty dzwiekowe rewelka). Misje sa bardzo fajnie ze soba polaczone, co daje efekt spojnosci ( jedna praktycznie nachodzi sie na druga, tylko ze przeskakujemy na inna osobe). Graficznie jest gorzej niz w MW2, przyrownalbym tu poziom BBC2 (ktory uwazam ze tez ciut gorzej wyglada niz MW2), ale absolutnie nie razi to po oczach. W nowym Medalu jest troche inaczej niz w CoD'zie - jest po prostu mniej spektakularnie, ale singiel przez to bardziej mi sie podoba niz w MW2. Mam uczucie jakbym bral udzial w filmie wojennym, a jak gralem w MW2 ,to jak w filmie sensacyjnym (wyczuwacie roznice?)Zolnierze rozmawiaja ze soba, ale nie sa to rozmowy typu "dzisiaj twoja stara zrobi mi kanapke" ( Killzone2), tylko hmm, jakby to nazwac - teksty w slangu zolnierskim na temat generalnie misji, talibow itd. Czyli pelna powaga. Chlopaki tez nie przebieraja w slowach, kiedy trzeba - leca ch,je, k,rwy, skr,syny. Co do multi, to na razie malo moge napisac, bo rozegralem 2 meczyki. Jest jak w BBC2 tylko na mniejszych mapach. I mam wrazenie ze szybciej sie ginie. Mapy w miastach nie sa az tak klaustrofobicznie ciasne jak niektorzy pisza, ale sa oczywiscie mniejsze niz w BBC2. Jest to po prostu inny rodzaj rozgrywek multi, dlatego pewnie nie mamy pelnej destrukcji otoczenia ( po paru salwach nie byloby sie za czym skryc). Ten tryb a'la rush od razu mi sie spodobal i chyba spedze na nim najwiecej czasu. Reasumujac - Gra moim zdaniem ma duzy potencjal, bardzo bym chcial zeby nie zostala przycmiona przez BO, bo rowna sie to pustymi serwerami. Kazdy fan fps ( tych stawiajacych na autentyzm a nie sf) zdecydowanie powinien obadac singla - bo warto. Z tym ,ze lepiej aby gre od kogos pozyczyl, bo jak ostro przysiadzie to w jeden dzien przejdzie (nic z tym nie zrobimy, aktualnie kampanie singlowe to dodatek do multi). PS. moj online pass dalej nie dziala, nawet jak chce wejsc do sklepu. Moze dlatego ze premiera jest 15.10. LisoQuan twoj pass dziala? Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 13 października 2010 Opublikowano 13 października 2010 Hyhyhy, pierwsza gra w której najpierw odpaliłem multiplayera. Mi tam grafika pasuje, czasem gra przytnie. Death Matcha na razie nie ogarniam, za to obronę i atak na skrzynie bardzo mi się spodobał, przez podobieństwo do BC2:] Poczekam jak gra będzie się rozwijać, z nowymi patchami, zapraszam do wspólnej rozwałki. EDIT brakuje mi killcama. Cytuj
humanno 201 Opublikowano 13 października 2010 Opublikowano 13 października 2010 No i masz, zaszalałem, kupiłem . Jak dojdzie na weekend to w pon pewno bedzie 4 sale, nie robie tak zazwyczaj ale postanowilem zaszaleć tym razem :wink: . Wrażeniami oczywiscie sie podziele. Rozwiejcie moje wątpliwości, online mozna zagrac bez zużywania onlinepass? Bo chce sprzedac bez zuzywanie tego kodu a na chwile multi bym odpalił. Cholera nie pamietam jak to bylo z vipem w BC2 A na bete BC3 jest jakis osobny kod czy jest to jakos "zinterowane" z grą? Cytuj
Litwin81 1 156 Opublikowano 13 października 2010 Opublikowano 13 października 2010 Odpalił już ktoś Frontline? Podnieśli ją graficznie?Co do COD,to trailery z MW1 mnie robiły grubo,MW2 w ogóle,a SO znowu mnie kulają,to moze być fajna gra. Cytuj
humanno 201 Opublikowano 13 października 2010 Opublikowano 13 października 2010 Odpalił już ktoś Frontline? Podnieśli ją graficznie?Co do COD,to trailery z MW1 mnie robiły grubo,MW2 w ogóle,a SO znowu mnie kulają,to moze być fajna gra. o frontlinie pisał dc1982 na stronie 17 :wink: zapewne miales na mysli BO nie SO Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 13 października 2010 Opublikowano 13 października 2010 Online dziala bez klucza. Wiec spokojnie pograsz, ten klucz to uzywany jest do sciagniecia bonusowej zawartosci, jak mapki etc. Znalazlem gdzies na necie ze EA ma chwilowe problemy z weryfikacja tego klucza dla ps3, ale niedlugo problem rozkminia. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 13 października 2010 Opublikowano 13 października 2010 Akcje EA podobno po niskich ocenach gry poleciały o ponad 5% w dół. http://voices.allthingsd.com/20101012/medal-of-honor-not-a-big-winner/ http://www.reuters.com/article/idUSTRE69B4GJ20101012 To już teraz wiadomo, dlaczego niektórzy wydawcy kupują sobie wysokie noty. Cytuj
dc1982 35 Opublikowano 13 października 2010 Opublikowano 13 października 2010 (edytowane) Pora na parę słów po kampanii . Dziwne uczucie , ja na prawdę mam głębokie wewnętrzne przekonanie że ten tytuł jest o wiele lepszy od MW2 , może to dlatego że lubię wojsko a nie s-f heh . Poza tymi nieszczęsnymi 4 godzinami i framerate mi niewiele przeszkadza , uwielbiam autentyzm (nie mylić z realizmem) i historia operatorów Tier 1 własnie tym się odznacza . Ręce mi opadły jak przeczytałem recke kolesia na PS3 Site który za jeden z głównych zarzutów postawił brak podobieństw do Cod i monotonie ... brak zaskakujących zwrotów akcji , bomb atomowych , rajdów po favelach itp. widać że młodzieniec nie był wojsku heh obrona wzgórza w nowym MoH moim zdaniem zjada na śniadanie te wszystkie pseudomilitarne-misje w OBU częściach MW . Jeszcze grafika (bo oprawa dżwiękowa to poezja) w Cod na pewno szybsza ale w życiu bym nie powiedział że cytuję inną reckę "Dzieło Activision MIAŻDŻY ją w każdym aspekcie" heh . Lobby firmy Kotticka jest jednak potężne , Black Ops może już dziś liczyć na dziewiątki a Medala mieszają z błotem , smutne trochę . W multi będę grał dopiero dzisiaj P.S Wczoraj od kilku znajomych z listy (i w kilku językach) odpowiadałem mniej więcej na taką wiadomość . "Jak tam Medal , słyszałem że syf straszny , prawda?" Edit; Faktycznie @genjuro ja również podzielam twoją opinię , pozdrówki Edytowane 13 października 2010 przez dc1982 Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 13 października 2010 Opublikowano 13 października 2010 dc1982, mozemy sobie podac rece Cytuj
CritiCalz 5 Opublikowano 13 października 2010 Opublikowano 13 października 2010 Nie zdziwię się, jak DICE spier*oli BFa3 Yhm. A powiesz nam niby dlaczego mieliby to zrobić? Nie podbal ci sie BC2? O, a moze patrzysz przez pryzmat MoH, ktory z założenia mial byc inną gra niz BF, poza tym Dice tutaj robiło tylko multi dostosowując je do rozgrywki MoH. Ta gra nie ma nic wspolnego z BF3 wiec nie wiem o czy ty mówisz. Biorą za dużo na swoje barki. Zakładając, że BF3 jest w produkcji, DICE zajmuje się aż 4-5 projektami! (mapa w NFS, MoH, BC2: Vietnam, BF3). To napewno nie wpłynie dobrze na grę. Dodajmy do tego ostatnie patche do BC2 i możemy się bać o przyszłość nowego Battlefielda Cytuj
LiSoQuan 23 Opublikowano 13 października 2010 Opublikowano 13 października 2010 To za EA (największy ściemniacz w dziedzinie gier) podaje ze jego team np. DICE pracuje nad 4 projekami to nie oznacza ze oni ślęczą nad tym i piszą nowe kody. Jeśli chodzi o mapy do NFS to tylko pomagają tym z Createrion a pomoc ich może wygladac typu, jeden gostek z DICE pojechał do studia createrion i podał im w pendrivie im kawałek kodu na generowanie duży połaci terenu, lub coś takiego. Oczywiście teraz strzelam ale taka może być sytuacja i wtedy EA z wielkim hipem ogłosi ze Createrion i DICE razem współpracują nad super hiper wersją NFS Moim zdaniem BF3 będzie bardzo dobra grą a przygoda DICE z MOH to tylko przygoda, która wykonali na szybko, kopiuj wklej i wytnij to co dobre w BFBC2 i tylko... może im po prostu kazano na szybko zrobić multi bo ekipa od singla nie umiała ? Cytuj
CritiCalz 5 Opublikowano 13 października 2010 Opublikowano 13 października 2010 Nie Creation, a Criterion. I było mówione, że kilkanaście (lub ponad dwadzieścia) osób z DICE pojechało pomagać przy NFS... 1 Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 13 października 2010 Opublikowano 13 października 2010 A wiadomo chociaż ilu pracowników zatrudnia się w DICE? Bo jeśli jest ich ponad stówa to 20 osób nie powinno stanowić aż takiej tragedii. Choć wydaję mi się, że musi być ich tam trochę więcej, coś ok.150. DICE pracuje przy kilku projektach. Nad BF3 zbyt wiele się nie napracują. Podejrzewam, że skorzystają z tego samego silnika graficznego. Cytuj
humanno 201 Opublikowano 13 października 2010 Opublikowano 13 października 2010 (edytowane) Nie zdziwię się, jak DICE spier*oli BFa3 Yhm. A powiesz nam niby dlaczego mieliby to zrobić? Nie podbal ci sie BC2? O, a moze patrzysz przez pryzmat MoH, ktory z założenia mial byc inną gra niz BF, poza tym Dice tutaj robiło tylko multi dostosowując je do rozgrywki MoH. Ta gra nie ma nic wspolnego z BF3 wiec nie wiem o czy ty mówisz. Biorą za dużo na swoje barki. Zakładając, że BF3 jest w produkcji, DICE zajmuje się aż 4-5 projektami! (mapa w NFS, MoH, BC2: Vietnam, BF3). To napewno nie wpłynie dobrze na grę. Dodajmy do tego ostatnie patche do BC2 i możemy się bać o przyszłość nowego Battlefielda ok, uznaje Twoje argumenty za zasadne, ale bardziej zgadzam sie z tym co LiSoQuan napisał. Poza tym, BF to zbyt poważna pozycja dla DICE zeby robić ją na szybcika w okrojonym teamie, to raczej inne ewentualne side-questy Dice moga ucierpieć na rzecz BF3, jesli wogle taki problem sie pojawi. ed: BTW ciekawostka: Digital Illusions Creative Entertainment (DICE) ... Employees 200+ [wikipedia] :wink: Edytowane 13 października 2010 przez humanno Cytuj
stachu456 0 Opublikowano 13 października 2010 Opublikowano 13 października 2010 Grupa pracująca nad BC2 jak dobrze pamiętam liczyła ok. 15 osób. Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 13 października 2010 Opublikowano 13 października 2010 Że co? Nad całym projektem? Niemożliwe, albo źle to zrozumiałem. Cytuj
CritiCalz 5 Opublikowano 13 października 2010 Opublikowano 13 października 2010 Nie rozśmieszaj mnie 15 osób to pracuje przy gierkach na iPhone Nad BC2 piecze sprawowało ok. 100 ileś osób 1 Cytuj
stachu456 0 Opublikowano 13 października 2010 Opublikowano 13 października 2010 W szwecji w siedzibie gdzie to tam robili strichte siedziało 15 osób i pracowało. Był filmik właśnie z tym kiedyś. Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 13 października 2010 Opublikowano 13 października 2010 (edytowane) Ja w to zwyczajnie nie wierzę, przecież 15 osób to pracowało kiedyś przy grach na NES'a ale na pewno nie przy Bad Company 2. To musiało być co najmniej 90 osób. 15 to może było, ale programistów a są jeszcze graficy, projektanci, etc. W ogóle cały sztab ludzi się tym zajmuje. Edytowane 13 października 2010 przez NEMESIS US Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 13 października 2010 Opublikowano 13 października 2010 W szwecji w siedzibie gdzie to tam robili strichte siedziało 15 osób i pracowało. Był filmik właśnie z tym kiedyś. outsourcing oglądam właśnie filmiki z multi i jedna rzecz mnie ciekawi - orientuje się ktoś czy wyskakujące na środku ekranu punkty będą domyslne czy będzie możliwość zmiany położenia? To jest to co mnie odrzucało od MW a przyciągnęło do BC2 - normalne umiejscowienie informacji, które swoją animacją nie zasłania mi najważniejszej części ekranu o co chodzi z tym mortarem? on naprawdę będzie tak szybko namierzał i w ułamku sekundy "stygł" pozwalając na kolejne zrzuty? przecież to jest chore (że pominę całkowity brak realizmu) Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 13 października 2010 Opublikowano 13 października 2010 (edytowane) Mapy nie sa duze wiec nie mozesz wybrac miejsca respownu, niemniej nie mialem jeszcze tkaiej akcji jak np. w mw2 gdzie 3 razy dostalem w czape bo mnie respownowalo pod samolocikiem ktory kosil wszystkich. Gralem dzisiaj ponad 2h w multi ( singla skonczylem, bawilem sie znakomicie i po prostu nie kapuje o co chodzi recenzentom ktorzy ta gre mieszaja z blotem), gdzie najwiecej czasu spedzilem na "misji bojowej". Odczucie podczas grania, mam takie - bbc2 tylko w innych sceneriach i na mniejszych mapach. Jak ktos gral we wczesniej wspomniana gre, to w MoH'u odnajdzie sie odrazu. "Misja bojowa" to taki "Rush", z ta roznica ze podkladamy ladunek tylko pod jeden cel ( w niektorych punktach nie podkladamy ladunku tylko zajmujemy obszar jak w dominacji). Respownow na poczatku mamy ponad 100, ale kolejne zdobyte cele daja nam takiego bonusa ze dostajemy tylko okolo 30 respownow dodatkowych ( dokladnie nie zwrocilem uwagi na liczbe). Rush byl moim ulubionym trybem i tutaj misja bojowa tez raczej nim bedzie. Mapki sa swietnie zaprojektowane i nie daja przewagi ani obroncom ani atakujacym. Feeling ze strzelania z broni jest przyjemny ( w zasadzie wg mnie taki jak w bbc2), ale jednak mysle ze jeszcze wiekszy odrzut podczas oddawania strzalow bylby nawet bardziej niz wskazany. Team Deathmatch, to wiemy czym pachnie i w mohu pachnie tym samym. Nie mialem poczucia klaustrofobii, mapki sa wielopoziomowe i jak na razie to nie uswiadczylem kamperow (!)Najbardziej chybionym pomyslem jest moim zdaniem tryb atak na cel. Widac od razu ze nie tylko ja tak uwazam, bo siedzi tam po prostu najmniej graczy. Jest to mini rush, ale do tego stopnia mini ze runda zamyka sie w niecalych 3 min gry ( czasami nawet nie 2 min). Normalnie bylem w szoku, ledwo sie zaczelo a juz sie skonczylo. Jedynie na mapce ruin Kabulu, trwalo to nieco dluzej. Ci co nie wiedza, to napisze ze mamy 3 klasy - strzelec, aka szturmowiec, ktory posiada - uwaga- nie granaty zaczepne, tylko dymne ( imo kapitalny pomysl ,ktory sprawdza sie w obronie i ataku na cel), komandos - nosi bazuke i sub-machinegun, no i snajper ( zaczyna od snajperki polautomatycznej i red dot'a). Nie ma medyka, bo jest niepotrzebny, akcja jest tutaj znacznie szybsza niz w bbc2, ale nie ma syndromu adhd ( ucieklem przez to z multi w mw2). Mam prawie 4 poziom, wiec na razie odblokowalem red dota, LMG, zapasowe magazynki. Z kazdym poziomem odblokowujemy jakisz gadget i mozemy customizowac bronie. Sa killstreaki, jak kropniesz 3 pod rzad, to masz atak mozdzierzowy, mialem tez raz jakies wpsarcie z powietrza. Co jeszcze napisac, no wbrew opinii niektorych graczy, ja jestem bardzo zadowolony z MoH'a, napewno dadza jakies nowe mapki oraz beda wypuszczac patche, wiec rozgrywka moze stac sie tylko jeszcze lepsza. Tak samo swietnie sie gra jak w bbc2, tylko jest nieco dynamiczniej ( jak ktos mial dosc duzych map ,to tutaj wpasuje sie jak znalazl). To tyle co chcialem napisac. Jak ktos ma jakies pytania, moze smialo pisac na gg 6217165 PS. EA cos spieprzylo w zwiazku z online pass'ami na ps3, wiec z poziomu gry sie ich nie wczyta. Mozna to zrobic z poziomu psn sprawdzilem - dziala Pozdrawiam. PS. Kto chce wspolnie pograc w MoH'a moj psnid genjuro80 Edytowane 13 października 2010 przez genjuro Cytuj
humanno 201 Opublikowano 14 października 2010 Opublikowano 14 października 2010 ile ci zajął singiel? Cytuj
Gość Opublikowano 14 października 2010 Opublikowano 14 października 2010 Wczoraj od kilku znajomych z listy (i w kilku językach) odpowiadałem mniej więcej na taką wiadomość . "Jak tam Medal , słyszałem że syf straszny , prawda?" Ludzie dali się zrobić w (pipi)a i uwierzyli, że ta gra jest słaba xD Single jest bardzo dobry, ze zróżnicowanymi typami misji, z fajnym klimatem, dźwiękami broni i muzyką, niestety krótki. Więcej się nie będę rozpisywał bo tylko bym powtarzał to co już genjuro i dc1982 napisali w postach nr 379 i 386. Czas na multi!;] Cytuj
stachu456 0 Opublikowano 14 października 2010 Opublikowano 14 października 2010 Jeżeli singiel trwa 4 godziny to nie może być dobry, może być intensywny, ale nie dobry... Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 14 października 2010 Opublikowano 14 października 2010 (edytowane) ile ci zajął singiel? Tak jak pisalem wczesniej, zaczalem grac ( na normalu) okolo 20:00 we wtorek (12.10) i o godz.1:00 stwierdzilem ze trzeba spac, bo rano praca ( inaczej dalej bym gral). I wtedy zobaczylem po trofeach ze jeszcze 4 misje do konca zostaly. Mysle ze singla zamknalem w 6-7 godz. Gralem normalnie, chowalem sie, nie robilem zbednych postojow ( )Zobacze czy w grze jest jakis licznik i wtedy podam na forum konkretna liczbe. Aaa, przypomnialem sobie - ludzie wytykaja MoH'owi ze ma slabe AI wrogow. Moze i nie powalaja taktycznymi zagraniami ( ale uciekaja przed granatami ),ale przypomnijcie sobie, czy w MW2 lub BBC2 AI bylo lepsze? Stalo na takim samym poziomie. Chce zebyscie mnie zrozumieli, nie jestem fanboyem MoH'a ( swietnie bawilem sie przy mw2 singlu i special ops, bbc2 tez przeszedlem, ale akurat tam singiel byl mocno slaby wg mnie. ale multi jest kapitalne). Po prostu nowy Medal jest dobrym kawalkiem kodu i nie lubie sytuacji kiedy sie kopie lezacego. A taka sytuacja dopadla MoH'a ( ogolnie w internecie). EA dala ciala bo mogli dopracowac grafike i gra spokojnie dostawala by lepsze noty. Rzadko ktory fps bedzie teraz innowacyjny. Edytowane 14 października 2010 przez genjuro Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.