Skocz do zawartości

Medal of Honor


krak2610

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam do Was dwa pytania. Być może znałbym odpowiedzi, gdybym przejrzał dokładniej forum i newsy, więc sorry...

 

1) Jak wygląda modyfikacja uzbrojenia? Tylko kolimator, tłumik, granatnik i osobno każdy jako oddzielny dodatek?

 

2) Ile jest map w multi?

Opublikowano (edytowane)

Mapy:

-Dolina Helmand ( tryb misja bojowa)

-lotnisko mazar-i-sharif (misja bojowa)

-gory shahikot (misja bojowa)

-oboz diwagal (team DM, atak na cel, tryb dominacji)

-miasteczko garmzir (team DM, atak na cel, tryb dominacji)

-ruiny kabul (team DM, atak na cel, tryb dominacji)

-targowisko w kandaharze (team DM, atak na cel, tryb dominacji)

-baza w kunar(team DM, atak na cel, tryb dominacji)

 

kazda klasa ma swoja bron, co poziom dostajesz gadget ( np. lepsza ammo, albo celownik kalimator). poszczegolna bron ma trzy sloty na customizacje.

 

strzelec ma m16a4, m249, f2000

snajper ma m21, m24,g3a4

komandos bazuke oraz m4a1, 870mcs, p90 pdw

na starcie masz te pierwsze bronie. reszte odblokowujesz awansujac.

Edytowane przez genjuro
Opublikowano

A jak dużo ludzi gra? Bo jak widziałem filmik z multi to było ledwie ponad 1000 na najpopularniejszym trybie a innych po kilkaset. Jest ktoś kto grał w bete przed tygodniem i ma teraz pełną grę, czy poprawili to iż czuje się różnice miedzy strzelaniem z m16, m4, m249 czy strzela sie prawie tak samo jak nie tak samo?

Opublikowano (edytowane)

Zalezy od trybu, najmniej ludzi gra w "atak na cel" ( juz pisalem wczesniej dlaczego), z tego co zauwazylem to od 1000-2000, najwiecej ludzi gra w TDM - wczoraj widzialem ponad 10000, na drugim miejscu jest "misja bojowa" - podobna suma co w TDM. Tak wiec jest z kim grac. Liczby caly czas sie zmieniaja, ale to jest naturalne. Ciekawe kiedy rzuca nowe mapki :)

edit - odrzut to jedna z wiekszych bolaczek tej gry. Ja generalnie nie odczuwam roznicy, kiedy strzelam z karabinu m16, czy m4. LGM ma wiekszy odrzut. Ta sprawe powinni jakims patchem naprawic i niewykluczone, ze moze to zrobia.

Z fps tej generacji konsol, to chyba tylko Killzone 2 moze pochwalic sie cudownie i w miare realistycznie oddanym odrzucie podczas strzelania.

Edytowane przez genjuro
Opublikowano

Moja ostateczna opinia o MoH to - typowy średniak. Skończyłem singla i zdania nie zmieniam, a to, że był krótki to nawet lepiej bo i tak mnie nie wciągnął. Takie MW2 też mnie wynudziło, ale chociaż było dopieszczone od strony technicznej.

 

Co do multi to: Resistance 1 i 2, UT3, CoD4, MW2, Bf:BC2, MAG, KZ2 to tytuły, w które grałem i które mają IMO bardziej dopracowane multi. Najśmieszniejsze jest to, że multi w MoH wygląda i chodzi gorzej niż to w Bf:BC2 (przy mniejszych mapach i rozpierdzielu) co jest lekko niedorzeczne.

 

Podsumowując - wszystko już gdzieś było i to nawet w lepszym wykonaniu, a sama gra sprawia wrażenie kleconej na szybko, byle się przed Cod'a wcisnąć. Podczepiam się pod IGN'owskie 6/10 i żałuję, że nie poczekałem z ewentualnym zakupem bo moje 200 zł właśnie wędruje na półkę.

Opublikowano

Miałem okazję dzisiaj w sklepie nie dla idiotów pograć w MoH w wersji na X360. Rozegrałem jedną misję zaczynała się na złomowisku samolotów a kończyła ostrzałem pewnych pojazdów jadących wśród wzgórz, później była jazda na quadach. Powiem tylko tyle CoD 4 z przed trzech lat posiada lepszą grafikę. Gra wygląda na niedopracowaną/niskobudżetową produkcję (taka wersja alpha) dało się zauważyć też słabej jakości tekstury, brak AA, słabą animację postaci, problem z V-Sync. Gra według mnie nie jest warta wydania na nią pieniędzy. A zaangażowanie DICE do stworzenia multi miało być chyba przysłowiowym lepem na naiwnych klientów :)

Opublikowano (edytowane)

Ku mojej uciesze poczta dostarczyła prioryet [nie polecony] w ciągu 2ch dni i MoH juz zawirował w czytniku. Singla rusze za jakąś godzinke, chwilowo pogralem torche [cos z 1,5h] w multi. Narazie nic mi nie uyrwało, tylko beta BC2 spowodowała u mnie efekt "wow". Po przeciętnym 1szym wrażeniu każdy kolejny mecz byl fajniejszy. Gralem tylko TDM zeby sie oswoić z nową grą. Skrzyżowanie MW z BC to bardzo trafne okreslenie. Biegnąc z ak47 wygląda to zupelnie jak BC, natomiast szybkie respawny i nie za duze mapy to juz żywcem MW. W skrócie - całkiem fajnie, ale raczej zostane przy BC2. Troche bugów jak najbardziej mozna wyłapać. Pomijając czysto techniczne, to np uświadczyłem takiego zjawiska ze z pewnej odleglosci koles lutował na naszego respa bez wiekszego stresu. Nie było to nagminne ale 2-3 śmierci zaraz po pojawieniu się zaliczyłem. Troche szok jesli chodzi o czas rundy 5-6 min :confused: przy pelnych sklada, wtedy jest troche sieczka. Przez jakies 2 partie bylismy tylko w team'ach po 5 i zdecydowanie bardziej mi sie podobalo. Jednak mecz typu MW juz mnie nie kreci. Ale wrazenie calkie pozytywne. Czas na kampanie..

Edytowane przez humanno
Opublikowano

1. Gra jest na poziomie graficznym BC2 tyle, że bez tak zaawansowanych zniszczeń. Natomiast jeżeli w najnowszym PE ta gra za dźwięk nie dostanie 10/10 to w ramach protestu nie kupuję kolejnego numeru. IMO BC2 wysiada przy udźwiękowieniu w MoH- jak komuś podobało się to co ABRAMS robił z podłogą w jego domu to niech postrzela se z głupiego kałacha w MoH.

 

2. Online stara się pogodzić fanów MW i BC z przechyłem w stronę MW. Jak coś jest do wszystkiego to jest do? :) (joke)

 

3. Mapy są ciekawe, zróżnicowane pod względem strukturowym lecz trochę nudnie tematycznie (jako, że jest to Afganistan to piasku jest aż nadto). Wielkość mapek zależy od trybu w jakim gramy. W trybie zdobywania punktów (czyt. RUSH) mapy są zdecydowanie większe a rozgrywka przypomina właśnie RUSH z BC (nawet jakiś czołg idzie znaleźć plus możliwość nalotów czy  UAV zdobywana niczym w MW)

 

4. Genialne jest to, że w trybie podobnym do conquest'a z BC gra się do określonej ilości punktów, które nabijają się dla naszej drużyny za posiadanie poszczególnych punktów na mapie jaki i za fragowanie oponentów (brakowało mi tego w BC bo tam zdobywanie punktów strategicznych dawało jedynie przewagę na polu walki lecz szło wygrać mecz bez ich zdobywania)

 

5. Nie ma medyka ale jego obecność byłaby głupotą (respawn trwa 3 sek)

 

6. Zajo jest to, że w Frontline'nie możemy nabijać trofki. Za 179 złoty dostajesz kompas, plakat, oraz możliwość zrobienia 2 platynek ( dla mnie bomba :)

 

7. Mogę się mylić ale jakoś mało zabawek będziemy mogli odkryć. 15 lvl dla każdej z 3 klas postaci również wydaje się nie być zbyt dużą ilością do nabijania. Po 2h grania dla ziomka wpadł 5 lvl u każdej z klas.

 

Imo to gra bardziej dla fanów MW (jak dla mnie wszystko dzieję się bardzo szybko niemniej nie aż tak szybko jak w MW). Ja traktują ja jak nowe mapy do BC2 w oczekiwaniu na Vietnam DLC :) Sprawdzić, zagrać a nie pier&*lic głupoty na forach. To bdb tytuł ale po prostu są /będą gry głębsze i bardziej rozbudowane. Jak na restart serii to i tak bomba. Singiel po 2 misjach zapowiada się wybornie (zalatuje MW, że hej ale to akurat big plus bo uwielbiam kampanie MW). Obstawiam 8- w PE :)

 

 

Opublikowano

Pytanie czy Wam też podczas grania singla lub przede wszystkim multi gra sie zatrzymuje podczas wgrywania lub po prostu bez powodu. Mam takie dziwne zatrzymania na sekundę lub dwie. Przed wczoraj robiłem pełny format hdd na PS3 (14h) bo myślałem że to coś z dyskiem ale dalej tak jest.

Opublikowano

Mam edycję Tier 1, ale chcę sprzedać. Chcę TYLKO skorzystać z singla i zagrać we Frontline. Czy jak ściągne/skopiuje sobie tego Frontline do siebie to ten co ode mnie kupi tego MoHa będzie mógł skorzystać z Frontline czy nie? Na jakiej zasadzie gramy we Frontline? Trzeba użyć jakiegoś kodu? Podkreślam. Kodów na multi, stroje itd nie ruszam. Chcę tylko singla i MoH Frontline :rolleyes:

Opublikowano
Pytanie czy Wam też podczas grania singla lub przede wszystkim multi gra sie zatrzymuje podczas wgrywania lub po prostu bez powodu. Mam takie dziwne zatrzymania na sekundę lub dwie. Przed wczoraj robiłem pełny format hdd na PS3 (14h) bo myślałem że to coś z dyskiem ale dalej tak jest.

U mnie czegos takiego nie zauwazylem. Czesto masz te zatrzymania?

Opublikowano

Nie za często ale jednak kilka razy na rozgrywkę. No to mnie zmartwiłeś. Gdy włączałem signal to pierwszy filmiki tzn w którym skaczemy z heli się zacinał i dźwięk "dokręcanej płyty" :) czyż laser mi padał ? już ? Mam slima nowego raczej.

Opublikowano

Nie za często ale jednak kilka razy na rozgrywkę. No to mnie zmartwiłeś. Gdy włączałem signal to pierwszy filmiki tzn w którym skaczemy z heli się zacinał i dźwięk "dokręcanej płyty" :) czyż laser mi padał ? już ? Mam slima nowego raczej.

 

Jeśli chodzi o multi to musisz wyłączyć powiadamianie o dostępności znajomych. Przynajmniej tak mi się wydaje bo zauważyłem, że gra freezuje na ok. 3 sekundy, a potem wyskakuje komunikat o dostępności danej osoby online. Ja osobiście tego nie sprawdzałem i chyba już nie będę.

Opublikowano (edytowane)

Nie za często ale jednak kilka razy na rozgrywkę. No to mnie zmartwiłeś. Gdy włączałem signal to pierwszy filmiki tzn w którym skaczemy z heli się zacinał i dźwięk "dokręcanej płyty" :) czyż laser mi padał ? już ? Mam slima nowego raczej.

 

 

też to miałem! troche sie zdziwiłem, ale skoro mielismy to w tym samym momencie to raczej nie wina naszych konsol. Mam edycje Tier1 nie wiem czy to ma znaczenie. Freez o którym Assphalt pisze tez występuje własnie przy powiadomieniu o znajomym.

 

 

 

Mam edycję Tier 1, ale chcę sprzedać. Chcę TYLKO skorzystać z singla i zagrać we Frontline. Czy jak ściągne/skopiuje sobie tego Frontline do siebie to ten co ode mnie kupi tego MoHa będzie mógł skorzystać z Frontline czy nie? Na jakiej zasadzie gramy we Frontline? Trzeba użyć jakiegoś kodu? Podkreślam. Kodów na multi, stroje itd nie ruszam. Chcę tylko singla i MoH Frontline :rolleyes:

 

Mozesz zainstalowac sobie Frontline, ale do gry i tak potrzebujesz płyty z grą. Co do kodu, to mozesz grac online bez uzywania onlinepass, on odblokowuje tylko gadzety a nie samą mozliwośc gry, tylko za każdym razem przy wejsciu do menu bedzie ci sie pytał czy chcesz wpisać kod.

 

 

@R4VEN

"humanno, to krótkie te rundy rzeczywiście...

 

Opisujcie wrażenia co do multi. Czy wciąga Was (szczególnie fanów serii COD) tak samo?"

 

grałem tylko TDM i faktycznie niektore potycznie konczyly sie w niecale 6 min, ale wystarczylo ze bylo troche mniej osób, albo wymieszały sie składy i byly tez mecze po 12-13min. Innych trybów nie grałem narazie ale przyznaje ze jest wciągające, a mam dopiero podstawowy zetsaw broin [+M24 za vip'a z BC2]. Występował syndrom "ok, to juz ostatnia partyjka i ide.. " :happy:

 

 

Singiel w trakcie, i jak nabardziej przyjemnie sie gra. Troche czasami walą po oczach strzępione krawedzie itp, ale ogolnie grafika jakos daje rade. Gorzej mi sei celuje :blush: to pewnie przez te 200+ h spedzonych w BC2, albo tez kula nie zawsze leci tak jak powinna, raczej obstawiam to 1sze, najwyrźniej to widać przy strzelaniu z barretty. Mysle ze tutaj MoH jest bardziej zblizony do CoD gdzie kule lecą raczej prosto bez uwzgledniania paraboli lotu pocisku. Najmocniejsza strona to oczyciście fabuła, o tej MW2 nie bede nawet wspominał, ale taka "autentyczna" historia jest tez znacvznie lepsza niz ratoanie świata przed maniakiem z mega bombą [bC2]. Na koniec jeszcze wypomne lekkie przestoje w grze, kiedy to czekamy az nasi kompani "zaskoczą" i np otworzą drzwi. Mylący jest tez wskaźnik odliczający metry do "celu". Wsakzywał on np kolesia z którym byłem "w parze" a nie miejce do którego miałem sie udać zeby ruszyć z akcją do przodu. Z innej strony, ekipa czasami biegnie cholera wie gdzie i trzeba przywołaś wskaźniki na ekranie zeby ich znaleźć. Ma na to wpył wielopoziomowość map, i w singlu i w multi i to akurat jest duzym plusem [wielopoziomowość, nie gubienie kolesi ;)]

Edytowane przez humanno
Opublikowano

Uff troszkę mi ulżyło że Wam tez filmik przycina wiec to wina gry no i że w multi przycina z powodu powiadomień to może być powód bo też to zauważyłem ale nie wspomniałem o tym. Na razie nie mogę przetestować ale zrobię to i napiszę a przy okazji na tych przykładach widać jak gra jest źle zrobiona... szkoda.

Opublikowano

Mam pytanie do osób co grę kupiły - jak jest rozwiązana kwestia wyboru języka programu? Dostępna jest pełna dowolność, czy też nabywca skazany jest na jedno combo? Z tego co widziałem na pudełku dubbing jest angielski, ale interesuje mnie kwestia napisów. Z góry dzięki za odpowiedź.

Opublikowano

Nie za często ale jednak kilka razy na rozgrywkę. No to mnie zmartwiłeś. Gdy włączałem signal to pierwszy filmiki tzn w którym skaczemy z heli się zacinał i dźwięk "dokręcanej płyty" :) czyż laser mi padał ? już ? Mam slima nowego raczej.

 

 

też to miałem! troche sie zdziwiłem, ale skoro mielismy to w tym samym momencie to raczej nie wina naszych konsol. Mam edycje Tier1 nie wiem czy to ma znaczenie. Freez o którym Assphalt pisze tez występuje własnie przy powiadomieniu o znajomym.

 

 

 

 

scinajacy dzwiek to normalka w grach DICE. W BC2 tez sie zdarza ze dzwiek sie przycina jakby plyta sie zatrzymywala

Opublikowano

Uff troszkę mi ulżyło że Wam tez filmik przycina wiec to wina gry no i że w multi przycina z powodu powiadomień to może być powód bo też to zauważyłem ale nie wspomniałem o tym. Na razie nie mogę przetestować ale zrobię to i napiszę a przy okazji na tych przykładach widać jak gra jest źle zrobiona... szkoda.

gra przycięła również dla mojego ziomka podczas 1 filmiku ze śmigłowcem. take it easy

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...