MakaPL 31 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 Identycznie jak DeadSpace 1. IDENTYCZNIE! Cytuj
Gość Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 Jedynka + nowe featury. To czego oczekiwalem, must have. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 Oprawa jakoś nie różni się znacząco od jedynki. Jednak lokacje jak zwykle pierwsza klasa, oj żeby tak nowy Resident Evil powrócił do takich klimatów. Cytuj
MakaPL 31 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 Jedynka + nowe featury. To czego oczekiwalem, must have. Wskaz mi palcem "nowe featury", bo ja nie zauwazylem. Jestescie slepi, ze to juz nawet nie jest podobne do jedynki co identyczne? Cytuj
Gość Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 Bron, otoczenie, przeciwnicy itd... no dobra improved features. Cytuj
MakaPL 31 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 (edytowane) Nie oceniam tego po tej zajawce, bo zle bym ocenil. Niech tworcy sprawia, ze klimacik bedzie jeszcze gestrzy i naprawde bedzie strasznie (chce czegos co laczy strach klasycznych Resident?ow i Silent Hill'ow), bo jak nie to maja OSTRY WPIE RDOL. Edytowane 12 czerwca 2010 przez MakaPL Cytuj
Słupek 2 169 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 (edytowane) Maka a czego się spodziewałeś? Latarki zamiast piły, że Isaac będzie używał? Że będziemy grać Marcusem Fenixem? Czy co bo nie za bardzo rozumiem. Graficznie jedynka to nadal dobry tytuł, dwójka pewnie ulegnie paru szlifom i to wszystko. Jeżeli chodzi o gameplay (btw to nie jest pierwszy z dwójki) było wiadomo od początku, że będzie wyglądał tak samo. Plus, minus nowe bronie. Nowe levele, ciąg dalszy fabuły itd. Więcej akcji zgodnie z obietnicą. Nikt tu nie zapowiadał rewolucji. Bo taka w przypadku DS nie jest potrzebna. Edytowane 12 czerwca 2010 przez SłupekPL Cytuj
MakaPL 31 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 Latarke mamy w Plasma Cuterze Nie. Chodzimi bardzie o cos takiego: idziesz korytarzem, a dark ambientowa muzyka cichutko przygrywa w tle, co chwile slyszysz szepty i szmery (sadze, ze po jedynce dla Issaca cos w glowce zostalo), ale nie byle jakie dzwieki tylko dynamiczne. Slyszysz dokladnie jak cos sie rusza za twoimi plecami. Powoli przemieszcza sie z lewej strony na prawa. Odwracasz sie i widzisz ze mala grupka cial zostala lekko ruszona. Idziesz do przodu i nagle zaczynaja gasnac swiata. Zaczyna sie ucieczka, bo widzisz, ze za toba jest 10 nerkomofrow. Chce klimaciku i dynamiki :3 Cytuj
Gość Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 Chcesz z tego zrobic jakies Silent Hill, daj spokoj ;f Cytuj
zwolak6 4 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 To byłoby genialnie. Przynajmniej dla mnie(coś w klimacie dwójeczki). Sam trailer bezjajeczny. Cytuj
MaZZeo 14 202 Opublikowano 14 czerwca 2010 Opublikowano 14 czerwca 2010 http://www.youtube.com/watch?v=BOsVWs-uUHQ&translated=1 - ostro. Odstawić jedzienie póki obejrzycie. Cytuj
canuks 63 Opublikowano 14 czerwca 2010 Opublikowano 14 czerwca 2010 ohhh dobre ,myślę ze DS2 bedzie jeszcze lepszy niż część pierwsza Cytuj
Cethu 13 Opublikowano 14 czerwca 2010 Opublikowano 14 czerwca 2010 I znowu trzeba będzie ginąć tylko z głupiej ciekawości jaką animację przygotowali, DS było cudne, nie mogę się już doczekać na DS2! Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 14 czerwca 2010 Opublikowano 14 czerwca 2010 Nowy gameplay. Przeciwnik z początku jak żywcem przypomina U3 z RE4 (to ten z którym walczymy na kolejkach). http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-dead-space-2/101338 Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 15 czerwca 2010 Opublikowano 15 czerwca 2010 http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-dead-space-2/101579 Nowy fragment i walka z jakimś bydlakiem. :] Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 Nikogo ta gra nie interesuje? xD Nowy gameplay. http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-dead-space-2/700377 http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-dead-space-2/700375 Cytuj
Gość Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 (edytowane) Ogolnie wszystko gra, mocna pozycja, ale ten setting kaplicy jakos nie pasuje, ale moze to tylko przyzwyczajenie do industrialnego otoczenia pierwszej czesci. Edytowane 17 czerwca 2010 przez Gość Cytuj
Wiedzmin 0 Opublikowano 14 lipca 2010 Opublikowano 14 lipca 2010 Powiem Wam,że co do otoczenia zajeżdża mi tu DS1. Pojawiły się rzeźby tajemniczego "Znaku" necromorfów no i cała ta kaplica. A co do samego DS2 to w trakcie walki nie chce rozbić szyby bo nie uśmiecha mi się jazda po podłodze i szukanie czerwonego guzika gdzieś nad szybą w trakcie jazdy. Efekty są miodne,necromorfy - cycuśmarmolada (zwłaszcza ten żygający jakimś kwasem no i te "dzieci") Ta gra bedzie po prostu Za - Je - Bi - Sta. Już mówiłem : jeśli jedynka podbiła nasze serca swoim stylem to druga część może być tylko lepsza ))) Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 11 września 2010 Opublikowano 11 września 2010 http://www.gametrailers.com/video/exclusive-multiplayer-dead-space-2/704322 multiplayer Cytuj
Wiedzmin 0 Opublikowano 26 września 2010 Opublikowano 26 września 2010 Multi troch jak z L4D tylko ze z trzeciej osoby. Zalatuje mi tu strasznym ksero. No ale nie powiem,prezentuje się bardzo dobrze a zwłaszcza ten widok oczami necromorphów. Jak ktoś by nie wiedział to właśnie została rozesłana wersja testowa tego mulltiplayera ale z tego co wiem to tylko na PS3. Cytuj
shy4 53 Opublikowano 1 grudnia 2010 Opublikowano 1 grudnia 2010 eee a jak dla mnie Dead Space 2 z prezentowanych materiałów wydaje się być strzelanką a nie tak jak pierwsza część sur horror... Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 1 grudnia 2010 Opublikowano 1 grudnia 2010 (edytowane) Mam nadzieję ,że będzie mniej strzelanki i schematów. Niestety większość horrorów wpada w tą pułapkę. DS im dalej tym stawał się coraz większą strzelanką i głupie schematy stawały się coraz bardziej widoczne ( wielka sala- wyskoczą , wykonanie celu - wyskoczą, powrót- wyskoczą ) przez co zatracił trochę na klimacie. O długim budowaniu napięcia w dalszych rozdziałach, czy mniej walki na rzecz horror eksploracji można zapomnieć ( przeciwnik gdzieś od połowy gry wyskakuje co chwile ). Szkoda, gracze coraz bardziej narzekają na takie wypychanie gry walką z braku pomysłów ( ostatnio Alan Wake ) a twórcy dalej swoje. Podsumowując DS byłby dla mnie grą na 10 czy 9/ 9+ gdyby nie w połowie ordynarne już przeobrażanie się gry w strzelankę z masą schematów. shy4 jeśli DS2 jeszcze będzie większą strzelanką to już definitywnie odpuszczam, trzeba przed kupnem sprawdzić gdzieś DS2. Edytowane 1 grudnia 2010 przez Sebastian Ś. Cytuj
shy4 53 Opublikowano 2 grudnia 2010 Opublikowano 2 grudnia 2010 widać po materiałach że będzie strzelanka i sami twórcy zapowiadają że będzie ''Dynamiczniej i więcej akcji''(czytaj=strzelanka) Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 2 grudnia 2010 Opublikowano 2 grudnia 2010 Więcej strzelania=mniej strachu Ja tam zawiedziony nie jestem, bo już wolę konkretną akcję (walka z jakimś bossem którą pokazali wygląda rewelacyjnie), niż straszenie na siłę. Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 21 grudnia 2010 Opublikowano 21 grudnia 2010 jest już demo, trzeba wejść tylko w listę gier demo pod ,,D'' Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.