Skocz do zawartości

Sleeping Dogs (True Crime)


_mike

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wszystko zależy od tego, co zamawiałeś. W przypadku Sleeping Dogs Cenega/Muve jest dystrybutorem, więc nikt wcześniej od nich mieć i tak nie będzie.

Edytowane przez wrog
Opublikowano

Wszystko fajnie tylko szkoda, ze postacie nie mówią w lokalnym języku albo przynajmniej z jakimś większym akcentem. Od razu klimat by zyskał i to bardzo.

 

I sprzedaz by spadla bo amerykanom by sie czytac napisow nie chcialo ;]

  • Plusik 2
Opublikowano

Wszystko fajnie tylko szkoda, ze postacie nie mówią w lokalnym języku albo przynajmniej z jakimś większym akcentem. Od razu klimat by zyskał i to bardzo.

 

I sprzedaz by spadla bo amerykanom by sie czytac napisow nie chcialo ;]

Czego dobrym przykładem niestety jest Yakuza heh
Opublikowano

Sleeping Dogs w pigułce!- PS3 Site

 

 

Ostatnio sporo mówi się o tym, że w dzisiejszych czasach poradzić sobie są w stanie tylko znane i lubiane przez graczy marki. Firma Square Enix, jako jedna z niewielu, postanawia jednak iść pod prąd i udowodnić wszystkim zainteresowanym, że również nowe tytuły mają szanse na sukces. Sleeping Dogs nie zapowiada się na rewolucyjny tytuł, choć kilka ciekawych rozwiązań sprawia, że można określić go mianem murowanego kandydata do miana gry roku. Jako, że jego premiera odbędzie się już za nieco ponad tydzień, warto zapoznać się ze wszystkimi informacjami ujawnionymi przez twórców.

 

-> Warto zacząć od tego, że Sleeping Dogs było wcześniej znane pod nazwą True Crime: Hongkong. Firma Activision (ówczesny wydawca tej produkcji) uznał niestety, że gra nie odniesie finansowego sukcesu i postanowił anulować projekt tuż przed jego zakończeniem.

-> Na szczęście włodarze Square Enix dostrzegli w nim potencjał i wykupili stworzony przez poprzednich deweloperów kod. Bez zmian się nie obyło, ale ekipa United Front Games podołała wyzwaniu, co daje nadzieję na to, że Sleeping Dogs okaże się jedną z najlepszych tegorocznych premier.

-> Miejscem akcji gry jest współczesny Hongkong. Twórcy ujawnili jakiś czas temu, że świat gry (mamy do czynienia z sandboxem), nie będzie zbyt wielki, jednakże ich zdaniem znacznie lepiej jest postawić na jakość, a nie na ilość.

-> Metropolia będzie wyglądać tak, jak wygląda naprawdę. Twórcom zależało na tym, by jak najlepiej oddać panujący tam klimat, więc wszechobecne, kolorowe neony, chińskie napisy i tłumy na chodnikach, raczej nie powinny nikogo zdziwić. No i pamiętajcie – na drodze panuje tu ruch lewostronny.

-> Ich celem jest bowiem dostarczenie graczom jak największej ilości atrakcji – według nich, lepsze to, niż oddanie do ich dyspozycji dużego i nudnego świata. Prawdę mówiąc, jako fan gatunku, w stu procentach się z nimi zgadzam. Ale wróćmy do sedna.......

 

 

 

10d 04h 43m 21s

Opublikowano (edytowane)

Game Informer dał 7.75. Grze sporo się dostało za bugi i słabe strzelanie.

 

 

1. "The experience is worth playing, but the buggy gameplay makes Activision's lack of faith in the title is understandable".

 

2. "While the story itself doesn't offer much in the way of creative mission objectives, a healthy assortment of distractions are available".

 

3. "Fans of Rocksteady's Batman games should enjoy Sleeping Dogs' fighting system, as it features Wei countering and attacking like he's the caped crusader".

 

4. "Taking on Hong Kong's underworld with your fists and feet is great, but gunplay is cookie-cutter by comparison".

 

5. "Shootouts only become frequent later in the game, and their generic nature made me want to charge out from behind cover and deliver a few jump kicks instead of shooting bullets".

 

6. "Unfortunately, I encountered several bugs and other issues. On top of bugs that forced checkpoint restarts, I also experienced minor annoyances like a lack of transitional animations during combat and lines of dialogue that abruptly cut off".

 

7. "When everything works correctly, Sleeping Dogs is fun. Combat is rewarding, the leveling system stands out from the open world pack, and driving feels natural. Even if the game was bug free, the ho-hum mission structure and unexciting gunplay are still causes for concern"

 

8 . "If you're looking to explore the criminal underbelly of a city and get in some trouble, you could do worse than Sleeping Dogs while you wait for Rockstar's top dog".

Edytowane przez Dahaka
Opublikowano (edytowane)

Ale jak na razie żadnych świeżych recenzji do poczytania czy obejrzenia w sieci nie ma ostatnią była GI , w najbliższych kilkunastu godzinach powinien zacząć się wysyp recenzji.

Edytowane przez Karas
Opublikowano

Nie tylko GI, już z dwa tygodnie temu było parę ocen, same od 8 wzwyż.

I myślisz, że te serwisy/gazety magicznie dostałyby pozwolenie na recki TYGODNIE przed najsławniejszym gameinformerem czy w ogóle innymi? Wiadomo że dostali w łape, lub warunek "dacie 8 lub wyżej, to możecie być pierwsi" traktowałbym te oceny z przymrużeniem oka, choć wcale nie twierdze, że GI ma rację i słuszność.
Opublikowano

GI dowaliło do pieca. Nieźle. Ciśnienia na grę nie miałem ale po przeczytaniu tej recki widzę, że lepiej ograć co mam i poczekać aż gierka stanieje. Nie liczyłem na cud ale na dobry szpil. Zapowiada się to do czego przyzwyczaiło mnie True Crime, średnio dobra szpila z zadatkami na bardzo dobrą.

Nie rozumiem tej skali ocen i dlaczego gra z takimi wadami dostaje prawie 8.

Opublikowano

Może dlatego, że gra zasługuje na 9, ale właśnie przez te bugi zjechali ją o prawie półtora oczka? Nie wiem kto co sobie myślał, bo recki nie czytałem.

 

W każdym razie od początku wiedziałem, że Darksiders 2 będzie lepsze ;)

Opublikowano

Co wy wszyscy z PISu albo z PO jestście, gierka zaje__oza, GTA nigdy mnie nie wciągnęło bo jakieś takie sztuczne jest ale SDogs przez kungfu i maxapejna i klimat produkcji klasy B zamiata towarzystwo. mars - SD 0 - 1

  • Plusik 2
  • Minusik 1
Opublikowano

Nie róbcie mi tu z GI jakiejś wyroczni to że oni wystawili notę jaką wystawili ma decydować o tym jaka gra jest ? Wole poczekać na inne oceny poznać przede wszystkim opinie zwykłych graczy. A nie jak co poniektórzy bo GI wystawiło nie całe osiem to od razu średniak.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

OXM dał 7.5

 

"It hits enough high notes to warrant the trip to Hong Kong, even if the route there feels a little too familiar."

Edytowane przez Dahaka
Opublikowano

Podejrzewam że SD będzie zbierać noty z przedziału 7,5-8,5 , ciekaw jestem co nie do końca się udało United Front Games po za oprawą graficzną która szału nie robi.

Opublikowano

Przeszedłem połowę gry na xboxie(tak, jestem złodziejem, darujmy to sobie plis), więc podzielę się wrażeniami.

 

Gra ma 30 misji fabularnych, z czego zrobiłem już 15, zajęło mi to 7 godzin + robiłem trochę pobocznych. Także sam główny wątek jest na 10-15h. Do tego są misje poboczne, oraz misje bardzo poboczne aka typowe fetch questy, które są niemal identyczne w danej kategorii

Gra generalnie jest dobra, przesiedziałem 7 godzin dziś, więc to o czymś świadczy. W HK nie byłem, ale klimat jest OK, chociaż nierówny. Tzn, autorzy gdzie się dało, to w każdym gameplayu zawsze wrzucali ten zatłoczony targ(choćby na TV gry jak pozazywali), który ma genialny klimat... no ale to tylko jedna miejscówka właściwie, reszta miasta już nie ma ta mocnego klimatu i jest o wiele bardziej pusta. Niemniej nie zmienia to faktu, że klimat jest i miasto jest o wiele lepsze niż stillwater z saints row. No i małe, chyba najmniejsze miasto w sanboxach na tej generacji konsol... rozmiarem to wydaje mi się, że podobne do vice city... mi to nie przeszkadza, przynajmniej długo jeździć po misje nie trzeba. A one generalnie sztampowe, jedź, zabij, ściagaj, złap itd itp, generalnie wszystko sprowadza się do podstawowych elementów gameplyów, ale czasem jest ciekawie podane. Nie czuć monotonii w ogóle i wykonuje się je bardzo przyjemnie, nie ma sytuacji jak w gta 4, gdzie 5 misji pod rzad jest identycznych :P Gameplay jest dość rożnorodny generalnie i nie nudzi. System walki podobny do tego z batmana, tylko z gorszymi animacjami, ale swoje smaczki ma - lekki atak, mocny atak, chwyt, rzucanie przeciwnikami + mini qte jak jesteśmy w potrzasku, więc nie jest to kopia 1:1 i walczy się bardzo, bardzo przyjemnie. Strzelanie pomimo tego, co mówią w recenzjach jest ok, głównie dzięki bullettime'owi podczas przeskakiwania nad przeszkodami. Ma się ochote iść na rambo i w zwolnionym tempie walić heady po kolei, albo rzucić się na ostatniego gościa z gołymi pięściami, rozbroić i efektownie mu wtłuc :D Przynajmniej w pierwszej połowie gry, bo akurat strzelania było malo w niej, potem może się bedzie dawać bardziej we znaki. W mieście są poukrywane różne znajdźki, jedne dają kase, inne pozwalają nauczyć nowych ciosów, a jeszcze inne zwiększają pasek zdrowia. Generalnie łatwo je znaleźć i dla osób które będą calakować twórcy dali pewne ułatwienia w znajdywaniu ich, więc pójdzie jak z płatka. System rozwoju postaci jest podzielony na 4 czesci. Jedne "perki" dostajemy za coś na kształt rosnącego respektu, który rośnie przy wykonywaniu zadań pobocznych, drugie za znajdźki, trzecie i czwarte za to jak nam pójdzie w misjach. 3 i 4 to są takie dwa "paski", które nam się ładują w zależności co robimy. Pierwszy - policyjny, jest pelny na poczatku i spada podczas kazdej misji jak bedziemy niszczyc miasto + ranic/zabijac cywili, im wiecej paska ubdzie, tym mniej expa w tej kategorii. Drugi - pasek triady, zaczyna od zera i ładuje się od tłuczenia przeciwników oczywiście. Im efektowniej walczymy, tym więcej expa(troche jak w bulletstorm, ale o wiele prosciej) Przy strzelaniu to samo, za zabicie gościa 10 exp, za heada 30, a za "wybuchającą beczkę" 35.

No i to chyba tyle... gra mi się baaaaardzo podoba, o wiele bardziej od saints row 3. I zaznaczam, że to tylko połowa, więc nie wszystko co tu napisałem może odzwierciedlać odczucia po przejściu całości.

  • Plusik 2
  • Minusik 2
Opublikowano

Nie jesteś złodziejem, jesteś piratem! One Piece ftw! ;)

 

Dzięki za wrażenia. A jak jest z fabułą? Są jakieś zwroty akcji? Ciekawie się to śledzi, czy jest to tylko zapychacz pomiędzy kolejnymi potyczkami na ulicach? Jest jakaś arena albo coś takiego, żeby można było poćwiczyć ciosy? Jak z bugami, o których była mowa w recenzjach?

 

Z tego co piszesz Ci, którzy spodziewali się jakiejś rewelacji mogą czuć się rozczarowani. Dostaliśmy normalnego sandboxa z fajnym systemem walki i klimatycznym miastem.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...