Skocz do zawartości

Darksiders: Wrath of War


Scorp1on

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 97
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Musisz zabrać tą kulkę, możesz to zrobić dopiero jak będziesz miał w swoim ekwipunku taki "łańcuch" zakończony ostrzem, Darksiders to jedna z tych gier w których trzeba się czasami wracać do wcześniejszych lokacji aby pozbierać wszystkie rzeczy.

Opublikowano

Wszystkie popierdółki musisz zebrać zanim

 

 

Azazel pośle cię na walkę z Abaddonem

 

 

Gra nie robi Clear Save'a, nie ma NG+ i nie ma free-roamingu po końcowym bossie, co ma sens patrząc na fabułę i zakończenie.

Panowie to jak to jest po zakończeniu? W poradnikach na necie czytałem, że można po przejściu gry wrócić i pozbierać brakujące pierdółki.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jestem chyba w katedrze to jakieś 2 - 3 h grania, jest most który się obraca na spodzie lawa i 2 aniołki które się z lawy wysunęły. Jest lawa która uniemożliwia mi dojście do miecza który muszę zabrać a nie mam pojęcia co zrobić z tymi posagami aniołów.

 

Podpowie ktoś? :)

Opublikowano

wczoraj dorwalem wreszcie gre.

ok 10% za mna (3h, znaczy sie, hehe) i powiem jedno - duch Nintendo splynal na Xboxa. Hallelujah! czuje sie jakbym gral w lekko slasherowa Zelde. nawet patetnt z odebraniem mocy, broni i umiejetnosci bohaterowi jest w stylu N. jeszcze tylko brakuje typowo Nintendowych boss'ow - takich jak w zeldzie czy metroidzie - ale moze to jeszcze przedemna?

Opublikowano

gra jest znakomita. to już trzeci nowy IP obok Batman AA i Borderlands, który bije na głowę gejmplejem takie tuzy jak pożal się boże przehypowany Assassin's Creed 2, Resident-nie-z-tej-epoki-Evil 5 czy odtwórczy acz niesamowicie efekciarski COD MW2.

zdecydowanie potrzeba nam więcej tak świeżych tytułów. ta gra jest piękna.

 

za mną ok 6h gry. jestem przed 2 dużym bossem i chcę więcej.

Opublikowano

czesc ,skonczylem ten tytul jak dla mnie gra niesamowita 35 godzin gry na najwyzszym stopniu trudnosci , w dalszej czesci gry zagadki sa takie ze te ktore byly w GOD OF WAR to pryszcz dla dzieci z przedszkola , gdyby nie you tube , to w tej grze utknalbym na dlugie tygodnie siamano :good:

Gość Kasandra
Opublikowano (edytowane)

wczoraj dorwalem wreszcie gre.

ok 10% za mna (3h, znaczy sie, hehe) i powiem jedno - duch Nintendo splynal na Xboxa. Hallelujah! czuje sie jakbym gral w lekko slasherowa Zelde. nawet patetnt z odebraniem mocy, broni i umiejetnosci bohaterowi jest w stylu N. jeszcze tylko brakuje typowo Nintendowych boss'ow - takich jak w zeldzie czy metroidzie - ale moze to jeszcze przedemna?

 

 

Powiem Ci, że wszystko przed Tobą.

Gra jest kwintesencją dobrej zabawy, poza tym, długość gry przypomina dobry oldskool, natomiast mechanizmy są zaczerpnięciami z najlepszych patentów różnych produkcji, zachowując przy tym swój własny oryginalny klimat.

 

Nawiązania są oczywiste:

 

Mamy (na co zwróciłeś uwagę) świat w postaci krain jak w Zeldzie, czy Metroid, mamy podwójną rzeczywistość, podobnie jak w Soul reaver, czy Metroid 2, mamy konia i pustynię, a także giganty, jak w Shadow of the Colossus, mamy nawet zagadki rodem z Portala, czy etapy strzeleckie przywodzące na myśl (mi przynajmniej) Gears of War (etap z wyrzutnią zdalnie detonowanych rakiet, gdzie siekamy całe hordy aniołów)

 

Podobają mi się także nawiązania do biblijnej Apokalipsy wg. świętego Jana, a raczej fabularnego twistu, luźno na niej opartego. Z rolą bohatera postawionego na barykadzie walki dobra ze złem.

 

 

 

Jeśli chodzi o mechanikę, to grze nie można niczego zarzucić, może poza dosyć wolno poprowadzonym początkiem, gdzie nie mamy innej broni białej, oprócz miecza i słabym pierwszym bossem (do bólu ograna mechanika: unikaj ciosów i poczekaj aż duży cię czymś rzuci, w tym przypadku autem, a potem sam tym w niego rzuć), jednak im dalej tym lepiej.

 

Satysfakcjonujący też jest czas rozgrywki, a także dobrze rozlokowane secretsy (czego np. bardzo brakowało mi u Dante'go).

 

Można się co prawda przyczepić do grafiki, jednak trzeba wziąć pod uwagę uwolniona kamerę, a także rozmiar przedstawionego świata. Dobre są efekty graficzne, a także różne filtry nakładane na obiekty czy elementy otoczenia.

 

Przypadła mi także do gustu postać drugoplanowa, śledzącego nas demona (świetny voice-acting).

Edytowane przez Kasandra
Gość Kasandra
Opublikowano

Ogniem.

 

TIP: Poszukaj źródła ognia i podpal latające ostrze, a następnie bombę.

Opublikowano

chyba, ze masz na mysli miejsce gdzie na srodku kreci sie most. tam gdzie na scianie jest zwykla bomba wybuchajaca.

tez sie z tym glowilem, ale nagle doznalem olsnienia ;)

 

musisz ulozyc sciezke z bomb zapalanych. tak ze 4 sztuki. 3 na scianie i jedna na czerwonej skale. jak wysadzis te na scianie to inne zapala sie od niej.

 

 

 

demo Darksiders na Live. link do zakolejkowania:

http://marketplace.xbox.com/en-GB/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d802545107e6/?did=0ddf0001-0000-4000-8000-000054518853&bt=0&sb=1&mt=4&gu=66acd000-77fe-1000-9115-d802545107e6&p=1&of=6

podobno jest cala Twilight Cathedral, wiec okolo 1,5h grania.

az sam obadam wersje demo, zeby zobaczyc jak to wypadlo.

 

a przy okazji ciekawostka.

na stronie Xbox Live Darksiders ma rating pegi 16+ (dzialam na stronie UK)

a na moim pudelku jak byk widnieje *18*. gre mam w wersji europejskiej.

Gość IKIR4TOS
Opublikowano

Już dawno nie wessała mnie tak nowa pozycja nie spod szyldu sequel. Grać, grać, grać. Klimacik urywa mi głowę po same jajcyska.

Opublikowano

Mam problem ze znalezieniem Armageddon Shard.został mi ostatni kawałek w unexplored location między Anvil Ford a Scalding Galow. Teleport nie działa do tego miejsca a ja nie wiem jak tam się dostać

  • 1 miesiąc temu...
Gość donsterydo
Opublikowano

Pytanko: Wyszedł jakiś patch do gry, który rozwiązał problem screen tearingu ?

Opublikowano

wydawalo mi sie, ze to jakis marginalny problem.

u siebie nie zauwazylem tego problemu. patcha raczej nie bylo.

 

EDIT

faktycznie poczytalem, ze problem istnieje.

obecnie jak kupujesz nowa gre w dniu premiery to najczesciej zasysa Ci patch po odpaleniu ;)

jakis pewnie byl, a czy zalatwil sprawe tearingu? pewnie tak, skoro ja go nie mam.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Gram wlasnie i jest ciezko na najwyzszym poziomie trudnosci, znaczy sie spore bydlaki sprawiaja klopoty. Dla mnie graficznie fajnie, klimat siwtny, tylko ze design czasem za bardzo ociera sie o klockowe twory z Warcrafta. Dobra pozycja, ale wolalbym next genowego Soul Reaver'a, ktorego to Darksiders jest tak jakby suplementem.

Opublikowano

Zawod z mojej strony. Za duzo eksploracji, szukania (pipi), przelanczania dzwigni itd. Sam system walki dretwy, do takiego NG nie ma nawet startu. No i hybiony pomysl z wracaniem by dostac sie do miejsc wczesniej niedostepnych w danej lokacji z uzyciem nowego ficzera. Zaden to slasher, tylko action adventure. Odpadam.

Opublikowano

Nie lubisz action-adventure? Zacytuję kolegę z poprzedniej strony:

 

powiem jedno - duch Nintendo splynal na Xboxa. Hallelujah! czuje sie jakbym gral w lekko slasherowa Zelde. nawet patetnt z odebraniem mocy, broni i umiejetnosci bohaterowi jest w stylu N.

 

Dla mnie Darksiders to póki co czołówka najlepszych gier 2010. Długa, z zagadkami i bajerami. Tak mnie wciągnęło że calaka zrobiłem. No ale jak ktoś szuka slashera to się zawiedzie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...