LEMON-CHORZOW 7 Opublikowano 6 lutego 2010 Opublikowano 6 lutego 2010 wejdz na YOU TUBE tam gosciu pokazuje jak przejsc cala gre krok po kroku -------- wpisz DARKSIDERS PLAYTHROUGH Cytuj
SierraPL 1 Opublikowano 6 lutego 2010 Opublikowano 6 lutego 2010 Musisz zabrać tą kulkę, możesz to zrobić dopiero jak będziesz miał w swoim ekwipunku taki "łańcuch" zakończony ostrzem, Darksiders to jedna z tych gier w których trzeba się czasami wracać do wcześniejszych lokacji aby pozbierać wszystkie rzeczy. Cytuj
Gość Opublikowano 6 lutego 2010 Opublikowano 6 lutego 2010 Wszystkie popierdółki musisz zebrać zanim Azazel pośle cię na walkę z Abaddonem Gra nie robi Clear Save'a, nie ma NG+ i nie ma free-roamingu po końcowym bossie, co ma sens patrząc na fabułę i zakończenie. Panowie to jak to jest po zakończeniu? W poradnikach na necie czytałem, że można po przejściu gry wrócić i pozbierać brakujące pierdółki. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 6 lutego 2010 Opublikowano 6 lutego 2010 Bo to prawda, po prostu po wczytaniu save'a znowu wrócisz do momentu przed walką z końcowym bossem Cytuj
Gość Opublikowano 6 lutego 2010 Opublikowano 6 lutego 2010 Dziękuję za odpowiedź Doktorze Czekolado Cytuj
maltan 3 Opublikowano 21 lutego 2010 Opublikowano 21 lutego 2010 Jestem chyba w katedrze to jakieś 2 - 3 h grania, jest most który się obraca na spodzie lawa i 2 aniołki które się z lawy wysunęły. Jest lawa która uniemożliwia mi dojście do miecza który muszę zabrać a nie mam pojęcia co zrobić z tymi posagami aniołów. Podpowie ktoś? Cytuj
estel 806 Opublikowano 21 lutego 2010 Opublikowano 21 lutego 2010 Użyć nowo zdobytej broni na aniołkach? www.gamefaqs.com Cytuj
maltan 3 Opublikowano 21 lutego 2010 Opublikowano 21 lutego 2010 Nie pytaj się mnie bo nie wiem, a mam tylko tą gwiazdkę co się rzuca i jakoś nie działa. xD Cytuj
jiloo 4 Opublikowano 22 lutego 2010 Opublikowano 22 lutego 2010 wczoraj dorwalem wreszcie gre. ok 10% za mna (3h, znaczy sie, hehe) i powiem jedno - duch Nintendo splynal na Xboxa. Hallelujah! czuje sie jakbym gral w lekko slasherowa Zelde. nawet patetnt z odebraniem mocy, broni i umiejetnosci bohaterowi jest w stylu N. jeszcze tylko brakuje typowo Nintendowych boss'ow - takich jak w zeldzie czy metroidzie - ale moze to jeszcze przedemna? Cytuj
zimzvm 36 Opublikowano 22 lutego 2010 Opublikowano 22 lutego 2010 gra jest znakomita. to już trzeci nowy IP obok Batman AA i Borderlands, który bije na głowę gejmplejem takie tuzy jak pożal się boże przehypowany Assassin's Creed 2, Resident-nie-z-tej-epoki-Evil 5 czy odtwórczy acz niesamowicie efekciarski COD MW2. zdecydowanie potrzeba nam więcej tak świeżych tytułów. ta gra jest piękna. za mną ok 6h gry. jestem przed 2 dużym bossem i chcę więcej. Cytuj
LEMON-CHORZOW 7 Opublikowano 22 lutego 2010 Opublikowano 22 lutego 2010 czesc ,skonczylem ten tytul jak dla mnie gra niesamowita 35 godzin gry na najwyzszym stopniu trudnosci , w dalszej czesci gry zagadki sa takie ze te ktore byly w GOD OF WAR to pryszcz dla dzieci z przedszkola , gdyby nie you tube , to w tej grze utknalbym na dlugie tygodnie siamano Cytuj
Gość Kasandra Opublikowano 22 lutego 2010 Opublikowano 22 lutego 2010 (edytowane) wczoraj dorwalem wreszcie gre. ok 10% za mna (3h, znaczy sie, hehe) i powiem jedno - duch Nintendo splynal na Xboxa. Hallelujah! czuje sie jakbym gral w lekko slasherowa Zelde. nawet patetnt z odebraniem mocy, broni i umiejetnosci bohaterowi jest w stylu N. jeszcze tylko brakuje typowo Nintendowych boss'ow - takich jak w zeldzie czy metroidzie - ale moze to jeszcze przedemna? Powiem Ci, że wszystko przed Tobą. Gra jest kwintesencją dobrej zabawy, poza tym, długość gry przypomina dobry oldskool, natomiast mechanizmy są zaczerpnięciami z najlepszych patentów różnych produkcji, zachowując przy tym swój własny oryginalny klimat. Nawiązania są oczywiste: Mamy (na co zwróciłeś uwagę) świat w postaci krain jak w Zeldzie, czy Metroid, mamy podwójną rzeczywistość, podobnie jak w Soul reaver, czy Metroid 2, mamy konia i pustynię, a także giganty, jak w Shadow of the Colossus, mamy nawet zagadki rodem z Portala, czy etapy strzeleckie przywodzące na myśl (mi przynajmniej) Gears of War (etap z wyrzutnią zdalnie detonowanych rakiet, gdzie siekamy całe hordy aniołów) Podobają mi się także nawiązania do biblijnej Apokalipsy wg. świętego Jana, a raczej fabularnego twistu, luźno na niej opartego. Z rolą bohatera postawionego na barykadzie walki dobra ze złem. Jeśli chodzi o mechanikę, to grze nie można niczego zarzucić, może poza dosyć wolno poprowadzonym początkiem, gdzie nie mamy innej broni białej, oprócz miecza i słabym pierwszym bossem (do bólu ograna mechanika: unikaj ciosów i poczekaj aż duży cię czymś rzuci, w tym przypadku autem, a potem sam tym w niego rzuć), jednak im dalej tym lepiej. Satysfakcjonujący też jest czas rozgrywki, a także dobrze rozlokowane secretsy (czego np. bardzo brakowało mi u Dante'go). Można się co prawda przyczepić do grafiki, jednak trzeba wziąć pod uwagę uwolniona kamerę, a także rozmiar przedstawionego świata. Dobre są efekty graficzne, a także różne filtry nakładane na obiekty czy elementy otoczenia. Przypadła mi także do gustu postać drugoplanowa, śledzącego nas demona (świetny voice-acting). Edytowane 22 lutego 2010 przez Kasandra Cytuj
Czoperrr 5 135 Opublikowano 25 lutego 2010 Opublikowano 25 lutego 2010 Jak zapalić te bomby które wybuchają po zapelaniu? Cytuj
Gość Kasandra Opublikowano 25 lutego 2010 Opublikowano 25 lutego 2010 Ogniem. TIP: Poszukaj źródła ognia i podpal latające ostrze, a następnie bombę. Cytuj
jiloo 4 Opublikowano 26 lutego 2010 Opublikowano 26 lutego 2010 chyba, ze masz na mysli miejsce gdzie na srodku kreci sie most. tam gdzie na scianie jest zwykla bomba wybuchajaca. tez sie z tym glowilem, ale nagle doznalem olsnienia musisz ulozyc sciezke z bomb zapalanych. tak ze 4 sztuki. 3 na scianie i jedna na czerwonej skale. jak wysadzis te na scianie to inne zapala sie od niej. demo Darksiders na Live. link do zakolejkowania: http://marketplace.xbox.com/en-GB/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d802545107e6/?did=0ddf0001-0000-4000-8000-000054518853&bt=0&sb=1&mt=4&gu=66acd000-77fe-1000-9115-d802545107e6&p=1&of=6 podobno jest cala Twilight Cathedral, wiec okolo 1,5h grania. az sam obadam wersje demo, zeby zobaczyc jak to wypadlo. a przy okazji ciekawostka. na stronie Xbox Live Darksiders ma rating pegi 16+ (dzialam na stronie UK) a na moim pudelku jak byk widnieje *18*. gre mam w wersji europejskiej. Cytuj
Gość IKIR4TOS Opublikowano 26 lutego 2010 Opublikowano 26 lutego 2010 Już dawno nie wessała mnie tak nowa pozycja nie spod szyldu sequel. Grać, grać, grać. Klimacik urywa mi głowę po same jajcyska. Cytuj
Czoperrr 5 135 Opublikowano 26 lutego 2010 Opublikowano 26 lutego 2010 Chodziło mi o podpalenie zwykłej bomby, właśnie w tej lokacji z mostem. Ze ścieżką już sobie poradziłem sam. Tak czy siak, dzięki Kasandra. Cytuj
Romanesku 0 Opublikowano 27 lutego 2010 Opublikowano 27 lutego 2010 Mam problem ze znalezieniem Armageddon Shard.został mi ostatni kawałek w unexplored location między Anvil Ford a Scalding Galow. Teleport nie działa do tego miejsca a ja nie wiem jak tam się dostać Cytuj
estel 806 Opublikowano 28 lutego 2010 Opublikowano 28 lutego 2010 Teleportnij się o jedną lokację do tyłu/do przodu i podejdź z buta. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 2 kwietnia 2010 Opublikowano 2 kwietnia 2010 Pytanko: Wyszedł jakiś patch do gry, który rozwiązał problem screen tearingu ? Cytuj
jiloo 4 Opublikowano 2 kwietnia 2010 Opublikowano 2 kwietnia 2010 wydawalo mi sie, ze to jakis marginalny problem. u siebie nie zauwazylem tego problemu. patcha raczej nie bylo. EDIT faktycznie poczytalem, ze problem istnieje. obecnie jak kupujesz nowa gre w dniu premiery to najczesciej zasysa Ci patch po odpaleniu jakis pewnie byl, a czy zalatwil sprawe tearingu? pewnie tak, skoro ja go nie mam. Cytuj
zimzvm 36 Opublikowano 3 kwietnia 2010 Opublikowano 3 kwietnia 2010 potwierdzam - ja grałem jakiś miesiąc temu i również nie miałem z tym najmniejszych problemów. albo to naprawili, albo problem był zdecydowanie wyolbrzymiony. Cytuj
Gość Opublikowano 17 maja 2010 Opublikowano 17 maja 2010 Gram wlasnie i jest ciezko na najwyzszym poziomie trudnosci, znaczy sie spore bydlaki sprawiaja klopoty. Dla mnie graficznie fajnie, klimat siwtny, tylko ze design czasem za bardzo ociera sie o klockowe twory z Warcrafta. Dobra pozycja, ale wolalbym next genowego Soul Reaver'a, ktorego to Darksiders jest tak jakby suplementem. Cytuj
Gość Opublikowano 20 maja 2010 Opublikowano 20 maja 2010 Zawod z mojej strony. Za duzo eksploracji, szukania (pipi), przelanczania dzwigni itd. Sam system walki dretwy, do takiego NG nie ma nawet startu. No i hybiony pomysl z wracaniem by dostac sie do miejsc wczesniej niedostepnych w danej lokacji z uzyciem nowego ficzera. Zaden to slasher, tylko action adventure. Odpadam. Cytuj
aux 3 784 Opublikowano 20 maja 2010 Opublikowano 20 maja 2010 Nie lubisz action-adventure? Zacytuję kolegę z poprzedniej strony: powiem jedno - duch Nintendo splynal na Xboxa. Hallelujah! czuje sie jakbym gral w lekko slasherowa Zelde. nawet patetnt z odebraniem mocy, broni i umiejetnosci bohaterowi jest w stylu N. Dla mnie Darksiders to póki co czołówka najlepszych gier 2010. Długa, z zagadkami i bajerami. Tak mnie wciągnęło że calaka zrobiłem. No ale jak ktoś szuka slashera to się zawiedzie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.