speedi torun 1 Opublikowano 12 listopada 2010 Autor Opublikowano 12 listopada 2010 Ja zwolennikiem potworów w grupy B nie jestem, większy fun mam podczas jazdy autami z grupy j-wrc, p-wrc i s-wrc. A największa satysfakcje mam z mojej Fabii s-2000 która leje te potworki na Hall of Fame o połowę KM mniej ale na krętych os-ach przy dobrym setupie wiele potrafi Na Livie też w B-group za wiele nie ma chętnych... Ogólnie dla osób które chciałyby mieć I miejsce w rankingach, do tego jadąc wszelkimi możliwymi skrótami po trawach, ale przyjemności z jazdy ja przynajmniej nie odczuwam.... Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 27 stycznia 2011 Opublikowano 27 stycznia 2011 Po obejrzeniu relacji z Monte Carlo na Eurosporcie naszła mnie ochotą na jakąś nową rajdówkę, no bo ile można męczyć Richarda Burnsa - no i się nie zawiodłem. Grafę i nienajlepszy momentami dźwięk od razu pomijam, bo jak przy pierwszej próbie nawrotu na ręcznym metodą na "dirta" poleciałem w pole wiedziałem, że jest dobrze Kariera wciąga, Oesy są bardzo fajne, świetny pilot no i model jazdy - RBR to to nie jest może, ale na pewno jest lepiej niż w ostatnich Dirtach. Świetnie czuć podsterowność nawet w małych autach klasy R2, jazda to sama przyjemność, ale jednocześnie 100% skupienia przez cały oes, bo niektóre fragmenty są naprawde hardkorowe i nie ma miejsca na błąd. Fajna jest bardzo płynna regulacja poziomu trudności suwakami, już na jakieś 60% walczę ostro o 1 miejsce. Sama kariera też fajnie zorganizowana - można sobię dowolnie poobklejać auto sponsorami i oczywiście zgarniać bonusową kasę za nich no i widać, że grania trochę będzie. Cytuj
Yap 2 794 Opublikowano 15 marca 2011 Opublikowano 15 marca 2011 Trzy dni temu szarpnąłem po raz pierwszy i muszę przyznać, że gra się w to to bez większych perturbacji. Mierzi troszkę powtarzalność "lokacji" OSowych, ale reszta jest w deskę. Miłe zaskoczenie. Cytuj
Lucky77 21 Opublikowano 11 maja 2011 Opublikowano 11 maja 2011 Samochody jadą bezwładnie jak w powietrzu. Nie czuje się masy auta. Słaby dźwięk toczących się opon. Odcinki szutrowe płaskie jak stół. Force Feedback praktycznie nie działa. Paskudne menu!!! Odcinki specjalne bardzo ciekawe i auta też ładnie wyglądają. Gdyby nie ten model jazdy... Cytuj
diolek 43 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Kupilem za smieszne 45zl i powiem krotko,kazdy fan gier samochodowych ktory posiada kierownice,musi miec ta gre!!! Przyjemnosc plynaca z gry jest niesamowita!! Cytuj
speedi torun 1 Opublikowano 18 października 2011 Autor Opublikowano 18 października 2011 Pierwsza cześć zrobiła się w przystępnej cenie, a ja już postanowiłem się z Wami podzielić moimi spostrzezeniami z części drugiej. Pograłem trochę w nowego wrc-a i muszę przyznać, że z każdym os-em jest coraz przyjemniej;) Jest to produkt niszowy w naszym kraju, więc nie zakładam osobnego tytułu tylko podczepiam posta w tym temacie. Na początek poprawiona została trochę grafika (ale nie jest to na pewno GT5;), ogólnie jest troszkę bogatsze otoczenie, ale kolory są takie jakieś dziwne, blade, mocno nasycone, do których powoli muszę się przyzwyczajać. Jeśli chodzi o menu początkowe, to mam nieodparte wrażenie, że twórcy wzorowali się na Forzie 3. W tle podczas spokojnej muzyczki prezentują się rajdówki, a w trybie kariery doszedł nam kalendarz rajdowy, gdzie konkretnego dnia mamy przypisany event do objechania. Bardzo przyjemny dodatek, ale ściągnięty z Forzy. Ogólnie tryb kariery troszkę zmienili na „+”, bo musimy teraz zarządzać mechanikami, menadżerem zespołu, a nie tylko zmieniać kolor samochodu i sponsorów na karoserii jak to miało miejsce w zeszłym roku. Jeśli chodzi o model jazdy to jest bardzo zbliżony do pierwszej części, ale dodatkowo mamy dość duże możliwości setupu naszych rajdówek, który powinien mieć odzwierciedlenie w osiągach. Na razie tylko podkręcałem (wydłużałem) przełożenie skrzyni biegów, bo na wielu długich prostych szóstka była za krótka;) Jeśli chodzi o rajdy, to mamy 13 rajdów (usunięto Nową Zelandię, Bułgarię, Turcję, Japonię a dodano Sardynię, Australię, Grecja i Argentynę). Nowe rajdy są bardzo kręte, sporo nawrotów, hopek, ogólnie trzeba uważać… Stare rajdy mają niezmienione trasy, są tak jak wspomniałem na początku troszkę „ładniejsze” graficznie, w wielu miejscach gdzie można było ciąć zakręty pojawiły się siatki zabezpieczające, ale niestety dalej można delikatnie skracać i nie ma za to żadnych kar czasowych (a szkoda, bo mogło być kolejne pozytywne nawiązanie do starej Forzy;) Nowość, to włączenie pierwszego biegu po skończeniu odliczania na starcie. Prędzej mogłem startować nawet z dwójki albo z trójki. Już myślałem, że będę się musiał wykazać refleksem podczas startu, ale niestety wystarczy trzymać pierwszy bieg wciśnięty i automatycznie wskoczy nam przy starcie;) Jeśli chodzi o klasy samochodów to mamy WRC, SWRC, PWRC, BGROUP. Nowość to Academy gdzie jeździmy tylko Fordem Fiestą R2 (ta klasa zastąpiła JWRC) oraz Safari gdzie mamy starą Impreze, Celice i Lancię Integrale. W Multi najistotniejsza zmiana to zniesienie idiotycznego wyrzucania przez hosta graczy z pokoju. Jeśli host chce jeździć w swoim gronie, to może to rozegrać z przyjaciółmi w zamkniętym pokoju, a nie wyrzucać z otwartego pokoju „niewygodnych” graczy, a często tak właśnie byłem traktowany w poprzedniej wersji. Po za tym mamy dodany trzeci poziom uszkodzeń intermediate (czyli średni pomiędzy light a hard). Ja preferuje ten najostrzejszy, który jest najbliższy realizmowi i ma największe znaczenie dla prowadzeniu auta. Do wyboru są wszystkie klasy samochodów a nowością są Super Special Stage, gdzie rywalizujemy na arenach zamkniętych, jeżdżąc tylko z jednym przeciwnikiem. Szkoda, że producenci nie zrobili klasy open, żebym mógł się pościgać swoją ulubioną Skodą S2000 lub Subaru Imprezą z autami klasy WRC. Co ciekawe, każdy przejazd na Multi jest automatycznie save-owany i najlepszy przejazd każdego z graczy jest do ściągnięcia w Time Trialu. To po krótce tyle. Zapraszam do kupna. Do zobaczenia wkrótce na Multi….(w tym roku narazie tylko PS3) Cytuj
mataman 35 Opublikowano 19 października 2011 Opublikowano 19 października 2011 Jak możesz zachęcać do kupna takiego crapa ? Ta gra jest jeszcze gorsza niż zeszłorocznych edycja. Grafika, model jazdy są poprostu fatalne. Trzymajcie sie od tego jak najdalej ! Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 19 października 2011 Opublikowano 19 października 2011 Nie miałem okazji w to zagrać i raczej mieć nie będę, więc nie powinienem się wypowiadać.Jednak z tego co widać po gameplayach jest to syf totalny. Może się mylę i gra na kierownicy jest fajna, ale nie zaryzykowałbym kupna tej gry... tym bardziej, że oprawa graficzna po prostu nie istnieje. Nie wiem jak można w 2011 roku wypuścić na rynek takie straszydło. Cytuj
White 23 Opublikowano 21 października 2011 Opublikowano 21 października 2011 Kiedy wychodzi Richard Burns Rally 2? Cytuj
speedi torun 1 Opublikowano 21 października 2011 Autor Opublikowano 21 października 2011 No to pojechaliście…. Gra miażdży całą serię Dirta ilością tras, różnorodnością lokalizacji, poziomem zniszczeń, ilością samochodów, modelem jazdy… :o Jedynie grafika pozostawia wiele do życzenia jak na dzisiejsze standardy, co ująłem w swoim opisie. Nie jest to jednak dla mnie najważniejsze, bo ja po prostu czerpię satysfakcję z prowadzenia aut różnych klas. Od kilkunastu lat grając na różnych konsolach w gry samochodowe grafika nie jest dla mnie najistotniejsza. W nowego Dirta fajnie freestylowało się na Gymhanie, ale „mistrzowie codu” totalnie zje..ali rajdy samochodowe. Tutaj mamy cały smaczek płynący z wajhowania zmianą biegów podczas odcinków specjalnych. Jest to tytuł dla ambitnych kierowców, gdzie trzeba poświęcić wiele czasu na dopracowanie każdego zakrętu do perfekcji. Pierwszy kontakt z grą może odstraszyć laików i dlatego powinni wybrać Dirta, gdzie autka bez żadnego problemu wprowadzamy w poślizg i jeździmy ślicznymi slajdami. Tutaj musimy się trochę bardziej wysilić :blum2: Firma Black Bean wydając grę w dniu premiery Forzy4 strzeliła sobie w kolano, bo wiadomo, że na Xboxa kupią to nieliczni (przynajmniej na razie). Na PS3 jeśli ktoś nie grał w pierwszą część, to cena jest przystępna i można przemyśleć zakup. Dla fanów konsolowych rajdów samochodowych, którym nie przeszkadza oprawa graficzna polecam nowe WRC. Cztery nowe lokalizacje w kalendarzu wyścigowym + Berlin + 5xSSS dają rade i są jeszcze bardziej wymagające. Tak jak pierwsza część miała wielu zwolenników jak i przeciwników => podobnie będzie z częścią drugą 1 Cytuj
mataman 35 Opublikowano 22 października 2011 Opublikowano 22 października 2011 Rozumiem ze może ci nie przeszkadzać grafika, ale że podoba ci się wyjęty z czapy model jazdy to juz nie ogarniam. Nisko budżetowy crap i tyle. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 22 października 2011 Opublikowano 22 października 2011 Model jazdy w tej grze nawet nie stał koło symulacji (oczywiście odnoszę się do jedynki, bo w nią grałem). Polecam toto porównać do RBR Cytuj
diolek 43 Opublikowano 22 października 2011 Opublikowano 22 października 2011 Powiem krotko,ten kto ma kierownice ,lubuje sie w rajdowkach,doceni ta gre:-) . Miodzio i prz,yjemnosc z jazdy! Cytuj
Grzesiek 4 Opublikowano 23 października 2011 Opublikowano 23 października 2011 Nigdy nie zrozumiem co złego jest w tym modelu jazdy zarówno w 1 części jak i drugiej świetnie mi się jeździło ... nvm. Zawsze uwielbiałem gry rajdowe (colin seria wrc na ps2) ale w tytułach od milestone jest coś co mnie szczególnie odpycha mianowicie powtarzalność oesów. Schemat jest mniej więcej taki 2 oes to odwrócony 4 to samo 1 z 6 a reszta to wariacje tych dwóch i wychodzi nam 2,5 oesa na 1 rajd.Dodamy do tego (Pomijam grafikę) słabo dobraną kolorystykę nie zmieniające się oświetlenie i wychodzi monotonia jakbyśmy jechali cały czas to samo ... o zmiennych warunkach zapomnijcie. Ja się Pytam gdzie ta licencja na samochody ? pff to co mi się wydaje być najważniejsze zostało zrobione na odwal się najlepsze że zmiany w 2 części są na zasadzie kopiuj wklej jedynie licencja zmusiła ich do 4 nowych rajdów reszta to kosmetyka. W realu rajd trwa ok 3 godzin tu max to 25 min zobaczcie jaka to różnica.Ja chciałbym chociaż 9 oesów o większej różnorodności i np co 3 dni możliwość serwisu. Strzelam że na 1 rajd wykorzystano ze 30% zdjęć satelitarnych. Pamiętacie jaki był skok między wrc2 extreme a jedynką od evo ? Tam też były powtórki ale nie takie częste było inne oświetlenie warunki pogodowe. Szkoda że za licencje zabrała się firma z małym budżetem i kiepskimi programistami wydaje mi się że takie wrc 4 jakby miało HD lepiej by wyglądało dziś niż to co mamy w grze od milestone.Mamy konsole z powerem a dostajemy coś na poziomie poprzedniej generacji jest blu-ray a nie ma nawet filmików prezentujących dany kraj statyczne obrazki itd ... Jestem wkurzony na maxa że jest posucha (dirta nie licze bo to popłuczyny po colinie) a licencja jest w rękach osób które nie potrafią sprostać oczekiwaniom konsumentów. Nawet nie chce myśleć co by evo zrobiło z licencją i wsparciem sony hit murowany by był zapewne. Za rok prawdopodobnie dostaniemy to samo po raz ostatni bo milestone na więcej nie stać nie wiem mało kasy, zżarła ich licencja, lenistwo wiem jedno ktoś jak ma 1 część to nie polecam mu dwójki bynajmniej nie za cenę nowości a i za 100 zł bym się mocno zastanawiał ... Zresztą jak ktoś ma w miare dobrego kompa może sprawdzić wersje "Demo" Cytuj
mataman 35 Opublikowano 23 października 2011 Opublikowano 23 października 2011 Szkoda czasu na targanie tego. Po pół godzinie wywaliłem ten chłam z dysku. Cytuj
Lucky77 21 Opublikowano 27 października 2011 Opublikowano 27 października 2011 Jeśli model jazdy przeniesiono z "jedynki" to licencja WRC jest zmarnowana. Szkoda, że nie dali demo na konsole. Cytuj
Lucky77 21 Opublikowano 3 listopada 2011 Opublikowano 3 listopada 2011 Odpaliłem nowe WRC 2 bez większych emocji, ale powiedziałem sobie, że dam ostatnią szansę Panom ze studia Milestone. No i nie zawiodłem się cholerka! Zmiany w stosunku do części pierwszej są spore. Obawiałem się najważniejszego czynnika, modelu jazdy. W "jedynce" został kompletnie skopany. Tutaj jeżdzi się przemiło. Nie jest to symulator, ale każdy wóz prowadzi się bardzo odmiennie. Przy wyłączonych asystach nie jest zbyt trudno, ale nareszcie auta zyskały na masie. Nie płyną już w powietrzu, szczególnie jak miało to miejsce na asfalcie. Piasek, woda i błoto stawiają odpowiedni opór. Auta klasy BGROUP to już inna bajka. Duża moc i napęd na tył robią swoje. A to co mi się najbardziej podoba to TRASY, trasy i trasy! Odcinki wciąż są zbyt krótkie jak na WRC, ale za to jakie zróżnicowane. Już nie jedziemy jak po stole. Dziury, hopki, woda, koleiny... autem solidnie rzuca i czasem naprawdę trzeba się wysilić aby utrzymać je w ryzach. To co uległo znaczącej poprawie to dżwięki. Wydech strzela aż miło, sprężarka syczy, piasek obija się o budę. Jedynie odgłos silników w JWRC jest niemrawy. Największa bolączka to wciąż paskudna grafika. Mam gdzieś drzewa czy góry w oddali, ale dlaczego modele samochodów są takie paskudne. W SBK (ten sam wydawca) modele motocykli są piękne. No ale... wnętrza są, wskażniki pracują a wycieraczki zbierają wodę po przejeżdzie przez kałużę co wygląda naprawdę klimatycznie. No i menu i powtórki są super. Warto dodać, że pomiędzy odcinkami możemy swoje auto naprawiać. Prawda jest taka, że WRC nie ma konkurencji na konsolach. Jeśli komuś nie pasuje nowy Dirt (tak jak mi) i tęskni za prawdziwymi odcinkami rajdowymi rodem z WRC to nie powinien się zawieźć. 1 Cytuj
mataman 35 Opublikowano 3 listopada 2011 Opublikowano 3 listopada 2011 To chyba ja jestem jakis inny bo jak dla mnie fury kompletnie nie czuć, tak jakby jej masa wynosiła parę kg. Dźwięki tez raczej przypominają bardziej kosiarkę niż wóz WRC. Wiadomo ze konkurencji jako takiej nie ma ale lepiej już żeby licencja WRC leżała odlogiem niż jak wychodzi taki potworek. Cytuj
Grzesiek 4 Opublikowano 3 listopada 2011 Opublikowano 3 listopada 2011 (edytowane) A to co mi się najbardziej podoba to TRASY, trasy i trasy! Odcinki wciąż są zbyt krótkie jak na WRC, ale za to jakie zróżnicowane. zróżnicowanie to chyba jest jak weźmiemy pod uwagę wszystkie 13 rajdów to ok zgodzę się ale jak w jednym rajdzie jade 3 raz czy 4 przez ten sam charakterystyczny odcinek to chyba nie można tego zróżnicowaniem nazwać ... Sam dźwięk to co wymieniłeś powinno być już w jedynce. No i nie wiem czy zmiany są spore skoro 80% tras to kopiuj wklej z jedynki.Jak dobrze się przypatrzysz oficjalnej stronie WRC to tam są nawet 15 minutowe oesy a to jest równe 2-3 oesom (Każdy inny) w grze mogłoby tak być mogło ale po co lepiej zrobić 2 oesy na krzyż i je wymieszać i mamy 6 podobnych do siebie napracowali się w cholerę przy nich.Oprócz tego mamy drobną kosmetyke w karierze zmieniony model jazdy na plus choć mi osobiście już ten z jedynki pasował. Dla mnie to jest takie WRC 1,5 a nie pełno prawna 2 zobaczcie ile zmian zrobiło evo w ciągu 5 lat i największa zmiana była właśnie między jedynką a dwójką. Tia nie ma konklurencji to też milestone nie ma się co wysilać zbytnio ludziska i tak kupią ... Jak już pisałem wcześniej zobaczymy co przyniesie ostatnia część za rok (licencje wykupili na 3 sezony) i potem mam nadzieję weźmie się za to jakaś porządna firma np codemasters czy też evo ze wsparciem sony jak za starych czasów. Edytowane 3 listopada 2011 przez Grzesiek Cytuj
winner 183 Opublikowano 3 listopada 2011 Opublikowano 3 listopada 2011 Wiadomo ze konkurencji jako takiej nie ma ale lepiej już żeby licencja WRC leżała odlogiem niż jak wychodzi taki potworek. Idąc tym tokiem rozumowania można dojść do wniosku, że po co w ogóle robią gry skoro nie można dogodzić każdemu? Gdyby stosowano taką politykę, to w końcu tacy jak ja (fanatycy motoryzacji) nie mieliby w co grać. Cytuj
mataman 35 Opublikowano 3 listopada 2011 Opublikowano 3 listopada 2011 Wypuszczajac takiego szrota tylko marnują potencjał jaki niesie ze sobą taka licencja. A dla fanatyków motoryzacji gier nie brakuje. Cytuj
winner 183 Opublikowano 3 listopada 2011 Opublikowano 3 listopada 2011 Oto właśnie chodzi, że brakuje - oprócz GT5, Dirt 3 i Shift 2, nie ma wiele ciekawych gier. Cytuj
mataman 35 Opublikowano 3 listopada 2011 Opublikowano 3 listopada 2011 F! 2011, FM4. Do tego rFactor 2 niedługo oraz w przyszłym roku C.A.R.S. Prawdziwy fanatyk motoryzacji ma więcej niż jedną platformę 1 Cytuj
winner 183 Opublikowano 3 listopada 2011 Opublikowano 3 listopada 2011 F! 2011, FM4. Do tego rFactor 2 niedługo oraz w przyszłym roku C.A.R.S. Prawdziwy fanatyk motoryzacji ma więcej niż jedną platformę Nie - prawdziwy fanatyk motoryzacji pakuje ciężką kasę w samochód, a nie gierki - to tylko miły dodatek. Zresztą i tak gier wyścigowych jest teraz bardzo mało... Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 4 listopada 2011 Opublikowano 4 listopada 2011 Nie - prawdziwy fanatyk motoryzacji pakuje ciężką kasę w samochód, a nie gierki - to tylko miły dodatek. Zresztą i tak gier wyścigowych jest teraz bardzo mało... Prawdziwy fanatyk motoryzacji, który pcha ciężką kase w samochód raczej w ogóle nie będzie sobie dupy gierkami zawracał, także nie rozumiem narzekania na "małą ilość gier". Dla takiego jegomościa to lepiej, bo nie musi wydawać kasy na te gierki... ot, kupi jedną na rok i mu starczy Natomiast fani gier wyścigowych na brak dobrych tytułów na pewno narzekać nie będą... mamy świetne GT5, SuperCar Challenge, FM4, F1, arcade'owego Dirta oraz nieśmiertelnego RBR'a . Można dorzucić jeszcze rFactor'a, GTR'a, iRacing i kilka nadchodzących świetnych simów. Do wyboru do koloru Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.