zagul 326 Opublikowano 24 lutego 2010 Opublikowano 24 lutego 2010 Ty nie reklamujesz sony, tylko sprzedawcy. No tak, zrobiłem to przez AVANS, ale chodzi mi, ze jak odrzucają to jaki jest najczęściej powód. Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 24 lutego 2010 Opublikowano 24 lutego 2010 Że koniec rocznej gwarancji,więc wtedy musisz im zarzucić nie zgodność towaru z umową. Cytuj
Gość Opublikowano 24 lutego 2010 Opublikowano 24 lutego 2010 Przeczytaj pierwszego posta, bo pewnie tego nawet nie zrobiłeś. Napisałeś im pismo? Cytuj
zagul 326 Opublikowano 24 lutego 2010 Opublikowano 24 lutego 2010 Przeczytaj pierwszego posta, bo pewnie tego nawet nie zrobiłeś. Napisałeś im pismo? Napisałem, ale w AVANSie stwierdził, ze nie trzeba. Cytuj
Gość Opublikowano 24 lutego 2010 Opublikowano 24 lutego 2010 Żebyś się nie zdziwił, jak dzień po upływie 2 lat zadzwonią i powiedzą, że ni chu, i po zawodach, bez papierka, że złożyłeś roszczenie przed upływem to już nic nie będziesz miał do gadania. Lepiej idź jeszcze dziś i spytaj jak się spawa ma, i poproś, żeby ci pokwitowali coś - cokolwiek. Cytuj
zagul 326 Opublikowano 24 lutego 2010 Opublikowano 24 lutego 2010 Żebyś się nie zdziwił, jak dzień po upływie 2 lat zadzwonią i powiedzą, że ni chu, i po zawodach, bez papierka, że złożyłeś roszczenie przed upływem to już nic nie będziesz miał do gadania. Lepiej idź jeszcze dziś i spytaj jak się spawa ma, i poproś, żeby ci pokwitowali coś - cokolwiek. Dostałem potwierdzenie złożenia reklamacji i jest w nim opisany problem itp. Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 24 lutego 2010 Opublikowano 24 lutego 2010 No ja też miałem tylko takie potwierdzenie. Cytuj
zagul 326 Opublikowano 27 lutego 2010 Opublikowano 27 lutego 2010 No ja też miałem tylko takie potwierdzenie. Ostatecznie ci naprawili ? Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 27 lutego 2010 Opublikowano 27 lutego 2010 Za pierwszym razem tak,teraz czekam czy mi nową dadzą. Cytuj
damian80j 1 Opublikowano 4 marca 2010 Opublikowano 4 marca 2010 (edytowane) w sobote odbieram nową konsolę. Trwało to miesiąc ale w końcu się udało sklep daje nówkę. Niestety muszę oddać dwie gry, które dostałem z tamta konsola... Odebrałem dzisiaj slimkę 250gb w zestawie z dwiema grami. Jednak warto reklamować na niezgodność, trzeba tylko mieć duzo cierpliwości Edytowane 7 marca 2010 przez damian80j Cytuj
zagul 326 Opublikowano 11 marca 2010 Opublikowano 11 marca 2010 Dostałem odpowiedź, że towar w chwili zakupu był zgodny z umową i że musze im udowodnić, że wina nie leży po mojej stronie. I jeszcze, że mogą na własny koszt wysłać do ekspertyzy i tam dokłanie ocenią, jakieś porady ? Chodzi mi o ps3 40gb reklamowane w AVANS. Cytuj
Firekage 1 Opublikowano 11 marca 2010 Opublikowano 11 marca 2010 Dostałem odpowiedź, że towar w chwili zakupu był zgodny z umową i że musze im udowodnić, że wina nie leży po mojej stronie. I jeszcze, że mogą na własny koszt wysłać do ekspertyzy i tam dokłanie ocenią, jakieś porady ? Chodzi mi o ps3 40gb reklamowane w AVANS. I wlasnie o tym pisalem w sasiednim temacie, bodaje o aparacie cyfrowym. Nie udowodnisz tego. Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 11 marca 2010 Opublikowano 11 marca 2010 Oczywiście ze udowodni bez rzeczoznawcy,konsola jest stworzona do grania,jeżeli nie spełnia tej funkcji to znaczy że miała tą wade już podczas jej składania,a wyszło to teraz.Ja tak reklamowałem w Sony.A co ty źle mogłeś ją użytkować?Sok na nią wylać,ale to by było widać. Cytuj
Gość Opublikowano 11 marca 2010 Opublikowano 11 marca 2010 zagul, skontaktuj się z infolinią Sony i powiedz jaki masz problem, oraz że prosisz o ich opinię w tej kwestii. Jak dobrze pójdzie, to się za Tobą wstawią. Cytuj
zagul 326 Opublikowano 11 marca 2010 Opublikowano 11 marca 2010 zagul, skontaktuj się z infolinią Sony i powiedz jaki masz problem, oraz że prosisz o ich opinię w tej kwestii. Jak dobrze pójdzie, to się za Tobą wstawią. Ale oddać ją jutro do ekspertyzy ? Bo mam na to 2 dni chyba. Cytuj
Gość Opublikowano 11 marca 2010 Opublikowano 11 marca 2010 Nie powiedziałeś nawet ile mówią, że ta ekspertyza będzie Cię kosztować. Więc ciężko powiedzieć. I do kogo masz ją wysłać, do Sony? I tak zadzwoń nawet teraz na tą infolinię. Powinna być jeszcze czynna, a jak nie to z rana zadzwoń. Cytuj
zagul 326 Opublikowano 11 marca 2010 Opublikowano 11 marca 2010 Z tego co się doczytałem to na ich koszt. Cytuj
zagul 326 Opublikowano 12 marca 2010 Opublikowano 12 marca 2010 http://img367.imageshack.us/img367/4237/ps3.jpg Tu jest skan pisma, które otrzymałem. Z tego wynika, że koszt ekspedycji pokrywa AVANS ? Cytuj
Gość Opublikowano 12 marca 2010 Opublikowano 12 marca 2010 Hmm... To pismo zawiera w sobie wewnętrzną sprzeczność. Z jednej strony piszą, że ciężar dowodu spoczywa na kupującym, co jest prawdą ale w postępowaniu sądowym, a z drugiej że zobowiązują się do pokrycia kosztów ekspertyzy. No to dawaj, niech wyślą. Możesz się zapytać czy w razie negatywnej opinii nie będą obciążać Cię kosztami; dla spokoju duszy. Ale w myśl tego co jest tutaj napisane nie zrobią tego. Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 18 marca 2010 Opublikowano 18 marca 2010 zamierzam zamienić moją PS3 80gb na Slima,i mam pytanie odnośnie gwarancji,czy jak kupię z Allegro slima który był kupiony w MM lub empiku w Krakowie,Wawie itd. czy będę mógł oddać PS3 na Gwarancję np. w Radomskim MM czy empiku,czy tylko w tym sklepie co była zakupiona??? proszę o odpowiedż Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 18 marca 2010 Opublikowano 18 marca 2010 A ja mam te same pytanie tylko odnośnie rękojmi. Cytuj
Gość Opublikowano 18 marca 2010 Opublikowano 18 marca 2010 To wszystko zależy od sklepu. Trzeba się dowiadywać na miejscu, bo może być tak, że sieć ma jednego właściciela, a może mieć różnych, którzy prowadzą tylko indywidualną działalność pod znanym szyldem. Dominuje jednak pierwszy przypadek. Wówczas nie ma problemu ani z gwarancją, ani z niezgodnością z umową (to nie jest rękojmia). Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 18 marca 2010 Opublikowano 18 marca 2010 To wszystko zależy od sklepu. Trzeba się dowiadywać na miejscu, bo może być tak, że sieć ma jednego właściciela, a może mieć różnych, którzy prowadzą tylko indywidualną działalność pod znanym szyldem. Dominuje jednak pierwszy przypadek. Wówczas nie ma problemu ani z gwarancją, ani z niezgodnością z umową (to nie jest rękojmia). Więc z MM i Empikiem nie powinno być problemu,dzięki Grigori Cytuj
Gość konstant Opublikowano 20 marca 2010 Opublikowano 20 marca 2010 A orientuje sie ktos jak jest w przypadku Media Expert ? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.