MEVEK 3 614 Opublikowano 13 września 2010 Opublikowano 13 września 2010 witam. mój kłopot polega ba tym, ze padł mi laser w "PS3 80GB" po upływie kolo 8'miesięcy . bardzo chętnie zaniosę ja na gwarancje, tylko nie wiem, czy mi ja przyjmą? dlaczego? ponieważ karta gwarancyjna(paragon) wygasł. co to znaczy? nie ma na nim żadnego druku tak jakby wyparował. co za chlam z tym drukiem. wydaje mi się, ze jedyna i ostatnia opcja jaka została to Karta Kredytowa, która płaciłem. pójdę okaże, niech sprawdza w Sklepie, gdzie zakupiłem. jak dane sie zgadzają to powinni uznać, czyż nie? mam inne wyjście??? Cytuj
Faranell 279 Opublikowano 13 września 2010 Opublikowano 13 września 2010 witam. mój kłopot polega ba tym, ze padł mi laser w "PS3 80GB" po upływie kolo 8'miesięcy . bardzo chętnie zaniosę ja na gwarancje, tylko nie wiem, czy mi ja przyjmą? dlaczego? ponieważ karta gwarancyjna(paragon) wygasł. co to znaczy? nie ma na nim żadnego druku tak jakby wyparował. co za chlam z tym drukiem. wydaje mi się, ze jedyna i ostatnia opcja jaka została to Karta Kredytowa, która płaciłem. pójdę okaże, niech sprawdza w Sklepie, gdzie zakupiłem. jak dane sie zgadzają to powinni uznać, czyż nie? mam inne wyjście??? Pojdz z tym wyblaklym paragonem,musza Ci to przyjac.Tam juz maja swoje metody,jak paragon przywrocic do zycia;) I na przyszlosc,zawsze rob sobie ksero takich rzeczy. Cytuj
Gość szpic Opublikowano 13 września 2010 Opublikowano 13 września 2010 w sklepie nie maja kopii? I wsumie jesli placil karta to wydruk z historii rachunku moze tez starczyc? Cytuj
agst 138 Opublikowano 13 września 2010 Opublikowano 13 września 2010 U mnie też paragon był wyblakły i sklep sobie sam poradził z tym problemem. Więc nie przejmuj się i daj taki jaki masz. Cytuj
MEVEK 3 614 Opublikowano 13 września 2010 Opublikowano 13 września 2010 (edytowane) U mnie też paragon był wyblakły i sklep sobie sam poradził z tym problemem. Więc nie przejmuj się i daj taki jaki masz. rozumiem. będę pisał, jak zrealizuje gwarancje Dzięk - za male pocieszenie. juz jestem z powrotem. i wszystko juz wiem. Gwarancji nie uwzględniają, bez okazania paragonu. jakby było mało musi byc original, nawet kopi nie uwzględniają. wiem, ze moge im założyć sprawę, bo rozmawiałem ze znajomym, co byl w podobnej sytuacji. z 2 strony stać mnie na nowa i nie chce sobie zawracać gitary, jakimiś sadami/sprawami. spróbuje naprawić ja na własny koszt. P.S omijajcie "Xtra-Vision" z daleka, zwłaszcza na terenie IE! Edytowane 17 września 2010 przez 4 mE Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 27 września 2010 Opublikowano 27 września 2010 (edytowane) Yo oddalem ps3 do serwisu pram. Wszystko spoko- profesjonalnie i bez problemow. Jednak ciekawi mnie co oni w tej konsoli naprawili. Napisane mam: "odnowienie konsoli na s/n 1804527". Czy wie ktoś co to może znaczyć? Po włączeniu konsoli zauważyłem, że zdowngradowali mi sprzet do frimware 3.01 i sformatowali dysk. Dodatkowo po włączeniu konsola zachowywała się jak przy 1wszym uruchomieniu. Witam, Jak to jest z oddawaniem konsoli na gwarancję? Czy miał ktoś styczność z RTV EURO AGD? Czy to prawda, że aby przyjęli tam konsolę na gwarancję (konsola kupiona pół roku temu) to trzeba oddać cały komplet jaki się kupiło? (czyli w momencie jak kupowałem konsolę + gry od razu w AGD to trzeba oddać im to i to?) Czy oddając konsolę na gwarancję otrzymuję druk potwierdzenia oddania konsoli na gwarancję? pie#$ol market i ślij konsole tu: http://pram.com.pl/ polecam bo to prosi i maja licencje sony Edytowane 27 września 2010 przez Kalinho_PL Cytuj
Berion 207 Opublikowano 27 września 2010 Opublikowano 27 września 2010 Tacy 'prosi', że dali Ci inną konsolę? Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 27 września 2010 Opublikowano 27 września 2010 (edytowane) Tacy 'prosi', że dali Ci inną konsolę? na to liczyłem nawet specjalnie ją doebałem zawalając jakimiś demkami, ktróre nie chciały mi sie instalować i zamieniały się w śliczne corrupty czyli mówisz mam nówkie? to oznacza ten ich prosowy kod? zacnie! skoro bez pitolenia wydali mi nowy sprzet to prsoi, że choj nie spiałem żadnego numerka z konsoli przed oddaniem do serwisu więc nie wiem czy oddali mi te samo pudło. Edytowane 27 września 2010 przez Kalinho_PL Cytuj
Toshirou 0 Opublikowano 27 września 2010 Opublikowano 27 września 2010 Hm, ale w takim przypadku chyba ta 'nówka' nie musi być NOWA, prawda? Może to być inna konsola poserwisowa? Cytuj
Gość szpic Opublikowano 27 września 2010 Opublikowano 27 września 2010 to raczej bedzie inny model oddany przez kogos innego wczesniej do naprawy : 0 Cytuj
Berion 207 Opublikowano 28 września 2010 Opublikowano 28 września 2010 (edytowane) Dokładnie. to oznacza ten ich prosowy kod? Napisali jakieś bzdurki: "odnowienie na serial number xxx". Każdemu normalnemu człowiekowi, który to przeczyta zapali się lampka w głowie WTF. Nie wiem czemu takie głupoty wypisują, może boją się napisać wprost? Po za tym ja tylko zasugerowałem, nie sprawdziłeś to się już nie dowiemy. Oby tylko Ci nie padła za kilka miesięcy. Edytowane 28 września 2010 przez Berion Cytuj
MEVEK 3 614 Opublikowano 28 września 2010 Opublikowano 28 września 2010 (edytowane) skoro dochodzi do taki sytuacji to interesuje mnie, czy były kiedykolwiek podmianki typu: dałem 60GB, a oddają 80GB - uboższą wersje. takiej podmianki bym nie darował, jak i żadnej.. rozumiem wymianę na nowy sprzęt, ale inny.. chyba bym sie nie zgodził, żądał zwrotu. Edytowane 28 września 2010 przez 4 mE Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 29 września 2010 Opublikowano 29 września 2010 (edytowane) skoro dochodzi do taki sytuacji to interesuje mnie, czy były kiedykolwiek podmianki typu: dałem 60GB, a oddają 80GB - uboższą wersje. takiej podmianki bym nie darował, jak i żadnej.. rozumiem wymianę na nowy sprzęt, ale inny.. chyba bym sie nie zgodził, żądał zwrotu. dysk ma pojemnośc taka jaka miec powinien ale, że nie spisałem serial numberow to nie wiem czy to moj dysk czy nowy czy jakis staroc - najwazniejsze, że śmiga jak szlyfierka @Berion kufa nie kracz Edytowane 29 września 2010 przez Kalinho_PL Cytuj
MEVEK 3 614 Opublikowano 29 września 2010 Opublikowano 29 września 2010 skoro dochodzi do taki sytuacji to interesuje mnie, czy były kiedykolwiek podmianki typu: dałem 60GB, a oddają 80GB - uboższą wersje. takiej podmianki bym nie darował, jak i żadnej.. rozumiem wymianę na nowy sprzęt, ale inny.. chyba bym sie nie zgodził, żądał zwrotu. dysk ma pojemnośc taka jaka miec powinien ale, że nie spisałem serial numberow to nie wiem czy to moj dysk czy nowy czy jakis staroc - najwazniejsze, że śmiga jak szlyfierka @Berion kufa nie kracz to najważniejsze! ja swoja będę robił na własny koszt. czekam tylko na dostawę(gdzieś do 7-roboczych) i zabieram się. póty co śmigam na grach zapisanych droga cyfrowa. Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 30 września 2010 Opublikowano 30 września 2010 z tych co oddawalem to na kazdej pisalo na papierze odnowiona jak dawalem 80GB to przyszla z naklejona folia na gorze, ale dopatrywac sie mozna bylo po gniazdach ze to raczej 100% nowka wyjeta z pudelka nie byl, zapewne tzw refurbished, ale staraja sie to odnowic tak zeby bylo prawie jak nowe natomiast w tamtym tygodniu 120 slim wrocila (oczywiscie pisalo odnowiona), to przy portach USB porysowany plastik, zabrudzenia na obudowie (nie wiem czy fabrycznie jakies folie ma slim bo mam do czyneinai tylko z uzywkami, ale ta nic nie miala) wiec to juz typowa uzywka byla oby nie dostac w gorszym stanie wizualnym niz sie slalo co do tych zamian, dajesz na serwis 60 a oddaja 80GB to nie wiem czy tak robia, takie cos to mozliwe w sklepie na pewno bo tak wlasnei bylo jak sie pokonczyly 60GB i sie rekalmowalo w sklepach to dawali to co bylo na polce czyli 40-80GB... na razie to co slalem dostalem ten sam model z powrotem.... Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 1 października 2010 Opublikowano 1 października 2010 Berion oficjalnie Cie nie nawidzę Problemów z konsola ciąg dalszy! Otóż po naściaganiu ogromnej ilości danych, zainstalowaniu gierek z płyt, ściągnięciu patchy, updateów i ogólnie totalnej orgii zerojedynkowej okazało się, że? Wszystko jest ok Ale do czasu! W środę wyszła sobie Lara to postanowiłem ja ściagnąć jak również DeathSpanka 2 i Shanka. Gry śię pościągały, odpalam install i... nic! Czekam, czekam, czekam aż po jakims roku świetlnym pojawił się pasek postępu a po jakimś milenium wskoczył jeden procent. Gdy mineła nieskończoność i gra się zainstalowała po odpaleniu szpila okazało sie, że gra chodzi ale w tempie iście slideshow'owym- przycinka jak na tartaku i ogólna masakracja, jak to mówi Szpakowski w Fifie. Oczywiście w tym momencie mój poziom wqurwu przebił level 99 a serwis pram został wyzwany od wszytskiego co tylko można. Zaskakujące jest to, że wszystkie gry na dysku chodzą bez zarzutu (przynajmniej wiekszość bo wszystkich mam dość już sprawdzać gdyż od 2 tygodni nie robie nic tylko ściągam i sprawdzam 'czy działa') co dotyczy też gier odpalanych z BD. Ogólnie to twierdze teraz, że konsola ma jakąś bombe czasową albo ogranicznik na ilość ściąganych danych Wszystko co teraz ściagam z psn instaluje się w nieskonczoność i działa niewłaściwie. CO ROBIĆ?! Do końca okresu gwarancyjnego został mi miesiąc i 4 dni. Pragnę wreszcie bezstresowo pograć i wnerwia mnie to, że niedługo wyjdzie tyle za(pipi)ongo szpili a mi konsola moża pokazac dziurke od USB w każdym momencie i tyle se pogram. Jak mam gadać z serwisem? Kiedy przysługuje mi prawo do nowej konsoli? Co mam im mówić? Co jeśli się okaże, że u nich konsola będzie działać tip-top bo cFaniaki zrobią format, naściagają 2 demka i orzekna, że wsio charaszo? No i najważniejsze- czy oni mogą mi ja tak odsyłac 'odnowioną' aż do konća gwarancji a potem wypną się na mnie gdy gwara sie skonczy? Najchętniej kupiłbym sobie nowe PS3 z GranTurismo 5 w pudle ale do qurvy nędzy nie po to płace 1500 zł za konsole, żeby mi działała przez 10 miesięcy! Nie? Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 1 października 2010 Opublikowano 1 października 2010 (edytowane) w seriwsie zadnego prawa nie masz, serwis ma swoje ustalenia na ktore przystajesz badz nie, jak nie to idz tam gdzie kupowales, to dopiero u sprzedawcy masz jakiekolwiek prawa ale nawet w sklepie nie masz zadnego prawa do wymiany na nowego (co juz po wielkich bojach zostalo ustalone ), zrobia to co uznaja dla nich najrozsądniejsze... jak gwara sie konczy to oczywiste ze sie wypinaja, a raczej nie wypinaja, tylko placisz za serwis pogwarancyjny... Edytowane 1 października 2010 przez Juchy Cytuj
Berion 207 Opublikowano 1 października 2010 Opublikowano 1 października 2010 Berion oficjalnie Cie nie nawidzę Spróbuję żyć z tym brzemieniem. ;] Zaskakujące jest to, że wszystkie gry na dysku chodzą bez zarzutu (przynajmniej wiekszość bo wszystkich mam dość już sprawdzać gdyż od 2 tygodni nie robie nic tylko ściągam i sprawdzam 'czy działa') co dotyczy też gier odpalanych z BD. (...) Wszystko co teraz ściagam z psn instaluje się w nieskonczoność i działa niewłaściwie. CO ROBIĆ?! Podłącz dysk do PC i sprawdź SMART, szczególnie parametry relocation sector count. ;'] No chyba, że gry na BD też się wieszają, pokazują się artefakty graficzne itd. to wtedy możesz sobie odpuścić. Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 1 października 2010 Opublikowano 1 października 2010 (edytowane) @ Juchy po kontakcie z serwisem PRAM zostałem poinformowany, że po 3 naprawie, która nic nie da, serwis kontaktuje się z uber znawcami z SONY (z kim? co? jak? nie wiem a kobita w serwisie średnio chciała to tłumaczyć), mówi im, że jest jakiś problem ze sprzętem i pyta co robić. Sony niby kmini wtedy co z taką konsolą robić i czy wydać zastępczą nówkę czy kase czy whatever. Jeśli zgadzają się na wydanie konsoli to do mnie przychodzi jakiś świstek z którym mogę udać się do salonu Sony i odebrać konsole. Zabawne jest to, że pani serwisantka natychmiast napomniała, że 'czasem ale bardzo rzadko zdarza się, że salony nie wydają konsoli bo' (uwaga bomba tekst) 'oni mają jakieś kruczki prawne i tak jest'. WOW! Zacząłem świrować z kobitą, że mam 5iątke dzieci które piszczą, że im gry nie chodzą, że święta idą i grzać, tzn. grać trzea i w ogóle. Słodka Pani z PRAMU wezwała uber mistrza, który mi moją PS3 robił i dowiedziała się, że 'on jeszcze czegoś takiego nie widział' i 'nie mógł tego sprawdzić skoro to się ujawnia dopiero po ściągnięciu iluś tam danych'. Mógł nie mógł? Nie wnikam! Konsole posłałem i będę słał aż będzie działać jak powinna. Po każdej ich naprawie mam 3 miesiące gwarancji. Szykuje się konkretna zabawa w kotka i myszke. Sformatować dyski to i ja umiem a pewnie jakbym poszukał to i bym nauczył się frimeware downować Niech szukają i kminią a jak im się nie chce / nie opłaca to dawać mi nówkie z GT5 (emotków dużo ale w głębi płacze, szlocham i się załamuje bo już od paru dni trofek nie achiewuje) btw- Juchy mam tech pytanie- jak długo może non-stop grać ps3 i jak taki maraton mógłby odbic się na jej funkcjonalności? (może moja ps3 dostała jobla bo ściągała pliki dobre 20 pare godzin?') @Berion 'poleciłem' im żeby przeskanowali dysk ale na Boga! chyba powinni to zrobić już za 1szym razem? Gry na BD śmigają ślicznie i nie ma z nimi problemów (prócz tego, że po tym jak usterka ujawniła się ponownie, wszystkie instalki płytek trwają wieki) Edytowane 1 października 2010 przez Kalinho_PL Cytuj
Berion 207 Opublikowano 2 października 2010 Opublikowano 2 października 2010 (edytowane) Dlaczego sam tego nie zrobiłeś? Nie chodzi o "skanowanie" (czego/czym ;]) tylko o sprawdzenie SMART. 5min. roboty, a tak znów musisz czekać i się martwić. Podłączasz dysk do np. PC i jakimś programem (np. Acronis Disk Monitor, HD Tune, Everest itd.) sprawdzasz parametry SMART. Nie trzeba się na tym znać, ani nic z dyskiem robić. Nie jest zablokowany ATA password więc każdy komputer go Ci wykryje. Po za tym z tego co piszesz to są to albo idioci, albo wygadują takie bzdury ponieważ mają coś na sumieniu. ;] Jeśli mi kiedyś nie daj jasny Bóg coś padnie w konsoli i wysyłać będę konsolę do serwisu, chyba nagram tą rozmowę. :> Edytowane 2 października 2010 przez Berion Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 2 października 2010 Opublikowano 2 października 2010 (edytowane) a czy nie jest tak, że po podpięciu dysku z ps3 do pc konsola będzie chciała go sformatować zanim przyjmie go z powrotem? (btw- im a total pc noob , nigdy nic na kompie nie robiłem więc przeraża mnie nawet podpięcie hdd pod mojego pieca) Edytowane 2 października 2010 przez Kalinho_PL Cytuj
Berion 207 Opublikowano 2 października 2010 Opublikowano 2 października 2010 Nie jest tak... Nikt Ci nie każe go formatować itd. na tablicę i system plików który obsługuje np. Windows. Podpinasz dysk po to aby sprawdzić SMART. Czym sprawdzić napisałem powyżej. Do tego nie potrzeba informatyka, tak samo jak do podpięcia dysku SATA. ;] Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 8 października 2010 Opublikowano 8 października 2010 ZYEBANA KONSOLA I SERWIS PRAM c.d. konsola wróciła z drugiej naprawy. w opisie naprawy napisali, że... przywrócili system plików a jakby problem się powtarzał to robić to ponownie. ręce bladź opadają. taką naprawę to nawet taki 'spec' jak ja mogę se trzasnąć. dzwonie do baranów, mówię, że nadal wszystko nie działa, nic się nie instaluje, qrva... chodzi nawet gorzej jak chodziła, Młody przestraszony głos w słuchawce mówi mi, że mam słać po raz trzeci... TRZECI qva i tym razem wymieni mi dysk (btw- na nowy dysk muszą dać mi gware?). Co ja o tym myślę? Myślę, że młody spec bał się chyba zainwestować w mój sprzęt i czekał na 3 odesłanie tylko po to by móc się nim podeprzeć w przypadku wymiany części, którą bał się albo nie chciał zrobić za pierwszym razem. Mogę się mylyć, pewnie nawet się myle ale wali mnie to wszystko bo to jakaś kpina jest. Od 3 tygodni nie gram i czuje się jak ćpun na odwyku. Oby do szczęśliwego końca. Wysyłam w poniedziałek... Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 26 października 2010 Opublikowano 26 października 2010 gwarancje masz na calosc nie na poszczegolne elementy a dyski nie daja nowych w sensie fabrycznie nowych ze sklepu tylko takie jakie maja na serwisie, z tego co widze co przysylaja w konsolach z serwisu to mozna je nazwac refurbished .... a pewnie jakbym poszukał to i bym nauczył się frimeware downować ... no to jestes w bledzie, na pewno to tego nie zrobisz Cytuj
kim 1 Opublikowano 8 listopada 2010 Opublikowano 8 listopada 2010 Hej mial ktos jakis styk z media markt? Tzn czy oni realizuja gwarancje przedawcy przez kolejne 12 miesiecy po uplywie gwarancji producenta? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.