DarealRadexHEJOO 2 184 Opublikowano 28 września 2013 Opublikowano 28 września 2013 on już tak ma Cytuj
hay 17 Opublikowano 28 września 2013 Opublikowano 28 września 2013 http://tommyrefenes.tumblr.com/post/62476523677/my-time-with-the-steam-controller Ciekawe jak to się sprawuje w fpsach/rtsach, skoro o gry wymagające precyzji możemy być raczej spokojni. Cytuj
django 549 Opublikowano 28 września 2013 Opublikowano 28 września 2013 Bez przesady. Dajcie to w łapy jakiegoś speca od bijatyk albo japonskich gier akcji to wtedy moze odetchne z ulga. Cytuj
canuks 63 Opublikowano 29 września 2013 Opublikowano 29 września 2013 jak zemulować pada aby zrobić zadanie do odznaki ? Próbowałem http://www.reddit.com/r/Steam/comments/1n4cx2/psa_how_to_get_the_play_with_the_controller_in/ ale coś nie bangla ..... Cytuj
ogqozo 6 544 Opublikowano 30 września 2013 Opublikowano 30 września 2013 A tak serio, po przeczytaniu opinii tych, którzy grali, pad zaczyna mi się podobać. Czy nie to wyobrażało sobie wielu graczy przez wiele lat - pad z możliwością dostosowania sobie ustawienia przycisków przez developera? Tak naprawdę trudno mi powiedzieć bez zagrania, ale podobno jest wygodny, a jeśli nie jest - cóż, mogą go poprawić, za to nowy pomysł zawsze w cenie. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 30 września 2013 Opublikowano 30 września 2013 W jakiejś grze co dzisiaj dodali karty dropnęła mi folia, jako drugiej osobie w ogóle. Cytuj
DarealRadexHEJOO 2 184 Opublikowano 1 października 2013 Opublikowano 1 października 2013 http://www.dorkly.com/article/54448/a-message-from-gabe-newell Tak jak Gabe powiedział. A teraz grać w Dudu 2! Cytuj
Accoun 252 Opublikowano 4 października 2013 Opublikowano 4 października 2013 Ikaruga na Greenlight: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=183195387 1 Cytuj
Suavek 4 658 Opublikowano 4 października 2013 Opublikowano 4 października 2013 Ikaruga na Greenlight: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=183195387 Fakt, że klasyki tego pokroju w ogóle muszą przechodzić wpierw przez Greenlight jest naprawdę smutny. Podobnie było z Deadly Premonition i wieloma innymi popularnymi pozycjami. Nie wiem co Valve sobie myśli. Tak czy inaczej na Ikarugę głosuję - będę ssał niesamowicie, bo to jest gra dla azjatów, ale zabawa i tak będzie przednia. ;> Cytuj
Accoun 252 Opublikowano 4 października 2013 Opublikowano 4 października 2013 (edytowane) No muszą. Ale też jakby coś wrzucili na Steama przed powstaniem Greenlighta, to chyba nie musieliby przez to przechodzić, bo chyba tylko od tego zależy. Inna sprawa to fakt, że dla takiego popularnego klasyka to tylko formalność - a do tego generuje trochę publicity za darmo i jest platformą do ogłoszeń/komunikacji z zainteresowanymi. Edytowane 4 października 2013 przez Accoun Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 4 października 2013 Opublikowano 4 października 2013 (edytowane) Valve ujawniło specyfikacje 300. "steamboxów", które zostaną wysłane do wybranych użytkowników: The 300 prototype units will ship with the following components:GPU: some units with NVidia Titan, some GTX780, some GTX760, and some GTX660CPU: some boxes with Intel : i7-4770, some i5-4570, and some i3RAM: 16GB DDR3-1600 (CPU), 3GB DDR5 (GPU)Storage: 1TB/8GB Hybrid SSHDPower Supply: Internal 450w 80Plus GoldDimensions: approx. 12 x 12.4 x 2.9 in high Hello from the Steam hardware bunker.Thanks for joining the Steam Universe community group. As we get closer to shipping the prototype Steam Machines and controllers we talked about last week, we're going to be posting info here about what we're up to, and give you some insight into the work we’ve done to get to this point.As we talked about last week, the Steam Machines available for sale next year will be made by a variety of companies. Some of those companies will be capable of meeting the demands of lots of Steam users very quickly, some will be more specialized and lower volume. The hardware specs of each of those machines will differ, in many cases substantially, from our prototype.Valve didn't set out to create our own prototype hardware just for the sake of going it alone - we wanted to accomplish some specific design goals that in the past others weren't yet tackling. One of them was to combine high-end power with a living-room-friendly form factor. Another was to help us test living-room scenarios on a box that's as open as possible.So for our own first prototype Steam Machine ( the one we're shipping to 300 Steam users ), we've chosen to build something special. The prototype machine is a high-end, high-performance box, built out of off-the-shelf PC parts. It is also fully upgradable, allowing any user to swap out the GPU, hard drive, CPU, even the motherboard if you really want to. Apart from the custom enclosure, anyone can go and build exactly the same machine by shopping for components and assembling it themselves. And we expect that at least a few people will do just that. (We'll also share the source CAD files for our enclosure, in case people want to replicate it as well.)And to be clear, this design is not meant to serve the needs of all of the tens of millions of Steam users. It may, however, be the kind of machine that a significant percentage of Steam users would actually want to purchase - those who want plenty of performance in a high-end living room package. Many others would opt for machines that have been more carefully designed to cost less, or to be tiny, or super quiet, and there will be Steam Machines that fit those descriptions.Here are the specifications for Valve's 300 prototypes.The 300 prototype units will ship with the following components:GPU: some units with NVidia Titan, some GTX780, some GTX760, and some GTX660CPU: some boxes with Intel : i7-4770, some i5-4570, and some i3RAM: 16GB DDR3-1600 (CPU), 3GB DDR5 (GPU)Storage: 1TB/8GB Hybrid SSHDPower Supply: Internal 450w 80Plus GoldDimensions: approx. 12 x 12.4 x 2.9 in highAs a hardware platform, the Steam ecosystem will change over time, so any upgrades will be at each user's discretion. In the future we'll talk about how Steam will help customers understand the differences between machines, hardware strengths and weaknesses, and upgrade decisions.We aren't quite ready to post a picture of our prototype - just because they're not finished enough. Before they ship we'll let you know what the prototype looks like. And we expect people to redesign the machine, too. Both from a technical perspective, deciding on different components, and from an industrial design perspective, changing the enclosure in interesting ways.So high-powered SteamOS living room machines are nice, and fun to play with, and will make many Steam customers happy. But there are a lot of other Steam customers who already have perfectly great gaming hardware at home in the form of a powerful PC. The prototype we're talking about here is not meant to replace that. Many of those users would like to have a way to bridge the gap into the living room without giving up their existing hardware and without spending lots of money. We think that's a great goal, and we're working on ways to use our in-home streaming technology to accomplish it - we'll talk more about that in the future.Stay tuned for some closer looks at the Steam Controller. http://steamcommunity.com/groups/steamuniverse#announcements Ciekawe jak będzie z ceną tego najsilniejszego potworka (Titan/i7/16GB) Edytowane 4 października 2013 przez MBeniek Cytuj
Paliodor 1 761 Opublikowano 4 października 2013 Opublikowano 4 października 2013 (edytowane) Ikaruga na Greenlight: http://steamcommunit...s/?id=183195387 Też zagłosuję bo japońskich gierek na Steamie nigdy dość. Mogłoby się coś ruszyć z tym The Legend of Heroes: Trails in the Sky Second Chapter[ bo ponoć ma wyjść na Pc tylko coś o tym ucichło. Edytowane 4 października 2013 przez Paliodor Cytuj
Gość Opublikowano 4 października 2013 Opublikowano 4 października 2013 (edytowane) U mnie jeszcze nie było kuriera, jutro jadę do Zakopca i może tak być, że jak on przyjedzie, to mnie nie będzie Edytowane 4 października 2013 przez Gość Cytuj
SzewczykDratewka 202 Opublikowano 4 października 2013 Opublikowano 4 października 2013 450W na tytana i i7 ? Odwaznie Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 4 października 2013 Opublikowano 4 października 2013 Hehe, ładny sprzęcik mi Gabe chce wysłać . Cytuj
Gość Opublikowano 4 października 2013 Opublikowano 4 października 2013 Pytanie. Chcę zrobić giveaway'a. W jaki sposób dostarczam klucz zwycięzcy? Mailem czy przez steam'a? Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 4 października 2013 Opublikowano 4 października 2013 Jak chcesz. Cytuj
django 549 Opublikowano 4 października 2013 Opublikowano 4 października 2013 Ikaruga na Greenlight: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=183195387 Fakt, że klasyki tego pokroju w ogóle muszą przechodzić wpierw przez Greenlight jest naprawdę smutny. Podobnie było z Deadly Premonition i wieloma innymi popularnymi pozycjami. Nie wiem co Valve sobie myśli. Tak czy inaczej na Ikarugę głosuję - będę ssał niesamowicie, bo to jest gra dla azjatów, ale zabawa i tak będzie przednia. ;> Teraz kazdy kto nie wydal gry na Steamie musi przejsc przez Greenlight. Nie widze w tym nic smutnego, ot demokracja. Ikaruga i tak wyladuje na Steamie a do tego maja praktycznie darmowa reklame przed wydaniem. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 4 października 2013 Opublikowano 4 października 2013 Dzisiaj ni stąd ni zowąd dostałem dwie zniżki na gry. O_o Cytuj
Suavek 4 658 Opublikowano 4 października 2013 Opublikowano 4 października 2013 Teraz kazdy kto nie wydal gry na Steamie musi przejsc przez Greenlight. Nie widze w tym nic smutnego, ot demokracja. Ikaruga i tak wyladuje na Steamie a do tego maja praktycznie darmowa reklame przed wydaniem.Każdy? A nie miała to być forma zaoferowania twórcom niezależnym sposobu na zaistnienie i bycie zauważonym jeśli studio nie posiada wydawcy? Tymczasem teraz widzę, że nawet znani wydawcy muszą ubiegać się wpierw o głosy na Greenlighcie, choćby miała to być tylko formalność. Także przecież sporo było kontrowersji wokół Greenlight a propos bodajże gier Adult Swim i wydania Paranoutical Activity, gdzie to Steam nie pozwolił AS na wydanie PI i odesłał twórców z powrotem na Greenlighta, "co by indie devy nie szukali nagle wydawców, żeby obejść ten proces"... No i mimo wszystko, jeśli producenci i wydawcy mający za sobą pokaźny dorobek muszą mimo wszystko przechodzić przez sztucznego Greenlighta, to w moich oczach jest to smutne, gdyż faworyzuje się jednych, a innym każe czekać. I z tą reklamą też bym się nie spieszył, gdyż sam Greenlight jest reklamą taką co żadną, a większy szum robią wokół pojedynczych gierek zewnętrzne witryny czy fora, podczas gdy jakieś małe tytuły zazwyczaj toną w morzu średniaków, których nikomu nie chce się przeglądać. Cytuj
django 549 Opublikowano 4 października 2013 Opublikowano 4 października 2013 Ale Ikaruga nie jest wydawana przez jakiegokolwiek wydawce ktory ma cokolwiek na Steamie tylko bezposrednio przez team. Wiec musi przejsc przez Greenlight. W przypadku PA ktos niezle dal dupy, ale co to ma wspolnego z Ikarugą to nie wiem. Greenlight jest o tyle dobrą reklamą bo jest darmowy i polega na społeczności. Ludzie wklejaja te linki, prosza znajomych, postują na blogach czy innych ścianach. Jeżeli dla klienta zależy na produkcie na tyle żeby tak aktywnie uczestniczyć w procesie jego wydawania to według mnie jest to spory sukces. Treasure nigdy wcześniej nie wydało nic na Steamie wiec musi przejśc przez Greenlight. Nie rozumiem czego tutaj żałować. "Pokaźny dorobek"? Ale kto to ma oceniać? Tych 10 (powiedzmy) osób które Valve ma do ogarniania wprowadzania nowych gier? Przecież na to każdy developer narzekał przy poprzednim systemie gdzie developer wypełniał formularzyk i czekał! Jak się doczekał to fajnie, ale w większości panowała cisza w eterze i kompletne limbo. Greenlight nie jest idealny i nikt tak nie twierdzi, ale na pewno jest krokiem w przód od tego co było, a patrząc jakie plany ma Valve to będzie coraz lepiej. Tylko trzeba zegarki przestawić na Valve time. Cytuj
Gość Opublikowano 5 października 2013 Opublikowano 5 października 2013 Dzisiaj ni stąd ni zowąd dostałem dwie zniżki na gry. O_o Volgar the Viking i Foul Play? Cytuj
Suavek 4 658 Opublikowano 5 października 2013 Opublikowano 5 października 2013 Nie mówię teraz o ikarudze, tylko ogólnie o samym procesie i jego wybiórczości, a raczej wspomnianym fakcie, że studio, którego wcześniej na Steamie nie było musi przez niego przechodzić. Wychodzi po prostu na to, że nawet gry, które cieszą się powszechnie pozytywną opinią, nierzadko pokaźnym fanbase oraz wysokimi wynikami sprzedaży na innych platformach też muszą się zgłaszać na Greenlighcie. Z drugiej strony absolutne crapy, które znalazły sobie wydawcę, albo też miały wcześniej styczność ze Steamem publikują swoje gry jak gdyby nigdy nic. Może i na tym ten cały system polega, ale w moich oczach nie wygląda on wcale tak sprawiedliwie, szczególnie mając na uwadze, że ilość głosów mimo wszystko nijak się ma do akceptacji przez Valve, co też już miało doskonałe na to przykłady. Nie taki Valve święty w swych procederach, i właśnie to mnie wkurza. Tylko trzeba zegarki przestawić na Valve time.Takie rzeczy to chyba fanboy'e Appla gadają. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.