Skocz do zawartości

Steam


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

cad-20130930-3a879.gif

 

 

 

 

A tak serio, po przeczytaniu opinii tych, którzy grali, pad zaczyna mi się podobać. Czy nie to wyobrażało sobie wielu graczy przez wiele lat - pad z możliwością dostosowania sobie ustawienia przycisków przez developera? Tak naprawdę trudno mi powiedzieć bez zagrania, ale podobno jest wygodny, a jeśli nie jest - cóż, mogą go poprawić, za to nowy pomysł zawsze w cenie.

Opublikowano

W jakiejś grze co dzisiaj dodali karty dropnęła mi folia, jako drugiej osobie w ogóle. :D

Opublikowano
Fakt, że klasyki tego pokroju w ogóle muszą przechodzić wpierw przez Greenlight jest naprawdę smutny. Podobnie było z Deadly Premonition i wieloma innymi popularnymi pozycjami. Nie wiem co Valve sobie myśli. Tak czy inaczej na Ikarugę głosuję - będę ssał niesamowicie, bo to jest gra dla azjatów, ale zabawa i tak będzie przednia. ;>
Opublikowano (edytowane)

No muszą. Ale też jakby coś wrzucili na Steama przed powstaniem Greenlighta, to chyba nie musieliby przez to przechodzić, bo chyba tylko od tego zależy.

Inna sprawa to fakt, że dla takiego popularnego klasyka to tylko formalność - a do tego generuje trochę publicity za darmo i jest platformą do ogłoszeń/komunikacji z zainteresowanymi.

Edytowane przez Accoun
Opublikowano (edytowane)

Valve ujawniło specyfikacje 300. "steamboxów", które zostaną wysłane do wybranych użytkowników:

The 300 prototype units will ship with the following components:
GPU: some units with NVidia Titan, some GTX780, some GTX760, and some GTX660
CPU: some boxes with Intel : i7-4770, some i5-4570, and some i3
RAM: 16GB DDR3-1600 (CPU), 3GB DDR5 (GPU)
Storage: 1TB/8GB Hybrid SSHD
Power Supply: Internal 450w 80Plus Gold
Dimensions: approx. 12 x 12.4 x 2.9 in high

 

 

 

Hello from the Steam hardware bunker.

Thanks for joining the Steam Universe community group. As we get closer to shipping the prototype Steam Machines and controllers we talked about last week, we're going to be posting info here about what we're up to, and give you some insight into the work we’ve done to get to this point.

As we talked about last week, the Steam Machines available for sale next year will be made by a variety of companies. Some of those companies will be capable of meeting the demands of lots of Steam users very quickly, some will be more specialized and lower volume. The hardware specs of each of those machines will differ, in many cases substantially, from our prototype.

Valve didn't set out to create our own prototype hardware just for the sake of going it alone - we wanted to accomplish some specific design goals that in the past others weren't yet tackling. One of them was to combine high-end power with a living-room-friendly form factor. Another was to help us test living-room scenarios on a box that's as open as possible.

So for our own first prototype Steam Machine ( the one we're shipping to 300 Steam users ), we've chosen to build something special. The prototype machine is a high-end, high-performance box, built out of off-the-shelf PC parts. It is also fully upgradable, allowing any user to swap out the GPU, hard drive, CPU, even the motherboard if you really want to. Apart from the custom enclosure, anyone can go and build exactly the same machine by shopping for components and assembling it themselves. And we expect that at least a few people will do just that. (We'll also share the source CAD files for our enclosure, in case people want to replicate it as well.)

And to be clear, this design is not meant to serve the needs of all of the tens of millions of Steam users. It may, however, be the kind of machine that a significant percentage of Steam users would actually want to purchase - those who want plenty of performance in a high-end living room package. Many others would opt for machines that have been more carefully designed to cost less, or to be tiny, or super quiet, and there will be Steam Machines that fit those descriptions.

Here are the specifications for Valve's 300 prototypes.

The 300 prototype units will ship with the following components:
GPU: some units with NVidia Titan, some GTX780, some GTX760, and some GTX660
CPU: some boxes with Intel : i7-4770, some i5-4570, and some i3
RAM: 16GB DDR3-1600 (CPU), 3GB DDR5 (GPU)
Storage: 1TB/8GB Hybrid SSHD
Power Supply: Internal 450w 80Plus Gold
Dimensions: approx. 12 x 12.4 x 2.9 in high

As a hardware platform, the Steam ecosystem will change over time, so any upgrades will be at each user's discretion. In the future we'll talk about how Steam will help customers understand the differences between machines, hardware strengths and weaknesses, and upgrade decisions.

We aren't quite ready to post a picture of our prototype - just because they're not finished enough. Before they ship we'll let you know what the prototype looks like. And we expect people to redesign the machine, too. Both from a technical perspective, deciding on different components, and from an industrial design perspective, changing the enclosure in interesting ways.

So high-powered SteamOS living room machines are nice, and fun to play with, and will make many Steam customers happy. But there are a lot of other Steam customers who already have perfectly great gaming hardware at home in the form of a powerful PC. The prototype we're talking about here is not meant to replace that. Many of those users would like to have a way to bridge the gap into the living room without giving up their existing hardware and without spending lots of money. We think that's a great goal, and we're working on ways to use our in-home streaming technology to accomplish it - we'll talk more about that in the future.

Stay tuned for some closer looks at the Steam Controller.

 

 

http://steamcommunity.com/groups/steamuniverse#announcements

 

Ciekawe jak będzie z ceną tego najsilniejszego potworka (Titan/i7/16GB) ;)

Edytowane przez MBeniek
Opublikowano (edytowane)

 

Ikaruga na Greenlight:

 

http://steamcommunit...s/?id=183195387

Też zagłosuję bo japońskich gierek na Steamie nigdy dość. Mogłoby się coś ruszyć z tym The Legend of Heroes: Trails in the Sky Second Chapter[ bo ponoć ma wyjść na Pc tylko coś o tym ucichło.

Edytowane przez Paliodor
Opublikowano (edytowane)

U mnie jeszcze nie było kuriera, jutro jadę do Zakopca i może tak być, że jak on przyjedzie, to mnie nie będzie :/

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Pytanie. Chcę zrobić giveaway'a. W jaki sposób dostarczam klucz zwycięzcy? Mailem czy przez steam'a?

Opublikowano

 

Fakt, że klasyki tego pokroju w ogóle muszą przechodzić wpierw przez Greenlight jest naprawdę smutny. Podobnie było z Deadly Premonition i wieloma innymi popularnymi pozycjami. Nie wiem co Valve sobie myśli. Tak czy inaczej na Ikarugę głosuję - będę ssał niesamowicie, bo to jest gra dla azjatów, ale zabawa i tak będzie przednia. ;>

 

 

Teraz kazdy kto nie wydal gry na Steamie musi przejsc przez Greenlight. Nie widze w tym nic smutnego, ot demokracja. Ikaruga i tak wyladuje na Steamie a do tego maja praktycznie darmowa reklame przed wydaniem.

Opublikowano

Teraz kazdy kto nie wydal gry na Steamie musi przejsc przez Greenlight. Nie widze w tym nic smutnego, ot demokracja. Ikaruga i tak wyladuje na Steamie a do tego maja praktycznie darmowa reklame przed wydaniem.

Każdy? A nie miała to być forma zaoferowania twórcom niezależnym sposobu na zaistnienie i bycie zauważonym jeśli studio nie posiada wydawcy? Tymczasem teraz widzę, że nawet znani wydawcy muszą ubiegać się wpierw o głosy na Greenlighcie, choćby miała to być tylko formalność. Także przecież sporo było kontrowersji wokół Greenlight a propos bodajże gier Adult Swim i wydania Paranoutical Activity, gdzie to Steam nie pozwolił AS na wydanie PI i odesłał twórców z powrotem na Greenlighta, "co by indie devy nie szukali nagle wydawców, żeby obejść ten proces"...

 

No i mimo wszystko, jeśli producenci i wydawcy mający za sobą pokaźny dorobek muszą mimo wszystko przechodzić przez sztucznego Greenlighta, to w moich oczach jest to smutne, gdyż faworyzuje się jednych, a innym każe czekać. I z tą reklamą też bym się nie spieszył, gdyż sam Greenlight jest reklamą taką co żadną, a większy szum robią wokół pojedynczych gierek zewnętrzne witryny czy fora, podczas gdy jakieś małe tytuły zazwyczaj toną w morzu średniaków, których nikomu nie chce się przeglądać.

Opublikowano

Ale Ikaruga nie jest wydawana przez jakiegokolwiek wydawce ktory ma cokolwiek na Steamie tylko bezposrednio przez team. Wiec musi przejsc przez Greenlight.

 

W przypadku PA ktos niezle dal dupy, ale co to ma wspolnego z Ikarugą to nie wiem.

 

Greenlight jest o tyle dobrą reklamą bo jest darmowy i polega na społeczności. Ludzie wklejaja te linki, prosza znajomych, postują na blogach czy innych ścianach. Jeżeli dla klienta zależy na produkcie na tyle żeby tak aktywnie uczestniczyć w procesie jego wydawania to według mnie jest to spory sukces.

 

Treasure nigdy wcześniej nie wydało nic na Steamie wiec musi przejśc przez Greenlight. Nie rozumiem czego tutaj żałować. "Pokaźny dorobek"? Ale kto to ma oceniać? Tych 10 (powiedzmy) osób które Valve ma do ogarniania wprowadzania nowych gier? Przecież na to każdy developer narzekał przy poprzednim systemie gdzie developer wypełniał formularzyk i czekał! Jak się doczekał to fajnie, ale w większości panowała cisza w eterze i kompletne limbo. Greenlight nie jest idealny i nikt tak nie twierdzi, ale na pewno jest krokiem w przód od tego co było, a patrząc jakie plany ma Valve to będzie coraz lepiej. Tylko trzeba zegarki przestawić na Valve time.

Opublikowano

Dzisiaj ni stąd ni zowąd dostałem dwie zniżki na gry. O_o

Volgar the Viking i Foul Play?

Opublikowano

Nie mówię teraz o ikarudze, tylko ogólnie o samym procesie i jego wybiórczości, a raczej wspomnianym fakcie, że studio, którego wcześniej na Steamie nie było musi przez niego przechodzić. Wychodzi po prostu na to, że nawet gry, które cieszą się powszechnie pozytywną opinią, nierzadko pokaźnym fanbase oraz wysokimi wynikami sprzedaży na innych platformach też muszą się zgłaszać na Greenlighcie. Z drugiej strony absolutne crapy, które znalazły sobie wydawcę, albo też miały wcześniej styczność ze Steamem publikują swoje gry jak gdyby nigdy nic. Może i na tym ten cały system polega, ale w moich oczach nie wygląda on wcale tak sprawiedliwie, szczególnie mając na uwadze, że ilość głosów mimo wszystko nijak się ma do akceptacji przez Valve, co też już miało doskonałe na to przykłady. Nie taki Valve święty w swych procederach, i właśnie to mnie wkurza.

 

Tylko trzeba zegarki przestawić na Valve time.

Takie rzeczy to chyba fanboy'e Appla gadają.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...