Skocz do zawartości

Steam


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Yup, admin pewnego teamspeaka, którego używałem przez dłuższy czas ma wbite kilka tysięcy aczików(mnóstwo kompletnych gier gdzie wszystkie osiągnięcia mają jedną godzinę), oczywiście go z ekipą zgłosiliśmy i nic. Gaben ma to gdzieś, byleby pinionżki się zgadzały. :reggie: 

Odnośnik do komentarza

wiesz, to ze teraz przymykaja oko nie oznacza, ze nie wezma sie za to za rok, dwa - jak dla mnie szkoda profilu.

Właśnie też mam takie zdanie z tym, że... już  od wielu lat na forach Steam krąży masa pomysłów jak ulepszyć system achievementów na Steamie i nic się nie zmieniło do tej pory. Widocznie Gabe stwierdził, że (pipi) graczy.

Był pomysł, żeby dać twórcom możliwość nagradzania za osiągnięcie określonego % achievementów tłami lub przedmiotami z gier, było by mega. Nie będzie żadnej zmiany dopóki odkrywanie osiągnięć nie będzie działać poprzez serwer, w tej chwili wszystko jest client-side dlatego można sobie "oszukiwać" programem.

Edytowane przez UberAdi
Odnośnik do komentarza

No niestety, też powtarzam, że akurat jeśli chodzi o achievy to Steam daje dupy i ich wbijanie nie jest tak fajne jak na konsolkach a szkoda, bo bardzo to lubię. Żadnego scentralizowanego systemu punktacji żeby rywalizować ze znajomymi i samym sobą już od tylu lat. Rozumiem, że obecnych produkcji nie zmienisz, ale zrobić jakąś datę od której każda nowa gra ma się dostosować i już. Zrobiliby to lata temu i dzisiaj byłoby super, ale lepiej męczyć karty, skiny do noży w CS-ie i k,urwa płatne mody do Skyrima.

Odnośnik do komentarza

A uzywasz komorki do wystawiania przedmiotow/wymiany? Bo jak nie, to karta bedzie troche isc a w tym czasie wyprzedaz sie skonczy.

Jeszcze jak, mobilny token to podstawa.

 

@selene - może spróbuj wystawić te karty po niższej cenie, np po 3 centy, 3 osoby kupią po taniości i już. Mi zawsze itemy z CSa albo karty schodziły po max. 30 sekundach :dog:

Odnośnik do komentarza

Osobiście myślałem o DoW: Soulstormie, na allegro zniknęły premierowe pudełka, a tu za 2,5 euro, oraz o wspomnianym Necrodancerze, którego to trailer oglądam już 5 raz.

 

Skończyło się na allegrowych kluczach do Bastiona i Shadow of Mordor.

 

Nie żebym i tak w nie zagrał przez najbliższe parę miesięcy.

 

Na następnych wyprzedażach pewnie wezmę te dwa, plus prawdopodobnie Rebel Galaxy i Armello, dwie większe gierki na które się mocno czaję, szkoda że bez pudełek w Polsce.

Odnośnik do komentarza

Ja postanowiłem na komputerze zrobić bibliotekę i masę starych gier z płyt zainstalowałem, w pewnych wypadkach razem ze zdjęciem płyty, bo wymaga do odpalenia. Myślę, że kiedyś specjalnie dysk kupię na zgranie wszystkiego, bo słyszy się ostatnio o disc rotach i tym podobnych, trza się zabezpieczyć, takiego Paraworlda, pierwszych gier Blizzarda to na żadnym serwisie jak Steam nie ma.

 

Na samym steamie też mam zainstalowane 30~40 gier, mniejszych i większych gigabajtowo, jak kiedyś ktoś pisał- chcę zagrać, to odpalam.

 

W efekcie na terabajtowym HDD mam wolne ~350000 giga, dość by mieć granie do czasu, aż nowe gry na laptopku nie będą odpalały.

Odnośnik do komentarza

 

In order to protect our users from spamming, phishing, and other abuse, Steam prevents some accounts from accessing certain community and social features.

 

[...]

You will need to spend at least $5.00 USD within the Steam store. Click here to view your current limited user spend.

Some examples of purchases that grant access to these features are:

  • Adding the equivalent of $5 USD or more to your Steam Wallet
  • Purchasing game(s) that are equal to $5 USD or more from the Steam store
  • Adding a Steam Wallet card that is equal to $5 USD or more to your Steam account
  • Purchasing a Steam gift that is equal to $5 USD or more from the Steam store (Receiving a Steam gift from a friend doesn't count)

Each Steam purchase total will be tracked in USD. If your Steam store's currency isn't in USD, it will be tracked and converted to USD automatically using daily exchange rates.

https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=3330-IAGK-7663&l=english

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Najwidoczniej tegoroczna 'slaba' wyprzedaz ma sens dla wlodarzy i wydawców co potrwierdzaja liczby.

 

http://www.polygon.com/2016/7/6/12107700/steam-summer-sale-2016-best-selling-games

 

 

 

Report: This year's Steam Summer Sale was even bigger than last year'sThe Winter Sale reigns supreme, however

By Allegra Frank on Jul 06, 2016 at 2:00p @LegsFrank

Limbo1.0.0.jpg
 
STAY CONNECTED. FOLLOW POLYGON NOW! 
  
×

The recently wrapped Steam Summer Sale proved to be an even bigger success than last year's, according to Steam Spy. Data culled from the second annual sales period points to this year's bargains generating more than $230 million in revenue, ahead of last year's $160 million pull.

Steam Spy founder Sergey Galyonkin hopes to publish a more in-depth breakdown of the year-over-year changes later this week, but early calculations include the number of games sold (37 million, four million more than last summer's sale) along with some of the biggest games.

The biggest of these, according to Steam Spy's own charts, is Limbo, which sold more than 1.1 million copies over the course of the sales period. What's especially interesting is that Limbo wasn't actually discounted during the Summer Sale. Instead, its success is likely due to anti(pipi)tion for its follow-up, Inside, which is now available on Windows PC after hitting Xbox One last week.

That's the only game listed to have broken a million units moved during the Summer Sale. Other big, discounted hits include BioShock 2 and Stardew Valley at 179,000 copies each and Counter-Strike: Global Offensive, one of Valve's most popular titles, albeit one currently at the center of controversy.

The full top 10 is below, including just how much each title was discounted, followed by the revenue each game generated on its own. As for how the Summer Sale compares to the previous seasonal discount period, the numbers don't beat those of January's Winter Sale. Steam Spy reported then that more than 46 million copies of games were sold over the course of the week.

 

Screen_Shot_2016-07-06_at_1.01.02_PM.0.p

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...