Square 8 710 Opublikowano 3 listopada 2010 Opublikowano 3 listopada 2010 Dino Crisis 2 SotC już powstaje to nie będę go wymieniał, no i z uśmiechem na twarzy przyjął bym remake albo kontynuacje Hogs of War To by było dobre, taki remake jak RE Rebirth. Oj działo by się Zapomniałem wspomniec o jakże świetnej i zabawnej przygodzie w Sheep, Dog & Wolf. Jak dla mnie humor rządził w tej produkcji, a i zagadki były świetne, dając dużo frajdy po ich rozwiązaniu. No i obowiązkowa pozycja o której wspomniał Bioter, czyli mogli by sie pokusić o wydanie Rollcage HD :potter: Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 3 listopada 2010 Opublikowano 3 listopada 2010 Dino Crisis 2 SotC już powstaje to nie będę go wymieniał, no i z uśmiechem na twarzy przyjął bym remake albo kontynuacje Hogs of War To by było dobre, taki remake jak RE Rebirth. Oj działo by się Zapomniałem wspomniec o jakże świetnej i zabawnej przygodzie w Sheep, Dog & Wolf. Jak dla mnie humor rządził w tej produkcji, a i zagadki były świetne, dając dużo frajdy po ich rozwiązaniu. No i obowiązkowa pozycja o której wspomniał Bioter, czyli mogli by sie pokusić o wydanie Rollcage HD :potter: A właśnie, w ogóle było wyjaśnione co się stało z Dylanem? Nie grałem w trójkę, bo to podobno straszny crap, więc nie wiem. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 4 listopada 2010 Opublikowano 4 listopada 2010 Zapomniałem wspomniec o jakże świetnej i zabawnej przygodzie w Sheep, Dog & Wolf. Jak dla mnie humor rządził w tej produkcji, a i zagadki były świetne, dając dużo frajdy po ich rozwiązaniu. Już nawet pomijając ewentualny sequel czy remake to ja bym chociażżżżżżżżżżżżżżżżżż zobaczył Sheep, Dog and Wolf jako klasyk na psstore. Wrzucają jakieś gó.wna a takie "perełki" omijają. Wiem, wiem regiony, prawa, licencje bla bla ;p Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 13 listopada 2010 Opublikowano 13 listopada 2010 Chciałbym remake Space Hulka. Swietny klimat s-f, klaustrofobii, uczucia zaszczucia w ciasnych korytarzach kosmicznego wraku, wszechogarniajacego niepokoju i tej swiadomosci, ze gdzies tam, czaja sie smiertelnie, niebezpieczni tyranidzi Eeeh ciekawe czy sie kiedys doczekam Bylo pare misji w stylu space hulka w dow2:chaos rising, ale to nie do konca jest to o co mi chodzi ( najlepszy bylby fps, jak w starym space hulk: vengeance of the blood angels) Cytuj
Renton 1 Opublikowano 14 listopada 2010 Opublikowano 14 listopada 2010 Dawać remejki Residentów 2 i 3 w konwencji RE4 i nic więcej do szczęścia mi nie potrzeba. No, w sumie jeszcze pograłbym w odświeżoną wersję pierwszego Parasite Eve. Dostosowana do dzisiejszych standardów po prostu by miażdżyła. Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 14 listopada 2010 Opublikowano 14 listopada 2010 Dawać remejki Residentów 2 i 3 w konwencji RE4 i nic więcej do szczęścia mi nie potrzeba. No, w sumie jeszcze pograłbym w odświeżoną wersję pierwszego Parasite Eve. Dostosowana do dzisiejszych standardów po prostu by miażdżyła. Lepiej już tak, jak w RE Remake z dopaloną na max oprawą w statycznych ujęciach, chociaż kamera przy strzelaniu mogłaby przeskakiwać na bark. Cytuj
Renton 1 Opublikowano 14 listopada 2010 Opublikowano 14 listopada 2010 Lepiej już tak, jak w RE Remake z dopaloną na max oprawą w statycznych ujęciach, chociaż kamera przy strzelaniu mogłaby przeskakiwać na bark. No tak, ale przy takiej zmianie kamery nie byłoby już raczej mowy o statycznych ujęciach (zakładając, że masz na myśli prerenderowane tła). Albo rybki, albo akwarium. Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 14 listopada 2010 Opublikowano 14 listopada 2010 W sumie tak, ale otoczenie mogłoby być w 3D jak w Code Veronica np. Zresztą spójrz na betę RE4, tutaj jakoś udało im się to pogodzić i takie rozwiązanie byłoby ok. Cytuj
Renton 1 Opublikowano 14 listopada 2010 Opublikowano 14 listopada 2010 W przypadku otoczenia 3D jak najbardziej. Tak rozwiązana kwestia kamery, do tego horrorowy klimacik pierwszych części serii i mamy złoty środek na idealnego residenta nowej generacji. Tak właśnie dałoby się zrobić remake 1,2,3 jak również RE6, tak właśnie powinien wyglądać już RE4. K*rwa, czemu z tego zrezygnowano... :confused: Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 14 listopada 2010 Opublikowano 14 listopada 2010 Remake jedynki nie jest już potrzebny, ten na Gacka jest idealny. Żeby tak każdy producent podchodził do odświeżania starych hitów jak zrobił to Capcom, to mielibyśmy lepsze wersje niż oryginały. Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 18 listopada 2010 Opublikowano 18 listopada 2010 W przypadku otoczenia 3D jak najbardziej. Tak rozwiązana kwestia kamery, do tego horrorowy klimacik pierwszych części serii i mamy złoty środek na idealnego residenta nowej generacji. Tak właśnie dałoby się zrobić remake 1,2,3 jak również RE6, tak właśnie powinien wyglądać już RE4. K*rwa, czemu z tego zrezygnowano... :confused: Może wydawało im się wtedy, że to były jednak za małe zmiany. Bo jednak rozgrywka wydaje się być podobna do starych RE, akcja jest stonowana, bardziej nastawiona na eksplorację. Raczej na pewno RE4 w takiej wersji nie dostałby tak wysokich not i tylu nagród, pewnie nawet tak dobrze by się nie sprzedał. Serii w tym czasie był potrzebny mocny powiew świeżości i taki finalnie był RE4, przy okazji ta gra w swoim czasie wyznaczała standardy. Inna sprawa, że po tych kilku latach (ostatni pełnoprawny RE w starym stylu, czyli 0) wyszedł dobre 7 lat temu i przydałby się chociaż taki częściowy powrót do korzeni, jak właśnie ta beta RE4. Cytuj
JoZi 14 Opublikowano 19 listopada 2010 Opublikowano 19 listopada 2010 A ja sobie zycze żeby RE zszedł z hu.jowej drogi jaką obrał e 5 częsci i wrócił do klimatu i rozwiązań 2 częsci Cytuj
Renton 1 Opublikowano 19 listopada 2010 Opublikowano 19 listopada 2010 W przypadku otoczenia 3D jak najbardziej. Tak rozwiązana kwestia kamery, do tego horrorowy klimacik pierwszych części serii i mamy złoty środek na idealnego residenta nowej generacji. Tak właśnie dałoby się zrobić remake 1,2,3 jak również RE6, tak właśnie powinien wyglądać już RE4. K*rwa, czemu z tego zrezygnowano... :confused: Może wydawało im się wtedy, że to były jednak za małe zmiany. Bo jednak rozgrywka wydaje się być podobna do starych RE, akcja jest stonowana, bardziej nastawiona na eksplorację. Raczej na pewno RE4 w takiej wersji nie dostałby tak wysokich not i tylu nagród, pewnie nawet tak dobrze by się nie sprzedał. Serii w tym czasie był potrzebny mocny powiew świeżości i taki finalnie był RE4, przy okazji ta gra w swoim czasie wyznaczała standardy. Inna sprawa, że po tych kilku latach (ostatni pełnoprawny RE w starym stylu, czyli 0) wyszedł dobre 7 lat temu i przydałby się chociaż taki częściowy powrót do korzeni, jak właśnie ta beta RE4. Niby czemu RE4 w swojej pierwotnej wersji miałby otrzymać gorsze noty i mniej nagród? Ze sprzedażą za to raczej trafiłeś w sedno, wszak nie od dziś wiadomo, że akcja sprzedaje się lepiej klimat. Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 19 listopada 2010 Opublikowano 19 listopada 2010 Bo ten pierwotny koncept tak naprawdę niewiele odbiegał od starych części. Pewnie znów by było, że seria się nie rozwija i powiela schematy i za to oceny w dół. Ale teraz można się tylko domyślać jakby było. Capcom podjął wtedy dobrą decyzję. Cytuj
Renton 1 Opublikowano 19 listopada 2010 Opublikowano 19 listopada 2010 (edytowane) Niewiele? W pełni trójwymiarowe środowisko w połączeniu z nową kamerą podczas prowadzenia walk, QTE, bardziej egzotyczny klimacik i lokacje, do tego dajmy na to brak zombiaków (ewentualnie wprowadzenie całej gamy nowych straszydeł), zachowany upgrade broni i motyw niańczenia Ashley (zakładając, że fabuła specjalnie by się nie różniła) i...nie sądzę, żeby ktokolwiek narzekał na powielanie schematów. IMO już ten pierwotny zamysł RE4 spokojnie by wystarczył, aby potężnie odświeżyć image serii. W finalnej wersji jednak posunięto się za daleko. Czy Capcom podjął wtedy słuszną decyzję zmieniając koncept gry? Z marketingowego punktu widzenia jak najbardziej. Edytowane 19 listopada 2010 przez Renton Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 20 listopada 2010 Opublikowano 20 listopada 2010 Niewiele? W pełni trójwymiarowe środowisko w połączeniu z nową kamerą podczas prowadzenia walk, QTE, bardziej egzotyczny klimacik i lokacje, do tego dajmy na to brak zombiaków (ewentualnie wprowadzenie całej gamy nowych straszydeł), zachowany upgrade broni i motyw niańczenia Ashley (zakładając, że fabuła specjalnie by się nie różniła) i...nie sądzę, żeby ktokolwiek narzekał na powielanie schematów. IMO już ten pierwotny zamysł RE4 spokojnie by wystarczył, aby potężnie odświeżyć image serii. W finalnej wersji jednak posunięto się za daleko. Czy Capcom podjął wtedy słuszną decyzję zmieniając koncept gry? Z marketingowego punktu widzenia jak najbardziej. Trójwymiarowe środowisko było w Code Veronica. Egzotyczny klimacik? Raczej temu bliżej było do Silent Hill. Czy byłby tuning broni, to nie wiem, ale jaki miałoby to sens przy bardziej stonowanej akcji? A czemu pisałem, że by narzekali? Wystarczy spojrzeć na takiego RE0, dodana była możliwość sterowania dwoma postaciami na zmianę, pozbyto się już wtedy skrzyni, a i tak pisali, że to dalej ten sam RE. Cytuj
Renton 1 Opublikowano 20 listopada 2010 Opublikowano 20 listopada 2010 Trójwymiarowe środowisko było w Code Veronica. Dlatego napisałem "w połączeniu z nową kamerą". Tej w CV nie było. Egzotyczny klimacik? Raczej temu bliżej było do Silent Hill. Egzotyczny w zamyśle "odmienny", "nietypowy", "niezwykły". W każdym razie takiego klimatu jaki oddawał ten filmik seria jeszcze nie widziała. A czemu pisałem, że by narzekali? Wystarczy spojrzeć na takiego RE0, dodana była możliwość sterowania dwoma postaciami na zmianę, pozbyto się już wtedy skrzyni, a i tak pisali, że to dalej ten sam RE. Choć sterowanie naraz dwoma bohaterami na pewno trochę odświeżyło gameplay, to same w sobie żadnej rewolucji stanowić nie mogło, a cała reszta typu wywalenie skrzynki, to były już tylko detale. IMO - za mało tych zmian. Z drugiej strony finalny RE4 wprowadził ich aż tyle, że można się zastanawiać czy to wciąż ta sama seria (zmień tytuł gry i postacie i z RE nie pozostaje już w zasadzie nic). "Piątka" posunęła się jeszcze dalej, co już niekoniecznie spodobało się wielu fanom serii. Dlatego napisałem wcześniej, że ten prototyp "czwórki" mógłby stanowić złoty środek, który powinien usatysfakcjonować zarówno fanów klasycznych Resów, jak i graczy narzekających na stagnację w serii. Oczywiście zawsze znaleźliby się jacyś malkontenci narzekający na schematyczność i brak zmian, ale Ci w tym przypadku raczej byliby w mniejszości. Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 8 grudnia 2010 Opublikowano 8 grudnia 2010 Nie sądziłem, że przy zdrowych zmysłach cokolwiek tu napiszę innego niż "nie chcę żadnych remake'ów", ale jednak... Chrono Trigger - dawno nie miałem tak mieszanych uczuć co do gry. Z jednej strony okropnie archaiczny i ślamazarny gameplay, a z drugiej całkiem ciekawa historia, przede wszystkim świetnie prowadzona dzięki tym całym podróżom w czasie i obserwowaniu konsekwencji niektórych poczynań. Gram obecnie w wersję DS i naprawdę boli mnie strasznie upośledzony system walki (Hold A to win/not to die), wymagający uwagi jedynie podczas walk z bossami, a także nie najlepsze ukazanie osobowości bohaterów. Te otrzymują raptem parę krótkich epizodów, aby w dalszej części po prostu wlokły się dalej za Chrono. Gra miała ogromny potencjał, co widać przede wszystkim w świetnie zrealizowanych cut-scenkach, ale Square najwyraźniej zabrakło miejsca na kartridżu, gdyż wiele kwestii ograniczył do minimum. No bo ciężko nie być zakłopotanym, jeśli np. rozpoczynam rozmowę z NPC, a ten nazywa mnie swoim przyjacielem, powierzając jakiś sekret itp, podczas gdy ja drapię się po głowię próbując przypomnieć co to w ogóle jest za gość (co się potem okazuje, raptem dwa razy wcześniej zamieniłem z nim krótki, pozornie nic nie znaczący dialog). Ewentualny Remake byłby niezłym pomysłem. Grafika jest najmniej istotna - dla mnie by to mogło być nawet wykorzystanie tego samego silnika. Chciałbym po prostu, aby dostosowano system walki do dzisiejszych standardów, a także skupiono nieco więcej uwagi na postaciach i ich osobowościach, gdyż wrzucanie co krok kolejnego urwanego z choinki bad-guy'a pragnącego zawładnąć nad światem z czasem robi się nudne. Cytuj
Im your worst nightmare 9 Opublikowano 10 grudnia 2010 Opublikowano 10 grudnia 2010 Manhunta 2 mogliby zrobić w HD.Miało być na PC ale nic nie słychać. Uzasadnienie: Manhunt zachwyca swoim niepowtarzalnym klimatem ala horror , który jest świetny a do tego jeszcze te drastyczne zabójstwa ahhh... Oddał bym wiele aby zagrać w remake z PS2 nawet z cenzurą Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.