Skocz do zawartości

Dante's Inferno


Gość Kyo

Poziomt trudności pucharów.  

9 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jak oceniasz poziom trudności pucharów w Dante's Inferno?

    • Bardzo łatwe
      0
    • Łatwe
      3
    • Średnie
      5
    • Trudne
      1
    • Bardzo trudne
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja tego nie czytałem - ale na bank są jakieś spoilery więc uważajcie.

 

008031-01.thumb.png

 

Brąz: bronze.gif

 

Bad Nanny

Kill 20 Unbaptized Babies

 

Betrayed with a Kiss

Find 20 pieces of silver

 

Burning Eyes

Send Charon back into the abyss

 

Confessional

Kill 5 Heretics

 

Countermeasures

Kill 20 enemies using a counter move

 

Death's Apprentice

Reach Unholy Level 7

 

Demon Slayer

Kill 30 Demons

 

Footsteps of a Traitor

Find 10 pieces of silver

 

Gates of Dis

Enter the lower circles of The Inferno

 

Give Me Strength

Open 20 Health fountains

 

Holy Warrior

Kill 30 Minions

 

Indigestion

Kill 5 Gluttons

 

Light in the Dark

Reach Holy Level 7

 

Like Father Like Son

Defeat Alighiero

 

Lovers Torn Asunder

Defeat Marc Antony

 

Old Friend

Find and absolve Brunetto Latini

 

Precious

Find a Beatrice stone

 

Relic Hunter

Find a relic

 

Sentence the Judge

Defeat King Minos

 

Slaughter at Acre

Fight against the prisoner at Acre

 

Sorcerer's Apprentice

Open 20 Mana fountains

 

Superstition

Kill 20 enemies using magic

 

The Great Worm

Defeat Cerberus

 

The Harrowing

Escape Heresy

 

Warming Up

Perform a 50 hit combo

 

 

Srebro: silver.gif

 

Bitter Sweet

Save Beatrice

 

Brotherhood

Defeat Francesco

 

Dark Relics

Find all Unholy relics

 

Forbidden Love

Find and absolve both Francesca de Polenta and Paolo Malatesta

 

Holy Man

Max out the Holy path

 

Light Relics

Find all Holy relics

 

Man of Evil

Max out the Unholy path

 

Masterpiece

Perform a 200 hit combo

 

Power of the Cross

Find all 3 Beatrice stones

 

Soul Reaper

Collect 60,000 Souls

 

The Damned

Punish or absolve all 27 shades of The Inferno

 

The Guide

Collect all Virgil commentaries

 

Well Done, Judas

Find all 30 pieces of silver

 

Abandon All Hope

Break through the Gates of Hell

 

 

Złoto: gold.gif

 

Gates of Hell

Defeat all enemy waves in the Gates of Hell Arena

 

Lucifer's Match

Defeat the Emperor of the Woeful Realm

 

Poetry in Motion

Perform a 666 hit combo

 

 

Platyna: platinum.png:diablo:

 

Master of The Inferno

Unlock all other trophies

Edytowane przez Kyo
Bo tak!
  • Odpowiedzi 10
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

W demie były dosatępne dwa z czterech. Trofea nie wydają się być trudne, dodatkowo są bardzo podobne do tych z GoW Collection, ale czas pokaże jak będzie z ich trudnością. No i jest trophy za 666 hit combo, fajnie :thumbsup:

Opublikowano (edytowane)

"Defeat all enemy waves in the Gates of Hell Arena"

 

To pewnie odpowiednik "Challenges of the..." w God of War.

Pytanie tylko jak z poziomem trudnosci :)

 

"Max out the Holy path" / "Max out the Unholy path"

 

Wnioskuje, ze tych dwoch trofeow nie da rady zdobyc w jednym przejsciu, wiec szykuja sie conajmniej dwa.

Edytowane przez giger_andrus
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Póki co trofea nie wydają się za trudne, szkoda. Grę na pewno kupuję i nie dla trofeów, to zawsze tylko miły dodatek :)

 

Wątpię żeby w grze nie było możliwości wyboru poziomu trudności, w tego typu grach zawsze będzie jakiś Impossible :) Najwyraźniej nie dali na to trofeów po prostu, szkoda :(

Edytowane przez KainGorn
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

th_masterinferno.png

 

Platynka w DI, w moim przypadku, była tylko kwestią czasu. Zdobywało się ją niezwykle przyjemnie: pierwsze podejście na poznanie gry i cieszenie się nią, a kolejne na zebranie popierdółek i dopakowanie Dantego. Żaden puchar nie stanowi większego wyzwania - w razie problemów piszcie, chętnie pomogę póki mam grę na świeżo :diablo:

 

Na koniec, pragnę jeszcze raz zachęcić wszystkich do sięgnięcia po ten tytuł, naprawdę warto :thumbsup:

Edytowane przez stoodio
Opublikowano

Zgadzam się w pełni. Az dziw bierze, że nie wrzucili złota za najwyższy poziom trudności.

To by było coś - przyznam, że po szoku jakiego doznałem na samym początku, grając na Hellish (pakowałem tylko w "złą ścieżkę) nawet za drugim razem, dysponując wymax'owanym bohaterem, zdarzały się gorące "momenty", kiedy to zmieniłem poziom trudności na nieco niższy. Tak to już jest - brak motywacji, gdyby było jakieś złoto za przejście gry na Infernal (a tym samym puchar ten byłby wymagany do platyny) to z pewnością bym się za to zabrał.Pamiętam, że przy okazji Dead Space'a, na ostatnim poziomie trudności frajdy było co nie miara :)

Opublikowano (edytowane)

th_masterinferno.png

 

Platynka w DI, w moim przypadku, była tylko kwestią czasu. Zdobywało się ją niezwykle przyjemnie: pierwsze podejście na poznanie gry i cieszenie się nią, a kolejne na zebranie popierdółek i dopakowanie Dantego. Żaden puchar nie stanowi większego wyzwania - w razie problemów piszcie, chętnie pomogę póki mam grę na świeżo :diablo:

 

Na koniec, pragnę jeszcze raz zachęcić wszystkich do sięgnięcia po ten tytuł, naprawdę warto :thumbsup:

 

moim zdaniem naprawdę NIE WARTO. Bardzo dobrze, że nie ma trofki za hellish bo byłaby to katorga- system walki w tej grze jest imo nieuczciwy z 2 powodów:

 

- Nieskończony respawn malutkich potworków (które na wyższych poziomach trudności potrafią paroma pacnięciam pozbawić nas 3/4 krechy) który zakończy się dopiero po zabiciu większych demonów

 

 

- brak reakcji na nasz atak podczas ataku przeciwnika- nie ma counter hitów a przynajmniej ja nie zauważyłem żeby działało to jak trzea. walka wyglada tak, że ja odpalam swoje, potworki swoje tyle, że jak ja wyprowadzam atak to można mi go przerwać a jak to robią demonki to już lipa

 

Te dwa karygodne błędy sprawiają, że odechciewa się mi grać na wyższym poziomie trudności. Debilne są też niektóre ataki unblockable przeciwników, które nie są kompletnie sygnalizowane (przykładowo 'push' demona z mieczem, który robi stuna po którym demon odpala kolejnego unblocka- push jest niesygnalizowany i zabiera energie)

 

Co do samej gry to zdecydowanie na plus zaliczyć można główną heroinę- kosę. Świetna broń z którą Dante wyprawia niezłe cuda. Graficznie jest słabo natomiast design jest juz całkiem spoko (szczególnie krąg obżartuchów przypadł mi do gustu). Biała ścieżka mocy jest zdecydowanie lepsza a nawet zbyt dobra (jeden z czarów daje czasową nieśmiertelność) co sprawia, że gra jest słabo zbalansowana i wiele rzeczy jest bezużytecznych. Najfajniejsza z całej gry jest ostatnia walka z bosse, który na hellishu pewnie jednym pierdnięciem by zjadł całą krechę życia (poyebane te jego ataki :P ). Zdecydowanie też w grze brakuje dosadności (siurka jednak zobaczyć można a i cycków trochę) i brutalności(nie czuć siły zadawanych obrażeń, flaki i jucha nie latają na lewo i prawo)niby miało być ostro ale nie jest tak ostro jak być miało. Gra jest od 16 lat- żadnego dosadnego gore tu nie ma. Gra dla trophy hunterów- platynka wpada w jeden wieczór. Reszta niech poszuka sobie lepszych gier. Bayonetta, anyone? :)

Edytowane przez Kalinho_PL
  • 9 miesięcy temu...
  • 10 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...