Shankor 1 595 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Ja jestem chętny. Ciebie ako widzę często, ale grasz na serwerze 16 os w gorączkę, a to nie moje klimaty ;] Ale podbój 32 graczy mogę grać. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ako Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 No jak jak zaczynam grać, to zawsze sprawdzam listę frendsów i jeśli ktoś gra, to dołączam [c'nie ako ]. Si, si Też tak sprawdzam często ;] Chodzi mi jednak o to, żeby wbić tak we 4 osoby gdzieś, do jednego squadu, voice chat, epickie starcia z uzyciem wszystkich dostępnych środków, oł je xD Tak mnie naszło po wczorajszym dniu, większość czasu trafiałem na ekipy których szczytem możliwości było stanie w oknie i sianie z wyrzutni rakiet w co się da... a szczytem był zespół złożony z 3 mechaników, z których żaden nie potrafił naprawić pojazdu O_o Ja jestem chętny. Ciebie ako widzę często, ale grasz na serwerze 16 os w gorączkę, a to nie moje klimaty ;] Ale podbój 32 graczy mogę grać. W 16os to DM, ale ostatnio mi się mapki do DM trochę nudzą więc zaczynam 'polizywać' pozostałe tryby. Póki co zgrywam zespołową lamkę, ucząc się nowych pojazdów i sposobów gry w ogóle Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Tak mnie naszło po wczorajszym dniu, większość czasu trafiałem na ekipy których szczytem możliwości było stanie w oknie i sianie z wyrzutni rakiet w co się da... a szczytem był zespół złożony z 3 mechaników, z których żaden nie potrafił naprawić pojazdu O_o Ranisz mnie, albowiem kiedy grałem z Tobą w teamie od początku rundy, nie przypominam sobie żebyśmy przegrali 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ako Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Tak mnie naszło po wczorajszym dniu, większość czasu trafiałem na ekipy których szczytem możliwości było stanie w oknie i sianie z wyrzutni rakiet w co się da... a szczytem był zespół złożony z 3 mechaników, z których żaden nie potrafił naprawić pojazdu O_o Ranisz mnie, albowiem kiedy grałem z Tobą w teamie od początku rundy, nie przypominam sobie żebyśmy przegrali To była 1/10 tego co czoraj w całości grałem, nie powiem, szło nieźle:D BTW, czemu jako medyk używasz 88 zamiast M60? Cytuj Odnośnik do komentarza
rinzen 966 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Może by się tak zgadać kiedy i pyknąć jakiś podbój czy drużynową gorączkę z kumatą ekipą? Albo nawet DM Coś takiego byłoby bardzo wskazane - ostatnio grałem z ludzmi, którzy wiedzieli co i jak i trudno w to uwierzyć ale po drugiej minucie rozgrywki byliśmy już przy trzecim m-comie na port valdez. Gra wyglądała w ten sposób, że pojazdy skupiły się na B natomiast ekipa z C4 rushowała na A. wyważnie było tak dobre, że obrońcy nawet nie wiedzieli co się dzieje. Niestety to był wyjątek, bo większość gier wygląda jak na isla inocentes - na 16 rushujących 12 stanowią snajperzy, którzy siedzą w respointcie; nawet nie ma mowy o szybkim dropie z black hawka i późniejszej ochronie uruchomionego m-coma zrzutem moździeżowym No jak jak zaczynam grać, to zawsze sprawdzam listę frendsów i jeśli ktoś gra, to dołączami biadolisz, że gram SC zauważyłem jedną rzecz - jestem chyba w bardzo małej grupie osób, które nie lubią grać szturmowcem. przemogłem się nawet do zwiadowcy i jego czajenia się na krańcach mapy ale zwykły zołnierzyk nadal mnie odrzuca Cytuj Odnośnik do komentarza
Ruther 158 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 zauważyłem jedną rzecz - jestem chyba w bardzo małej grupie osób, które nie lubią grać szturmowcem. przemogłem się nawet do zwiadowcy i jego czajenia się na krańcach mapy ale zwykły zołnierzyk nadal mnie odrzuca Witam w klubie Na xboxie szturmowcem zacząłem grać dopiero ostatnio i tylko do zrobienia achievementa. Najbardziej lubię grać Reconem, potem engiem i medem. W Assaulcie nie ma właściwie nic ciekawego, oprócz rozrzucania amunicji. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ako Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Coś takiego byłoby bardzo wskazane - ostatnio grałem z ludzmi, którzy wiedzieli co i jak i trudno w to uwierzyć ale po drugiej minucie rozgrywki byliśmy już przy trzecim m-comie na port valdez. Gra wyglądała w ten sposób, że pojazdy skupiły się na B natomiast ekipa z C4 rushowała na A. wyważnie było tak dobre, że obrońcy nawet nie wiedzieli co się dzieje. Niestety to był wyjątek, bo większość gier wygląda jak na isla inocentes - na 16 rushujących 12 stanowią snajperzy, którzy siedzą w respointcie; nawet nie ma mowy o szybkim dropie z black hawka i późniejszej ochronie uruchomionego m-coma zrzutem moździeżowym Dokładnie na tym to polega, ale zazwyczaj tak jak mówisz każdy gra dla siebie. Dlatego gram DM, bo wydaje mi się że w tym trybie szansa na teamwork jest jednak największa. W podboju też się zdarza ale żadko, natomiast za granie Gorączki z przypadkowymi ludźmi to Cię podziwiam, bo mnie po połowie rundy szlag trafia... biegaj, staraj się rozwalić mcoma, a całą reszta ma to gdzieś i ostrzeliwuje teren czołgami z drugiego końca mapy, bo się boją wjechać do bazy z obawy przed utratą (niby ok, ale jakby mechanicy pracowali jak należy to...). Tak to niestety wygląda w 90% przypadków i biadolisz, że gram SC zauważyłem jedną rzecz - jestem chyba w bardzo małej grupie osób, które nie lubią grać szturmowcem. przemogłem się nawet do zwiadowcy i jego czajenia się na krańcach mapy ale zwykły zołnierzyk nadal mnie odrzuca Hehe, mam Nim to samo;p Tyle że jak ostatnio wlazłem na true HC to wytrzymałem kilkanaście minut, zero przyjemności z gry, no chyba ze się stoi w oknie z wyrzutnią albo ze snajperką w dobrym miejscu... Ja znowu do szturmu się bardzo przekonałem, mój ranking klas wygląda obecnie kolejno medyk, szturm, zwiad, mechanik. Co jak co, ale szturm jest samowystarczalną maszyną niszczącą... gram AUG + granatnik + ammo magn + ulepszenie granatów, daje radę ;] Za to mechanikiem to nie ma bardzo z czym grać jak nie ma na mapie pojazdu, słabiutkie ma te pukawki do dyspozycji... jak muszę to biorę NS2000, ale to jest zestaw dla wszystkich;) Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 To była 1/10 tego co czoraj w całości grałem, nie powiem, szło nieźle:D BTW, czemu jako medyk używasz 88 zamiast M60? Bo nie lubię szablonów Poza tym, dobrze mi się z tym biega Szturm jest fajny, nie erdolcie. Ma mocne spluwy i rzuca ammo A granie na HC daje radę. Nie to, co <autocenzura> bieganie w SC i chowanie się po każdej akcji za krzaczek żeby odnowić helta ;/ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Shankor 1 595 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Też wolę grać HC, strasznie irytuje mnie jak wale w kolesia pół magazynku albo z działa czołgowego, a on żyje. Brak minimapy czy celownika nic mi nie przeszkadza. Pierwsza klasa jaką grałem to był szturmowiec i grało się dużo ciekawej niż zwiadowcą, którym gram teraz. Mechanik z kałachem i CG też jest bardzo przyjemny. Medykiem jeszcze nie grałem Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ako Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Też wolę grać HC, strasznie irytuje mnie jak wale w kolesia pół magazynku albo z działa czołgowego, a on żyje. Brak minimapy czy celownika nic mi nie przeszkadza. Pierwsza klasa jaką grałem to był szturmowiec i grało się dużo ciekawej niż zwiadowcą, którym gram teraz. Mechanik z kałachem i CG też jest bardzo przyjemny. Medykiem jeszcze nie grałem Bardziej irytujące jest jak się pada po strzale w stopę z czegokolwiek, IMO;) Przesadzacie trochę z tym "pół magazynku", w korpus potrzeba około 6-9 naboi z AUG żeby ubić przeciwnika, ew. granacik pod nogi. Już nie mówiąc o tym że premiowane jest trafianie headów a nie ładowanie na oślep Można się tak przegadywać w nieskończoność, po prostu są różne gusta ;] PS. A co do czołgu, to na wielu HC nawet nie można z niego korzystać (w DM), więc korzyść żadna ;p Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Powiem Ci tak, jeszcze jakoś mogę przeżyć to, że potrzeba więcej strzałów żeby kogoś zabić ze zwykłej broni. Ale takie kuriozum, że strzał z czołgu pod nogi nie zabija delikwenta są dla mnie po prostu nie do przyjęcia. Jadę na flagę czołgiem, patrzę że pod kontenerem stoi pamper. Strzelam w kontener zaraz za nim a kolo najzwyczajniej w świecie sobie ucieka. No halo Wracając do gry. Chyba znalazłem rozwiązanie na lagi przy respawnach. Trzeba dodać folder BFBC2 z dokumentów do wyjątków w antywirze. Mi pomogło. lag problem fixd 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ako Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Powiem Ci tak, jeszcze jakoś mogę przeżyć to, że potrzeba więcej strzałów żeby kogoś zabić ze zwykłej broni. Ale takie kuriozum, że strzał z czołgu pod nogi nie zabija delikwenta są dla mnie po prostu nie do przyjęcia. Jadę na flagę czołgiem, patrzę że pod kontenerem stoi pamper. Strzelam w kontener zaraz za nim a kolo najzwyczajniej w świecie sobie ucieka. No halo Najlepszy byłby jakiś custom, z miksem najlepszych cech obu trybów Nareszcie, pierwsza platynka wpadła z M60 Teraz trzeba powtórzyć z AUG ;] Cytuj Odnośnik do komentarza
Shankor 1 595 Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 (edytowane) The client update will be roughly 500MB in size. Client R8 / Server R12 are in QA Changelog: Server - Some potential sources for lag/rubberbanding have been eliminated Server - The old reserved slots has been replaced by a kick-on-demand system like in BF2 Server - Log file for server admins: all remote admin interface commands/events are logged Server - Log file for server admins: major server events + all chat messages are logged Server - Idle kick is controllable Server - Profanity filter can be disabled Server - Teamkill-kick system is controllable Server - Ticket counts and bleed rate are controllable per-level Server - Infantry only mode available per-level Server - Initial spawn delay and respawn delay are adjustable Server - Server description can be up to 400 characters, and use "|" for line breaks Server - Banlist can contain up to 10.000 entries Server - reduced latency in packet handling Admin Interface - fixed the player.onKill spam that occasionally happened Admin Interface - ensured that player.onJoin events always report the player name Admin Interface - events triggered when people spawn Admin Interface - much more info on kills Admin Interface - detailed stats are reported at end-of-round Gameplay - Various minor level bugfixes Gameplay - Helicopter handling has been tweaked Gameplay - Weapon tweaks have been implemented based on PC public feedback Gameplay - Fixed technical hang when a crate was armed outside of the combat area Gameplay - "Victory is near" message was shown for the wrong team on Valparaíso, this has been fixed Gameplay - Countermeasures can be fired when driving a helicopter Gameplay - The brightness of the pilot view in the Russian helicopter has been reduced Gameplay - Advanced Spotting scope works better Gameplay - Knifing people in the back works again (we backed out the change that we had done for Server R11) Server Browser - Servers are sorted into 3 categories: Normal, Modified, Hardcore depending on their settings Server Browser ? Added support for retrieving update progress Server Browser - Now refreshes information Server Browser - Join queue system when attempting to join a full server Server Browser - all settings are automatically saved between sessions Server Browser - Pings are sent via an alternate mechanism, which should work for non-Administrator users as well Client - Fixed DX9 issue, which likely caused graphics glitches and perhaps crashes Client - Fixed some crashes Client - Toggle/hold crouch is user controllable Client - Toggle/hold zoom is user controllable Client - Vsync bugfixed for DX10/DX11 Client - Rewritten how settings are written to disk; this should reduce/eliminate the spawn lag Client - Fixed bug where a player could join a server before the stats has been downloaded causing faulty stats in "EOR- unlock progression"-screen Client - New chat system allows chatting when dead (but not during end of round) and keeps a 100 lines log Client - Improved Play Now functionality Client - Removed K/D ratio and Skill Level filters in the leaderboards Client - Any points you get while being dead will be added to your score Client - Reduced negative mouse acceleration Client - More informative disconnection/kick reasons Szkoda, że nic nie wspominają o zbugowanym nożu :confused: Edytowane 6 Maja 2010 przez Shankor Cytuj Odnośnik do komentarza
rinzen 966 Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Gameplay - Weapon tweaks have been implemented based on PC public feedback Gameplay - Knifing people in the back works again (we backed out the change that we had done for Server R11) wspominają jak dla mnie najważniejsze Client - Any points you get while being dead will be added to your score Gameplay - Advanced Spotting scope works better Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 The client update will be roughly 500MB in size. Client R8 / Server R12 are in QA Changelog: Server - Some potential sources for lag/rubberbanding have been eliminated Server - Teamkill-kick system is controllable Server - Ticket counts and bleed rate are controllable per-level Server - Infantry only mode available per-level FCK YEAH!!!!!!!! Server - Initial spawn delay and respawn delay are adjustable Server - Server description can be up to 400 characters, and use "|" for line breaks Server - reduced latency in packet handling Gameplay - Helicopter handling has been tweaked Gameplay - Weapon tweaks have been implemented based on PC public feedback Gameplay - Knifing people in the back works again (we backed out the change that we had done for Server R11) Server Browser - Servers are sorted into 3 categories: Normal, Modified, Hardcore depending on their settings Server Browser - Join queue system when attempting to join a full server Server Browser - all settings are automatically saved between sessions :potter: Client - Rewritten how settings are written to disk; this should reduce/eliminate the spawn lag sam se naprawiłem Client - Any points you get while being dead will be added to your score Moje typy Jaram się 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Shankor 1 595 Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Gameplay - Weapon tweaks have been implemented based on PC public feedback Gameplay - Knifing people in the back works again (we backed out the change that we had done for Server R11) A to widzisz. Nie zauważyłem Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ako Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Czy ta gra po tym apdejcie bedzie mogla byc jeszcze lepsza? Cytuj Odnośnik do komentarza
Dziewiątek 88 Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Client - Any points you get while being dead will be added to your score taaaaaaak!!! brak pkt po śmierci był dla mnie chyba najbardziej irytującą rzeczą. przykładowo rzucam granat pod nogi 3 kolesi, wszyscy giną ale sek. przed tym ja też zaliczam deda i dupa. albo zakładam ładunek na mcoma, sam go bronię bo reszta cieci gdzieś biega, w końcu ginę zaraz przed wybuchem i pkt też nie ma...mają u mnie plusa za to btw, co do wcześniejszego wyważania broni, to myślę że niepotrzebnie to w ogóle ruszali - pożywka dla debili. najpierw było że m60 jest przegięte, teraz wielu twierdzi że wszystkie bronie medyka są takie. jak ktoś dostanie w dupe od assaulta to okazuje się ze abakan jest przegięty. Carl Gustav to też broń dla noobów. niedługo nie będzie czym grać, bo każda broń jest "oszukana" haha Cytuj Odnośnik do komentarza
Shen 9 610 Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 kolejkowanie, wreszcie, w bfh tez bylo trzeba na to sporo czekac Cytuj Odnośnik do komentarza
Shankor 1 595 Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 (edytowane) Gameplay - Weapon tweaks have been implemented based on PC public feedback The Balance tweaks are as follows: Slightly increased the damage of the UZI at long range. The AKs74u now has more felt recoil when aiming. The G3, VSS, and all SemiAutomatic rifles now settle slightly faster between shots when aiming. The PKM, Type 88LMG, G3, An94, and 40mm shotgun have returned to their former glory. Increased the damage of the MG3 to bring it in line with the rest of the LMGs. Fixed a bug where the Saiga12 with slugs would do too much damage at long range. Fixed a bug where the SVU would do too little damage at long range. Fixed a bug where M95 rounds would not kill armored targets with headshots. Edytowane 7 Maja 2010 przez Shankor Cytuj Odnośnik do komentarza
Dark Serge 80 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 dodawał ktoś z Was Battlefield Heroes do Veterana? Zarejestrowałem się, pograłem troche i nic. W wiadomościach na BF:Heroes mam napisane, że połaczyło mi konta z tym z BC2(i dodało kase za to) ale nigdzie nie zwiększył mi sie veteran status. A bym garandem chciał poszczelać ;] Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Podobno heroes już nie dodają statusu. Nie wiem, ja mam dodane heroes i BF2 i mam 1lvl veterana. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Shankor 1 595 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Ja mam dodanego BF:H do veterana i M1 odblokowane Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ako Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Odświeżają się Wam statsy na Stats Verse? Cytuj Odnośnik do komentarza
Dark Serge 80 Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 jajebe - zobaczyłbyś oficjalne info na stronie ich i forumie, ze sie coś zepsuło i nie odświeża się... Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.