Skocz do zawartości

Battlefield Bad Company 2


Quaro

Rekomendowane odpowiedzi

Gość ako

No jak jak zaczynam grać, to zawsze sprawdzam listę frendsów i jeśli ktoś gra, to dołączam [c'nie ako ;) ].

 

Si, si ;) Też tak sprawdzam często ;]

Chodzi mi jednak o to, żeby wbić tak we 4 osoby gdzieś, do jednego squadu, voice chat, epickie starcia z uzyciem wszystkich dostępnych środków, oł je xD

 

Tak mnie naszło po wczorajszym dniu, większość czasu trafiałem na ekipy których szczytem możliwości było stanie w oknie i sianie z wyrzutni rakiet w co się da... a szczytem był zespół złożony z 3 mechaników, z których żaden nie potrafił naprawić pojazdu O_o :/

 

Ja jestem chętny. Ciebie ako widzę często, ale grasz na serwerze 16 os w gorączkę, a to nie moje klimaty ;]

Ale podbój 32 graczy mogę grać.

 

W 16os to DM, ale ostatnio mi się mapki do DM trochę nudzą więc zaczynam 'polizywać' pozostałe tryby. Póki co zgrywam zespołową lamkę, ucząc się nowych pojazdów i sposobów gry w ogóle :D

Odnośnik do komentarza

 

Tak mnie naszło po wczorajszym dniu, większość czasu trafiałem na ekipy których szczytem możliwości było stanie w oknie i sianie z wyrzutni rakiet w co się da... a szczytem był zespół złożony z 3 mechaników, z których żaden nie potrafił naprawić pojazdu O_o :/

 

Ranisz mnie, albowiem kiedy grałem z Tobą w teamie od początku rundy, nie przypominam sobie żebyśmy przegrali ;)

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość ako

Tak mnie naszło po wczorajszym dniu, większość czasu trafiałem na ekipy których szczytem możliwości było stanie w oknie i sianie z wyrzutni rakiet w co się da... a szczytem był zespół złożony z 3 mechaników, z których żaden nie potrafił naprawić pojazdu O_o :/

 

Ranisz mnie, albowiem kiedy grałem z Tobą w teamie od początku rundy, nie przypominam sobie żebyśmy przegrali ;)

 

To była 1/10 tego co czoraj w całości grałem, nie powiem, szło nieźle:D

BTW, czemu jako medyk używasz 88 zamiast M60? ;)

Odnośnik do komentarza

Może by się tak zgadać kiedy i pyknąć jakiś podbój czy drużynową gorączkę z kumatą ekipą? Albo nawet DM ;)

Coś takiego byłoby bardzo wskazane - ostatnio grałem z ludzmi, którzy wiedzieli co i jak i trudno w to uwierzyć ale po drugiej minucie rozgrywki byliśmy już przy trzecim m-comie na port valdez. Gra wyglądała w ten sposób, że pojazdy skupiły się na B natomiast ekipa z C4 rushowała na A. wyważnie było tak dobre, że obrońcy nawet nie wiedzieli co się dzieje. Niestety to był wyjątek, bo większość gier wygląda jak na isla inocentes - na 16 rushujących 12 stanowią snajperzy, którzy siedzą w respointcie; nawet nie ma mowy o szybkim dropie z black hawka i późniejszej ochronie uruchomionego m-coma zrzutem moździeżowym

 

No jak jak zaczynam grać, to zawsze sprawdzam listę frendsów i jeśli ktoś gra, to dołączam
i biadolisz, że gram SC :)

 

 

zauważyłem jedną rzecz - jestem chyba w bardzo małej grupie osób, które nie lubią grać szturmowcem. przemogłem się nawet do zwiadowcy i jego czajenia się na krańcach mapy ale zwykły zołnierzyk nadal mnie odrzuca

Odnośnik do komentarza

zauważyłem jedną rzecz - jestem chyba w bardzo małej grupie osób, które nie lubią grać szturmowcem. przemogłem się nawet do zwiadowcy i jego czajenia się na krańcach mapy ale zwykły zołnierzyk nadal mnie odrzuca

 

Witam w klubie ;) Na xboxie szturmowcem zacząłem grać dopiero ostatnio i tylko do zrobienia achievementa. Najbardziej lubię grać Reconem, potem engiem i medem. W Assaulcie nie ma właściwie nic ciekawego, oprócz rozrzucania amunicji.

Odnośnik do komentarza
Gość ako

Coś takiego byłoby bardzo wskazane - ostatnio grałem z ludzmi, którzy wiedzieli co i jak i trudno w to uwierzyć ale po drugiej minucie rozgrywki byliśmy już przy trzecim m-comie na port valdez. Gra wyglądała w ten sposób, że pojazdy skupiły się na B natomiast ekipa z C4 rushowała na A. wyważnie było tak dobre, że obrońcy nawet nie wiedzieli co się dzieje. Niestety to był wyjątek, bo większość gier wygląda jak na isla inocentes - na 16 rushujących 12 stanowią snajperzy, którzy siedzą w respointcie; nawet nie ma mowy o szybkim dropie z black hawka i późniejszej ochronie uruchomionego m-coma zrzutem moździeżowym

 

Dokładnie na tym to polega, ale zazwyczaj tak jak mówisz każdy gra dla siebie. Dlatego gram DM, bo wydaje mi się że w tym trybie szansa na teamwork jest jednak największa. W podboju też się zdarza ale żadko, natomiast za granie Gorączki z przypadkowymi ludźmi to Cię podziwiam, bo mnie po połowie rundy szlag trafia... biegaj, staraj się rozwalić mcoma, a całą reszta ma to gdzieś i ostrzeliwuje teren czołgami z drugiego końca mapy, bo się boją wjechać do bazy z obawy przed utratą (niby ok, ale jakby mechanicy pracowali jak należy to...). Tak to niestety wygląda w 90% przypadków ;)

 

i biadolisz, że gram SC :)

 

 

zauważyłem jedną rzecz - jestem chyba w bardzo małej grupie osób, które nie lubią grać szturmowcem. przemogłem się nawet do zwiadowcy i jego czajenia się na krańcach mapy ale zwykły zołnierzyk nadal mnie odrzuca

 

Hehe, mam Nim to samo;p Tyle że jak ostatnio wlazłem na true HC to wytrzymałem kilkanaście minut, zero przyjemności z gry, no chyba ze się stoi w oknie z wyrzutnią albo ze snajperką w dobrym miejscu...

 

Ja znowu do szturmu się bardzo przekonałem, mój ranking klas wygląda obecnie kolejno medyk, szturm, zwiad, mechanik. Co jak co, ale szturm jest samowystarczalną maszyną niszczącą... gram AUG + granatnik + ammo magn + ulepszenie granatów, daje radę ;]

 

Za to mechanikiem to nie ma bardzo z czym grać jak nie ma na mapie pojazdu, słabiutkie ma te pukawki do dyspozycji... jak muszę to biorę NS2000, ale to jest zestaw dla wszystkich;)

Odnośnik do komentarza

To była 1/10 tego co czoraj w całości grałem, nie powiem, szło nieźle:D

BTW, czemu jako medyk używasz 88 zamiast M60? ;)

 

 

Bo nie lubię szablonów ;) Poza tym, dobrze mi się z tym biega :)

 

Szturm jest fajny, nie erdolcie. Ma mocne spluwy i rzuca ammo :)

A granie na HC daje radę. Nie to, co <autocenzura> bieganie w SC i chowanie się po każdej akcji za krzaczek żeby odnowić helta ;/

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Też wolę grać HC, strasznie irytuje mnie jak wale w kolesia pół magazynku albo z działa czołgowego, a on żyje. Brak minimapy czy celownika nic mi nie przeszkadza. Pierwsza klasa jaką grałem to był szturmowiec i grało się dużo ciekawej niż zwiadowcą, którym gram teraz. Mechanik z kałachem i CG też jest bardzo przyjemny. Medykiem jeszcze nie grałem :teehee:

Odnośnik do komentarza
Gość ako

Też wolę grać HC, strasznie irytuje mnie jak wale w kolesia pół magazynku albo z działa czołgowego, a on żyje. Brak minimapy czy celownika nic mi nie przeszkadza. Pierwsza klasa jaką grałem to był szturmowiec i grało się dużo ciekawej niż zwiadowcą, którym gram teraz. Mechanik z kałachem i CG też jest bardzo przyjemny. Medykiem jeszcze nie grałem :teehee:

 

Bardziej irytujące jest jak się pada po strzale w stopę z czegokolwiek, IMO;) Przesadzacie trochę z tym "pół magazynku", w korpus potrzeba około 6-9 naboi z AUG żeby ubić przeciwnika, ew. granacik pod nogi. Już nie mówiąc o tym że premiowane jest trafianie headów a nie ładowanie na oślep ;)

 

Można się tak przegadywać w nieskończoność, po prostu są różne gusta ;]

 

PS. A co do czołgu, to na wielu HC nawet nie można z niego korzystać (w DM), więc korzyść żadna ;p

Odnośnik do komentarza

Powiem Ci tak, jeszcze jakoś mogę przeżyć to, że potrzeba więcej strzałów żeby kogoś zabić ze zwykłej broni. Ale takie kuriozum, że strzał z czołgu pod nogi nie zabija delikwenta są dla mnie po prostu nie do przyjęcia. Jadę na flagę czołgiem, patrzę że pod kontenerem stoi pamper. Strzelam w kontener zaraz za nim a kolo najzwyczajniej w świecie sobie ucieka. No halo :verymad:

 

Wracając do gry. Chyba znalazłem rozwiązanie na lagi przy respawnach. Trzeba dodać folder BFBC2 z dokumentów do wyjątków w antywirze. Mi pomogło.

 

lag problem fixd

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość ako

Powiem Ci tak, jeszcze jakoś mogę przeżyć to, że potrzeba więcej strzałów żeby kogoś zabić ze zwykłej broni. Ale takie kuriozum, że strzał z czołgu pod nogi nie zabija delikwenta są dla mnie po prostu nie do przyjęcia. Jadę na flagę czołgiem, patrzę że pod kontenerem stoi pamper. Strzelam w kontener zaraz za nim a kolo najzwyczajniej w świecie sobie ucieka. No halo :verymad:

 

Najlepszy byłby jakiś custom, z miksem najlepszych cech obu trybów ;)

 

Nareszcie, pierwsza platynka wpadła z M60 :D

Teraz trzeba powtórzyć z AUG ;]

Odnośnik do komentarza
The client update will be roughly 500MB in size.

 

Client R8 / Server R12 are in QA

Changelog:

 

Server - Some potential sources for lag/rubberbanding have been eliminated

Server - The old reserved slots has been replaced by a kick-on-demand system like in BF2

Server - Log file for server admins: all remote admin interface commands/events are logged

Server - Log file for server admins: major server events + all chat messages are logged

Server - Idle kick is controllable

Server - Profanity filter can be disabled

Server - Teamkill-kick system is controllable

Server - Ticket counts and bleed rate are controllable per-level

Server - Infantry only mode available per-level

Server - Initial spawn delay and respawn delay are adjustable

Server - Server description can be up to 400 characters, and use "|" for line breaks

Server - Banlist can contain up to 10.000 entries

Server - reduced latency in packet handling

 

Admin Interface - fixed the player.onKill spam that occasionally happened

Admin Interface - ensured that player.onJoin events always report the player name

Admin Interface - events triggered when people spawn

Admin Interface - much more info on kills

Admin Interface - detailed stats are reported at end-of-round

 

Gameplay - Various minor level bugfixes

Gameplay - Helicopter handling has been tweaked

Gameplay - Weapon tweaks have been implemented based on PC public feedback

Gameplay - Fixed technical hang when a crate was armed outside of the combat area

Gameplay - "Victory is near" message was shown for the wrong team on Valparaíso, this has been fixed

Gameplay - Countermeasures can be fired when driving a helicopter

Gameplay - The brightness of the pilot view in the Russian helicopter has been reduced

Gameplay - Advanced Spotting scope works better

Gameplay - Knifing people in the back works again (we backed out the change that we had done for Server R11)

 

Server Browser - Servers are sorted into 3 categories: Normal, Modified, Hardcore depending on their settings

Server Browser ? Added support for retrieving update progress

Server Browser - Now refreshes information

Server Browser - Join queue system when attempting to join a full server

Server Browser - all settings are automatically saved between sessions

Server Browser - Pings are sent via an alternate mechanism, which should work for non-Administrator users as well

 

Client - Fixed DX9 issue, which likely caused graphics glitches and perhaps crashes

Client - Fixed some crashes

Client - Toggle/hold crouch is user controllable

Client - Toggle/hold zoom is user controllable

Client - Vsync bugfixed for DX10/DX11

Client - Rewritten how settings are written to disk; this should reduce/eliminate the spawn lag

Client - Fixed bug where a player could join a server before the stats has been downloaded causing faulty stats in "EOR- unlock progression"-screen

Client - New chat system allows chatting when dead (but not during end of round) and keeps a 100 lines log

Client - Improved Play Now functionality

Client - Removed K/D ratio and Skill Level filters in the leaderboards

Client - Any points you get while being dead will be added to your score

Client - Reduced negative mouse acceleration

Client - More informative disconnection/kick reasons

 

Szkoda, że nic nie wspominają o zbugowanym nożu :confused:

Edytowane przez Shankor
Odnośnik do komentarza

Gameplay - Weapon tweaks have been implemented based on PC public feedback

Gameplay - Knifing people in the back works again (we backed out the change that we had done for Server R11)

 

wspominają

 

 

jak dla mnie najważniejsze

Client - Any points you get while being dead will be added to your score

Gameplay - Advanced Spotting scope works better

Odnośnik do komentarza
The client update will be roughly 500MB in size.

 

Client R8 / Server R12 are in QA

Changelog:

 

Server - Some potential sources for lag/rubberbanding have been eliminated

Server - Teamkill-kick system is controllable

Server - Ticket counts and bleed rate are controllable per-level

Server - Infantry only mode available per-level FCK YEAH!!!!!!!! :diablo:

Server - Initial spawn delay and respawn delay are adjustable

Server - Server description can be up to 400 characters, and use "|" for line breaks

Server - reduced latency in packet handling

 

 

Gameplay - Helicopter handling has been tweaked

Gameplay - Weapon tweaks have been implemented based on PC public feedback

Gameplay - Knifing people in the back works again (we backed out the change that we had done for Server R11)

 

Server Browser - Servers are sorted into 3 categories: Normal, Modified, Hardcore depending on their settings

Server Browser - Join queue system when attempting to join a full server :thumbsup:

Server Browser - all settings are automatically saved between sessions :potter:

 

 

Client - Rewritten how settings are written to disk; this should reduce/eliminate the spawn lag sam se naprawiłem ;)

Client - Any points you get while being dead will be added to your score

 

 

Moje typy ;) Jaram się :D

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Client - Any points you get while being dead will be added to your score

taaaaaaak!!! brak pkt po śmierci był dla mnie chyba najbardziej irytującą rzeczą. przykładowo rzucam granat pod nogi 3 kolesi, wszyscy giną ale sek. przed tym ja też zaliczam deda i dupa. albo zakładam ładunek na mcoma, sam go bronię bo reszta cieci gdzieś biega, w końcu ginę zaraz przed wybuchem i pkt też nie ma...mają u mnie plusa za to :)

btw, co do wcześniejszego wyważania broni, to myślę że niepotrzebnie to w ogóle ruszali - pożywka dla debili. najpierw było że m60 jest przegięte, teraz wielu twierdzi że wszystkie bronie medyka są takie. jak ktoś dostanie w dupe od assaulta to okazuje się ze abakan jest przegięty. Carl Gustav to też broń dla noobów. niedługo nie będzie czym grać, bo każda broń jest "oszukana" haha

Odnośnik do komentarza

Gameplay - Weapon tweaks have been implemented based on PC public feedback

 

The Balance tweaks are as follows:

 

Slightly increased the damage of the UZI at long range.

The AKs74u now has more felt recoil when aiming.

The G3, VSS, and all SemiAutomatic rifles now settle slightly faster between shots when aiming.

The PKM, Type 88LMG, G3, An94, and 40mm shotgun have returned to their former glory.

Increased the damage of the MG3 to bring it in line with the rest of the LMGs.

Fixed a bug where the Saiga12 with slugs would do too much damage at long range.

Fixed a bug where the SVU would do too little damage at long range.

Fixed a bug where M95 rounds would not kill armored targets with headshots.

Edytowane przez Shankor
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...