Skocz do zawartości

Battlefield Bad Company 2


Quaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Już nie (pipi)cie tak, cały dzień net mi działa normalnie a ok 22-23 potrafi z dwa trzy razy wy(pipi), to mi się już nie chce po raz 4 wracać żeby powiedzieć seeya ;/

Opublikowano (edytowane)

btw ako, jak do tego doszedłeś?

Użyłem swoich niesamowicie precyzyjnych urządzeń szpiegowskich oraz wyostrzyłem swoje zmysły do granic osiągalnych przez śmiertelników. Wynająłem najlepszych detektywów i jednostki specjalne świata. Rozmawiałem z prezydentem Obamą i Dżodrżem Buszem. Ale dopiero Putin pomógł rozwiązać mi tą zagadkę życia, starymi, sprawdzonymi metodami ;)

 

W Poznaniu się nie mówi "To ja idę, narazie" ? xDDDDD

W poznaniu się robi rage quity pod przykrywką problemów z siecią. Wiem bo mi koledzy opowiadali. Chociaż Stona skubany dobrze to maskuje, jak mówi to jest spokojny niczym mnisi podczas medytacji.

 

Wpadne na BFa jak headset dojdzie... pewnie w sobote/niedziele ;)

Jajajajajaja, niedawno twierdziłeś że czwartek/piątek. Na stos! :D

Edytowane przez ako
Opublikowano

Jajajajajaja, niedawno twierdziłeś że czwartek/piątek. Na stos! :D

We wtorek zostało zamówione, w środę miałem nadzieję na wysyłkę, ale wysłali dziś o 15:00. Oby doszło jutro kurierem, bo jak nie.... to dopiero w poniedziałek :/

Opublikowano (edytowane)

Jeżeli nie mieszkasz na totalnym za(pipi)u, to powinno dojść ;)

Hard to say.... Uć ;p

Więc kurier ma drogę Gdańsk - Łódź ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

[EDIT piątek, 9:28]

"Carrier has arrived" - (ta, wiem, nerd jestem xD)

Edytowane przez Kazuun
Opublikowano (edytowane)

A propos nowego hack'a (teleportu).

Server R22 is being rolled out. It is available with nearly every RSP; now it is up to them to deploy it to the server machines.

 

This is a minor security update, it does not affect features/bugs/performance of the game server.

So essentially: upgrade your servers, and perhaps something happens. who knows.

 

Niektórzy jednak piszą, że to góvvno dało.

Edytowane przez Shankor
Opublikowano

Ktoś ma może pomysł czemu Mumble może mi się tak kaszanić masakrycznie?

 

Problem polega na tym że odpalam mumble, wyskakują dwa okienka, na jednym wybieram serwa (klikając 'Połącz' lub double click na nazwę serwa) i w tym momencie mi się zawiesza. Po kilku sekundach wyskakuje, ze program bez odpowiedzi, wyszukiwanie błędów i pada. PRzed chwilą próbowałem się połączyć 40 (tak, liczyłem!) razy i za każdym razem zwiecha. Reinstalka nie pomogła (robiłem już dwa razy).

ako mówił że niby widać ze na serw się dołączam i po chwili znikam. Ja nawet nie widzę się na serwie bo program się zwiesza na łączeniu jak by.

 

 

Mam Win 7 - Stona specu, myśl! Liczę na Ciebie ;)

Opublikowano (edytowane)

U mnie Mumble nie powoduje żadnych problemow w zasadzie. Win7. Macie coś skopane :P

 

Kurka, tak niewiele do Edka brakło, a teraz mi ucieknie, bo ja będę grał tylko w weekendy. Buuuuuu!!!!!! :D

 

 

I tak Cię dojadę. Kiedyś ;)

 

Edytowane przez ako
Opublikowano

Grałem przed chwilą przecież. Ale dupny team był na atacamie, non stop ich spychaliśmy na CAP i nie potrafili sobie dać rady. Jedną rundę wygraliśmy 400-0 XD

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Raczej 59pln będzie.

Dlaczego już nie dołączacie na vojpa pedałki? :( Muszę sam z szakirem ołnować niemiaszków na Atacamie, a on ma sklerę i nie nosi dartów .

Opublikowano

Raz Cię przez weekend namierzyłem. Jak się odrobię z projektów i innych przyjemności, to w ten weekend tam wpadne Was poobijać :P

 

@Vietnam: dziękuję, postoję ;)

Opublikowano (edytowane)
Some fixes are coming for Bad Company 2 for PC, people!

Now.. we want to announce these first fixes we have made and let you know that these are just one part of a bigger list of updates that we are going to release very soon. This update will also require server downtime

 

This is what we can confirm for now:

 

One of the Insignia's requiring an unobtainable Bronze star for the tracer dart – requirement removed.

 

- One of the Insignia's requiring an unobtainable Bronze star for the tracer dart – requirement removed.

 

- Hit registration changes brought over from MOH to BC2; several bugfixes, the client<->server send rates have been increased, some of the hitboxes themselves have been changed. This will increase the accuracy of guns, but will not make much of a difference to the knife.

 

- Removed the blue box behind the chat window.

 

- The 2-second immunity when spawning/being revived can will now be immediately remove either by firing, zooming, or any movement (move, crouch, jump). Merely looking around will not remove the invulnerability. In essence: If a person moves, he is never invulnerable.

 

- 3D vision fixed.

 

Mogliby jeszcze poprawić nóż i zoptymalizować silnik pod kątem wydajności.

Edytowane przez Shankor
Opublikowano

Więc jednak jeszcze nie zapomnieli o swoim dziecku. Ciekawi mnie tylko większa celność broni, oby z czymś nie przesadzili.

 

Co jest nie tak z nożem teraz?

 

 

W ogóle to przygotujcie tyłeczki, najpóźniej po 22 wbijam na serwery i chcę krwi!!!!!!! :diablo:

Opublikowano

nie wiem co chcesz od noża, jest ok

celności nie poprawią, niby naprawią hitboksy które nie nadążają ale imho teraz jest ok i nie ma takiego kuriozum jak w BF2 było , że trzeba było mieć konfigi żeby strzelać normalnie w wiarę, bo inaczej trzeba było celować za kogoś XD

Opublikowano (edytowane)

Właśnie o to chodzi. Ja, jako nożownik :ninja: bardzo często się z tym spotykam. Pół biedy jeśli gościu nie zauważy, ale jak się zorientuje, to dupa zbita. Mogliby jeszcze zooma naprawić. A tak poza tym, to uwierzę jak zobaczę. Znając życie patch wyjdzie za 3 miesiące ;] Wydają go, żeby ludzie w ogóle spojrzeli na Vietnam.

Edytowane przez Shankor
Opublikowano (edytowane)

A nóż..... no czasem mu się nie zadziała ;p

Ooooh, piekne to były czasy, niech wrócą :ninja:

Edytowane przez ako
Opublikowano (edytowane)

Patch R9 for PC

How to get the game client updated

 

* If you are using Steam: the Steam client will automatically begin updating your game client once Oct 29th, 6:00 AM (GMT) has passed by.

* If you are not using Steam: then the game’s online updater will find the version online at the same hour and ask you to patch.

* If you are not using Steam: we will also publish an offline updater. Download links will be added to this blog post during the day.

 

Here is the complete fix-list for the patch

 

- All Weapons Bronze Insignia requiring an unobtainable bronze star for the tracer dart – requirement removed.

- Improved Hit registration made through several fixes and some of the hitboxes themselves have been changed. This will increase the accuracy of guns.

- Blue box chat window removed

- The 2 second immunity when spawning/being revived will now be immediately removed either by firing, zooming, or any movement (move, crouch, jump). A Spawning Player can still orient passively in the Game World..

- 3D vision fixed.

- Fixed slug shotgun zoom crosshair on PC so they better represent the long range accuracy. Crosshairs now close more on PC, similar to consoles.

- Reduced slug shotgun hip accuracy to require zooming for consistent long range accuracy. Hip accuracy is now on par with the semi automatic weapons.

- Fixed a bug on PC where the G3 would do less damage than intended.

- Fixed VADS turning sensitivity on PC so it performs like the ZU23.

- Reduced VADS push back and damage to balance it with the ZU23.

- Fixed a bug where vehicle countermeasures would fail to remove tracer darts at high speed.

- Reduced the reload time for vehicle countermeasures.

- Slightly increased the AT4's damage vs armor to emphasize its anti vehicle role while keeping it balanced vs armor.

- Increased the AT4’s top speed and acceleration so users spend less time exposed when firing.

- Increased the AT4's splash damage so it competes with other AT weapons vs infantry. The AT4 still has the least splash damage of all AT weapons.

- Reduced the splash damage of the Carl Gustav to bring it in line with other explosive weapons. The Carl Gustav still has the most splash damage of all AT weapons.

- Increased the 1 shot kill range of the M95 body shot to counter its lower rate of fire.

- Fixed a bug with the SVU that gave it better close range damage than other semi auto weapons.

- Reduced all weapon damage to the MCOM by 50%.

- Fixed an C4 vs MCOM exploit on Atacama Desert.

- Fixed a bug with FOV when aiming the M1911.

- Lowered the close range damage of the AN94 to highlight its long range role.

- Increased the accuracy of the F2000 on the move to highlight its role as a mobile AR.

- Increased the close range damage of the shotguns to give them a greater advantage vs slugs.

- Slightly lowered the damage of the M60 to balance its accuracy advantage vs other LMG's.

- Slightly lowered the damage of the MG3 at close range to balance it with other high rate of fire weapons.

- Slightly increased the damage of the UH60.

 

Jestem (pipi)ua w szoku. Ciekawe ile rzeczy "się popsuło"...

Edytowane przez Shankor
Opublikowano (edytowane)

OHMYGOD wlaściwie wszystko czego bylo trzeba. Ulepszenie AT4 (yes, yes, yes!!), lekkie przystopowanie shotgunów ze slugami, osłabienie CG, wzmocnienie M95.... szkoda, że tak późno, ale i tak się jaram ;]

 

Aż sobie zagram za chwilę ;p

Edytowane przez ako

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...