Skocz do zawartości

Battlefield Bad Company 2


Quaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dobra, wróciłem do żywych i możemy grać. Vietnam daje rade, nie marudźcie!

To w łikend Cię widzę na Rushu :D

Ale mnie w włikendy nie ma w internecie. Od poniedziałku do czwartku mogę karać, potem odwyk :-(

Opublikowano

No jaja sobie chyba robisz z pogrzebu... ;) W tygodniu to ja na epickim łączu 1mega za bardzo nie poszaleję :(

Opublikowano

pociski z czołgów są za szybkie (w BC2 przez kilkadziesiąt godzin w czołgu raz udało mi się zestrzelić heli, tutaj w pierwszym meczu zrobiłem to 3 razy)

Huey lata jak arkadowy samochodzik - pierwszy mecz na OH a ja latam pod mostem, robię beczki, bączki, nurkuję i wznoszę się metr nad ziemią a do tego ląduję na pelnym gazie

RPG równie dobrze mogli zastapić granatem o tym samym rozmiarze - odpadanie jest tak duże, że nie da się w nic trafić

czołgi nie mają optyki - nie dziwię się, że przegrali tę wojnę

Tuktuk to jakaś kpina - ta kosiareczka zanim ruszy z miejsca wydaje z siebie tyle huku, że każdy nas usłyszy

heli można zestrzelić absolutnie wszystkim (ale nie RPG, bo rakieta i tak go nie dogoni) - udało mi się przy pomocy ak47, m16, m60 a nawet pepeszy

 

 

o ile BC2 rządzi na całej linii o tyle ten dodatek to jakieś nieporozumienie

Opublikowano (edytowane)

Nie narzekaj.

1) Pociski są szybsze, bo trudniej jest trafić/wycelować.

2) Helikopterem lata się łatwiej, bo wg mnie za trudno lata się w podstawce, poza tym uważam że zrobili to specjalnie, by "promować" latanie.

3) Opadanie RPG na mój gust jest takie samo.

4) Na takie realia postawili, patrz pkt 1

5) Nie jeździłem za dużo, nie wypowiadam się.

6) Można zestrzelić, bo RPG jest za wolne itd., wg mnie jest to dobre rozwiązanie.

 

Dodatek w mojej opinii trzyma poziom BC2; zmienili skiny, nałożyli filtr filmowy, a pojazdy (ich prowadzenie i strzelanie z nich) uprościli ze względu na epokę. Zmiany pewnego rodzaju musiały zajść, tego wszyscy (chyba) oczekiwali.

Edytowane przez Shankor
Opublikowano

Właśnie to jest piękne, że się tak łatwo lata, bo teraz każdy może polatać, a i można ładnie punkty nabijać w HUEYeu, kocham go i koniec <miłość>.

 

 

 

 

A Apacz to chamstwo i oszukaństwo, powinien ładnie zapi.er.dalać, ale albo ja nie umiem go postawić prawie w pion i lecieć do przodu jak on naprawdę lata, albo się w tej grze nie da. Bo opada od razu i du.pa a nie latanie.

 

 

 

 

Fajnie się tym wielkimi krowami lata, Black Hawkiem np. Ale ja tylko jedną stronę umiem wystawiać do strzału i mi ludzie narzekają ;p

 

 

Opublikowano

2. Heli w podstawce jest prawie nietykalny więc gdyby latało się nim tak jak tym kartonem to każdy by brał flary i czaił się na maszynę aby później kończyć z wynikiem 30:0 (a już takich widziałem)

3. przy ok 600 wystrzelonych rakietach z RPG człowiek wyrobił sobie pewne nawyki w celowaniu - tutaj one się nie sprawdzają ergo coś pozmieniali (na gorsze)

4. broń ma bardzo realistyczne (wręcz symulacyjne) obrażenia ale dla "równowagi" pozbawili Shermana i Pattona przyrządów celowniczych

5. nie warto - za roadkill tym pierdzikiem powinni na x360 w nagrodę dawać ze sto punktów

6. ale w tym momencie inżynier staje się prawie bezużyteczny - czołgi i tak tłuką się między sobą a na heli najlepszy jest medyk. przydaje się tylko jak decydujemy się na szaleństwa tym kartonem - polatasz, walisz z impetem w glebę (sic!), naprawiasz i latasz dalej

 

 

 

gdybym narzekał to bym napisał, że ten czołg to nie jest M48 tylko M48A5 :P

ogólnie pograć można - zwłaszcza teraz gdy człowiek zrobił juz wszystko co się da w podstawce - jednakże za te 40pln spodziewałem się większych pokładów miodu

Opublikowano

Pany, latanie Apaczami nie jest jakimś uber wyzwaniem, więc mi tu proszę nie pierdzielić takich farmazonów [Pr0 miszcz latania 8) ] .

Latanie Uh1 jest żenujące i nie wiem jak można czerpać z tego przyjemność.

Karabinki w Uh1 są przegięte. Mają większą moc na piechotę niż obrotówki z Blakhołka [!]

Brak optyki w czołgach to jakaś kpina [szczególnie że w M48 mamy za(pipi)iście wielkie coś na wieży które zapewne ową optyką jest XD ], sytuację trochę ratuje kamera zza czołgu. Mamy wtedy celowniczek i po chwili wczuwki można już dość łatwo celować.

RPG jest łatwe do opanowania ale faktycznie, ma troszkę za mały zasięg [za duże opadanie] i na większe odległości wygląda to tak, jakby się strzelało z łuku [celujesz w niebo żeby doleciało].

RPG jest za słabe.

Endżinki są do dupy. W podstawce mój Endżi to ownator mapy, tutaj jest poracha.

Opalarka jest za cicha i nie zawsze człowiek wie czy już naprawił pojazd, czy jeszcze nie.

Opalarka za wolno niszczy wrogie czołgi.

Ludzie na serwach to jakieś po(pipi)ane nuby , wczoraj z Szakirą jak graliśmy to (pipi)a co serw, to kilo gnoju w bazie i 3-4 desperados którzy starają się coś robić.

Infantry mode daje radę ALE BEZ SNAJPERÓW

Snajperzy M40 są TOTALNIE przegięci w (pipi) mega i ich hejtuję [a w podstawce nie mam aż takiego problemu z nimi]

Tak czy srak klimat mi się podoba :)

 

 

Aaaa, Apacze bardzo łatwo zestrzelić [to do kogoś kto tu miałczy że przegięte], wystarczy mu za(pipi)czyć z darta i później rakietensa. A jak ma smołka, to AA go. Na AA nie ma bata.

Ewentualnie jak to robi Ako, wyjechać mu z tej 3 rakietnicy. Lub z czołgu go kilym.

Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj bawiłem się z motaczem ognia. Na początku irytacja i zwątpienie, ale potem się "przełamałem" i siałem pożogę na wietnamskiej ziemi. Satysfakcja jest nawet w momencie, gdy koleś cię zabiję, ale jest podpalony i biega w kółko, a na końcu sam ginie. 8) Jest ok, szkoda tylko, że niektóre mapy nie pozwalają w pełni z niego korzystać (np. operacja hastings), ze względu na brak walki na krótkim dystansie. Natomiast punkt obserwacyjny - miód. :thumbsup:

Edytowane przez Shankor
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

No właśnie mi nie działa. Sprawdź co i jak. Jeśli Tobie działa to lipa i będziesz sam grał! :P

Jak zgłosiłem się do EA live support chat i miła pani mi powiedziała, żebym zrobił re-install. :-(

Edytowane przez Shankor
Opublikowano (edytowane)

Lipa jest większa. Skontaktowałem się z pomocą EA, kazali mi wszystko powyłączać, antywirusy, firewalle itd. Nic nie pomaga. Zrobiłem re-install i wciąż to samo. Co więcej u kolegi na kompie też nie łączy z serverami Vetnamu. Miły pan z EA live support chat, napisał mi, że on nie wie co się stało i ktoś "z góry" się ze mną skontaktuje. Jest jeszcze opcja, że mój dostawca internetu coś przekombinował, ale z tymi tłukami się pewnie nie dogadam (neta mam z kablówki). Póki co wracam do podstawowej wersji gry, tylko ako nie gra zespołowo. :P

Edytowane przez Shankor
Opublikowano

No to dziś gramy !!!!!!!!!!!1111111

 

 

 

Ustawka na mumblu

 

O ktorej? ;) Ja bede okolo 21:30-22 ;)

Opublikowano

Witam,

jako, że niedawno kupiłem laptopa to pomyślałem, że może sprawdzę te nowe gry na multi ( w końcu samym W:ET człowiek nie żyje) i tu wybór padł na BC2. W związku z tym chciałbym się zapytać jak wygląda wersja na piecyki to znaczy czy są:

-dedykowane serwery i opcja ich stawiania, czy są tylko serwy od EA?

-mody

-fanowskie mapy

-możliwość robienia własnego cfg

-normalna wyszukiwarka serwerów, czy też ten badziew z konsol "matchmaking"

 

Na końcu chciałbym zapytać, czy są jakieś różnice między wersją pudełkową, a tą elektroniczną do ściągnięcia z EA Store. Ściąga się instalka z którą można robić co się zechce, wrzucić na pendrive'a/płytkę czy tylko pliki potrzebne do uruchomienia gry, a reszta leży na serwerach EA?

Opublikowano (edytowane)

Serwery trzeba sobie wykupić.

Modów i fanowskich mapek nie ma.

Nie bardzo wiem co masz na myśli pisząc cfg. Tu nie ma skrótów jak w CS. Możesz sobie ustawić kąt widzenia.

Jest normalna wyszukiwarka.

 

Proponuję Ci kupno wersji na STEAM. Będzie droższa, ale może nie będziesz miał tylu problemów co inni.

Edytowane przez Shankor
Opublikowano

Brak mapek,modów ehh czyli kolejna gra, która umrze dosyć szybko. Oby Battlefield 3 miał edytor, no ale robią go wpierw na pc więc jestem dobrej myśli.

A co się tyczy tych błędów i problemów to miałem wersję na PS3 od kumpla by ją potestować i na moim 4 megowym radiowym łączu nie dało się grać bo gra nie chciała się połączyć z infrastrukturą EA. A jak już dołączyłem się jakimś cudem do gry to i tak długo nie pograłem. Co za syf, wszystkie gry na pc i pare na konsole mi dziala na multi bez problemu ale EA i jego wynalazki już nie.

Myślałem nad wersją od wujka peba by sprawdzić wpierw czy te same cyrki są na pc ale i tak pewnie nie pograłbym sobie na multi więc muszę zaryzykować i kupić .

Opublikowano

Brak mapek,modów ehh czyli kolejna gra, która umrze dosyć szybko. Oby Battlefield 3 miał edytor, no ale robią go wpierw na pc więc jestem dobrej myśli.

A co się tyczy tych błędów i problemów to miałem wersję na PS3 od kumpla by ją potestować i na moim 4 megowym radiowym łączu nie dało się grać bo gra nie chciała się połączyć z infrastrukturą EA. A jak już dołączyłem się jakimś cudem do gry to i tak długo nie pograłem. Co za syf, wszystkie gry na pc i pare na konsole mi dziala na multi bez problemu ale EA i jego wynalazki już nie.

Myślałem nad wersją od wujka peba by sprawdzić wpierw czy te same cyrki są na pc ale i tak pewnie nie pograłbym sobie na multi więc muszę zaryzykować i kupić .

 

 

Kolejny znawca. A w BF2 na jakich mapach się grało? SaK był mapą fanowską?

Modów nie ma i nie będzie, konfigów nie ma i daj Bóg, nie będzie.

W BF3 też bym na to nie liczył, w końcu będzie na tym samym silniku.

 

A gra umrze jak ludzie przestaną w nią grać.

Opublikowano

Brak mapek,modów ehh czyli kolejna gra, która umrze dosyć szybko.

opanuj istniejące i dopiero później narzekaj. Uwierz mi - nawet z 30lvl nadal będzisz poznawał nowe ścieżki dotarcia do flag czy m-comów

mody? masz tryb conquest, rush, squad rush, squad deathmatch i ok 14 map do wyboru

cfg? to progejmerowe placebo? pamiętam czasy CS jak ludzie zmieniali cfg na te robione przez gwiazdy sceny, później był hurr durr me so pr0 a gość i tak kończył na końcu stawki. Tutaj jedyne co jest potrzebne to mysz z odpowiednią ilością klawiszy i przełączaniem czułości w locie (na potrzeby czołgów) a do "oszukiwania" na dużych mapach ustawiasz sobie krótkie pole widzenia i niskiej jakości tekstury (sprawia, że w wielu przypadkach na dużych odległościach znikają ściany... ale nie gracze a przy odpowiednio mocnym rigu jesteś zawsze pierwszy na serwerze [czyli większa szansa na czołg na np. Oasis])

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...