Skocz do zawartości

Battlefield Bad Company 2


Quaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Taki sam problem jest między innymi z VSS i jeszcze czymś jednym, ale nie pamiętam w tym momencie. Z VSS to już jest ewidentna wtopa, bo można pojedyncze naboje puszczać prosto w chłopka i nie zalicza, o full auto nie wspominając. Hitboxy to swoją drogą, zabawnie wygląda jak w biegnącego wroga się strzela nie wprost, a trochę za. Mam nadzieję że w BF3 już takich wpadek nie będzie.

Przy czym i tak nie przebija to buga z UMP-45 + x4 + magnum, które się po prostu lubi zablokować ;)

Opublikowano

To ubaw, bo chyba w retail BC2 były akurat dobre, tylko zjebali w jakimś paczu? :D

 

 

Z resztą, jak siedzę w czołgu to mi to tito czy gość ma hitboxa na sobie czy metr dalej, więc w sumie... luuuuz ;)

 

Opublikowano

ako: tez bym nie liczył na zmiany w systemie hitboxów. Tak było odkąd pamiętam i tak pewnie pozostanie. Co dziwne jakoś nie narzekam na to zbytnio. Nie wiem czemu... niby poważne, a się człowiek przyzwyczaił do tego.

 

 

 

Mnie tylko w(pipi)ia że nie ma AA na moim starym XP.

Hę?

Windows XP + Anti Aliasing ? xD

Opublikowano

Ja też specjalnie nie narzekam, przyzwyczaiłem się. Czasami tylko mam minute-rage'a jak coś co nie miało prawa nie wejść, nie wchodzi. Przy czym pamiętam że po którymś paczu straaasznie ludzie na to narzekali, że niby DICE dało doopy. Sam szczerze mówiąc już nie pamiętam, tyle czasu przegrałem na ostatnim paczu że dla mnie to norma.

Opublikowano

ako: tez bym nie liczył na zmiany w systemie hitboxów. Tak było odkąd pamiętam i tak pewnie pozostanie. Co dziwne jakoś nie narzekam na to zbytnio. Nie wiem czemu... niby poważne, a się człowiek przyzwyczaił do tego.

 

 

 

Mnie tylko w(pipi)ia że nie ma AA na moim starym XP.

Hę?

Windows XP + Anti Aliasing ? xD

 

 

No w normalnych grach AA na XP działa :)

Opublikowano

No tak, gry na XP nigdy nie miały AA XDDDD

 

Z tymi hitboxami chodzi wam o to że jak sie strzela w kogoś na wprost, to sie nie trafia ? i trzeba z wyprzedzeniem celować ? a to nie jest wina kul które dolatują z opóźnieniem a nie instant ? either way i tak sie już przezywczaiłem. jedyny mój mankament, to że strasznie ciężko headshota wbić, kiedykolwiek, jeśli już to przez przypadek :D albo czołgiem, miałem taką acje xD

 

Kurde ide pograć.

Opublikowano

No też, ale to nie tyle prędkość kul ile sposób liczenia opóźnień przez serwa. Tak przynajmniej było w BF2 , bo tam to rozkładaliśmy na czynniki pierwsze i wychodziło, że żeby trafić kogoś, kto biegnie to trzeba strzelać lekko ZA NIEGO, bo serwer tak to sobie dziwnie liczy.

 

Hedszoty w BFie to już w ogóle śmiech na sali. Trafiasz na 100%, leci dymek, heda nie policzyło. Tak czy srak, człowiek przyzwyczai się do wszystkiego.

Opublikowano (edytowane)
The number in game is not PING.

What the number shows in game is game latency.

This is basically how far behind the client is compared to the server.

We try to keep the server a small portion in front of the clients so in most cases it can use replicated data until they get the next ghost update from the server. If there is a lag spike it will start predicting the state when they run out of information, however, the basic idea is to smooth out the experience compared to everything having to be corrected when the predictions are slightly off.

Now, that explains a lot of things :potter:

 

@Pikol: właśnie nie, to że z wyprzedzeniem trzeba celować to by logika wskazywała, ale w BFie jest tak, że musisz trafić trochę za gościa który biegnie prostopadle do kierunku w ktorym patrzysz. Jak trafisz bezpośrednio to tylko krew leci i nic. Często nawet tego nie zauważysz, w sumie tylko w przypadku podejścia zupełnie z boku to jest ewidentne zachowanie ;)

Podsumowując, normalnie walił byś minimalnie przed gościa uwzględniając czas lotu kuli i jego ruch, tutaj walisz prosto w niego i zalicza ;)

 

@Stona: tja, chociaż ten dźwięk jak kula wali w nocnik jest fajny, to i można więcej razy posłuchać :D

Edytowane przez ako
Opublikowano

Ten pacz to jest bydle liczone w gigabajtach, nie może być szybko ;)

Opublikowano (edytowane)

 

Pierdzielę, też sobie kleję coś na ekran :ninja:

Edytowane przez ako
Opublikowano (edytowane)

No jak to co, weźcie sobie cyrkiel, flamaster.. linijka tez się przyda - i narysujcie wielki celownik...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...a potem przyklejcie tego wielkiego pomalowanego, żółtego postcarda na środku ekranu xD

Edytowane przez Kazuun
Opublikowano

Ja spróbuję kawałkiem samoprzylepnych karteczek. Na dzień ślad nie zostanie (z resztą i tak mam monitor uje... brudny, to będzie motywacja do czyszczenia), a myślę że to kwestia przyzwyczajenia się po prostu. Teraz noscope'y wale dosłownie milimetry za bardzo w prawo.

Opublikowano

Widać, że młodzież. Za czasów CS 1.3 jak człowiek chciał ownować AWP to zwyczajnie brało się maleńką drobinkę plasteliny i przyklejało na ekran. Z kineskopu schodziło bez problemu więc i z matryc LCD powinno.

 

A SV98, jak to wspominałem kilka stron wcześniej, daje radę i to bardzo. Czas przeładowania jest rewelacyjny.

Opublikowano

Coraz lepsze mają te filmy:

 

 

Jeżeli to nie jest ustawione, to ja chyba gram w jakąś inną grę, bo o ile poprzedni filmik jeszcze ogarniałem, tak tutaj nie wierzę w to co widzę. Zwłaszcza te kille przez ściany, (pipi), jak. Gość ma chyba 6 zmysł ;)

Opublikowano

Myślę ze wszystko jest realne,w większości fart ale jednak,tylko ze takie filmiki są możliwe tylko na normalu,na HC 2 strzały i koniec,dlatego nikt z tych co nagrywają w niego nie gra.Sam tez kiedyś nagrałem filmik,tyle że na HC,nie jest tak spektakularny,ale ten typ ma akcje pewnie z kilku tygodni,ja z jednego posiedzenia.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...