Gość ako Opublikowano 4 lipca 2011 Opublikowano 4 lipca 2011 Taki sam problem jest między innymi z VSS i jeszcze czymś jednym, ale nie pamiętam w tym momencie. Z VSS to już jest ewidentna wtopa, bo można pojedyncze naboje puszczać prosto w chłopka i nie zalicza, o full auto nie wspominając. Hitboxy to swoją drogą, zabawnie wygląda jak w biegnącego wroga się strzela nie wprost, a trochę za. Mam nadzieję że w BF3 już takich wpadek nie będzie. Przy czym i tak nie przebija to buga z UMP-45 + x4 + magnum, które się po prostu lubi zablokować Cytuj
Stona 569 Opublikowano 4 lipca 2011 Opublikowano 4 lipca 2011 Mam dla Ciebie złe wieści Ako, nie naprawią tego. To jest magia Bfa - s(pipi)one hitboxy Cytuj
Gość ako Opublikowano 4 lipca 2011 Opublikowano 4 lipca 2011 To ubaw, bo chyba w retail BC2 były akurat dobre, tylko zjebali w jakimś paczu? Z resztą, jak siedzę w czołgu to mi to tito czy gość ma hitboxa na sobie czy metr dalej, więc w sumie... luuuuz Cytuj
Stona 569 Opublikowano 4 lipca 2011 Opublikowano 4 lipca 2011 Nie były dobre Nie pamiętam jak to było w 1942. Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 4 lipca 2011 Opublikowano 4 lipca 2011 Mnie tylko w(pipi)ia że nie ma AA na moim starym XP. a przydałoby sie cholernie, mimo że gram 1920x1080. Cytuj
Gość ako Opublikowano 4 lipca 2011 Opublikowano 4 lipca 2011 Ciężko się musi grać bez AA na mapach z helkami. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 4 lipca 2011 Opublikowano 4 lipca 2011 ako: tez bym nie liczył na zmiany w systemie hitboxów. Tak było odkąd pamiętam i tak pewnie pozostanie. Co dziwne jakoś nie narzekam na to zbytnio. Nie wiem czemu... niby poważne, a się człowiek przyzwyczaił do tego. Mnie tylko w(pipi)ia że nie ma AA na moim starym XP. Hę? Windows XP + Anti Aliasing ? xD Cytuj
Gość ako Opublikowano 4 lipca 2011 Opublikowano 4 lipca 2011 Ja też specjalnie nie narzekam, przyzwyczaiłem się. Czasami tylko mam minute-rage'a jak coś co nie miało prawa nie wejść, nie wchodzi. Przy czym pamiętam że po którymś paczu straaasznie ludzie na to narzekali, że niby DICE dało doopy. Sam szczerze mówiąc już nie pamiętam, tyle czasu przegrałem na ostatnim paczu że dla mnie to norma. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 4 lipca 2011 Opublikowano 4 lipca 2011 ako: tez bym nie liczył na zmiany w systemie hitboxów. Tak było odkąd pamiętam i tak pewnie pozostanie. Co dziwne jakoś nie narzekam na to zbytnio. Nie wiem czemu... niby poważne, a się człowiek przyzwyczaił do tego. Mnie tylko w(pipi)ia że nie ma AA na moim starym XP. Hę? Windows XP + Anti Aliasing ? xD No w normalnych grach AA na XP działa Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 4 lipca 2011 Opublikowano 4 lipca 2011 No tak, gry na XP nigdy nie miały AA XDDDD Z tymi hitboxami chodzi wam o to że jak sie strzela w kogoś na wprost, to sie nie trafia ? i trzeba z wyprzedzeniem celować ? a to nie jest wina kul które dolatują z opóźnieniem a nie instant ? either way i tak sie już przezywczaiłem. jedyny mój mankament, to że strasznie ciężko headshota wbić, kiedykolwiek, jeśli już to przez przypadek albo czołgiem, miałem taką acje xD Kurde ide pograć. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 4 lipca 2011 Opublikowano 4 lipca 2011 No też, ale to nie tyle prędkość kul ile sposób liczenia opóźnień przez serwa. Tak przynajmniej było w BF2 , bo tam to rozkładaliśmy na czynniki pierwsze i wychodziło, że żeby trafić kogoś, kto biegnie to trzeba strzelać lekko ZA NIEGO, bo serwer tak to sobie dziwnie liczy. Hedszoty w BFie to już w ogóle śmiech na sali. Trafiasz na 100%, leci dymek, heda nie policzyło. Tak czy srak, człowiek przyzwyczai się do wszystkiego. Cytuj
Gość ako Opublikowano 4 lipca 2011 Opublikowano 4 lipca 2011 (edytowane) The number in game is not PING.What the number shows in game is game latency. This is basically how far behind the client is compared to the server. We try to keep the server a small portion in front of the clients so in most cases it can use replicated data until they get the next ghost update from the server. If there is a lag spike it will start predicting the state when they run out of information, however, the basic idea is to smooth out the experience compared to everything having to be corrected when the predictions are slightly off. Now, that explains a lot of things :potter: @Pikol: właśnie nie, to że z wyprzedzeniem trzeba celować to by logika wskazywała, ale w BFie jest tak, że musisz trafić trochę za gościa który biegnie prostopadle do kierunku w ktorym patrzysz. Jak trafisz bezpośrednio to tylko krew leci i nic. Często nawet tego nie zauważysz, w sumie tylko w przypadku podejścia zupełnie z boku to jest ewidentne zachowanie Podsumowując, normalnie walił byś minimalnie przed gościa uwzględniając czas lotu kuli i jego ruch, tutaj walisz prosto w niego i zalicza @Stona: tja, chociaż ten dźwięk jak kula wali w nocnik jest fajny, to i można więcej razy posłuchać Edytowane 4 lipca 2011 przez ako Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 4 lipca 2011 Opublikowano 4 lipca 2011 @Stona: tja, chociaż ten dźwięk jak kula wali w nocnik jest fajny, to i można więcej razy posłuchać xDDDDDDDDD Cytuj
Mordechay 680 Opublikowano 5 lipca 2011 Opublikowano 5 lipca 2011 Żesz w sukę, zanim BF się zaktualizuje, to zdążę zamówić i otrzymać drugą sztukę gry T_T 130kb/s a pasek leci jakby mu się nie chcialo. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 5 lipca 2011 Opublikowano 5 lipca 2011 A nie ma apdejtów na jakichś serwerach gamershell czy innych fajlplanetach? Cytuj
Gość ako Opublikowano 5 lipca 2011 Opublikowano 5 lipca 2011 Ten pacz to jest bydle liczone w gigabajtach, nie może być szybko Cytuj
Gość ako Opublikowano 5 lipca 2011 Opublikowano 5 lipca 2011 (edytowane) Pierdzielę, też sobie kleję coś na ekran Edytowane 5 lipca 2011 przez ako Cytuj
Stona 569 Opublikowano 5 lipca 2011 Opublikowano 5 lipca 2011 Myślałem o tym też, ale musi to być coś, co na bank nie zostawi śladu Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 5 lipca 2011 Opublikowano 5 lipca 2011 (edytowane) No jak to co, weźcie sobie cyrkiel, flamaster.. linijka tez się przyda - i narysujcie wielki celownik... ...a potem przyklejcie tego wielkiego pomalowanego, żółtego postcarda na środku ekranu xD Edytowane 5 lipca 2011 przez Kazuun Cytuj
Gość ako Opublikowano 5 lipca 2011 Opublikowano 5 lipca 2011 Ja spróbuję kawałkiem samoprzylepnych karteczek. Na dzień ślad nie zostanie (z resztą i tak mam monitor uje... brudny, to będzie motywacja do czyszczenia), a myślę że to kwestia przyzwyczajenia się po prostu. Teraz noscope'y wale dosłownie milimetry za bardzo w prawo. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 5 lipca 2011 Opublikowano 5 lipca 2011 z resztą i tak mam monitor uje... brudny *niewinne gwizdanie* ? :> Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 5 lipca 2011 Opublikowano 5 lipca 2011 Widać, że młodzież. Za czasów CS 1.3 jak człowiek chciał ownować AWP to zwyczajnie brało się maleńką drobinkę plasteliny i przyklejało na ekran. Z kineskopu schodziło bez problemu więc i z matryc LCD powinno. A SV98, jak to wspominałem kilka stron wcześniej, daje radę i to bardzo. Czas przeładowania jest rewelacyjny. Cytuj
Gość ako Opublikowano 6 lipca 2011 Opublikowano 6 lipca 2011 Coraz lepsze mają te filmy: Jeżeli to nie jest ustawione, to ja chyba gram w jakąś inną grę, bo o ile poprzedni filmik jeszcze ogarniałem, tak tutaj nie wierzę w to co widzę. Zwłaszcza te kille przez ściany, (pipi), jak. Gość ma chyba 6 zmysł Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 6 lipca 2011 Opublikowano 6 lipca 2011 Myślę ze wszystko jest realne,w większości fart ale jednak,tylko ze takie filmiki są możliwe tylko na normalu,na HC 2 strzały i koniec,dlatego nikt z tych co nagrywają w niego nie gra.Sam tez kiedyś nagrałem filmik,tyle że na HC,nie jest tak spektakularny,ale ten typ ma akcje pewnie z kilku tygodni,ja z jednego posiedzenia. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 6 lipca 2011 Opublikowano 6 lipca 2011 Sam tez kiedyś nagrałem filmik,tyle że na HC,nie jest tak spektakularny Pics or it didn't happen @ako: tez Cię przeszedł dreszcz jak zobaczyłeś Islę? xD Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.