Kazuun 221 Opublikowano 26 czerwca 2010 Opublikowano 26 czerwca 2010 (edytowane) Arica jest za(pipi)ista bo to typowy infantry Stona, zapłacił bym i 50 zł jak by dali remake Strike at Karkand!!!!!!!!! MOC mapa.... ale z takimi zniszczeniami i tamtejszą gęstością budynków pewnie gra by się ksztusiła. Czołg + heli = epickość A właściwie, czołg strzelający do heli Ano... koleś padał co chwilę, a nas nie zabił ani razu xD Edytowane 26 czerwca 2010 przez Kazuun Cytuj
Gość ako Opublikowano 26 czerwca 2010 Opublikowano 26 czerwca 2010 (edytowane) Ano... koleś padał co chwilę, a nas nie zabił ani razu xD Chyba będzie miał przez to koszmary nocne, inna sprawa że jakby był dobry pilot to my byśmy tam sie mieszali z kurzem Ten sie dawał nabierać na sztuczkę z cofaniem, hehe. Czas spać, do zobaczenia jutro na serwie, od poniedziałku na parę dni niestety przerwa PS. Szkoda że do Abramsa wchodzi tylko 2 ludzi PS2. Nie wiem jak ja tyle czasu mogłem grać SQDM, CQ to jest conajmniej 10 times the fun. Edytowane 26 czerwca 2010 przez ako Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 Ja 95% swojego levelu wbiłem na SDM. Głównie na Arice Dlaczego tak? bo strasznie ciężko mi znaleźć servery infantry only. Nie przepadam za pojazdami bo zmuszają mnie do gry Engi. Jak ja mam niby zdjąć czołg grając np medykiem? A połowa ludzi nie wiem why ale ignoruje pojazdy i daje się zabijać i farmić i leci pieszo (w SDM to jest już plaga - koleś wejdzie do czołgu na początku rundy i do końca w nim przesiedzi bo nikt nawet nie próbuje go zabić). Cytuj
Gość ako Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 Ja 95% swojego levelu wbiłem na SDM. Głównie na Arice Dlaczego tak? bo strasznie ciężko mi znaleźć servery infantry only. Nie przepadam za pojazdami bo zmuszają mnie do gry Engi. Jak ja mam niby zdjąć czołg grając np medykiem? A połowa ludzi nie wiem why ale ignoruje pojazdy i daje się zabijać i farmić i leci pieszo (w SDM to jest już plaga - koleś wejdzie do czołgu na początku rundy i do końca w nim przesiedzi bo nikt nawet nie próbuje go zabić). Jutrzejszy paczyk sprawę rozwiąże, ma wejść tryb infantry only Ja też nie lubię grać Engiem dopóki nie siedzę w jakimś żelastwie z repair toolem lub za jakimś wrogim czołgiem z wyrzutnią rakiet. Po prostu jego broń główna mnie lekko słabi, głównie na SC. Na HC już lepiej. W ogóle to wczorajszego serwera z wieczora trzeba unikać, jakiś fake HC, błe. Chociaż czołg działą niezmiennie dobrze Cytuj
Shankor 1 651 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 (edytowane) Mnie się nie pokazują znajomi, czy grają czy nie. Cały czas mam status, że nikt nie jest online. A ako89 jest na liście... Też bym polamił w większym gronie ;] Edit: No teraz ako się pokazał. Wystarczyło się pożalić ;] Edytowane 27 czerwca 2010 przez Shankor Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 ^ próbowałem Cię dodać niezliczoną ilość razy ale za każdym wysłaniem idzie jak kamień w wodę. Jak dotąd z pokaźnej listy udało mi się dodać tylko 4 osoby dopiero po ok 20 minutach gry zorientowałem się, że coś jest nie tak - recon z VSS, cały magazynek w gościa a ten dalej biega a później 3 pociski z Bradleya pod nogi i drugi też beznamiętnie uciekł. Teraz nie dziwię się stonie, że nawet nie chce patrzeć na SC Trochę się wam chłopaki dziwię, że chce się wam bawić w strzelanie czołgiem do śmigłowca. Na tej ostatniej mapie (którą skądinąd widziałem pierwszy raz na oczy... no ale dziwnym nie jest - nie gram w trybie conquest) heli nieźle sobie poczynał ale wystarczyło zamontować żarówkę i sprzęty przeciwnika padały jak kaczki. Inna dziwna kwestia to to, że chyba tylko ja biegałem z tracerem ale muszę przyznać, że grało się całkiem fajnie - ako musi tylko przestać defibrylować mnie pod gąsiennicami czołgu a Kazuun patrzeć gdzie strzela Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 @ako Jutro paczyk wchodzi? Cool. Inna sprawa ze on chyba dodaje infantry only do trybu SDM, co inne mają go dostępnego od premiery gry, nie? Co nie zmienia faktu że niełatwo na taki trafić. @greah Jak gram Engi to też mam zawsze tracera na wyposażeniu. Ino fakt fakt, że miałem problemy z trafieniem heli - ciągle chybiałem. Cytuj
Gość ako Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 (edytowane) Trochę się wam chłopaki dziwię, że chce się wam bawić w strzelanie czołgiem do śmigłowca. Nie chciało się, ale jak już był na celowniku, to czemu miałbym spustu nie nacisnąć? Zwłaszcza że do mnie strzelał, no to przecież się tak bić nie dam ale muszę przyznać, że grało się całkiem fajnie - ako musi tylko przestać defibrylować mnie pod gąsiennicami czołgu a Kazuun patrzeć gdzie strzela Oj raz się zdarzyło, myślałem że masz enga i mu yebniesz z rakiety @ako Jutro paczyk wchodzi? Cool. Inna sprawa ze on chyba dodaje infantry only do trybu SDM, co inne mają go dostępnego od premiery gry, nie? Co nie zmienia faktu że niełatwo na taki trafić. Akurat CQ i Rusha sobie bez pojazdów nie wyobrażam Ale SQDM infantry only byłby wskazany. PS. Przydał by się jakiś wojsczat. Skajp? Edytowane 27 czerwca 2010 przez ako Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 (edytowane) PS. Przydał by się jakiś wojsczat. Skajp? No mic z mojej strony obecnie. Się dziadostwo wzięło i spsuło i zawsze jak chcę nowego załatwić to mi coś wypada, albo kasa się upłynnia Ale fakt, przydał by się, bo pisanie Ci "stój!" na chacie jest męczące xD Edytowane 27 czerwca 2010 przez Kazuun Cytuj
Gość ako Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 No mic z mojej strony obecnie. Się dziadostwo wzięło i spsuło i zawsze jak chcę nowego załatwić to mi coś wypada, albo kasa się upłynnia Ale fakt, przydał by się, bo pisanie Ci "stój!" na chacie jest męczące xD Haha, ja się po prostu rwę do walki TIP: Jak wycelujesz w czołg i naciśniesz Q, to mi się pojawi na mapce ikonka że chcesz wsiąść Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 TIP: Jak wycelujesz w czołg i naciśniesz Q, to mi się pojawi na mapce ikonka że chcesz wsiąść Ooo, good to know.... tylko że nie "Q" a "A" - ja nie gram na WSAD tylko na WSQE - zboczenie z WoWa swego czasu i tak mi zostało Cytuj
Gość Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 After a lot of trials and tribulations, all versions of the game client has now completed QA successfully. We will do no more testing on it. All game servers will need to be taken down for updates. The maintenance period starts on Wednesday Jun 30th at 07:00AM (GMT+2). Most of them should be back up by 11:00AM (GMT+2). During this time window, we will also release the new game client. Check back after 11:00AM (GMT+2), and try out the new game client! ------------------ The client patch is approximately 890MB large. The list of changes is pretty much the same as is listed here. I'm going to write a post which explains some of the background behind the delays later tonight. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 Whoa, przeszło kontrolę na Steam'ie Cytuj
Gość ako Opublikowano 29 czerwca 2010 Opublikowano 29 czerwca 2010 It's over 900!! Prawie Sporawy paczyk, ciekawe że aż tyle tego tam siedzi. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 29 czerwca 2010 Opublikowano 29 czerwca 2010 do voice chata zaprawdę polecam wam Mumble, dobra jakość dźwięku oraz bardzo małe obciążanie lącza Cytuj
Gość Opublikowano 30 czerwca 2010 Opublikowano 30 czerwca 2010 Patch zassany Gra ktoś z rana? <testuje nowe ficzury> Changelog: Server - Some potential sources for lag/rubberbanding have been eliminated Server - The old reserved slots has been replaced by a kick-on-demand system like in BF2 Server - Log file for server admins: all remote admin interface commands/events are logged Server - Log file for server admins: major server events + all chat messages are logged Server - Idle kick is controllable Server - Profanity filter can be disabled Server - Teamkill-kick system is controllable Server - Ticket counts and bleed rate are controllable per-level Server - Infantry only mode available per-level Server - Initial spawn delay and respawn delay are adjustable Server - Server description can be up to 400 characters, and use "|" for line breaks Server - Banlist can contain up to 10.000 entries Server - reduced latency in packet handling Admin Interface - fixed the player.onKill spam that occasionally happened Admin Interface - ensured that player.onJoin events always report the player name Admin Interface - events triggered when people spawn Admin Interface - much more info on kills Admin Interface - detailed stats are reported at end-of-round Gameplay - Various minor level bugfixes Gameplay - Helicopter handling has been tweaked Gameplay - Weapon tweaks have been implemented based on PC public feedback Gameplay - Tracer dart gun speed has been changed from 300 m/s to 200 m/s Gameplay - Fixed technical hang when a crate was armed outside of the combat area Gameplay - "Victory is near" message was shown for the wrong team on Valparaíso, this has been fixed Gameplay - Countermeasures can be fired when driving a helicopter Gameplay - The brightness of the pilot view in the Russian helicopter has been reduced Gameplay - Advanced Spotting scope works better Gameplay - Knifing people in the back works again (we backed out the change that we had done for Server R11) Gameplay - Hit box for moving targets expands based on the speed of the targets movement Gameplay - G36 now has crosshair when in Hardcore mode Server Browser - Servers are sorted into 3 categories: Normal, Modified, Hardcore depending on their settings Server Browser ? Added support for retrieving update progress Server Browser - Now refreshes information Server Browser - Join queue system when attempting to join a full server Server Browser - All settings are automatically saved between sessions Server Browser - Pings are sent via an alternate mechanism, which should work for non-Administrator users as well Client - Fixed DX9 issue, which likely caused graphics glitches and perhaps crashes Client - Fixed some crashes Client - Toggle/hold crouch is user controllable Client - Toggle/hold zoom is user controllable Client - Vsync bugfixed for DX10/DX11 Client - Rewritten how settings are written to disk; this should reduce/eliminate the spawn lag Client - Fixed bug where a player could join a server before the stats has been downloaded causing faulty stats in "EOR- unlock progression"-screen Client - New chat system allows chatting when dead (but not during end of round) and keeps a 100 lines log Client - Improved Play Now functionality Client - Removed K/D ratio and Skill Level filters in the leaderboards Client - Any points you get while being dead will be added to your score Client - Reduced negative mouse acceleration Client - Increased health on the Cobra to match other vehicles Client - More informative disconnection/kick reasons Client - Support for Map Packs so PC gets future VIP maps at the same time as consoles The Balance tweaks are as followed: Slightly increased the damage of the UZI at long range. The AKs74u now has more felt recoil when aiming. The G3, VSS, and all SemiAutomatic rifles now settle slightly faster between shots when aiming. The PKM, Type 88LMG, G3, An94, and 40mm shotgun have returned to their former glory. Increased the damage of the MG3 to bring it in line with the rest of the LMGs. Fixed a bug where the Saiga12 with slugs would do too much damage at long range. Fixed a bug where the SVU would do too little damage at long range. Fixed a bug where M95 rounds would not kill armored targets with headshots. Cytuj
Gość ako Opublikowano 30 czerwca 2010 Opublikowano 30 czerwca 2010 (edytowane) Nowa punktacja in plus, hitboxy wyglądają faktycznie na poprawione, czat w założeniach daje radę Ale chyba pojawiło się sporo nowych wpadek, na przykład podczas jazdy czołgiem, co jakiś czas pojawia się jakiś hmm... metaliczny dźwięk, nie wiem jak to opisać. Wkurzające. Szopki na ekranie spowodowane nowym czatem też dają czadu, jak takie coś mogło przejść QA to ja nie wiem Edytowane 30 czerwca 2010 przez ako Cytuj
Gość Opublikowano 30 czerwca 2010 Opublikowano 30 czerwca 2010 Edit Też to dziś usłyszałem, co prawda dopiero raz i przez 2 sekundy ale dźwięk jest porażkowy. Cytuj
Gość ako Opublikowano 30 czerwca 2010 Opublikowano 30 czerwca 2010 Przestało nagle. Nie wiem co to było. Właśnie dostałem drugiego bana, lol. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 30 czerwca 2010 Opublikowano 30 czerwca 2010 Właśnie dostałem drugiego bana, lol. Uhm... lol? Może mi się nie wcelowało ale dziabnąłem kolesia nożem a killa nie było. A odległość taki że jak bym chciał to bym mu palca w ucho wsadził Cytuj
Gość ako Opublikowano 30 czerwca 2010 Opublikowano 30 czerwca 2010 Właśnie dostałem drugiego bana, lol. Uhm... lol? Pierwszego mam na SQDM serwerze od G4G za "ku*we", oj no gość mi podziałał na nerwy Dzisiaj po prostu przez pół mapy ekipa kampiła w naszej bazie, strzelając do ludzi na respie i wysadzając pojazdy, a że na upomnienia żeby tego nie robili, no baserape itd. odpisali tylko żeby nie płakać, no to im na koniec mapy napisałem co o myśle o nich i o adminie Inaczej tłumacząc, dostałem bana za pisanie na czacie "%*$*#*&@@@$$(@(@" Na szczęście nie był to żaden z moich ulubionych serwerów Cytuj
Shankor 1 651 Opublikowano 30 czerwca 2010 Opublikowano 30 czerwca 2010 Pacz ściągnięty, partyjka zagrana i... nóż działa! 150pkt za przejęcie bazy 75 za asystę! Oł jea! Cytuj
Gość ako Opublikowano 30 czerwca 2010 Opublikowano 30 czerwca 2010 (edytowane) Nie gra się na PL serwerach. Był francuski, a wykład przedstawiłem im w języku Szekspira, więc klasa Nienawidzę serwów ze zmiennymi trybami gry Gra sobie człowiek Podbój, a tu nagle Gorączka. Nie idzie ogarnąć... zwłaszcza że gorączka jest tylko fajna jak sie atakuje Pacz ściągnięty, partyjka zagrana i... nóż działa! 150pkt za przejęcie bazy 75 za asystę! Oł jea! Ja się oduczyłem noża używać, od rana nie przetestowałem... Brak podstawowych odruchów Dzięki za gre, gratuluje cierpliwości Edytowane 30 czerwca 2010 przez ako Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.