Gość ako Opublikowano 5 lipca 2010 Opublikowano 5 lipca 2010 Stona, ten rush wcale nie jest taki zły jak to mówisz, da się ugrać Cytuj
Gość Opublikowano 6 lipca 2010 Opublikowano 6 lipca 2010 Znaczy że fajnie [to odnośnie inf only] Co do rusha, bez zgranej ekipy zdania nie zmienię. Cytuj
Gość ako Opublikowano 6 lipca 2010 Opublikowano 6 lipca 2010 Co do rusha, bez zgranej ekipy zdania nie zmienię. Trzeba grać z nami Cytuj
Gość Opublikowano 7 lipca 2010 Opublikowano 7 lipca 2010 Map pack 4 is out! Atacama Desert Rush mode - A Russian Naval Group is preparing a massive amphibious assault. Defending the shore are 3 U.S fortifications and a string of artillery defenses. Deteriorating weather and sandstorms, U.S. Command has consolidated all available forces to meet the Russian threat. Port Valdez Conquest mode - Russian Forces are poised to attack the harbor in an attempt to seize the Trans Alaskan Pipeline. No fallback exists for either side, this engagement will decide the outcome of the war. Cytuj
Gość ako Opublikowano 7 lipca 2010 Opublikowano 7 lipca 2010 Ta gra sporo traci jak teamy są nierówne, no ale... jak tam Port Valdez w CQ? Ktoś już sprawdził? Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 7 lipca 2010 Opublikowano 7 lipca 2010 A ja się pochwalę - dzisiejszy wynik na Arice w trybie Conquest: dobra passa trwała aż do 15/1, potem poszło ciut gorzej i zakończyłem rundę z wynikiem 33/11 Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 7 lipca 2010 Opublikowano 7 lipca 2010 chłopaki pamiętajcie, że jak heli zaczyna pikać a ja jestem za sterami to wszystko skończy się jakimś efektownym piruetem i dzwonem albo na przeciwniku albo w jego bazie aby zrobić podmiankę więc trzymajcie palec w gotowości aby w razie czego się ewakuować, bo dzisiaj miałem was obu na sumieniu... zwłaszcza Kazuun, który pieknie przywalił w furgon kiedy ja robilem desant spadochronowy Cytuj
Gość ako Opublikowano 9 lipca 2010 Opublikowano 9 lipca 2010 Ponad 10k killsów nabite, jeszcze 15 poziomów to go Tylko K/D cosik spada zamiast rosnąć ;p Cytuj
Dziewiątek 88 Opublikowano 10 lipca 2010 Opublikowano 10 lipca 2010 kurde, jak patrzę na rosnące lvle kolesi z friendlisty to mi się przykro robi...nie dlatego że ja mam niższy, tylko dlatego że ci ludzie chyba nie mają życia ogólnie zagram parę rund raz na jakiś czas, nie rozumiem jak można w to napierdalać codziennie po kilka godzin... Cytuj
mersi 804 Opublikowano 10 lipca 2010 Opublikowano 10 lipca 2010 (edytowane) eee normalnie? jeżeli jest 50 rang to chyba wiadomo że niektórzy chcą nabić maksymalny level... Edytowane 10 lipca 2010 przez Merson Cytuj
Dziewiątek 88 Opublikowano 10 lipca 2010 Opublikowano 10 lipca 2010 no nie wiem. ja tam wolę coś poczytać, obejrzeć dobry film albo iść nad jezioro zamiast zabijać ludziki w komputerze Cytuj
Gość Opublikowano 10 lipca 2010 Opublikowano 10 lipca 2010 To zmień forum na bravo Nie rozumiem co chcesz osiągnąć przez takie miauczenie. Ja znajduję czas na wszystko. Widocznie u Ciebie z gospodarowaniem tym najważniejszym z dóbr jest krucho. Wracając do tematu. Co sądzicie o PortValdez CQ? IMHO ta mapa daje radę TYLKO przy 32 graczach. Jest za duża na mniejszą ilość. Cytuj
Gość ako Opublikowano 10 lipca 2010 Opublikowano 10 lipca 2010 (edytowane) no nie wiem. ja tam wolę coś poczytać, obejrzeć dobry film albo iść nad jezioro zamiast zabijać ludziki w komputerze Ja tam nad jeziora nie chodzę, słabe tekstury są. Woda też jakoś marnie wygląda, nie postarali się... i animacja jakaś drętwa Tak serio to jak Stona pisał, trzeba sobie znaleźć czas na wszystko... Koniec offa o czasie. Ako nie edytuj moich dopisków bo w(pipi) /Stona EDIT: Stona, co się rządzisz w moich postach @Stona: dzisiaj pierwszy raz tam grałem, całkiem fajna, tylko faktycznie za duża na ok. 20 osób. Za to Atacama w Rushu jest super, bardzo przyjemna i skondensowana sieczka. Z nowych map to jeszcze chyba Nelson Bay w SQDM, ot norma jak to w SQDM, nie ma co gadać wiele. Biegasz i strzelasz, tylko gorzej widać bo w nocy Edytowane 10 lipca 2010 przez ako Cytuj
Dziewiątek 88 Opublikowano 10 lipca 2010 Opublikowano 10 lipca 2010 akurat ja świetnie potrafię gospodarować czasem, muszę to robić bo skończyły się już czasy gimnazjum/liceum i nie mam wakacji. napierdalanie w gierkę po 5h przy 30 stopniowym upale to jakiś słaby żart. stona, na szczęście to nie jest tylko forum dla nerdów, więc pozwól że sobie tutaj zostanę :potter: i nie obrażajcie się, wiem że macie normalne życie. ja po prostu wolę napierdalać zimą, kiedy jest ujowa pogoda i nie ma się wyrzutów sumienia, he he he 20% poszło na konto. Ktoś jeszcze chce zarzucać offem? /Stona 1 Cytuj
Gość Opublikowano 31 lipca 2010 Opublikowano 31 lipca 2010 Vip Pack 5 Nowe-stare mapki: Rush - White pass CQ - Nelson Bay Cytuj
Gość ako Opublikowano 7 sierpnia 2010 Opublikowano 7 sierpnia 2010 (edytowane) Hello guys, good news! Developers are going to soon release a R9/R20. Changelog (not full): Server - Fixed crash when no permission to write Server - Fixed crash when no *.xml debug file Gameplay - Fixed c4 bugs Gameplay - Brightness reduced on some levels Server Browser - Fixed some lags Server Browser - Fixed queue system Client - Fixed some crashes Client - Fixed translation errors Client - RenderAheadLimit now set to 1 Client - Fixed crashes with ATI Eyefinity Client - Fixed VOIP work Może nareszcie będzie można drzeć się do mikrofonu Edytowane 7 sierpnia 2010 przez ako Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Gameplay - Fixed c4 bugs Oświeć mnie ktoś.... co to za bugi, bo nie używam C4 ostatnio. Gameplay - Brightness reduced on some levels White Pass w zamieci ? xD Cytuj
Shankor 1 651 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Opublikowano 7 sierpnia 2010 (edytowane) C4 czasem... nie wybuchał, albo przylepiony do pleców (!) nie zabijał. Ja chcę, żeby czat nie oświetlał połowy ekranu! Ako daj linka do źródła. Na patcha i tak poczekamy 2 miechy ;] Edytowane 7 sierpnia 2010 przez Shankor Cytuj
Gość ako Opublikowano 7 sierpnia 2010 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Ako daj linka do źródła. http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-pc/1278876-r9-r20-patches.html Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 8 sierpnia 2010 Opublikowano 8 sierpnia 2010 Ja chcę, żeby czat nie oświetlał połowy ekranu! tego właśnie nie rozumiem - wypuszczają patche, dodatki, całkowicie zbędne dla 99% społeczności fixy dla eyefinity ale najbardziej irytującą, obok przesadzonego gamma na white pass, sprawą to już się nie zainteresują Cytuj
Gość ako Opublikowano 8 sierpnia 2010 Opublikowano 8 sierpnia 2010 Wyraźnie zaznaczone jest, że to niekompletny changelog, spokojnie Cytuj
filipppek 17 Opublikowano 8 sierpnia 2010 Opublikowano 8 sierpnia 2010 To fake... http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-pc/1278876-r9-r20-patches-2.html#post17343405 Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 8 sierpnia 2010 Opublikowano 8 sierpnia 2010 Ja chcę, żeby czat nie oświetlał połowy ekranu! tego właśnie nie rozumiem - wypuszczają patche, dodatki, całkowicie zbędne dla 99% społeczności fixy dla eyefinity ale najbardziej irytującą, obok przesadzonego gamma na white pass, sprawą to już się nie zainteresują A mnie chat w ogóle nie przeszkadza. Potrafię na niego nie zwracać uwagi wręcz. Jedyne co mnie interesuje to jak kątem oka widzę kolor zielony. Cytuj
Gość Opublikowano 8 sierpnia 2010 Opublikowano 8 sierpnia 2010 Wszystko zależy od mapy i monitora. U mnie na niektórych mapkach jest to irytujące ;/ Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 8 sierpnia 2010 Opublikowano 8 sierpnia 2010 Na WP w budynkach nie pozwala to na normalną grę. Wiem, ze dużo zależy od ustawień ale jako, że dbam o wzrok (ot, zawodowe zboczenie) to nigdy nie ustawiam gamma ponad miarę a z tego co widzę to jest to jedyny sposób aby sobie z tym poradzić. Z drugiej strony ciężko ustawić na WP odpowiednią radiację jeśli po wyjściu wali po oczach biel zimy i zamieci. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.