44bronx 459 Opublikowano 13 stycznia 2010 Opublikowano 13 stycznia 2010 Witam, mam problem założeniem nowego konta w Xbox Live, niedawno kupiłem nową konsolkę (Arcade) i grałem na moim starym koncie, na którym dziś skończył mi się abonament live.Próbowałem więc założyć nowe konto.Wszystko ok, do momentu wpisania maila i hasła, jak je zatwierdzam to wyskakuje komunikat ''nie można połączyć z xbox live, spróbuj później''.Czyżby microsoft zablokował otwieranie kont na nasze polskie IP??Mój kolega z listy ma to samo, w tym samym momencie wyskakuje mu ten sam komunikat.O co chodzi???
Mustang 1 773 Opublikowano 13 stycznia 2010 Opublikowano 13 stycznia 2010 Zmień na czas zakładania konta locale (ustawienia regionalne) na inne niż Polska.
44bronx 459 Opublikowano 13 stycznia 2010 Autor Opublikowano 13 stycznia 2010 Wielkie dzięki, wszystko działa bez problemu.Kiedyś nie trzeba było zmieniać ustawień regionalnych żeby założyć konto.Microshit nas blokuje Temat do zamknięcia
Rekomendowane odpowiedzi