Skocz do zawartości

BlazBlue Continuum Shift NA PC!


NemoKOF

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich.

 

Otoz ukazal sie loader pozwalajacy odpalac gry z Taito Type X2 - to automat na ktorym chodzi BlazBlue, KOF XII czy SF4. Narazie widze ze chodzi na 100% BlazBlue Continuum Shift (MAM i ODPALALEM, gra chodzi plynnie na slabym sprzecie).

 

Specyfikacja automatu:

 

* OS: Microsoft Windows XP Embedded SP2 [3]

* CPU: Intel LGA 775 CPU. Supported CPUs include Celeron D 352, Pentium 4 651, Intel Core 2 Duo E6400

* Chipset: Intel Q965 + ICH8

* Video output: 640x480 (VGA), or 1280x720 (HDTV 720p)

* RAM: 166/200MHz DDR2 SDRAM. Supported capacities 512MiB, 1GiB, 4GiB.

* GPU: PCI Express x16-based graphics. Supported GPU include ATI RADEON (x1600Pro, x1300LE) or NVIDIA GeForce (7900GS, 7600GS, 7300GS)

* Sound: Onboard Realtek HD 7.1 channel Sound (supports add-in sound cards)

* LAN: 1000BASE-T 10/100BASE-TX

* I/O ports: 1x JVS, 4x USB 2.0, 1x serial (max 2), 1x parallel port, 2x PS/2, 2x SATA

* Audio inputs: AKG C535EB Stage Microphone, line-in (Surround 7.1)

* Audio outputs: 7.1, SPDI/FX

* Expansion Slots: 1x PCI Express x16 (used by video card), 1x PCI Express x4, 2x PCI

* Storage: SATA 3Gbit/sec Hard Drives

 

Co znaczy ze na kazdym lepszym sprzecie gra trzyma pelne 60 klatek a o taki sprzet wcale nie trudno. Nie jest to emulator tylko jakis loader.

 

W kazdym razie gra dziala rewelacyjnie i naprawde polecam. Moze ktos dopisze jakis online?

 

http://www.youtube.com/watch?v=rl90mhnbOAc - tu filmik z gry. Sa tez odpowiednie linki na zagraniczne stronki, czestujcie sie.

 

Info zapodal mi Kowal ktoremu serdecznie dziekujemy wszyscy :)

 

Pozdrawiam i wracam grac!

 

Standardowo gra nie obsluguje pada wiec musicie czyms emulowac klawiature - polecam XPadder albo Joy2Key, oba swietnie z tym tytulem wspoldzialaja.

Edytowane przez NemoKOF
  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wiemy o tym już od dawna :) wystarczy zajrzeć do tematu o BB. Ale jak już temat to napisze co o tym sadzę chociaż nie grałem bo na PC mogę odpalić tylko WWW.

Fajnie, że nie trzeba będzie płacić za starszą wersję BB jak można grać w BBCS arcade perfect(tak kowal wiem że nie mogę używać tego sformułowania bo nie stałem pod budą z BBCS i nie wiem jak to jest ;))

Mam nadzieję, że przez to nikt nie kupi starej wersji na konsolę i nauczy to ich konwertować gry szybciej bo skoro jakiś gość ze sceny to zrobił pewnie w miesiąc to czemu cały sztab się męczy rok? Obstawiam że do wakacji ta gra będzie śmigała online. Natomiast wkurza mnie to że na dust loopie skasowali topic o tym i na SRK też jest pełna cenzura, jak można cenzurować tak dobrą nowinę dla graczy? Trzeba być chyba głupszym od debila - czyli amerykaninem.

Opublikowano

Piractwo to chyba u wybrzeży Somalii??

Niech zmniejszy ich dochody, może nauczą się konwertować gry szybciej i zauważą, że jest masa graczy która jednak nie gra na arcadach w Japonii, a w domu na konsoli.

Opublikowano

dumpy type X sa odkad jest typeX taka prawda:/ trzzymano to jednak w waskim gronie piraci hardware, podobnie z naomi było. swoja droga ciekawe czemu zdecydowlai sie to wyrzucic i akurat teraz. sadze ze to ma spory zwiazek z blokowaniem emulacji naomi. ktos sie w(pipi).ił i wzioł sie za nowy system i gre co miała premiere aby pokazac po czyjej stronie lezy inicjatywa. biorac pod uwage forum to nietrudno zgadnac kto to był koles blisko zwiazany z MAME a wiec trzymał sie ich zasad o nietykaniu nowosci wiec musieli go naprawde ostro pod(pipi)ic dłubał przy zabezpieczeniach naomi. swoja droga to swietna kara za arogancje wydawcow ze gre na PC portuja na smierdzace wiadomo czym konsole ale nie wydaja na PC gotowej gry to teraz maja, mialo wyjsc na PC ale nikt teraz tego nie kupi.

SRK jets sponsorowane i smierdzi coraz bardziej

 

na koniec madrosc flaminga

 

BB jest tak (pipi).owe ze nawet szkoda torenta odpalac!!

 

ps: jedyna radosc ze moze HL surviwal czy R4 wrzuca i Chaos Braker (to tez wujowe jets ale mi Golden Axe przypomina i bym zagrał przez sentyment)

Opublikowano
  W dniu 28.01.2010 o 18:05, kowal napisał(a):

BB jest tak (pipi).owe ze nawet szkoda torenta odpalac!!

 

http://media.giantbomb.com/uploads/0/3971/1075479-well_that_s_just_like_your_opinion_man_super.jpg

 

  NemoKOF napisał(a):

Panowie, ja np mam zamiar kupic CS na PS3 bo wychdodzi w momencie gdy do Europy zawita BB1. Kupie zeby pograc online na konsoli, a ta wersje traktuje jako demo. Fajnie, ze jest i tyle

 

Wychodzi w marcu? Srsly? Skąd takie info?

Opublikowano

Jak kogoś interesuje to SubZero z honmaru zrobił trainer dzięki któremu można odpalić grę w trybie trening mode, jest to 1 plik exe który wrzucamy gdziekolwiek i uruchamiamy by dziala w tle po czym uruchamiamy BBCS i wciskamy ctr+shift+1 na poczatku rundy co powoduje zatrzymanie czasu i nieskonczona energię.

Opublikowano

Moze to uswiadomi niektorym dlaczego wydawcy rezygnuja z PC:

 

http://www.gry-online.pl/Galeria/Html/Wiadomosci/92572187.jpg

 

Po prostu piracenie oraz specyfika graczy (nie wszytkie gatunki sie dobrze sprzedaja na PC w ogole) powoduje ze nie olaca sie placic zespolowi olbrzymich pieniedzy zeby gre wydac rowniez na PC. Powazny krok w kierunku olania PC zrobilo EA traktujac FIFE po macoszemu i wydajac ja na PC z silnikiem wersji z PS2. Roznica w sprzedazy softu jest KOLOSALNA. Widac zreszta inne ruchy - blizzard zapowiedzial ze StarCraft 2 nie bedzie mial truby LAN, gracze w tej samej sieci beda musieli grac przez Battlenet w celu sprawdzenia klucza. Piractwo zabija ten rynek niestety. Ja sam staram sie wspierac ten rynek bo ceny sa czasem smiesznie niskie w porownaniu z konsolami. Za PESa zaplacilem 79 zl a za Wolverine'a 59.

Opublikowano

@nemo

no ale tej gry nie ma na PC więc nikt pecetowego rynku nie zbija ściągając sobie BBCS na PC, a pewnie gdyby była masa graczy by kupiła oryginała. Po co przenosić starą wersję na PC jak można od razu CS, chcieliby zarobić na graczach 2x więc za to będzie kara heh.

Opublikowano

Kowal, z każdym kolejnym twoim postem na temat BB odnosze coraz większe wrażenie, że masz jakiś uraz do tej gry. Grałeś w to kiedyś w ogóle? Wiadomo, gra nie jest idealna, ma swoje wady jak każda pierwsza odsłona każdej serii. Najważniejsze że twórcy nie usiedli na laurach (a mogliby, po sukcesie jaki odnieśli dzięki bbct) i starają się gre cały czas ulepszać, balansować i powiększać. Przekreślanie gry przy pierwszej części nie jest jak dla mnie zbyt mądre.

Opublikowano

Taka mała dygresja, gra bez problemu obsługuje pada czy też dowolny inny kontroler wykryty przez Wina, więc xpadder (j2k nie biorę pod uwagę gdyż nieźle laguje) nie jest potrzebny. Chyba, że ktoś chce sobie przypisać makrosy.

Opublikowano

jakos valve nie przenosi sie na konsole dobrze im ze swoim steam, po prostu ludzie nie maja ochoty kupowac oryginalnych gier w ktore pograja 4-8h. gry sa coraz krutsze, głupsze i maja niewiele do zaoferowania to wina piractwa. dobry tytuł sie sprzeda dlatego co niektore firmy wola wypuscic gniota na konsole niz na PC obecnie bo na PC nawet sredniej a co dopiero słabej gry nikt nie kupi. piractwo odsiewa tylko leszczy i odgrzewane kotlety

 

snake nie nie grałem w BB lezy od poł roku i sie kurzy bo to tak jakby pograc w 3rd i dostac SF2 w HD i twierdzic ze jest lepszy bo ma highres i nowszy. tej grze sw boze nie pomoze bo z(pipi)ali hitboxy a gra pozbawiona logiki jakiejkolwiek i gra sie w to w jak wypasionego mugena i guzik ma do rzeczy jakie kombosy tam sa i ile jaki pseudoskomplikowany system i ile smoczych kul trzeba zebrac aby wypuscic supera. i jak to naprawia przerysuja od nowa? nic sie z tym nie zrobi juz i tak tej grze zostanie choc w sumie w AC wzgledem slasha zminili dynamike i sporo hitboxw ale GG to nie BB.

Opublikowano
  W dniu 29.01.2010 o 06:49, kowal napisał(a):

jakos valve nie przenosi sie na konsole dobrze im ze swoim steam

 

A HL2 Orange Box czy Left for Dead 1 i 2 na XBOXa to nie sa gry? Powiem ci ze lepiej sie sprzedaly niz na PC :) A steam jakos sie trzyma ale to zasluga tego, ze wiekszosc tych gier jest dobra do grania online a fpp to gatunek stworzony z mysla o klawiaturze i myszce. Blizzard tez sie nie przenosi, ale robi jak najwiecej zeby zarobic.

Opublikowano
  W dniu 28.01.2010 o 22:34, GaScAn napisał(a):

no ale tej gry nie ma na PC więc nikt pecetowego rynku nie zbija ściągając sobie BBCS na PC, a pewnie gdyby była masa graczy by kupiła oryginała.

pewnie by nie kupila. nie bez powodu niektore gatunki nie wychodza na pc

 

  W dniu 28.01.2010 o 22:53, =PiT= napisał(a):

robienie gier winno byc sztuka, a nie pogonia za kasa

ale z czegos trzeba pracownikom zaplacic bo nie tworza gier w czynie spolecznym wiec nie podejmuja realizowania inwestycji ktora przyniesie straty

 

  W dniu 29.01.2010 o 06:49, kowal napisał(a):

gry sa coraz krutsze, głupsze i maja niewiele do zaoferowania to wina piractwa. dobry tytuł sie sprzeda

tego akurat bym nie zwalal na piractwo bo nie ono stworzylo mainstream i casuali. wiele dobrych tytulow sie nie sprzedalo wiec to nie takie proste "zrobmy dobrze to zarobimy".

 

  W dniu 29.01.2010 o 08:47, NemoKOF napisał(a):
  W dniu 29.01.2010 o 06:49, kowal napisał(a):

jakos valve nie przenosi sie na konsole

A HL2 Orange Box czy Left for Dead 1 i 2 na XBOXa to nie sa gry?

koledze chodzilo pewnie o przeprowadzke a nie rozszerzenie dzialalnosci na wiecej platform.

Opublikowano

Może się nie orientujecie ale 90% zakupionych gier na steamie to starsze tytułu tyle,że w promocji.

 

Mało osób kupuje najnowsze gry steamowe bo wiedzą,że za jakiś niedługi czas będzie taniej(L4D2 po tygodniu miało promocję -30% więc kaman).

 

Jakość gier poza tym nie ma NIC do piractwa,to wyłącznie kwestia zespołu, który daną grę robi-porównaj sobie nastawionych na kasę elektroników a takiego naughty doga-obie firmy mają budżetu w ch a jakoś tylko ta druga wydaje perełki, gdy pierwsza rzuca tytuły na taśmę byle tylko zarobić na danej marce.

Opublikowano
  W dniu 29.01.2010 o 10:54, Gattz napisał(a):

 

  W dniu 28.01.2010 o 22:53, =PiT= napisał(a):

robienie gier winno byc sztuka, a nie pogonia za kasa

ale z czegos trzeba pracownikom zaplacic bo nie tworza gier w czynie spolecznym wiec nie podejmuja realizowania inwestycji ktora przyniesie straty

 

to niech nie robia, nikt im nie kaze ;q

Opublikowano (edytowane)
  W dniu 29.01.2010 o 10:54, Gattz napisał(a):
  W dniu 29.01.2010 o 06:49, kowal napisał(a):

gry sa coraz krutsze, głupsze i maja niewiele do zaoferowania to wina piractwa. dobry tytuł sie sprzeda

tego akurat bym nie zwalal na piractwo bo nie ono stworzylo mainstream i casuali. wiele dobrych tytulow sie nie sprzedalo wiec to nie takie proste "zrobmy dobrze to zarobimy".

to był sarkazm z tym piractwem. sarkazm to nie to co wypływa z nosa

 

valve ma w (pipi)e PS3 z X pewnie sie jesze pomecza

 

no i co z tego ze ktos kupi w promocji? i tak dalej czysty zysk dla nich czy to jest z promocja czy bez dalej zarabiaja. starej gry w empiku z przeceny predzej nikt nie kupi niz ze steama i w plecy wydawca za nosniki, dystrybucje itp. po prostu umieja robic interesy i gry. robia taka sama promocje jak nike buty za 400zł przecenia na 300zl a i tak zrobia je za 8$. dalej zarabiaja.

a zołtki wychodza ze jak ktos chce ich japonskie to musi do nich przyjechac

i dlatego nic mnie tak nie cieszy jak ktos ich rucha

ale oni tak juz od sredniowiecza maja

Edytowane przez kowal
Opublikowano
  W dniu 29.01.2010 o 06:49, kowal napisał(a):

snake nie nie grałem w BB lezy od poł roku i sie kurzy bo to tak jakby pograc w 3rd i dostac SF2 w HD i twierdzic ze jest lepszy bo ma highres i nowszy. tej grze sw boze nie pomoze bo z(pipi)ali hitboxy a gra pozbawiona logiki jakiejkolwiek i gra sie w to w jak wypasionego mugena i guzik ma do rzeczy jakie kombosy tam sa i ile jaki pseudoskomplikowany system i ile smoczych kul trzeba zebrac aby wypuscic supera. i jak to naprawia przerysuja od nowa? nic sie z tym nie zrobi juz i tak tej grze zostanie choc w sumie w AC wzgledem slasha zminili dynamike i sporo hitboxw ale GG to nie BB.

Ja nie mówię, że to w tym momencie lepsza gra od guilty gear'a, bo gg to praktycznie bijatyka idealna (aczkolwiek nie gram w to jakoś na poważnie, bo nie widze zbytniego sensu - mało ludzi w Polsce już w to gra, nie ma onlajnu). Co to znaczy, że z(pipi)ali hitboxy? Jakiś przykład? A w jakiej grze hitboxy pokrywają się idealnie z animacją? Jedyna systemowa rzecz, która mnie w tej grze denerwuje i raczej nigdy nie zostanie zmieniona (bo to podstawa systemu) to wstawanie z ziemi. Nie podoba mi się to turlanie na boki i tech-trapy, w gg jest to lepsze i mniej randomowe. Poza tym wszystko można poprawić, już w continuum shift naprawili bursty, guard crashe, poprawili balans, wyrywanie się z rzutów (bo w bbct można się było spokojnie wyrywać na reakcje, co było komedią) i kilka innych rzeczy.

Opublikowano
  W dniu 28.01.2010 o 16:05, NemoKOF napisał(a):

Witam wszystkich.

 

Otoz ukazal sie loader pozwalajacy odpalac gry z Taito Type X2 - to automat na ktorym chodzi BlazBlue, KOF XII czy SF4. Narazie widze ze chodzi na 100% BlazBlue Continuum Shift (MAM i ODPALALEM, gra chodzi plynnie na slabym sprzecie).

 

Specyfikacja automatu:

* OS: Microsoft Windows XP Embedded SP2 [3]

* CPU: Intel LGA 775 CPU. Supported CPUs include Celeron D 352, Pentium 4 651, Intel Core 2 Duo E6400

* Chipset: Intel Q965 + ICH8

* Video output: 640x480 (VGA), or 1280x720 (HDTV 720p)

* RAM: 166/200MHz DDR2 SDRAM. Supported capacities 512MiB, 1GiB, 4GiB.

* GPU: PCI Express x16-based graphics. Supported GPU include ATI RADEON (x1600Pro, x1300LE) or NVIDIA GeForce (7900GS, 7600GS, 7300GS)

* Sound: Onboard Realtek HD 7.1 channel Sound (supports add-in sound cards)

* LAN: 1000BASE-T 10/100BASE-TX

* I/O ports: 1x JVS, 4x USB 2.0, 1x serial (max 2), 1x parallel port, 2x PS/2, 2x SATA

* Audio inputs: AKG C535EB Stage Microphone, line-in (Surround 7.1)

* Audio outputs: 7.1, SPDI/FX

* Expansion Slots: 1x PCI Express x16 (used by video card), 1x PCI Express x4, 2x PCI

* Storage: SATA 3Gbit/sec Hard Drives

 

Co znaczy ze na kazdym lepszym sprzecie gra trzyma pelne 60 klatek a o taki sprzet wcale nie trudno. Nie jest to emulator tylko jakis loader.

 

W kazdym razie gra dziala rewelacyjnie i naprawde polecam. Moze ktos dopisze jakis online?

 

http://www.youtube.com/watch?v=rl90mhnbOAc - tu filmik z gry. Sa tez odpowiednie linki na zagraniczne stronki, czestujcie sie.

 

Info zapodal mi Kowal ktoremu serdecznie dziekujemy wszyscy :)

 

Pozdrawiam i wracam grac!

 

Standardowo gra nie obsluguje pada wiec musicie czyms emulowac klawiature - polecam XPadder albo Joy2Key, oba swietnie z tym tytulem wspoldzialaja.

Zamiast (pipi)ić tyle textu, którego i tak nikt nie przeczyta zapuściłbyś Stasiu mirrorkiem...

Opublikowano

Mnie tam idzie poklatkowo. I to tak poklatkowo że jeszcze przed rozpoczęciem pierwszej rundy muzyka zdąży zaliczyć loopa. Są tego i dobre strony, bo łatwo można policzyć wszystkie klatki;d.

 

Co zrobić żeby gra obsługiwała sticka?

 

 

  W dniu 29.01.2010 o 17:04, Snake. napisał(a):

Ja nie mówię, że to w tym momencie lepsza gra od guilty gear'a, bo gg to praktycznie bijatyka idealna (aczkolwiek nie gram w to jakoś na poważnie, bo nie widze zbytniego sensu - mało ludzi w Polsce już w to gra, nie ma onlajnu). Co to znaczy, że z(pipi)ali hitboxy? Jakiś przykład? A w jakiej grze hitboxy pokrywają się idealnie z animacją? Jedyna systemowa rzecz, która mnie w tej grze denerwuje i raczej nigdy nie zostanie zmieniona (bo to podstawa systemu) to wstawanie z ziemi. Nie podoba mi się to turlanie na boki i tech-trapy, w gg jest to lepsze i mniej randomowe. Poza tym wszystko można poprawić, już w continuum shift naprawili bursty, guard crashe, poprawili balans, wyrywanie się z rzutów (bo w bbct można się było spokojnie wyrywać na reakcje, co było komedią) i kilka innych rzeczy.

Za przykład mogę ci podać chociażby któreś z D Nu. Potrafi trafić kiedy nawet miecz nie dotyka drugiej postaci, szczególnie w powietrzu kiedy hitbox'y postaci zawsze inaczej są rozłożone i są sporo większe jak sprite postaci. Łatwo to zauważyć kiedy gra chodzi i 1 klatce na 2 sekundy.

 

Ale zgodzę się z tobą że hit box to tylko parametr i w każdej grze można znaleść jakieś kwiatki. Ten parametr jest jednym z tych od których zależy to czy coś jest dobre czy coś jest kiepskie. Jeżeli mówią kolesiowi od BB że cios X jest za mocny i na betach wszyscy go spamują to przecież nie zrobi innej animacji ciosu, nie skróci ręki chłopka o 50 pixeli tylko właśnie zmniejszy hitbox'a_spowolni_da większego laga_da inną właściwość_lub jeszcze co innego. A jak jest na odwrót to robi to samo, czyli między innymi ingeruje w hit boxa.

Na super hit boxy zgodne z położeniem sprajtów (czy modelu 3d) można by było sobie pozwolić w grze w której wszystkie postacie miały by podobną wielkość, podobny zasięg i nie było by projectaili. Inaczej ni dy rydy jeżeli ma to być gra w miarę zbalansowana i ma wyjść w miarę szybko i najlepiej jeszcze jak by przed finalną wersją było kilka wersji beta.

Opublikowano
  W dniu 29.01.2010 o 17:54, CheeseOfTheDay napisał(a):

Co zrobić żeby gra obsługiwała sticka?

 

Jeżeli gra jakakolwiek(najczęściej doujinowe bijatyki) nie obsługuje pada lub innego kontrolera ja stosuje program zwany XPADDER pozwala on przypisać klawisze klawiatury do klawiszy na kontrolerze. Więcej i download tu http://www.youtube.com/watch?v=hjHcN4syBoI

 

Nie stosowałem tego w BBCS ale w jakimś emu dreamcasta działało ok.

Opublikowano
  W dniu 29.01.2010 o 17:54, CheeseOfTheDay napisał(a):

Mnie tam idzie poklatkowo. I to tak poklatkowo że jeszcze przed rozpoczęciem pierwszej rundy muzyka zdąży zaliczyć loopa. Są tego i dobre strony, bo łatwo można policzyć wszystkie klatki;d.

 

Podmień tła i będzie ci latać 60 fpsów:

 

http://www.sendspace.com/file/ilaiof

 

Wujek Jarek jest dzisiaj dobry, wiem.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...