Opublikowano 6 lutego 201015 l L.A. Noire to gra akcji z perspektywy trzeciej osoby, będąca debiutanckim projektem australijskiego studia Team Bondi. Produkt powstał przy wsparciu grupy Rockstar Games, a nad jego powstaniem czuwał m.in. Brendan McNamara, scenarzysta konsolowego The Getaway. Dziecko deweloperów z Sydney cofa nas w czasie do roku 1947 i pozwala wcielić się w policyjnego detektywa, działającego w targanym korupcją i handlem narkotykowym Los Angeles. Zadaniem naszego podopiecznego jest rozwiązanie tajemniczej sprawy seryjnych morderstw, które od pewnego czasu paraliżują mieszkańców Miasta Aniołów. Fabuła rozgrywa się w całości w tytułowej, amerykańskiej metropolii, którą autorzy odzwierciedlili z dbałością o detale, korzystając z archiwalnych nagrań wideo i fotografii. Dużą uwagę przywiązano do wyglądu i animacji ludzi poruszających się po Los Angeles. Aby odtworzyć styl ubrań noszonych przez mieszkańców miasta, do prac nad grą zaproszono profesjonalnego projektanta mody. W celu nasączenia L.A. Noire specyficznym, posępnym klimatem, autorzy obdarzyli również swój produkt wypełnioną różnorodnymi utworami ścieżką dźwiękową, w której gatunkiem dominującym jest jazz. Te i inne zabiegi sprawiły, że pozycja ze stajni Team Bondi zbliżyła się atmosferą do kręconych w latach 50. XX wieku filmów kryminalnych klasy noire. Gry-Online Premiera 2010 Trailer http://www.youtube.com/watch?v=0sk9YjbbyJw I potwierdzenie wyjścia na Xboxa Cytat Matthew Kato, redaktor magazynu Game Informer, potwierdził, że gra L.A. Noire wyjdzie nie tylko na PlayStation 3, ale i Xboksie 360. W pewnym momencie produkcji tytuł rzeczywiście miał pojawić się ekskluzywnie na konsoli Sony, ale jak widać decyzja uległa zmianie. Tworzone bardzo długo dzieło studia Team Bondi będzie jednym z tematów następnego numeru czasopisma.
Opublikowano 6 lutego 201015 l Mam nadzieję, że graficzka będzie trochę poprawiona. A jeśli nie, to liczę na dobry gameplay.
Opublikowano 6 lutego 201015 l wyjdzie nowy Game Informer to pewnie będzie co poczytać i obadać. już teraz wiadomo że R* + retro = klimatyczna gierka.
Opublikowano 7 lutego 201015 l W dniu 6.02.2010 o 21:53, Bojan_Zaw napisał(a): Mam nadzieję, że graficzka będzie trochę poprawiona. A jeśli nie, to liczę na dobry gameplay. Ale gdzie mają poprawić grafikę, na tym trailerze? Przecież to jest tylko render. Jak do tej pory nie widzieliśmy żadnego zdjęcia czy też filmiku bezpośrednio z gry. Więc nie wiadomo na jakim poziomie stoi grafika. A o gameplay nie ma się co bać, w końcu to R ;].
Opublikowano 7 lutego 201015 l Zapowiada się konkurencja dla mafii 2. Kiedyś widziałem fragmenty tego filmiku w jakimś pseudo trailerze GTA4 jeszcze przed premierą gta. Tak więc chyba już wtedy robili tą gre.
Opublikowano 9 lutego 201015 l W dniu 7.02.2010 o 00:19, SłupekPL napisał(a): A o gameplay nie ma się co bać, w końcu to R ;]. Ja bym się bał, bo R* użyczył tylko swojego loga (tak jak w przypadku dwóch pierwszych części przygód Maksa Payne'a), a za tworzenie gry odpowiada australijskie studio Team Bondi, złożone z odpadków po ekipie od The Getaway. Są już skany na sieci?
Opublikowano 9 lutego 201015 l @Mastah No tak, tak wiem, że R* jest tylko wydawcą. Ale po pierwsze ludzie od Getaway-a to fachowcy. Obydwie części Getawaya stały na wysokim poziomie, tylko nie wiadomo jaka część ekipy dłubie przy L.A Noire. A druga sprawa R nie pozwoli na wydanie g.ówna pod swoim szyldem ;]. Skanów nie ma ale są już pierwsze informacje. I to już od kilku dni. http://ps3.ign.com/articles/106/1067305p1.html Jak dla mnie brzmi to fenomenalnie. -nie ma co spodziewać się "kolejnego GtA", L.A. Noire to coś zupełnie innego -przygodę zaczniemy w 1947 roku, w Los Angeles które będzie bazować na prawdziwym mieście -wcielimy się w postać Cole Phelps-a, policjanta który zamierza oczyścić ulice z przestępców. Zadanie to nie będzie łatwe gdyż na każdym szczeblu policji, znajdują się skorumpowane osoby. -Ponadto Cole Phelps ma własne problemy, gdyż zrobił coś okropnego podczas II wojny światowej i musi się z tym rozliczyć, uporać. -będziemy wspinać się po szczeblach naszej policyjnej kariery. Będziemy siedzieć za biurkiem, będziemy wysyłani na ulice itd. -jako detektyw będziemy rozwiązywać sprawy, poprzez przesłuchania, przeszukiwania miejsc zbrodni. -gdy zjawimy się na miejscu zbrodni, nie ujrzymy podświetlonych rzeczy do zbadania-sprawdzenia. Samemu będzie trzeba znaleźć odpowiednie dowody zbrodni, podpowiedzi (brzmi jak przygodówka) -Team Bondi przygotował rewolucyjną technologię czego efektem jest realne oddawanie emocji na twarzach. -będzie to ważnym elementem gameplayu podczas przesłuchań, będzie trzeba bacznie obserwować twarze przesłuchiwanych czy mówią prawdę czy kłamią -będziemy mieli opcje dialogowe takie jak w Mass Effect -nadal nie pokazano żadnego materiału prosto z gry Czyli takie Gta od drugiej strony z domieszką Csi. Dla mnie rewelacja, a sądząc po tym co mieliśmy w Gateway dostaniemy niezwykle realistyczną, brutalną grę. Teraz trzeba czekać na jakiś pierwszy gameplay. Edytowane 9 lutego 201015 l przez SłupekPL
Opublikowano 9 lutego 201015 l Bardziej sie tym jaram niz RDR, bo klimaty westernu mi nie podchodza. Sa jakies dokladniejsze informacje o dacie wydania? W sumie stawiam na listopad.
Opublikowano 10 lutego 201015 l Wrzesień. W dniu 9.02.2010 o 10:06, SłupekPL napisał(a): A druga sprawa R nie pozwoli na wydanie g.ówna pod swoim szyldem ;]. Nie powiedziałbym : http://www.gamerankings.com/gbc/577186-austin-powers-welcome-to-my-underground-lair/index.html Ale tak bardziej serio, byłbym spokojniejszy, gdyby grę robiło jedno ze studiów Rockstara, a tak pozostaje liczyć na to, że Sam Houser będzie Kangurów dobrze nadzorował .
Opublikowano 10 lutego 201015 l Śmierdzi L.A. Confidential, a jak dla mnie to wystarczająca rekomendacja, żeby z uwagą obserwować kolejne newsy o grze. Oby tylko producent i wykonawca dali radę przenieść klimat z książek Jamesa Ellroya na płytkę kręcącą się w czytniku. Oby.
Opublikowano 11 lutego 201015 l Są już skany. Wiem, że po nich za bardzo grafiki nie da się ocenić, ale na pierwszy rzut oka to ta gra prezentuje poziom GTAIV, czyli do bani.
Opublikowano 11 lutego 201015 l Poziom GTA IV czyli do bani? WTF? Co Ty gadasz, chyba tematy Ci się pokręciły, albo widziałeś nie te skany. Gdzie Ty na tych skanach widzisz jakieś podobieństwa do Gta IV? Nie mam pojęcia o jaki poziom Ci chodzi. Bo chyba nie graficzny, nie wiem jak można porównywać grafikę na podstawie fotki z gazety. "...czyli do bani" <facepalm> Edytowane 11 lutego 201015 l przez SłupekPL
Opublikowano 11 lutego 201015 l Ej ale w tak duzym swiecie jaki prezentuje GTA IV jakiej bys sie spodziewal grafiki donsterydo? I tak jest ladnie i plynnie jak na rozmach, jaki sprezentowalo nam R*. Moze byc tylko ladniej, ale to kosmetyczne upiekszenia raczej, niz jakas rewolucja w silniku.
Opublikowano 11 lutego 201015 l Dokładnie. Śmiać mi się chce jak czytam, że niby Gta 4 jest brzydkie czy słabe graficznie...... Jak na grę wydaną 2 lata temu z najbardziej zaawansowanym wirtualnym miastem, zrobionym z takich rozmachem. To śmiem twierdzić, że Gta pod tym względem do dzisiaj nie ma konkurencji. Ok Ac2 jest ładniejsze ale za to całe otoczenie jest "drętwe". Dopiero Mafia 2 czy RdR podniesie poprzeczkę ale na razie, nie ma takiej gry. Edit: Jeżeli L.A. Noire utrzyma poziom Gta4 (graficzny) oczywiście z paroma szlifami, i z tą zaawansowaną mimiką twarzy to będzie SUKCES. Edytowane 11 lutego 201015 l przez SłupekPL
Opublikowano 11 lutego 201015 l Spokojnie bo Ci serducho wyskoczy. Nie piszę, że GTAIV było brzydkie jak wyszło tylko, że gra, która teraz wychodzi w takiej jakości jak GTAIV wygląda słabo. Chodzi mi głównie o modele postaci. Edytowane 11 lutego 201015 l przez donsterydo
Opublikowano 11 lutego 201015 l Niech wyskoczy byle po premierze M2 i RdR ;p. Tutaj macie te skany. W dniu 11.02.2010 o 13:40, lothronik napisał(a): Są i skany: http://www.kikoo.pl/news/3082-1/Skany-z-LA-Noire/ Dla mnie po nich, na razie widać, ze jest to niższy poziom od Gta. Jeżeli w ogóle możemy coś wnioskować po tych skanach. To ja jak na razie widzę co najwyżej poziom ulepszonego Godfather-a.
Opublikowano 16 lutego 201015 l Autor Nowe skriny !! http://gameinformer.com/b/news/archive/2010/02/15/new-exclusive-screens-for-l-a-noire.aspx
Opublikowano 16 kwietnia 201014 l http://www.playstationuniversity.com/screenshots/?pageno=1&album=120 Troche skanow z Playstation University. Nic z nich nie moge wyciagnac, bo sa w jakims barbarzynskim jezyku.
Opublikowano 16 kwietnia 201014 l Skany, screeny, skany, screeny. (pipi)a zarzuciliby w końcu jakiś trailer, że już nie wspomnę o gameplayu. Bo na papierze to gra prezentuje się ciekawie - świetnie ale ja chcę zobaczyć ją w akcji.
Opublikowano 16 kwietnia 201014 l Na filmy w postaci podobnej do tych z RDR jeszcze sobie trochę poczekamy. Jeżeli gra ma wyjść na przełomie 2010/11, to może już na jesieni dostaniemy jakiś konkret :potter: btw. podoba mi się ten rozmiękczający filtr na screenach z miasta, przypomina troszkę Vice City nowej generacji. Edytowane 16 kwietnia 201014 l przez t3xz
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.