MYSZa7 8 920 Opublikowano 7 lutego 2010 Opublikowano 7 lutego 2010 (edytowane) Platforma: Xbox 360 , PC Developer: Bioware Wydawca: Electronic Arts Oficjalna strona gry: http://masseffect.bioware.com/ Gatunek: Action RPG Silnik gry: Unreal Engine 3.5 Data premiery: 26 stycznia 2010 roku Czas produkcji: ok. 2 lata Wymagania wiekowe: 18+ Wersja językowa: Pełna polska(zwykła edycja) / Pełna angielska (edycja kolekcjonerska) Singleplayer: Tak Multiplayer: Nie Achievements: Tak Demo: Nie Podobne do: Mass Effect , Knights of The Old Republic Temat na Forum PE: Klik! Okładki: europejska oraz amerykańska Edycja Kolekcjonerska: Edycja Kolekcjonerska Mass Effect 2 zawiera: grę Mass Effect 2 kolekcjonerskie etui 48-stronicowy artbook "Art of Mass Effect 2" (w jęz. angielskim) pierwszy numer komiksu "Mass Effect Redemption" (w jęz. angielskim) dodatkową płytę DVD z materiałami o powstawaniu gry kartę Cerberus Network z kodem na bonusową zawartość unikatowe przedmioty w grze: specjalny pancerz i broń (niemożliwe do zdobycia w trakcie rozgrywki) Średnia ocen wg. gamerankings.com: 95 % Właściwości: nośnik: 2x DVD 720p / 30fps instalacja:opcjonalnie(Xbox 360)/ wymagana(PC) Downloadable Content (DLC): Zaeed Massani "The Price of Revenge" (darmowe) - dodatkowa postać do zwerbowania wraz questem Normandy Crash Site (darmowe) - miejsce katastrofy pierwszej Normandii Cerberus Assault Armor and M-22a Eviscerator Shotgun (darmowe) - dodatkowa zbroja oraz broń Mass Effect 2 to kontynuacja jednego z najlepszych cRPG wydanych w ostatnim czasie. Gra wyszła spod ręki ludzi z Bioware, studia odpowiedzialnego za takie hity Knights of the Old Republic, Jade Empire czy Baldur's Gate. Komandor Shepard po wydarzeniach z pierwszej części gry wyrusza na kolejną niebezpieczną misję. Misję, która może zakończyć się śmiercią, nawet dla niego samego. Fabuła gry skupia się na organizacji Cerberus, która odgrywała drugoplanową rolę w pierwszej części gry. Jest to radykalna organizacja zrzeszająca tylko ludzi i mająca na celu zwiększenie ich roli w międzygalaktycznej hierarchii.Przywódcą organizacji jest tajemniczy Człowiek Iluzja.To on wysyła Sheparda na samobójczą misję mającą na celu pokonaniu Zbieraczy,którzy porywają ludzkie kolonie. Od ciebie graczu zależy czy ludzkość przetrwa. Długość gry: 20-40 godzin Poziomy trudności: Cadet,Normal,Veteran,Hardcore,Insanity (wszystkie są dostępne od początku) Opcja "New Game+": Tak System zapisu: Po skończonej walce Opis przejścia: Mass Effect Wiki Dodatkowe: Cerberus Network - opcja dzięki,której możemy pobierać wszelakie DLC do Mass Effect 2 Możliwy jest import danych z pierwszej części Mass Effect. Dzięki temu mamy swoją poprzednią postać wraz z kilkoma bonusami na początku rozgrywki. Edytowane 19 lutego 2010 przez MYSZa7 1
MYSZa7 8 920 Opublikowano 16 lutego 2010 Autor Opublikowano 16 lutego 2010 Total Gamescore: 1015 Poziom trudności: Średni Poradnik: GameSpy Temat na Forum PE: Klik! Lista osiągnięć: Missing in Action (5) Save your crew from an overwhelming attack Very Elusive (10) Return to active duty The Convict (10) Successfully recruit the biotic Convict The Krogan (10) Successfully recruit the krogan The Archangel (10) Successfully recruit Archangel The Professor (10) Successfully recruit the Professor The Quarian (10) Successfully recruit the quarian The Justicar (10) Successfully recruit the Justicar The Assassin (10) Successfully recruit the Assassin Friend or Foe (10) Obtain geth technology Colony Defense (25) Defend a human colony from attack The Prodigal (10) Gain the loyalty of the Cerberus Officer Ghost of the Father (10) Gain the loyalty of the Cerberus Operative Catharsis (10) Gain the loyalty of the biotic Convict Battlemaster (10) Gain the loyalty of the krogan Fade Away (10) Gain the loyalty of Archangel The Cure (10) Gain the loyalty of the Professor Treason (10) Gain the loyalty of the quarian Doppelganger (10) Help the Justicar resolve her mission Cat's in the Cradle (10) Gain the loyalty of the Assassin A House Divided (10) Hack a geth collective Ghost Ship (25) Complete the investigation of a derelict alien vessel Suicide Mission (50) Use the Omega 4 Relay Mission Accomplished (125) Save humanity throughout the galaxy from certain annihilation Against All Odds (15) Survive suicide mission Insanity (75) Complete the game on the "Insanity" difficulty level without changing the setting No One Left Behind (75) Keep your team alive through the suicide mission Long Service Medal (75) Complete Mass Effect 2 twice, or complete it once with a character imported from Mass Effect 1 Paramour (50) Successfully pursue a relationship with a teammate Head Hunter (10) Perform 30 headshot kills with any weapon on humanoid targets Brawler (10) Shoot and kill 20 enemies while they're knocked back by a punch Big Game Hunter (10) Thresher Maw defeated Tactician (10) Hit 20 different targets with multiple biotic powers to combine the effects Master at Arms (15) Kill enemies with 5 different heavy weapons during the game Merciless (10) Make 20 enemies scream as they fall or are set on fire Overload Specialist (15) Disrupt the shields of 25 enemies Warp Specialist (15) Warp the barriers of 25 enemies Incineration Specialist (15) Incinerate the armor of 25 enemies Operative (15) Complete a mission discovered by scanning an unexplored world Agent (50) Complete 5 missions discovered by scanning unexplored worlds Prospector (5) Retrieve mineral resources by scanning and probing a planet in the galaxy map Explorer (10) Visit 100 percent of the planets in an unexplored cluster Power Gamer (10) Reach Level 30 with one character Scholar (15) Unlock 15 new Mass Effect 2 codex entries Technician (15) Obtain (10) technology upgrades Weapon Specialist (15) Fully upgrade a weapon Scientist (10) Complete any research project in the Normandy's laboratory Fashionista (5) Personalize your armor in your quarters on the Normandy Power Full (15) Evolve any power Highly Trained (15) View all advanced combat training videos at Shepard's private terminal. Soundtrack z gry został wydany na dwóch płytach. Autorem wszystkich utworów jest Jack Wall. Lista utworów: Disc 1: 1. The Illusive Man 2. Humans Are Disappearing 3. The Attack 4. The Lazarus Project 5. A Rude Awakening 6. The Normandy Reborn 7. Miranda 8. Jacob 9. Freedom's Progress 10. Then 11. Garrus 12. An Unknown Entity 13. Samara Disc 2: 1. Grunt 2. Horizon 3. Tali 4. Mordin 5. The Normandy Attacked 6. Jack 7. Legion 8. Jump Drive 9. Crash Landing 10. The Collector Base 11. The End Run 12. Suicide Mission 13. New Worlds 14. Reflections
MYSZa7 8 920 Opublikowano 19 lutego 2010 Autor Opublikowano 19 lutego 2010 (edytowane) Komandor Shepard Bardzo plastyczna postać; o jego płci, wyglądzie, zachowaniu, charakterze, specjalizacji, przeszłości i przyszłości zadecyduje w większym stopniu sam gracz. Możemy wybrać spośród sześciu klas postaci (Inżynier, Adept, Strażnik, Szturmowiec, Szpieg oraz Żołnierz). Każda z tych na swój sposób unikalna, dając możliwości używania różnorakich mocy i zdolności, dzięki temu każdą klasą się zupełnie inaczej. Mordin Solus Pięćdziesięcioletni salariański naukowiec, poznajemy go podczas trwania zarazy na Stacji Omega, prowadzi tam klinikę, pomagającą chorym. Służył pod kapitanem Kirahee, którego mieliśmy okazję poznać w pierwszej części gry. Był członkiem zespołu pracującego nad genofagium, które dotknęło Krogan. W młodości śpiewał Gilberta i Sullivana. Cechą charakterystyczną Mordina są jego szybkie (nawet jak na salarianina) rozumowanie, reakcja czy mowa. Preferowaną przez niego bronią są pistolety automatyczne i maszynowe. Używa umiejętności takich jak Spalenie, Porażenie Nerwowe, Kriowybuch Jacob Taylor Były komandos Przymierza Systemów, przeżył jako jeden z niewielu rzeź na Eden Prime. Potem dołączył do organizacji Cerberus, poznał tam Mirandę Lawson, z którą udaremnił batariański atak na Cytadelę. Jacob brał udział w projekcie Łazarz, dzięki któremu Shepard ponownie wraca do gry. Preferuje strzelby i pistolety automatyczne. Posiada niewiele zdolności biotycznych, aczkolwiek przydatnych. Na przykład: Bariera, Przyciągnięcie, oprócz tego ma dostęp do Amunicji Zapalającej. Miranda Lawson Wyhodowana i urodzona jako kobieta idealna, zgodnie z egoistycznym planem swojego ojca. Jako nastolatka uciekła z domu i wstąpiła do Cerberusa. Jako agent tejże organizacji, jest bezwzględna i konsekwentna w swoich działaniach, nie pozwala aby emocje działały na niekorzyść misji. Jej ulubioną bronią są pistolety automatyczne i maszynowe. Miranda jest potężnym biotykiem, wyszkolonym min. w: Odkształceniu, Ciśnięciu i Przeciążeniu. Grunt Stworzony jako kroganin idealny, wolny od genofagium twór watażki Okeera. ?Nieco? narwany koleś? Może inaczej: nieokiełznana bestia. Miłuje się w rozwalaniu i niszczeniu większości rzeczy jakie napotka. Uwielbia strzelbę i karabin szturmowy. Posiadając ograniczone zdolności biotyczne, Grunt potrafi wytworzyć barierę nadającą mu lepsze zdolności niszczenia? tzw. Wzmocnienie. Oprócz tego używa Strzału Wstrząsowego i Amunicji Zapalającej. Obiekt Zero Efekt eksperymentów biotycznych Cerberusa, lubująca się w zabijaniu i ogólno pojętym wandalizmie społecznym. Osadzona w więzieniu orbitalnym Czyściec, ucieka przy małej pomocy sami wiecie kogo? Jest bez wątpienia najpotężniejszym biotykiem jakiego uda nam się zaprosić do wspólnej rozwałki. Korzysta ze zdolności takich jak: Fala Uderzeniowa, Przyciągnięcie i Amunicja Odkształcająca. Thane Krios Drell, zabójca, znany ze stoickiego spokoju i wyjątkowo nieosobistego podejścia do sprawy. Według wielu funkcjonariuszy SOC i nie tylko, jest jednym z najlepszych w swoim fachu. Specjalizuje się w pistoletach i karabinach snajperskich Nie posiada jakichś nadzwyczajnych mocy biotycznych, jednakże posiada umiejętność Rzutu i Odkształcenia. Oprócz tego używa Amunicji Rozrywającej. Samara Egezkutorka asari jest kimś w rodzaju średniowiecznego ronina samuraja, wiernego tylko określonym zasadom (akurat w jej przypadku Kodeksowi). Miała nieco burzliwą młodość, potem pewna sprawa (wyjaśniona w trakcie gry) zmieniła jej poglądy diametralnie, regularnie przemierza przestrzeń asari. Pomimo już zaawansowanego wieku, Samara jest wysoce wykwalifikowanym zabójcą nikczemników i zaprzysięgłą obrończynią uciśnionych. Może używać karabinów szturmowych i pistoletów automatycznych. Jej umiejętności są dość przydatne zarówna na wrogów syntetycznych jak i biologicznych, np.: Porażenie, Przyciągniecie i Rzut. Tali Zorah vas Neema Jeśli ktoś cieszył się już pierwszą częścią gry, to tejże panienki nie trzeba przedstawiać, jednakże wiem, że niektórzy nijako są laikami w Mass Effect. Nieśmiała panna Tali jest quarianką, jest to rasa specjalizująca się w wielu dziedzinach techniki i elektroniki. Wielkim spoilerem nie będzie powiedzenie, że quarianie stworzyli gethy (co wiemy już od ME1) Specjalnością Tali są pistolety automatyczne i strzelby. Zgodnie ze stereotypowym obrazem quarianina, Tali posiada mnogość mocy technologicznych, takich jak Sonda Bojowa, Hakowanie Sztucznej Inteligencji i Wysysanie Energii. Zaeed Messani Łowca nagród dostępny w darmowym DLC. Używa karabinów snajperskich i szturmowych. Umiejętności: Strzał Wstrząsowy, Amunicja Dystrupcyjna, Granat Inferno Archanioł Główny problem najemników na stacji Omega. Używa karabinów snajperskich i karabinu szturmowego. Umiejętności: Strzał Wstrząsowy, Przeciążenie, Amunicja Drążąca Legion Szukał Sheparda po całej Galaktyce, wyspecjalizowany technik ofensywny. Używa karabinów snajperskich i szturmowych Umiejętności: Sonda Bojowa, Hakowanie Sztucznej Inteligencji, Wzmocnione Tarcze Edytowane 19 lutego 2010 przez MYSZa7
MYSZa7 8 920 Opublikowano 19 lutego 2010 Autor Opublikowano 19 lutego 2010 Omega Galaktyka Drogi Mlecznej > Mgławica Omega > Układ Sahrabarik Nieformalna stolica Układów Terminusa, ulubione miejsce wszelakich szmuglerów, łowców nagród, handlarzy informacji, paserów i innych ciemnych typów szukających zarobku lub paru wybitych zębów. Główne miejsce niejasnych działań organizacji najemniczych Zaćmienia, Błękitnych Słońc i Krwawej Hordy. Na stacji, w wydzielonym sektorze panuje epidemia nieznanej choroby dotykającej tylko nieludzi i nievorchów. Najbardziej wpływową osobą jest szefowa klubu Zaświaty; Aria T?Loak. Illium Galaktyka Drogi Mlecznej > Mgławica Półksiężyc > Układ Tasale Jedna z najmłodszych kolonii asari. Leży na granicy Przestrzeni Asari i Układów Terminusa. Niebieskolice zarządczynie uczyniły z Illium główny szlak tranzytowy pomiędzy tymi dwiema częściami Galaktyki, spowodowało to wzrost nielegalnych transakcji i przestępczości, w szczególności nasilenie asariańskigo ramienia Zaćmienia. Tutaj mieści się też firma Illium Entertainment, producent takich filmów jak ?Blasto ? Atak Meduzy? ? opowiadającym o pierwszym hanarskim widmie, oraz ?Vaenia? ? romansidle lubianym przez asari. Tuchanka Galaktyka Drogi Mlecznej > Krogańska Strefa Zdemilitaryzowana > Układ Aralakh Potargana wiatrami i pyłem, rodzinna planeta krogan jest wynikiem połączenia ich krewkiej i niszczycielskiej natury z rozszczepionym jądrem atomowym. W ciągu tysięcy lat na planecie wymarło 90% organizmów żywych, a wszystkie które zostały, przejawiają przystosowania mięsożerne, nawet rośliny to groźni drapieżcy. Kroganie kształtowali się w tych warunkach, stając się jedną z najbardziej odpornych ras rozumnych w Galaktyce. Pomimo nauczki, jaką dostali we wcześniejszych, kroganie nadal walczą podzieleni na klany, aktualnie najsilniejszym z klanów są Urdnoci. Cytadela Galaktyka Drogi Mlecznej > Mgławica Węża > Układ Wdowa Gigantyczna stacja kosmiczna zbudowana przez protean. Stolica społeczności międzyrasowej, ucierpiała po ataku gethów i Suwerena w pierwszym Mass Effect. Miejsce względnie bezpieczne, monitorowane przez oficerów Służb Ochrony Cytadeli (C-Sec). Mnogość sklepów i barów pozwala na rozrzutne wydawanie kredytów. Najemnicy oficjalnie tam nie działają, jednakże niektóre grube ryby niezbyt jasnego półswiatka wynajmują ich jako prywatnych bramkarzy lub ochroniarzy. Służba celna zaostrzyła poziom inwigilacji, chcąc zapobiegnąć infiltracji ze strony gethów.
MYSZa7 8 920 Opublikowano 19 lutego 2010 Autor Opublikowano 19 lutego 2010 (edytowane) Screenshoty: Zwiastuny: Extended Trailer - Klik! Cinematic Trailer - Klik! Launch Trailer - Klik! Gameplay: Station Evacution - Klik! Edytowane 19 lutego 2010 przez MYSZa7
Rekomendowane odpowiedzi