Opublikowano 9 lutego 201015 l Prace nad trojeczka sa juz potwierdzone. Zaczniemy moze od tego czego oczekujecie i co chcielibyscie usprawnic i zmienic. Osobiscie stawiam, ze gra sie ukaze poznym 2011 albo na poczatku 2012. Edytowane 18 grudnia 201014 l przez Gooral
Opublikowano 9 lutego 201015 l Ja chcę po prostu lepszej dwójki z krótszymi loadingami i Shepardem ściągającym hełm podczas rozmów
Opublikowano 9 lutego 201015 l To stawiam e-piwo, że gra ukaże się pod koniec 2012 roku. Optymalnym czasem developingu na gotowym enginie to trzy lata. Dlatego też ani 2011 ani początek 2012 IMO nie wchodzi w rachubę. Aha i chcę takiego zakończenia bym mógł nieświadomie klaskać uszami po skończeniu trójki. Ma być epicko. Koniec trylogii ma zapierać dech w piersiach. PS: I nie spoilować mi tu bo jeszcze dwójki nie skończyłem. Edytowane 9 lutego 201015 l przez Gooral
Opublikowano 9 lutego 201015 l Gooral, po ukonczeniu dwojki juz wiadomo ze zakonczenie zmiecie z krzesla. Ja oczekuje tylko krótszych loadingow.
Opublikowano 9 lutego 201015 l Ja obstawiam początek lub środek 2012. I że gra będzie na 3 płytach Czego oczekuję od ME3? Że będzie jeszcze lepsze i bardziej miażdżące od dwójki. Oczekuję mega epickiego, hyper bombastycznego zakończenia historii. A usprawnienia? Żeby w polskiej wersji nie było Nowickiego, żeby loadingi były krótsze i żeby wrócił Mako.
Opublikowano 10 lutego 201015 l Autor To stawiam e-piwo, że gra ukaże się pod koniec 2012 roku. Optymalnym czasem developingu na gotowym enginie to trzy lata. Dlatego też ani 2011 ani początek 2012 IMO nie wchodzi w rachubę. Aha i chcę takiego zakończenia bym mógł nieświadomie klaskać uszami po skończeniu trójki. Ma być epicko. Koniec trylogii ma zapierać dech w piersiach. PS: I nie spoilować mi tu bo jeszcze dwójki nie skończyłem. wez pod uwage, ze moga wykorzystac duzo elementow z obu czesci. Od strony artystycznej maja na pewno wszystko przygotowane, fabule tez pewnie jest juz gotowa. Pozostaje wiec tylko implementacja. Spokojnie 2 lata im wystarcza.
Opublikowano 10 lutego 201015 l Chciałbym zobaczyć Tali bez enviromental suit , ale pewnie nie będzie mi dane. Edytowane 10 lutego 201015 l przez Les777
Opublikowano 10 lutego 201015 l Odwiedzenie Salarian na ich ojczystej planecie. Potężniejsze implanty biotyczne, żeby dało się samymi mocami zabijać. Zrezygnowanie z idiotycznego założenia, że wróg jest odporny na "czary" dopóki ma osłonę. Przez to skończenie Insanity Adeptem to jakiś hardcore.
Opublikowano 10 lutego 201015 l I właśnie po to masz dwa sloty na dodatkowych kompanów by rozwalili za ciebie tarcze "antybiotyczne". Bo chyba walka z ostatnim bossem w ME2 nie odbywa się jeden na jeden prawda? Edytowane 10 lutego 201015 l przez Gooral
Opublikowano 10 lutego 201015 l Odwiedzenie Salarian na ich ojczystej planecie. Salarian? A co tam jest? Może planeta hanarów (Kahje?)? Albo drellów. No i fajnie by było odwiedzić naszą niebieską kulkę. Zresztą coś tam Thane wspomniał na statku kolektorów Tak w ogóle, przydałaby się możliwość lądowania w kilku miejscach na planecie, a nie że ląduję na zaludnionej planecie i chodzę po jakimś małym skrawku. Np. Nowy Jork, coś w Europie, New Mombasa (a nie sorry, to Halo ). Przynajmniej na tych głównych.
Opublikowano 10 lutego 201015 l Prawda. Z ostatnim bossem walczy się w pojedynkę? @Les Takich atrakcji to ty się nie spodziewaj. Co ty chcesz mieć minigierkę a'la GTA IV wewnątrz Mass Effect 3?
Opublikowano 10 lutego 201015 l Z ostatnim bossem walczy się w pojedynkę? Piszesz, że nie, to potwierdziłem 8) Żeby było jasne - ostatnia walka jest z towarzyszami.
Opublikowano 10 lutego 201015 l I właśnie po to masz dwa sloty na dodatkowych kompanów by rozwalili za ciebie tarcze "antybiotyczne". Bo chyba walka z ostatnim bossem w ME2 nie odbywa się jeden na jeden prawda? Tru, tru. Tylko, że kompani na Insanity giną szybciuteńko, a Adept sam w sobie (nawet z Barrier/Fortification) jest kruchutki. Poza tym na Insanity jeden Heavy Overload, czy Heavy Incinerate nie zdejmuje całej osłony, a więc tak czy siak strzelać trzeba. Marzy mi się, żeby strzelanie było opcjonalnym komponentem dla Adepta, a nie przymusem. No odwiedzenie planety Hanarów (i Drellów zarazem) to świetny pomysł. Nawet lepszy niż Salarian Na Ziemię mi się nie śpieszy, bo Cytadela swoją architekturą kojarzy mi się właśnie z Ziemią A.D. 21xx. Chciałbym coś prawdziwie obcego, bo tego imo brakuje w uniwersum ME.
Opublikowano 12 marca 201015 l Ja bym chciał, żeby Samara dostała biotycznego boosta, by nie używała broni tylko miała tak z 6 różnych mocy bardziej efektownych, szybką regenerację energii i jak wchodziła na pole walki to wszyscy przeciwnicy robili WTF Chciałbym by kontynuacja gry miała dwie dość mocno różniące się od siebie ścieżki co moim zdaniem powinno wynikać z dwóch możliwości jakie mamy na końcu ME2. No i ma być dramatyczna
Opublikowano 11 kwietnia 201015 l @Heros: na necie (chyba nawet forum Bioware) jest temat o jej twarzy Skonczylem ME1 i 2, wiec z tej perspektywy rzeczy o ktore blagam: - przywroccie inwentarz jak z ME1 - zostawcie strzelanie takim jakie jest, bo jest wysmienite - wiecej misji pobocznych, ktore czuc, ze sa jednak dobrze wplecione w historie (a nie, ze bohater nie zamieni jednego slowa na temat tego co sie dzieje) - skanowanie planet da sie lepiej rozwiazac, cum on! - jakies 30h watku wiecej
Opublikowano 12 kwietnia 201015 l Aha, za taką to ja dziękuję... a oprócz jej twarzy chciałbym żeby zbroje były w grze a nie w sieci cerberusa, w ogóle żeby było więcej różnych broni i zbroi(zbroi "niemodyfikowalnych"(a'la Terminus, Inferno; części do zbroi N7) więcej fryzur...
Opublikowano 13 kwietnia 201015 l I opcja makijażu dla męskiego Sheparda. o chłopaku, pojechałeś po bandzie...
Opublikowano 13 kwietnia 201015 l Zażartował sobie z Ciebie bo takie masz (pipi)a życzenia, że głowa mała.
Opublikowano 17 kwietnia 201014 l hehe emo-shepard może dużo wymagam ale chciałbym aby bronie mozna byłoby modyfikować czyli doczepiać coś co celność zwiększa, pojemność magazynku, i "ciekawsze" stroje nieformalne dla pani shepard:P
Opublikowano 20 maja 201014 l Story between ME2 and ME3 to be told via DLC http://www.videogamer.com/news/story_between_me2_and_me3_to_be_told_via_dlc.html
Opublikowano 21 maja 201014 l Będę musiał znowu wydać siano na ME2 bo takich DLC przepuścić nie mogę. Fabularny pomost pomiędzy drugą a trzecią częścią - piękny pomysł na dobre DLC (wreszcie dobre).
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.