Voytec 2 761 Opublikowano 22 lutego 2012 Opublikowano 22 lutego 2012 Oficjalny unboxing podstawki. Fajny ficzer 2 Cytuj
pawel3569 20 Opublikowano 22 lutego 2012 Opublikowano 22 lutego 2012 Albo mam konspiracyjną manię albo typ zasłania kciukiem tekst napisany na białym polu na pierwszym papierku Cytuj
sosnaa 1 205 Opublikowano 22 lutego 2012 Opublikowano 22 lutego 2012 zasłania bo to jest online pass Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 22 lutego 2012 Opublikowano 22 lutego 2012 Hehe, dokładnie. Mówi przy tym, że zasłania bo to online pass Cytuj
Krizz 541 Opublikowano 22 lutego 2012 Opublikowano 22 lutego 2012 (edytowane) Tak zasłania że idzie go całego odczytać WQ962-P792V-CTMQG-QXCVT-R3QHZ niestety już jest wykorzystany tylko ciekawe przez kogo :rofl2: Edytowane 22 lutego 2012 przez Darth Krizzo Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 22 lutego 2012 Opublikowano 22 lutego 2012 Niezły self destruction, jeśli przez kogoś innego, niż właściciela. Zgłębiłem się dziś konkretniej w multi(żołnierz, blisko 15 lvl). Wciąga jak diabli. Rozwój postaci, nagrody, wyzwania, zakupy nie pozwalają się oderwać i działają jak magnes do powiedzenia, że "jeszcze tylko jeden meczyk". Granie z ogarnięta ekipą daje masę frajdy, szczególnie końcowe fale wrogów. Zdecydowanie bardziej podoba mi sie ta wersja hordy, niż jej Gearsowy odpowiednik. Każdy aspekt postaci/mocy/zdolności wydaje się być idealnie wyważony. Cytuj
pawel3569 20 Opublikowano 23 lutego 2012 Opublikowano 23 lutego 2012 Hehe, dokładnie. Mówi przy tym, że zasłania bo to online pass hehe ale faila strzeliłem ale oglądałem bez dźwięku Dziś pudełka z grą idą w przestworza- może któreś z nich spadnie na mój balkon Cytuj
BoryzPL 254 Opublikowano 23 lutego 2012 Opublikowano 23 lutego 2012 hehe, moze na moj tez, a wiadomo gdzie bedzie wiadomo gdzie leca? Cytuj
wojnar 1 892 Opublikowano 23 lutego 2012 Opublikowano 23 lutego 2012 Najbliżej nas będzie to Berlin. http://masseffect.com/space Cytuj
BoryzPL 254 Opublikowano 23 lutego 2012 Opublikowano 23 lutego 2012 (edytowane) Z tego co widze nie popisali sie zbytnio ;P Chyba tylko dwa egzemplarze puscili z czego pierwszego lokalizacja zaciela sie na wysokosci 1,3km a drugi wlasnie zmierza w kierunku Azji ;D Edit: juz wrocilo na lad Edytowane 23 lutego 2012 przez BoryzPL Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 24 lutego 2012 Opublikowano 24 lutego 2012 Przechodze teraz 1, zaraz pozniej odpalam 2, dawno nie bylem tak najarany na gre kompóterowom, chyba od czasow mgs3 Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 24 lutego 2012 Opublikowano 24 lutego 2012 Jeszcze gra nie wyszła a już zapowiadają DLC http://www.shadowbroker.pl/news/2012/02/from-ashes-pierwsze-fabularne-dlc-do-me3-ujawnione/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook#dlcpress Lol, proteanin w drużynie. Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 24 lutego 2012 Opublikowano 24 lutego 2012 (edytowane) Nie ma to jak spoilery od samych twórców gry... Edit: Szkoda, że przed premierą dwójki nie rozpowiadali na prawo i lewo, że w drużynie będziemy mieć np. getha. Edytowane 24 lutego 2012 przez Humulin Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 25 lutego 2012 Opublikowano 25 lutego 2012 Nie ma to jak spoilery od samych twórców gry... Edit: Szkoda, że przed premierą dwójki nie rozpowiadali na prawo i lewo, że w drużynie będziemy mieć np. getha. Ale Legion jest dla każdego i jest waznym twistem. Natomiast tutaj to po prostu DLC z kolekcjonerki. Powiem wam, ze poczulem ulge, ze stanie sie to oficjalna informacja, bo przypadkowo przczytalem o tym w necie miesiac temu i wkur.wilem sie, ze trafilem na mocny spoiler. Cytuj
olej 9 Opublikowano 25 lutego 2012 Opublikowano 25 lutego 2012 (edytowane) Tyle, że ewidentnie było widać sylwetkę Getha w ekranie wyboru drużyny + O Legionie było mówione w kilku materiałach (aczkolwiek jego rola się zmieniła z ścigającego Sheparda do henchmena) A IGN dorwał kosmiczną edycję ME i pojawiły się dwa materiały wideo Marsie (choć misja była już omówiona w GameInformerze więc teoretycznie to nie jest spoiler) Edytowane 25 lutego 2012 przez olej Cytuj
Gość Orzeszek87 Opublikowano 25 lutego 2012 Opublikowano 25 lutego 2012 ale ten proteanin to chyba już "zbieracz"? czy jak? w jedynce proteanie inaczej chyba wyglądali (rzeźby na tej planetce gdzie ścigaliśmy sarena)? Cytuj
Timmy 1 799 Opublikowano 25 lutego 2012 Opublikowano 25 lutego 2012 (edytowane) Rzeźby nie mają nic wspólnego z Proteanami. Prothy nie jest żadnym zbieraczem. Nie rozumiem też o co ten cały szum związany z postacią bo od przynajmniej 9 miesięcy było wiadomo że pojawi się w grze. Edytowane 25 lutego 2012 przez Timmy Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 25 lutego 2012 Opublikowano 25 lutego 2012 (edytowane) System zbierania "dodatków" i eksploracji w końcu przestanie być męczący i nudny, jak to było do tej pory. Ciekawy patent z nagłymi atakami żniwiarzy. Edytowane 25 lutego 2012 przez Humulin Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 25 lutego 2012 Opublikowano 25 lutego 2012 Ten proteanin to pewnie jeden z tych którzy zostali na Cytadeli w trakcie ataku Zbieraczy 50 tys. lat temu. Hologram Vigil mówił,że los tych którzy tam byli pozostał nieznany. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 25 lutego 2012 Opublikowano 25 lutego 2012 Ten proteanin to pewnie jeden z tych którzy zostali na Cytadeli w trakcie ataku Zbieraczy 50 tys. lat temu. Hologram Vigil mówił,że los tych którzy tam byli pozostał nieznany. Dokładnie, wydaje mi się, że sensownym będzie, jak okaże się, że to jeden z nich. Pewnie będzie jak Mordin - geniuszem, bo Ci co zostali na Cytadeli to śmietanka umysłowa i intelektualna całej rasy. Jestem ciekaw jego głosu Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 25 lutego 2012 Opublikowano 25 lutego 2012 Ale i tak dziwne,że ta postać jest tylko DLC biorąc pod uwagę jak kluczowa może się okazać wiedza Protean w pokonaniu Zbieraczy. Cytuj
Gość Orzeszek87 Opublikowano 25 lutego 2012 Opublikowano 25 lutego 2012 może będzie jak zeed'em w me 2 po zrealizowaniu pass'a wskoczy do ściągnięcia, a ludki co nie zużyją kodu/będą mieli używkę obejdą się bez protka Cytuj
olej 9 Opublikowano 25 lutego 2012 Opublikowano 25 lutego 2012 Co do miejsca znalezeinia Protheaniana (informacje z opisu DLC) Opis From Ashes mówi, że dostarcza nam nową misję na Eden Prime, więc chyba jednak nie Cytadela, aczkolwiek też byłem przekonany, że tak będzie. Co do kwestii czy Protek jest naukowcem na podstawie mocy jakie będzie miał (wygrzebane w plikach dema): Jest Vanguardem, więc sugerowało by to raczej np. wojownika niż naukowca... zresztą fakt, że jest dostępny w DLC sugeruje, że nawet jeśli jest naukowcem to jego wiedza nie będzie żadnym game-breakerem. I to mnie nie najbardziej boli, mniejsza o to, że dawanie DLC w cenie 1/6 całej gry na starcie jest niefair, taka postać ma ogromny potencjał... który z natury całej sytuacji możemy ocenić na stracony Cytuj
olej 9 Opublikowano 25 lutego 2012 Opublikowano 25 lutego 2012 (edytowane) Chciałem zobaczyć ile fps ME3 wyciągnie na laptopie i włączyłem Bronze Challenge na Firebase Ghost w pojedynkę. Przeszedłem całość (11 fal) NA TOUCH PADZIE moim Turiańskim Sentinelem i nie użyłem ani jednego medigelu Carnifex + spamowanie Chain Overload z ewolucją Neural Shock. A jeszcze tydzień temu dziwiłem się, że nawet Bronze nie jest łatwy. A jednak. Edytowane 25 lutego 2012 przez olej Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 26 lutego 2012 Opublikowano 26 lutego 2012 (edytowane) Trochę informacji z recenzji ME3. Nie ma spoilerów: -15-20 hour-long main quest -Around 40 hours playtime in total- side missions are vital to amass enough opposition to the Reaper threat -90 minutes of cutscenes -No loose ends or cliffhangers, the game is truly an appropriate end to the trilogy with a very intense and touching finale -More than 100 scenes, conversations and/or events change depending on our choices- from something small like someone thanking us for completing a mission to bigger repercussions which would be to spoilerous to write down- you are definitely going to feel the consequences, and not always like them -If and how many of these quests we complete influences how the game ends, and who- individually and globally- survives -While the game can be enjoyable for newcomers as well, because the game is strong on its own mechanically and story-wise, it is recommended to play the first two entries to make more sense out of the wealth of information that the game builds on -There's an interesting sequence after the end credits -The „Role-Play“ mode of the game (In contrast to „Action“ and „Story“) feels very much like ME1 -The game gives you more opportunity to customize your Shepard. Each class has 8 talents with 6 levels each, and up from Level 4 there are two branches to choose from to level up each individual talent differently. Weapon customization is also a factor and noticeable, but the effects (which have both pros and cons) are only marginal -Balancing isn't optimal -The game is noticeably more difficult up from „Medium“, which makes using the correct weapon mods and talents integral to survive. Shepard also shoots more accurately in cover. -The AI, on the other hand, is still not very advanced -There are multiple turret sections which aren't very well directed -Despite the shortcomings in level design, which are similar to ME2, the game is constantly thrilling, spectacular and dramatic- largely thanks to the well-presented story and dialogue- and there are lot of small and large choices again to ponder on -Scanning isn't nearly as repetitive as before, because it works a lot quicker now and incorporates a new mini-game where you have to navigate your ship away from Reaper threat -The new melee option is fun, but a little overpowered -Graphically, the low polycount, lack of detail and low texture resolution disappoints- the characters are well animated and modeled however, and the overall look, despite its age, is quite moody -Great dynamic soundtrack and sound-effects -Our progress in the war effort is constantly trackable on a terminal on the Normandy In summary, the game builds on the strengths of ME2 and takes some notes from ME1 to create the most compelling experience in the franchise yet. Graphics -/10 (waiting to try PC) Sound 10/10 Balance 9/10 Atmosphere 9/10 Controls -/10 (waiting to try PC) Complexity 9/10 Quests/Story 10/10 Character system 10/10 Battle system 8/10 Items 9/10 Wszystko fajnie, ale ten fragment: "the characters are well animated" rzuca podejrzenia na wiarygodność recenzji Edytowane 26 lutego 2012 przez SzczurekPB 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.