Voytec 2 761 Opublikowano 8 marca 2012 Opublikowano 8 marca 2012 Gdzie sciagnac ten soundtrack ze strony social.bioware.com? Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 8 marca 2012 Opublikowano 8 marca 2012 Mi zajęło 26h. Cóż, ending jest jaki jest, byłby lepszy gdyby tak jak w pierwszym Dragon Age pokazali albo chociaż napisali jakie są dalsze losy reszty towarzyszy i ras, bardzo mi tego brakuje... Chociaż wygląda to tak jakby był ucięty w najlepszym momencie, ewentualnie skrócony do absolutnego minimum. Zapewne przygotowane pod 100 dlc. Cytuj
BoryzPL 254 Opublikowano 8 marca 2012 Opublikowano 8 marca 2012 Jakby ktos mi odpowiedzial na pytanie jak wyglada sprawa z tymi side-questami gdzie wystaczy cos kupic w sklepie dla kogos by go zaliczyc? Wiekszosc tych rzeczy nie moge kupic bo najnormalniej w swiecie nie widze go w tych sklepach. Robie kropla w krople z jakiegos tutoriala youtubowego, odpalam sklep i jest tam wszystko poza rzecza ktora musze kupic. Czy moze wpieniam sie niepotrzebnie i mam spokojnie kontrolowac co jakis czas oferte odpowiednich sklepow bo predzej czy pozniej sie tam pojawia? Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 8 marca 2012 Opublikowano 8 marca 2012 Gram 20h, jestem po pierwszym spotkaniu z Quarianami, dużo do końca jeszcze zostało? Powoli zaczynam sie obawiać tego wyczekiwanego endingu. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 8 marca 2012 Opublikowano 8 marca 2012 aaaaaa wrócił Grunt i to jak:) Scena końćząca jego misję po prostu the best jak wybierasz uratowanie królowej scena chwyta za serce Wrócił też ale już bardziej na filozoficznie i smutno Thane <-- troszkę mi go żal ale widać pogodzony z losem i szczęśliwy No i niespodziewana bo z dlc postać Kasumi i jej quest taki sobie ale teksty niektóre miała świetne Czyli jak masz save idealny jak ja to każdego spotkasz i questy będą w przeważąjącej większości za(pipi)iazcze Jack i jej kitka rządzą Z tą JAck bym poromansował bo już nie jest EMO nikt mnie nie lubi Cytuj
aux 3 784 Opublikowano 8 marca 2012 Opublikowano 8 marca 2012 (edytowane) Gdzie sciagnac ten soundtrack ze strony social.bioware.com? Żeby mieć soundtrack trzeba przejść mini gierkę z pomocą techniczną http://social.biowar...78280/1#9696373 Jeszcze takie coś znalazłem, ale to (pipi) prawda i soundtracka tam nie ma. http://help.ea.com/article/cannot-find-mass-effect-3-soundtrack Edytowane 8 marca 2012 przez aux Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 8 marca 2012 Opublikowano 8 marca 2012 Napisalem do typa w EA Contact i zalatwil mi to w minute. Ale sam fakt, ze trzeba sie upominac o cos co powinno byc od razu. Shame... Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 8 marca 2012 Opublikowano 8 marca 2012 (edytowane) Generalnie tez dochodze do wnosku, ze zakonczenie jest lipne. Co, jak co, chlopaki postawili poprzeczke bardzo wysoko, wiec zeby tego nie s(pipi)ic, zostawili je pol otwarte z mozliwoscia interpretacji dowolnej. Wiele jest jednak nie wyjasnione kim/ czym jest katalyst? dlaczego akurat wygladal jak ten synek? czy zostal stworzony przez kogos? kto stworzyl lub jak powstal pierwszy organizm? kto to byl? jak powstal pierwszy zniwiarz i co spowodowalo, zaczecie cyklu? no i wreszcze, co stalo sie po wyladowaniu normandii w tej jungli na nieznanej planecie... rozumiem, ze to mial byc zarodek nowych cywilizacji? funckjonujacych osobno na osobnych planetach, z czasem o samych sobie zapominajac, traktowac sie wzjaemnie jako legendy? Co z "chaosem", skoro na tej planecie wyladowala rowniez EDI? czy shepard kontroluje wszystkie organizmy sztuczne? no i kilka niedomowien oraz sprzecznosci, kilka bezsensow na czele z tym; mamy szefa wielkiej tajemniczej organizacji terrorystycznej, siejacej spisek w calej galaktyce, ktorego malo kto widzial osobiscie, nieuchwytny mozg tajnych operacji z niesamowita wladza w rekach, nachapany potezna technologia zniwiarzy - ginie, po zebraniu w klate jednego pocisku z pierwszego pistoletu dostepnego w grze, z ktorego wczesniej, zimą 2007 roku, strzelali do nas barowi łajdacy w chora's den. tak o. Gimme a brejk Zakonczenie ME3 troche mi przypomina ten kawal o buldogu, z foruma. Przez 2 czesci buduja niesamowite napiecie, intryge, tajemnice, zeby pod koniec puscic jakis czterominutowy fajerwerk. I to jeszcze o 4 w nocy, takze w sumie sam nie wiedzialem, co widze. Moze to byly moje haluny? Albo sheparda? motyw z synkiem jest tak (pipi)owy, ze mam go ochote zaspoilowac na shoucie, i dodac, ze jest...(pipi)owy. Do gry wroce, skoncze ja jeszcze conajmniej raz, dla samej frajdy. Oczywiscie jest wiele, wiele innych opcji, mozliwosci, dialogow do sprawdzenia, ale chyba wybiore do tego celu Jutuba. 9/10. Jedynka nadal wiedzie prym, jesli o mnie chodzi I oby nie pojawila sie proba zmienienia tego Edytowane 8 marca 2012 przez komar737 Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 9 marca 2012 Opublikowano 9 marca 2012 Proszę o minutę ciszy dla Moridina i Thane'a .... smutno mi się zrobiło ale dobrze wyreżyserowane sceny. 2 Cytuj
Timmy 1 799 Opublikowano 9 marca 2012 Opublikowano 9 marca 2012 Przy scenie z Mordinem byłem tak wk.urwiony że z wrażenia rzuciłem padem o ścianę. A Thane? modlitwa i słowa Kolyiata już po wszystkim <wow> Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 9 marca 2012 Opublikowano 9 marca 2012 Dobra ja rozumiem że to gra etc ale wkurzają mnie pewne zagrania twórców np: Zaraz po tym jak ginie Thane dowiaduje się w porcie o śmierci Kelly z rąk cerberusa (i to w głupim dialogu w tle). Po czym idę do klubu i spotykam Jack oraz Corteza i się dobrze z nimi bawię. Brak mi tutaj konsekwencji. A już Kelly to potraktowali bardzo po macoszemu. Reszta załogi przynajmniej mogła wrócić na normandie... Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 9 marca 2012 Opublikowano 9 marca 2012 Dobra ja rozumiem że to gra etc ale wkurzają mnie pewne zagrania twórców np: Zaraz po tym jak ginie Thane dowiaduje się w porcie o śmierci Kelly z rąk cerberusa (i to w głupim dialogu w tle). Po czym idę do klubu i spotykam Jack oraz Corteza i się dobrze z nimi bawię. Brak mi tutaj konsekwencji. A już Kelly to potraktowali bardzo po macoszemu. Reszta załogi przynajmniej mogła wrócić na normandie... Też to zauważyłem. Mimo to zapomina się o tym w ogniu walki oraz innych, ważniejszych wydarzeń. Z wszystkich wypraw na cytadele jak na razie strzelanie z Garrusem jest najlepsze. 26h i chyba niedługo będzie się powoli kończyć... Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 9 marca 2012 Opublikowano 9 marca 2012 Ha okazało się że śmierć Kelly można uniknąć jak się jej doradzi zmianę tożsamości i wtedy znowu ją spotkamy. No cóż pewnie taka mała wzmianka to kara dla nas za uśmiercenie jej złą radą Cytuj
Gość Opublikowano 9 marca 2012 Opublikowano 9 marca 2012 W 2 importowałem postać z 1 mimo, że nie miałem sejwa (pewnie zapisała się w profilu) w dwójce nie mogę (nic się nie wyświetla). Mają to naprawić czy jak? Cytuj
Zdunek 1 121 Opublikowano 9 marca 2012 Opublikowano 9 marca 2012 Masz save'a z 2? Do importu jest wymagany Jaką wersję gry miałeś? Cytuj
Gość Opublikowano 9 marca 2012 Opublikowano 9 marca 2012 Miałem wersję polską i nie mam sejwa. Z 1 nie miałem, a do 2 mogłem importować... Cytuj
Zdunek 1 121 Opublikowano 9 marca 2012 Opublikowano 9 marca 2012 Starsze gry zapisywały sav'y w profilu. Bez tego będzie problem. Cytuj
dżar 166 Opublikowano 9 marca 2012 Opublikowano 9 marca 2012 Ja miałem 2 sejvy z me2 na zakończenie(paragon i renegade) a z jakiegoś powodu widzi tylko paragona. Oh well. Anyway mam świetną zabawę vanguardem: charge->nova->charge->shotgun w ryj->charge etc Ciała latają. Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 9 marca 2012 Opublikowano 9 marca 2012 Walka zakończona. Nie rozumiem czemu tak bardzo czepiacie się końcówki. Jest świetna, nieco niespodziewana i na pewno nie trwa 4 minuty, jak niektórzy piszą. Jestem w pełni usatysfakcjonowany. Świetne zakończenie jednej z najlepszych gier(serii) tej generacji. 1 Cytuj
olej 9 Opublikowano 9 marca 2012 Opublikowano 9 marca 2012 Ja jestem przed misją "The Shroud" i zaczynam się zastanawiać, czy nie ma jakiegoś buga z poziomem trudnośći. Gram na Insanity, a gra jest trywialna, w porównaniu z MP jest straaasznie mało przeciwników i padają jak muchy. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 9 marca 2012 Opublikowano 9 marca 2012 hej, czy podobnie jak w ME2, kupując ME3 mamy jakieś krótkie streszczeni historii, czy też nie znając ME1/ME2 bez sensu jest w to grać? Cytuj
Zdunek 1 121 Opublikowano 9 marca 2012 Opublikowano 9 marca 2012 Nie, ale jest za to: -Dziennik -Nawiązania w dialogach -Nawiązania w cutscenkach -Gra nie stara się mocno nawiązywać do poprzednich części, znaczy jest sporo nawiązań, ale jak ktoś nie grał ogarnie motyw. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 9 marca 2012 Opublikowano 9 marca 2012 Europejski Launch Trailer Ekstra Cytuj
dżar 166 Opublikowano 9 marca 2012 Opublikowano 9 marca 2012 Ja jestem przed misją "The Shroud" i zaczynam się zastanawiać, czy nie ma jakiegoś buga z poziomem trudnośći. Gram na Insanity, a gra jest trywialna, w porównaniu z MP jest straaasznie mało przeciwników i padają jak muchy. Z ciekawości kogo trzymasz w teamie i jaka klasa sheparda? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.