Opublikowano 14 marca 201213 l W opcjach mozesz zmienic stopien trudnosci na jaki chcesz w kazdym momencie. Zeby dostac acziwa za Insane to po opuszczeniu Ziemi juz nie mozesz nic zmieniac.
Opublikowano 14 marca 201213 l Twardziel? Daje rade. Dziś skapitulowałem na szalonym, grałem nową postacią i non stop brakuje ammo (30 min walki z atlasem samymi skilami), wg mnie jak grać na szalonym to tylko drugie podejście tą samą postacią.
Opublikowano 14 marca 201213 l Ja zrobiłem za pierwszym razem zaimportowanym sentinelem lv 30 i jest do przejścia - a combo warp-throw zapewnia, że amunicja nie jest tak potrzebna.
Opublikowano 14 marca 201213 l dobra, to jeszcze niech ktos odpisze co z tym DLC, czy moge je kupic w polowie gry np.
Opublikowano 14 marca 201213 l tak mozesz je kupić w połowie gry ja kupiłem po przejsciu 1/4 i nie było problemów, co do ammo na insane-> miotacz cząsteczek->nieskonczone ammo. wiedzieli co podać w dlc, koks w postaci protka i karabin z infinite ammo, z tym kombem pęka insane szybciej niz miałbyś to robić normalnie.
Opublikowano 14 marca 201213 l Pierwsze 2 godziny z grą ----> Bioware mogło zainwestować w najnowszą wersję UE3. Przy Gears of War 3 graficznie prezentuje się blado.
Opublikowano 15 marca 201213 l Nie jest źle, początek nie zachwyca ale potem jest lepiej, zdecydowanie. Faktycznie normal jest trochę za prosty. Jest New game +? PS. Patch poprawił klatkowanie na PS3:)
Opublikowano 15 marca 201213 l O, to jest nowy patch na klatkowanie? Super. Zacinki podczas walk i wybuchów znoszę bezboleśnie, natomiast niesamowicie wkurza mnie mielenie i przycinanie podczas wizyt na Cytadeli. To jest skandal. Nie kumam czemu nie ma instalacji na PS3. Ale i tak nie jest najgorzej z wersją na PS3. Gram od tygodnia i skończyć nie mogę, może dzisiaj mi się uda. A potem powrót do multika.
Opublikowano 15 marca 201213 l Cisnął ktoś na najtrudniejszym poziomie żołnierzem, bo właśnie mam taki zamiar, ale nie wiem czy przed rozpoczęciem nie lepiej uzbroić się w DLC
Opublikowano 15 marca 201213 l Inzynier+sonda+turret+ tylko pistolet (dla ladowania mocy) + spalenie = kazdy poziom trudnosci to pikus
Opublikowano 15 marca 201213 l podobne kombinacje można ułożyć do innych klas. Sam grając na insane wale głównie biotyką (osobliwość od członka zespołu + odkształcenie = multi kill).
Opublikowano 15 marca 201213 l http://www.youtube.com/watch?v=booBmcFw_Lk- tak brzmiała ostatnia rozmowa Andersona z Shepardem w wersji pierwotnej. Niestety jakiś kretyn z Bioware podczas edycji postanowił usunąć kilka zdań . Edytowane 15 marca 201213 l przez Timmy
Opublikowano 15 marca 201213 l Czy cos spieprzyłem czy podczas importu save'u ME3 (new game +) nie można zmienić klasy postaci? Miałem taki zamiar, bo wydawało mi się ze IGN pisał że można, a tu takiej opcji nie ma... Apropo końca to mi osobiście się bardzo spodobał. Wiele możliwości do wyboru oraz małe różnice kiedy się zwerbowało wiecej lub mniej kompanów.
Opublikowano 15 marca 201213 l Przy imporcie postaci z ME3 (NG+) nie można, u mnie przynajmniej się nie dało.
Opublikowano 15 marca 201213 l Skończyłem. Shepard obudził się jeszcze na Ziemii, przed dostaniem się na Cytadelę, więc czekam na dlc z zakończeniem :ph34r:
Opublikowano 15 marca 201213 l Przy imporcie postaci z ME3 (NG+) nie można, u mnie przynajmniej się nie dało. Ano racja. Myślałem, że o ME2 chodzi.
Opublikowano 15 marca 201213 l Tak mnie ostatnio naszło i ciekawi dlaczego w mass effect słychać wybuchy w przestrzeni kosmicznej? Skoro nie powinno bo dźwięk nie ma jak się rozejść.
Opublikowano 15 marca 201213 l Dokładnie. Już widzę te kosmiczne bitwy bez dźwięku, a jak komuś nie pasi to może sobie ściszyć dźwięk. BTW nawet w Dead Space w próżni jest przygłuszony dźwięk. Magia kina.
Opublikowano 15 marca 201213 l http://social.biowar...index/9999272/1 - warto poczytać jak Bioware tłumaczy się z podjętych decyzji. Spoiler tag na zachętę - Mac Walters on the Star Child/Reapers "Originally, with the catalyst, the star child at the end of the game, I had written that much more in the guise of a investigative style conversation, where there is something he tells you but then, you get to ask a bunch of questions and you get your questions answered. But then me and Casey talked and decided, lets keep the conversation "High level". Give you the details that you need to know, but don't get into the stuff that you don't need to know. Like "How long have they been reaping?" You don't need to know the answers to the mass effect universe. So we intentionally left those out" http://www.youtube.com/watch?v=r3PQT4c_r7Q Edytowane 15 marca 201213 l przez Timmy
Opublikowano 15 marca 201213 l Po odmóżdżonych Syndicate i Dead Space 2, Mass Effect jawi się jako fabularny rarytas. Nie jest źle. Ciekawa przygoda, która potrafi zaskoczyć.
Opublikowano 16 marca 201213 l Słabe to zakończenie, niespójne, oderwane od stylistyki całej serii. Twórcy chcieli być na siłę oryginalni. Tracę powoli serce do tej marki. Edit: http://social.biowar...index/9999272/1 - warto poczytać jak Bioware tłumaczy się z podjętych decyzji. Spoiler tag na zachętę - Mac Walters on the Star Child/Reapers "Originally, with the catalyst, the star child at the end of the game, I had written that much more in the guise of a investigative style conversation, where there is something he tells you but then, you get to ask a bunch of questions and you get your questions answered. But then me and Casey talked and decided, lets keep the conversation "High level". Give you the details that you need to know, but don't get into the stuff that you don't need to know. Like "How long have they been reaping?" You don't need to know the answers to the mass effect universe. So we intentionally left those out" http://www.youtube.com/watch?v=r3PQT4c_r7Q "I don't think anything you saw/read/heard today should make you sad about the endings. Some theories still hold true." https://twitter.com/#!/JessicaMerizan/status/180482810862243840 Może jednak okaże się, że to była indoktrynacja... Edytowane 16 marca 201213 l przez Sebas
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.