Strife 228 Opublikowano 25 marca 2016 Opublikowano 25 marca 2016 Gdzie tam było napisane grindowanie? Co do ostatniego zdania to się w 100% z Tobą zgadzam. Cytuj
Godot 416 Opublikowano 25 marca 2016 Opublikowano 25 marca 2016 Z jakiegoś powodu zmieniają cały system walki w remake. FF7 ma dużo do zaoferowania w kwestii fabuły, świata i postaci. Ale gameplay odstrasza. Dlatego w dziką rozkoszą witam taką opcję jak ma gra na iOS 1 Cytuj
Tankietka 25 Opublikowano 25 marca 2016 Opublikowano 25 marca 2016 (edytowane) Sam kuźwa odstraszasz. Edytowane 25 marca 2016 przez Tankietka 1 Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 25 marca 2016 Opublikowano 25 marca 2016 gameplay w finalu odtrasza....materie z ff7 i atb to najlepszy system z wszystkich finali ever Cytuj
Gość ragus Opublikowano 25 marca 2016 Opublikowano 25 marca 2016 (edytowane) A gram sobie teraz pierwszy raz to się wypowiem. Walka w VII to straszna bieda, napie,rdalam X w magię, a jak się skończy to attack, no chyba, że mam naładowanego limita. Może nie byłoby tak źle, gdyby nie czas trwania tego wszystkiego. Nie jest może przesadnie długo, ale te wszystkie obroty kamery plus długie animacje niebezpieczne zbliżają się do granicy, po której jestem w stanie powiedzieć - dosyć. No ale na szczęście tylko lawirują przed tą granicą. Mi tam te klikanie w X nie przeszkadza, o ile nie jest za wolne. W FFVI, które ogrywałem przed VII, gra się lepiej, ponieważ walki są tam szybkie. Oczywiście VII błyszczy w innych kategoriach, dlatego gram dalej. Czy bawiłbym się gorzej gdybym musiał walczyć tylko z bossami? Raczej nie. Edytowane 25 marca 2016 przez ragus Cytuj
Gość ragus Opublikowano 25 marca 2016 Opublikowano 25 marca 2016 (edytowane) Cosmo Canyon O gameplay w remakeu się nie boję, tak samo nie rozumiem płaczów o korytarze, ponieważ VII w taką jaką gram (nie wiem, może złe ISO ukradłem) to liniowa gierka. No chyba, że po połowie otwiera się tak jak VI, to wtedy zwracam honor. Otwiera? Edytowane 25 marca 2016 przez ragus Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 25 marca 2016 Opublikowano 25 marca 2016 no to wzglednie blisko jeszcze, wg mnie system siodemki jest super - jest prosty ale jednoczesnie pozwala na kombinowanie czego np nie mozna powiedziec o systemach wielu finali w tym np szostki jedyne co tez mnie nerwowalo (nie wiem czemu nigdy tego nie wprowadzili) to anulowanie dlugich animacji atakow, zreszta chyba dopiero bravely default wprowadzil inna rzecz co powinna byc w jrpg - regulator ilosci losowych walk Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 25 marca 2016 Opublikowano 25 marca 2016 Mnie własnie dziwi że każdy wychwala Soulsy za poziom trudności, co jest śmieszne, bo taki poziom w latach 90-tych prezentowało większość gier. Dzisiejsi "spece" od grania nauczyli się grać z nieskończonością kontynuacji i wszelkiego rodzaju ułatwieniami i cwaniakują że uber z nich madafaki. śmieszniejsze jest jednak niezrozumienie że wśród nich są także gracze starszej daty, którzy chwalą ich poziom trudności i game design właśnie za przywrócenie tego flow lat 90' Cytuj
Siara_iwj 4 138 Opublikowano 26 marca 2016 Opublikowano 26 marca 2016 (edytowane) napie,rdalam X Waaaaaaaaait one fuckin' minute. Przecież w FFVII zatwierdzało się kółkiem. Edytowane 26 marca 2016 przez Siara_iwj 1 Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 26 marca 2016 Opublikowano 26 marca 2016 siodemka liniowa? pierwsze 10h na pewno, bo midgar to przeciez rynna ale pozniej swiat stoi otworem, choc w sumie tez fakt, ze dopiero masz buggie (ktore sie zespulo) wiec za duzo mozliwosci podrozowania po mapie swiata jeszcze nie masz ehhh stare finale piekna sprawa, chyba zaraz sobie znowu dziewiatke zainstaluje na vice Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 26 marca 2016 Opublikowano 26 marca 2016 siodemka liniowa? Zapoznaj sie z definicja liniowosci bo watek glowny nie oferuje zadnych alternatyw, lecisz jak po sznurku tam gdzie ci kaza. Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 30 maja 2016 Opublikowano 30 maja 2016 gral ktos z was w ten spin-off/prequel z Vincentem na PS2?Jak stoi z fabułą? Dobre rozwinięcie historii Vincenta, czy głupoty? Cytuj
michu86- 397 Opublikowano 30 maja 2016 Opublikowano 30 maja 2016 (edytowane) Ja w to grałem bardzo bardzo dawno temu to chyba było Dirge of Cerberus czy jakoś tak? Mało z tego pamiętam, ale raczej grałem dla fajnego gameplayu, z fabuły nic nie zapamiętałem. Stawiam na głupoty ale pamiętam jak przez mgłę. Edytowane 30 maja 2016 przez michu86- Cytuj
pawelgr5 1 507 Opublikowano 30 maja 2016 Opublikowano 30 maja 2016 Fabuła słaba a gameplay to takie 6/10. Jak masz opcje wyrwać za 30zł to bierz. Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 30 maja 2016 Opublikowano 30 maja 2016 nie no grac mi sie w to nie chce specjalnie, ale jak fabula bylaby dobra to bym sobie obejrzal cutscenki na YT 1 Cytuj
Shen 9 689 Opublikowano 15 kwietnia 2020 Opublikowano 15 kwietnia 2020 Gre dopiero zacząłem, ale mam pytanie co do magii, mozna sie czarów nauczyc na stałe, żeby ich uzywac bez zalozonej materii? Cytuj
Sedrak 790 Opublikowano 9 grudnia Opublikowano 9 grudnia Ostatnio w temacie odnośnie FFIX trochę marudziłem, że stare fajnale odrzucają mnie grafiką czy archaizmami. Jednak widząc opinie i śledząc już od dłuższego czasu forum, postanowiłem zmierzyć się z jednym z najbardziej klasycznych i legendarnych gier. Za mną około 14 godzin na Switchu i kurczę no naprawdę jestem pozytywnie zaskoczony. Grę skończę na pewno i wtedy napiszę coś więcej. Wątpię żeby się dało coś więcej w temacie tej powiedzieć, ale że jako nie mam do niej sentymentu i za młodu nie grałem w nią (dużo) . 1 Cytuj
_Red_ 12 064 Opublikowano 9 grudnia Opublikowano 9 grudnia Jak czytam o oryginalnym FF7 każdorazowo mam ochotę zacząć grę od nowa. 1 Cytuj
Sedrak 790 Opublikowano 10 grudnia Opublikowano 10 grudnia Fabularnie śledzi się to bardzo dobrze. Pościg za Sephorotem, ciągle jeden krok z tyłu. Do tego "amnezja" głównego bohatera. Niestety wiem o pewnej śmierci, ale ciężko przez tyle lat unikać spoilerów. Jednak nie wiem kiedy to będzie, więc dalej jest zagadką. Co ciekawe kiedy spotkamy "kota" to we wróżbie jest foreshadowing tejże sytuacji. Cytuj
Pix 971 Opublikowano 11 grudnia Opublikowano 11 grudnia To jest coś, co oryginał robił znacznie lepiej od rimejków. Sephiroth był tajemniczą postacią, której nie widzisz, a bardziej napotykasz efekty jego działań (masakra w Shinra Building, wąż wbity na pal itd.). Powiedziałbym nawet, że pierwsza połowa gry ma wiele z gatunku horroru. Budowało to fajny klimat, że drużyna mierzy się z jakąś potężną nieludzką siłą, z którą nie ma szans. W rimejku odarto Sephirotha z całej tajemniczości i zamienili go w typowego złola z anime. Wyskakuje co pół godziny z każdego kąta i jeszcze co chwila dostaje po dupie, a następnie z uśmieszkiem na ustach ucieka i "haha teraz mnie pokonaliście, ale wszystko i tak idzie według mojego planu!". Ciężko brać go na poważnie. Przeszedłem oryginalną siódemkę pewnie z 15 razy w życiu i znam na pamięć każdy fragment, każdy dialog. Pewnie zbliża się kolejna powtórka. Zresztą mam tak z każdym fajnalem od VI do X. Squaresoft to byli wtedy bogowie gejmingu. Zazdroszczę każdemu, kto poznaje te tytuły po raz pierwszy. 5 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.